Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • radim.zaty

    A to jako proč? Zavolejte nemocnici fňuknov, Mart nedokáže zkousnout roguelike mechanismy, takže taková hra nemůže být první? 

  • dworkin

    Kamera mě občas štve a z bojového systému používám zlomek, ale ta hra je NÁDHERNÁ. Hraju na high-endové 4K telce s HDR a je to asi nejkrásnější hra, kterou jsem kdy hrál, ever. Některé scény jsou fenomenálně dobře udělané. Popravdě řečeno by mě bavilo i jen překlikávat mezi nima a moci se jima procházet a kochat, protože něco takovýho jsem ještě neviděl a to už mám hodně nahráno. Tohle bych chtěl vidět jako standard grafiky v roce 2019, ale můžu si leda nechat zajít chuť.

    Musím taky říct, že mě příjemně překvapily puzzly. Je to moje první hra v sérii a z lore jsem si přečetl jen pár odstavců na Wikipedii. Asi to nebude úplně můj šálek kávy a starší hry spíš hrát nebudu. Ale u téhle hry se  - po hodně rozpačitém začátku - dobře bavím.

  • iSpirit

    Fanoušek? Ani náhodou. Kratose jako postavu nesnáším, původní trilogie je jen špatná kopírka DMC, takže jsem jen uvítal, že se konečně vysrali na hack and slash a zkusili něco jiného. Jak říkám, zbytečně to hrotíš, i když v některých bodech máš pravdu, tak ignoruješ, že hra je opravdu v některých věcech povedená. Jestli se nepletu, tak např. i velký fanda Souls her Sterling tomu dal GOTY2018, takže když pomineme přehnaný hype novinářů, tak hra oslovila i hardcore komunitu(souls youtubeři apod.) a ne jen ovčí fanoušky. 

  • Vogon

    Moje chyba, vyšlo to 2017, androidová a ios verze 2018. Myslel jsem,že Battle Royale mód přidali až tento rok. Tak tedy Black Ops 4, bejku.

  • Vogon

    Takový počet odstavců a nic si v nich nenapsal. Prázdná slova jako epičnost ukazují prázdnou hlavu. Kdybych se chtěl dívat na krásné scenérie, podívám se na obraz, ten je asi tak interaktivní jako scenérie v GoW.

     Odstavec o Atreusovi nám jenom potvrzuje, že vývojáři nedokázali přenést příběh do hratelnosti. Když ani takový 8/10 fanoušek jako ty nedokázal pochopit, co nám chtěl vývojář říct. Hra vystavuje to, že Atreus střílí pouze na Kratosův rozkaz už v úvodních minutách, kdy zastřelí srnu na Kratův rozkaz. Jedná se o to, že Atreus prakticky hráče vůbec nezajímá, zajímá ho jenom jeho šíp, pochybuji že to tak Kratos cítí. Příběh je o tom, že se syn a otec vypravili na nebezpečnou výpravu, ale hra o tom není, protože ve hře ten syn neexistuje.

    Herní novináři se rozplývají nad tím, jak velký kinematografický zázrak GoW je, mimo naprosto do oka bijící pitomost tohoto vyjádření, protože GoW není film, nejedná se tak o kinematografiký počin v žádném ohledu, je to hloupé protože i jako kinematografický počin to selhává. Protože i v dobrém akčním filmu mají všechny akční scény důvod, v GoW nemá důvod skoro žádná, kromě výplně.

     To, že hra neobsahuje žádný střih není žádný úspěch, to dokázali už Space Invaders nebo Tetris, které po hráči požadují daleko větší míru uvažování než GoW, a dokázaly zaujat daleko starší publikum, jedná se tak o daleko dospělejší hry než GoW. Kdybys chtěl vytáhnout další prázdný  přívlastek, kterým se GoW honosí.

    "Detaily" jako NG+ nebo nastavení a balanc obtížnosti, bych radši ani nezmiňoval, protože by mě trefil šlak. To, že je odbyli, ale udává pouze důkaz toho, jak vývojáři uvažovali. Proč by se patlali s detaily, když hráči jako ty nejsou schopni pochopit ani očividné prvky příběhu a je jim to jedno.

  • iSpirit

    to by byla ukrutná nuda viz KC:D, kde je combat nejhorší složka hry.

  • iSpirit

    Asi až moc zbytečně kritcký ke God of War. Ale v některých bodech ti dávám za pravdu.

    Je naprosto nepochopitelné, proč Altreus není schopen střílet sám a jen čeká, až zmáčkneš tlačítko. Je to na zabítí, protože dmg dává dobrý, ale většinu času stejně na něho úplně zapomeneš, takže syn jen kouká. Nechápu, kdo tohle programoval a koho to napadlo.

    Ano, hráč si často uvědomuje, že akční scény jenom zdržují progress a arény se naplnují přesně tak, jak čekáš. Je to otravné, předvidatelné a zcela zbytečné v roce 2018.

    Asi je celkově zbytečné to srovnávat s těmi nejlepšími akčními hrami, nejsem si jistý, že ta hra má tyhle ambice, proto je to trošku nefér.

    Hra samozřejmě sází na epičnost, na krásné scenérie, na první efekt. Ta hra slušně funguje na jedno dohrátí. Samozřejmě pokud bych to rozjel na NG+, tak je jisté, že ta hra už bude selhávat mnohem více.

    Pro mě to 8/10 asi má.


    PS. BTW ty chyby v Nioh. Zkus to rozepsat. Já pořád nevím, proč ta hra je tak dobře hodnocená.

  • Dr-Zoidberg

    Ty jsi ten, kdo neustále opakuje nesmysly typu "God of War má lepší hodnocení než většina těch her, co jsi vypsal" nebo "tam má God of War 95%" a nebo "má 118 zelených recenzí".

    Nevím, co sis při psaní toho textu myslel a chtěl jsi vyjádřit, ale to co jsi ve skutečnosti napsal, vyjádřuje dost odlišnou myšlenku. Kdyby jsi nechtěl soudit kvalitu her podle těch "ukazatelů", tak by jsi neměl potřebuje je neustále předhazovat a porovnávat.

  • Mart9

    Přečetl jsem si pouze poslední větu a mám pocit, že Fortnite jsem hrál už 2017.

  • Vogon

    Jeden z nejhorších bojových systému za dlouhou dobu, který selhává v základních a důležitých prvcích, jako je například nesmyslná kamera, což tvůrci sami přiznávají tím, že vám po obrazovce lítají šipky, když je někdo za vámi, pro bojový systém nepoužitelné animace, které magnetizují Kratose k nepřátelům v závislosti na tom, jak je od nich daleko, ale vzdálenost, kdy se tak stane nelze určit. A tak dále by se dalo pokračovat dlouho, ale to není moje práce.

    Hra nedokáže obstát před DMC, Bayo, MGR a ostatními akčními hrami, jelikož není dostatečně hluboká, nedává hráči hodnocení, nedává hráči podnět pro to, aby se vylepšoval. Neobstojí ani před Dark Souls, kterým se inspirovalo, a které sice má o dost chudší bojový systém, než výše jmenované, ale otáčí to ve svůj prospěch, jelikož nemá tolik prostor pro páchání tak vážných chyb jako nuGoW. (Proto jde Dark Souls systém tak dobře přeložit do 2D skákaček - Dead Cells, SaS, Hollow Knight, atd. - Je univerzální a jednoduchý, čím víc prostoru a hlobky má, tím víc chyb se nabízí - viz. Nioh) 

     Hlavně, GoW selhává jako hra samotná. O to smutnější, jelikož staré byly v tomto dokonalé, nové je akční hrou zdánlivě bezdůvodně. Akce je pouze prázdná výplň prostoru, aby hráč nedostal existenční krizi z toho, že by si uvědomil, že ztrácí drahocenný čas koukáním na špatné filmy a ne hraním her. 

     Ve starých GoW byl boj docela široký pojem, jelikož samotné otírání truhlic byl boj, ale také měl dost dobré opodstatnění, totiž hratelnost udává o postavě Kratose daleko více informací než jakýkoliv dialog. To jak se hýbe, to jak se ovládá a více hráči dávalo informace o tom, s kým má tu čest, aniž by to hráče rušilo při mlácení, řezání, bodání, trhání, operaci apendixu, atd. V novém GoW je hratelnost jen na obtíž už tak mizernému "Oscar bait" příběhu. Ve starých bylo jako jádro konceptu hry použito pár slov ,"hněv", "krev" a "vyliž si", v těch se nesou všechny prvky hry.

    Jakými slovy se asi nesla koncepční fáze nuGoW? "novináři" "peníze" "trendy".  Hra se snaží v hráči probudit pocit rodičovského pouta mezi ústředními postavami, ale v tomto ohledu naprosto selhává, proč? Atreus existuje pouze na podnět hráče(rozkaz) a v cutscéně, jinak ho svět hry ignoruje. Atreus není hráčův syn, je to pouze jeho tlačítko. Pro AAA hru v roce 2018 naprosto směšné, RE4 tohle zvládl daleko lépe, nebo například indie Brothers: Tale of two Sons, který se nesnižuje k brakové akci.

    Akční hrou roku je Fortnite, vyliž si. 

  • ja_nic_nevim

    Combat....kéž by všechny hry měly alespon v základu to, co předvedl "For Honor".

  • Ok, jenze je to stejne 5-6h herni doby, behem ktery me to fakt nebavilo a pokud vybiram AKCNI hru roku, u ktery se chci predevsim dobre bavit a odreagovat a nejakej pribeh je v tomhle pripade pro me az na druhy koleji, tak hra, u ktery se musim do hrani nutit, ma u me velky minus.

  • iSpirit

    Ani omylem. Combat v God of War je milionkrát komplexnější než Dead Cells. Dát to Dead Cells by byla střelba do vlastní nohy.

  • redicius

    přesně tak ;)

  • TheGGG

    god of war je po stránce hratelnosti promakaný k dokonalosti.. nevím proč by mělo games podlézat nějakému indie pixelartu... už tak je tady řada lepších akčních her, co tam měla být a DC tam nemuselo být vůbec

  • Mart9

    Pokud je to ta hra, ve které když umřeš, musíš ji hrát od začátku, tak ta nemůže být první ani omylem.

  • radim.zaty

    Měli jste možnost ukázat, že máte koule a dát to Dead Cells. Neudělali jste to a i když je God of War rozhodně dobrá hra, po stránce akce se na Dead Cells nechytá. Já vím, pixelart a chabý příběh, tak raději budeme kakat u zdi.

  • iSpirit

    To jsi dohrál tak jednu desetinu. Možná méně. V podstatě jsi dojel +- prolog. Stačí se kouknout na trofeje. Těžko můžeš soudit.

  • iSpirit

    "Nicméně tvrdit, že hra je nejlepší hrou generace, jenom protože má 95%, zatímco ostatní mají "jenom" 94% , je trošku přehnané"

    Sakra chlape! Ty jsi natvrdlý, nebo neumíš číst. Kde tohle tvrdím? To by mě zajímalo, jak jsi pobral filozofii v Automatě, když nechápeš můj psaný text.

  • dworkin

    Zkrátka on napsal "pro mě", čímž z toho udělal subjektivní hodnocení, do kterýho mu nemáš co kecat. Ty se z toho celou dobu snažíš udělat objektivní hodnocení, ale my umíme číst. "pro mě" znamená "pro mě". Z tohodle se prostě nemůžeš vykecat, sorry.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit