-
Hurá, už začínají Best of články, vytáhněte vidle a vzhůru do diskuzí *1*
-
-
Přesně! *1*
-
-
Kdo nemá vidle, tak tady ↓ se nějaký rozdávaj zdarma
----E
----E
----E
----€
----E -
-
Takový hrábě *1* Ale eurovidle vypadají dobře, na ty je beztak nějaká norma.
-
-
To si piš, že je. A má víc slov než americká ústava. *1*
-
Ovšemže. Rozmezí zakřivení bočních hrotů je jasně stanoveno a podléhá přísné kontrole.
-
-
-
-
-
Darkest Dungeon je strategie? Asi sem nic nepochopil... já dělil vždy strategie na realtime, turnbased a budovatelské (C&C, TA, Homam, Panzer General, Settlers, Civ. atd.). Teorie o tom, že je třeba někde využít strategii, takže to je strategie, mno všude se dá použít nějaká strategie, ať už u Dooma, World of Tanks, nebo třeba Falloutu... to z těch her přece nedělá strategie.. *7*
Btw: nemám nic proti Darkest Dungeon, je to skvělá hra, ale určitě to není strategie... -
XCOM 2 měl 99% šanci na to stát se nejlepší strategií roku.. Bohužel.. "miss" :D
-
opomenutí Homeworldu a warhammeru? Za to by se mělo křižovat *16*
-
-
Ajo, teď se dívám, že Homeworld: Deserts of Kharak vyšel leden 2016 a oni ho tam ani nedali.. tak to je vrchol hovadství a diletantství...
Sem rád, že sem zrušil donate na games.cz, protože co tady předvádějí je fakt otřes... (no hate) -
rozhodně tam měli být místo těch blbostí jako Fire Emblem Fates a XCOM *3*
-
-
To zas bude best of do konce května *15*
Lapač na fanatické diskutující. -
BTW nebylo by možné napsat pod výherce názor redakce proč zrovna vyhrál on a v čem měl navrch před konkurencí? *3*
-
-
kámo, ve všem. ST je ultimate hra loňského roku a celého jednadvacátého století.
Ergonomie, level design, kampaň design (mise neustále něčím překvapují), novinky v žánru, oživení žánru, žánrový přesah (příběh), neobvyklé zasazení (působící docela autenticky). *11* -
-
"ST je ultimate hra loňského roku a celého jednadvacátého století" - to taketo exkrementy melies stale alebo iba dnes?
-
-
kámo, proč jsi tak žlučovitý na mě?
Je to tím, že se odlišuji? Že patřím k tzv. čtyřprocentní menšině?
Jestli jo, řekni to. Já se neurazím.
Sorry, ale jiné vysvětlení nemám. Vydání ST je prostě událost, na kterou se v herním dějepise nezapomene.
-
-
-
taky to tam postrádám
-
-
Dnes už je to tak promíchané, že taktická a strategická hra je téměř každá, protože dnešní mladá herní generace považuje taktiku a strategii za přemýšlení u hry. Tím pádem tam patří dokonce i hry jako CoD, BF (přemýšlím, střelím jej do nohy nebo hlavy? Pujdu po něm zleva nebo zprava?). Pff
-
-
lol, pěkně řečeno
Musím se rozhodnout, jestli dát headshot nebo hodit granát = strategie
Můžu si vycraftit zbraň = RPG
Musím použít kartu k otevření dveří = adventura -
CoD a BF mají vlastní rubriku, vzdor všem žánrovým podobnostem: AAA pojeb.
-
-
Když jsme u těch strategií, tak pokud někdo z vás nemá, nebo nehrál původní X-Com (a teď mam namysli ten opravdu původní z roku 94), na Humblu ho rozdávaj grátis. Ideální čas zjistit, jak moc jsou moderní inkarnace zjednodušený pro mainstreamový publikum.
-
-
hral som oba a páčia sa mi. o zjednodušení by som nehovoril, skôr sa prispôsobil dobe a publiku (musím priznať, že v mojom veku som zhrdzavel aj ja a tiež tiahnem skôr k jednoduchším mechanikám a instantnejšej zábave ako v minulosti).
predsalen sa herný svet trochu posunul za tých cca 20 rokov a kopírka 1:1 v lepšej grafike by už asi nestačila. ale je pravda, že pred vydaním long war módu som bol verný xenonauts a na xcom (prvý) som nastúpil až s long war módom. druhý xcom nápodobný osud. počkám na komplet long war a potom presedlám z jednotky na dvojku. -
No v původních XCom byl hlavně začátek hry daleko více otevřený pro různé strategie. Nadruhou stranu komplikované ovládání a některé skryté prvky byli občas na škodu.
Např. si pamatuju, že když jsem přišel na to, že se dá normálně koupit tank. Tak pak první polovina hry rázem byla hrozně jednoduchá -> tím jsem ušetřil spoustu peněz ve výrobě a armádě a mohl jsem investovat hodně do vědy *> tím byla snažší i druhá polovina hry. Podle mě to byla docela stěžejní důležitá věc a hra ti to sama neukázala.
V nových XCOM2 máš ten koridor o dost užší, což nemusí být na škodu, udržuje obtížnost nastavenou na stejné úrovni pro všechny. -
Díky!!
-
Silně doporučuju to hrát pomocí Opnexcom. Existuje i pro android.
-
100% souhlas, nový Xcomy jsou zjednodušený pro mainstream. Nové Xcomy jsem vypnul a dal refund....... NUDA
-
-
Když už jste se zařadili Darkest Dungeon mezi strategie, ok, není to špatná volba, pro mě je to Fire Emblem, ale to je jenom můj názor. Mix rpg/strategie je tak specifický žánr, že by si zasloužil vlastní kategorii, takhle to z toho výběru trochu vypadá jako porovnávání jablek s pomerančema
-
-
RPG strategie? To je snad HOMM, máš tam strategickou mapu a nějaký vývoj postav, jinak mně další nenapdá. Mnohem častější je taktické RPG, což je třeba Baldurs Gate a jeho klony, protože souboje jsou o taktice. DD jsem nehrál, takže nemůžu posoudit.
-
-
No ne tak docela, v sérii HOMM jediný, kdo leveluje je hrdina, který statistikami ovlivňuje jednotky, kdežto třeba ve fireemblemu nebo v xcom má každá jednotka inventář, statistiky, dostává zkušenosti, leveluje a může se specializovat
-
-
Btw: Slovo RPG není ani tak o číslech a statistikách, jako spíš o tom "roleplayi"... Designér FF (nevím to jméno teď), jednou řekl (rozhovor v nějakým starým Levelu, +/- 2000), že nejlepší RPG je Gran Turismo, protože tam se člověk neustále zlepšuje... Samozřejmě to z GT nedělá RPG, ale jako přirovnání to je fakt zajímavé...
OT: když může být Darkest Dungeon strategie, tak vlastně Gran Turismo může být RPG (joke) -
-
Jako přirovnání je to naprostá blbost, protože se zlepšuješ v každý hře, od Tetrisu až po multiplayerový FPS...
-
-
Tam to je myšleno, že jezdíš jednu trať pořád dokola a stahuješ vteřinky... což by v fps byl ekvivalent hraní jedné mise pořád dokola k úplné dokonalosti...
-
-
no taky mi příjde divné zařazení DD do strategií, jinak k tomu ot i když je to joke- v tom případě by nejlepší rpg byl rocksmith, protože učíš se hrát každou hru, ale zatímco v grand turismo se nenaučíš řídit auto, tak v rocksmith se naučíš hrát na skutečnou elektrickou kytaru, tedy něco, co v reálném světě může být i užitečné a třeba u žen a dívek to rozhodně udělá větší dojem, než dovednost jezdit s virtuálním Veyronem *1*
-
-
-
-
-
A už to jede :D Ještě že se začalo strategiema a ne třeba rpgčkama.
-
-
Rekord, skoro 3 hodiny to tu viselo bez flamewaru *1* Stejně jsme se na to všichni těšili.
-
-
Ze ty ses ten typ kdyz se dva perou, stojis opodal a vzrusene tepes pestickama o sebe jak se to mele s usmevem na tvari?:) davej si bacha takovy nakonec taky dostanou po hube:)
-
-
To jsem já. Nebojím se, mám taktickou výhodu na vzdálenost vidlí, které rozdával Kostěj.
-
-
-
Vždyť tu máš dvě RPG. Fire Fates a Darkest Dugneon jsou RPG.
-
-
dd ma nejaky rpg prvky, ale rpg to podle me neni, je to spis takticko-strategicka hra
v tomto s redakci naprosto souhlasim -
-
DD je roguelike rpg se strategickými prvky. Dá se to otočit, no pořád to asi bude větší strategie než Fire Fates, to je vskutku už více RPG, ale to je jedno...
-
-
v dd z rpg jsou vicemene jen statistiky a vlastnosti
clenove party jsou defacto jen ruzny povolani, bez vlastni tvare, historie nebo budoucnosti...
(akorat random generatorem trosku jinak rozhozeny vlastnosti, ale stejne jsem si vybral build pro dany povolani a vsechny na nej predelal)
-
-
-
-
Větší řežba bude u FPS *1*
-
-
No já ti nevim, Dark Souls 3 vyšlo vloni a upřímně se nemůžu dočkat na to až se tam budeme do krve hádat o tom co je a co není RPG.
-
-
Přitom by stačilo mít kategorii akční RPG + (klasické) RPG a nikdo by se nemusel hádat. Nakonec, některý weby to tak mají.
-
-
Pak máš JRPG jako FFXV, takže by mohly být ještě zvlášt JRPG. No, pak ještě strategické RPG jako Fire Fates či Darkest Dungeon. Takže nakonec by byly čtyří podkategorie RPG. Já bych udělal jednu kategorii nezařaditelné a bylo by *3*
-
-
Za předpokladu, že DS3 proleze do nominace.
-
-
proleze, i když tu hru v redakci nikdo nehrál a ani tu není recenze na DLC. To jsou největší paradoxy best of Games.cz
-
-
Za mě Dishonored 2 *1*
-
-
-