Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Houdini

    Subnautica!

    • jindra.veliky

      to bych tam dal misto kingdom come

    • Ilusiveman

      ANO!

    • Presne...ty hlubiny nemely chybu, cim vetsi hloubka, tim tak zvlastne sklicujici pocit. Jak ja se tesim na ten datac.. 

  • Mart9

    Za mě je to Kingdom come, i když proti RDR v tomto případě nemůžu říct ani ň... Ale v KCD mě ve světě zaujalo hned několik věcí. Například když jsem po několika hodinách hraní otevřel Google mapy a zjistil, že ty vesnice jsou fakt tam, kde by přibližně být měly. Krásné zpracování středověké české krajiny. Nebo když nějaká postava řekla, že někam jde, a neteleportovala se tam, ale fakt tam šla. Pro mě fascinující záležitost.

    • Dr-Zoidberg

      "když nějaká postava řekla, že někam jde, a neteleportovala se tam, ale fakt tam šla"

      Jo, je to fajn a snaha se cení. Ale vznikla tak stovka bugů, kdy člověk na daném místě nemohl najít questovou postavu, protože ta se sekla někdě při cestě (např. z domova do práce). Kdo zažil tu frustraci, ví o čem mluvím. Až na ty bugy to je ale dobrá hra.

      • Mart9

        Hráno na PS4 od dne vydání a takový problém jsem neměl.

        • Dr-Zoidberg

          Jo, je možné, že jsi měl štěstí, nebo možná jsem já měl smůlu. Důležitější je podotknout, že ten problém potkalo opravdu hodně lidí.

          Jako chápu, proč se hra vydala v takovém stavu, v jakém byla (hráči a backeři by vývojáře sežrali za další odložení), ale ty bugy byly dost otravné, když člověk měl smůlu a narazil na nějaký.

    • Majkl

      RDR2 už má taky postavy, co se jen tak nespawnují okolo jako v GTA ale maj´í sv´é denní rozvrhy a práci, ot´ázka je, jestli by něco takového zvládli v měřítku obřích měst v GTA s tisícem obyvatel místo městečka na divokém západě kde žije maximálně pár desítek lidí

      • jindra.veliky

        taky jsem nad timhle uz premyslel a myslim, ze to zvladnou. Vymysli se jen desitky cinnosti a kazdy postave, ktera je zrovna na mape se jedna nahodne prihodi pri urcity podmonce. Taky jsem v tomhle hodne zvedavej na dalsi GTA

  • Veskoslav

    Já nevím, co všichni na tom Monster vidí. Nedokázal jsem to ani po 6 měsících dohrát. A herní svět? Jo, ze začátku dost fajn, ale člověk si začne pak všímat věcí, že se neustále opakují. A pak to začne být nuda. Furt dokola. Fakt je to svět, který Vás nadchne, když vstoupíte do něj poprvé. Ale čím více času v něm strávíte, tím více začne nudit.

    Za mě osobě:

    1. Spiderman (mohl by být živější)

    2. Assassin's Creed: Odyssey

    3. GoW (Nevím jaké byly podmínky, ale každý svět mi přišel dost zajímavý a člověk se do něj vrátí).


    Černý Petr pak pro Subnauticu.


    A cestování v RD? To je něco, co každý "chce". Dokola a dokola jezdit pořád tu samou nudnou trasu...

    • Ilusiveman

      Nu Creed, byl širokej, ale hlubokej inteligencí těch objektů tak po kotníky, podle mě. Za mě tedy vůbec. Po směru herního světa. "Tourists Tour" dost dobrá, + teda herní možnost jit až ke dnu s enemáckou lodí a dosbírat si tam na dně loot.

      Spidey byl skvělej, ve "všech" smerěch posun 2,0, pohyb po zemi, plácání si s fanoušky a cosplayery.. nicmenéně new york ala prototype po 150...? ale musím uznat, že byl nádhernej. (:

    • TheGGG

      cestování v RDR bez problému... s filmovou kamerou to uteče a díky tuně náhodných eventů to není nuda ani normálně...

      pokud by tam dali fast travel, pak maximálně v nějaké omezené podobě, nebo až v pozdější fázi hry....

    • BohumilCisar

      Jestli tím RD myslíš RDR2, tak tam jsou 3 způsoby fast travelu - vlak, kočár a nebo mapa v kempu (pokud upgraduješ). Pokud tě jízda nebaví a nemáš po ruce vlak ani kočár, tak prostě zadáš waypoint na mapu, najedeš na cestu, zapneš filmovou kameru a hráč tam dojede automaticky, aniž bys musel cokoliv mačkat. 

      Ale zrovna RDR2 je první hra, kde mě nevadí jet po stejné cestě po padesáté, hlavně díky rozmanitému počasí a random eventům - člověk nikdy neví, jak bude cesta probíhat a pokaždé je to jiný zážitek... Krásný opak toho, co jsem zažil v Kingdom Come, kde bylo pořád stejné počasí (a když pršelo, tak z jasné oblohy) a totálně mrtvý svět, ve kterém hráč potká buď pocestného, kterého nejde ani pozdravit a nebo nějaké zmatené zvíře.

      • Majkl

        právě že i v cinematic kameře musíš celou dobu držet zmáčklý tlačítko, jinak nejede, nebo jsem něco přehlédnul?

        • BohumilCisar

          Pokud zadáš (nebo je zadaný misí) waypoint na mapě, ke kterému  to v navigaci ukazuje žlutou trasu, tak nemusíš nic mačkat a jede to plně automaticky. Pokud jsi v misi, kde je nějaký hromadný přesun a není zadaný waypoint, tak v cinematic kameře musíš mačkat / držet tlačítko pro chůzi / klus. 

    • iSpirit

      Tož jezdí jinou trasou.

      • Veskoslav

        Jízda baví poprvé, podruhé, možná i potřetí. Ale fast travel by měl být v takovém světě samozřejmost.

        • iSpirit

          to máš jak u Wowka, jedna půlka ti tvrdí, že Dungeon finder byla nejhorší věc o WOTLK a druhá bude v opozici.

          • Veskoslav

            Cestování ve Wowku (nikdy jsem se nedokázal proplazit přes level 30) je jedno velikánské utrpení. Měla by tam být možnost. Kdo chce, využije, zbytek ať si vypne:)

  • Ani jednu z tech her jsem zatim nehral, takze se nemuzu moc prit, ale Subnautica ma taky vybornej svet. :)

  • dworkin

    RDR 2 má úžasnej svět, ale měli do něj implementovat plnohodnotnej fast travel system. Četl jsem, že je to tak schválně, abych jako zpomalil do toho westernového tempa, ale na to jim házím bobek. Je to můj volnej čas a když chci nějakou cestu přeskočit, tak mi to hra má umožnit. Ať "cestou" vyhládnu nebo se unavím, to je mi fuk. Ale nechci jet tu samou pětiminutovou cestu po sto dvacátý první. Ostatně z campu cestovat jde, tak proč ne sakra odevšad?

    Hru mám samozřejmě už dohranou, je parádní a určitě si ji zahraju znova, ale zatím mě představa, že zas budu hodiny akorát mačkat tlačítko pro pobízení koně (a znovu na něj nasedat, když generátor emergentní hratelnosti usoudí, že už to dlouho nenakouřil do stromu), od dalšího hraní odrazuje.

    Je to zase ta stará písnička, jestli je důležitější, abychom si zahráli to uměníčko, jak ho autoři zamýšleli, i když třeba vůbec nechceme, nebo jestli si hru můžeme užít po svém, když o to máme zájem a když implementace navíc prakticky nic nestojí.

  • TheGGG

    tak tady nebylo o čem.... už jsem se docela otrkal pokud jde o otevřený světy a málo co mě nějak rozhodí a vyrazí dech, ale RDR 2 je vážně něco... neskutečně detailní, promakané, se spoustou lokací, eventů, zajímavých míst, nádherná grafika, fyzika, počasí a tuna geniálních easter eggů v čele s chajdou ve které je ManBearPig

    • speciez

      ja si regulerne pujcil XBONE.... budu muset roztrhat svoji master race karticku :(

  • iSpirit
    Shadow of the Colossus a RDR 2. Obě hry mají meditativní hratelnost a atmosféru, což je ve hrách unikum. Svět těchto her je uklidnující a podmanující.
    • Veskoslav

      Shadow bych tam nedal z důvodu, že je to remaster a prostě je to jenom vylepšené prostředí, co tu už bylo:)

      • Ilusiveman

        remaster už se tak nějak běžne tu dnes hodnotí, s přihlednutím na přidanou hodnotu, ale pravda, s umístěním do kategorie best of 2018, to je trochu ošemetnější pojetí. 😐

  • Johnny

    Tak to bylo fakt nečekané :D :D až na toho Monster huntera. Na PC mi to vydrželo asi 2 hodiny a už nikdy víc.

    • Dr-Zoidberg

      Mě Monster Hunter zklaman kvůli opravdu povrchnímu příběhu a nevydržel jsem ho moc dlouho hrát... ale ten open world byl vskutku propracovaný a pohlcující.

      Bohužel samotný lov a prozkoumávaní zas tak dlouho nedokáže některé lidi udržet bez ohledu na to, jak detailní to je.

  • michaliuz18

    pani a damove, zacina best of 2018 az do března :D

    • a pak best of of best of 😛

  • kkING

    Tady musi jednoznacne vyhrat nejaka budovatelska strategie😀, protoze nejlepsi svet je ten kde jsem nejlepsim panem JA

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit