Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • řekl bych, že převážná většina zákazníků ani netuší, že nějaký xcom už vyšel 90 letech a naopak viděl jsem spoustu pozitivních recenzí od lidí, kteří hrávali první xcom, respektive ufo enemy unknown a byly z obou nových dílů nadšení, ze dvojky víc. Stylizace se mi moc nelíbí, ale hry jsou to dobré
  • Kdyby se XCOM nejmenoval XCOM, ale treba Alien Attack, tak to dostane 30% a nikdo si toho nevsima. Holt tady se v plny parade ukazuje ze lidi kupujou nalepky..
  • u toho jsem si taky rikal, ze to je hra vicemene pro kazdyho, redakce zrejme neni kazda
  • Jediné co mě doopravdy zaujalo je Steamworld Heist.
  • Jinak myslím že v 2016 vyšli i Ashes of singularity a ashes of singularity escalation (trochu kontroverzní znovuvydání téže hry).
  • Chim
    S tím DD máš pravdu. Tahle hra patří spíš do kategorie Hra roku.
  • DwaR
    súhlas. je smutné, že najkvalitnejšie hry poslednou dobou tvorí najmä indie scéna a "AAA" štúdiá len doťahujú. ale treba to brať ako prísľub do budúcnosti. indie vývojári vyšľapú cestičku a mastní kravaťáci snáď pochopia, že hry sa dajú robiť aj inak, nie len každoročným recyklovaním toho istého.
    nič proti CoD, assasinovi, či far cry. každému, čo ho baví a zarobiť tiež treba. no chcelo by to 2-3 odvážne projekty, ktoré vkročia do neznáma a prinesú niečo nečakané aj v mainstreame.
  • DwaR
    no, 16-tka bol krásny a bohatý rok na stratégie (a nie len tie). a najmä guľový blesk z čistého neba v podobe shadows tactics treba vypichnút. tá hra presvedčivo ukázala chrbát konkurencii nie len vo svojej kategórii. pre mňa určite kandidát na hru roka

    P.S.: dotaz = Darkest Dungeon patrí do tejto kategórie? nehádam sa, len ja by som ju sem neradil. budiž, ja si miesto DD dosadím total war warhammer.
    P.S.2: chcelo by to doplniť spôsob výberu, alebo nejaké to obhájenie prečo je rebríček aký je, ako sa hlasovalo a pod. niežeby na tom nejak extra záležalo, ale bolo by zaujímavé vedieť, ako ste sa k nemu dopracovali. i keď kto sleduje gameplay-e, tak je mu jasné, prečo ST vyhrala. vašek s adamom pohrozili prevedením commandos do reality, ak sa ich srdcovka neprehryzie na výslnie :D
  • DwaR
    hral som oba a páčia sa mi. o zjednodušení by som nehovoril, skôr sa prispôsobil dobe a publiku (musím priznať, že v mojom veku som zhrdzavel aj ja a tiež tiahnem skôr k jednoduchším mechanikám a instantnejšej zábave ako v minulosti).
    predsalen sa herný svet trochu posunul za tých cca 20 rokov a kopírka 1:1 v lepšej grafike by už asi nestačila. ale je pravda, že pred vydaním long war módu som bol verný xenonauts a na xcom (prvý) som nastúpil až s long war módom. druhý xcom nápodobný osud. počkám na komplet long war a potom presedlám z jednotky na dvojku.
  • To se tu diskuze hezky rozjela.... :-)
    Jsem zvědavý, jestli fantasy roku vyhraje Battlefield 1
  • WalkingWad
    Tam to je myšleno, že jezdíš jednu trať pořád dokola a stahuješ vteřinky... což by v fps byl ekvivalent hraní jedné mise pořád dokola k úplné dokonalosti...
  • WalkingWad
    Ajo, teď se dívám, že Homeworld: Deserts of Kharak vyšel leden 2016 a oni ho tam ani nedali.. tak to je vrchol hovadství a diletantství...

    Sem rád, že sem zrušil donate na games.cz, protože co tady předvádějí je fakt otřes... (no hate)
  • homosexual_registred
    ajajaj. Smutný méďa.
  • No v původních XCom byl hlavně začátek hry daleko více otevřený pro různé strategie. Nadruhou stranu komplikované ovládání a některé skryté prvky byli občas na škodu.
    Např. si pamatuju, že když jsem přišel na to, že se dá normálně koupit tank. Tak pak první polovina hry rázem byla hrozně jednoduchá -> tím jsem ušetřil spoustu peněz ve výrobě a armádě a mohl jsem investovat hodně do vědy *> tím byla snažší i druhá polovina hry. Podle mě to byla docela stěžejní důležitá věc a hra ti to sama neukázala.
    V nových XCOM2 máš ten koridor o dost užší, což nemusí být na škodu, udržuje obtížnost nastavenou na stejné úrovni pro všechny.
  • Obrázek za 1, angličtina za 5 *5*
  • Brilantní úvaha kadete Bieglere. Ovšem když si vezmeme, že Putin využil sankce a hospodářský pokles k nepopulární restrukturalizaci hospodářství, která má za cíl snížit závislost Ruska na vývozu surovin, tak je to co, kadete Bieglere? Tak je to velmi dobrý strategický tah.
    Nemluvě o tom, že si Putin názorově notuje s nejmocnějším mužem západního světa, takže nevím do které zadnice koukáte kadete Bieglere, ale Rusko v ní určitě není... *4*
  • Čestné uznání aneb strategie, které ještě stojí za pozornost: total war warhammer ? to si dělá někdo srandu
  • To si piš, že je. A má víc slov než americká ústava. *1*
  • homosexual_registred
    děkuji. Také máš nádherný obrázek.
  • Jako přirovnání je to naprostá blbost, protože se zlepšuješ v každý hře, od Tetrisu až po multiplayerový FPS...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit