Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • no tak s tim enginem Terminatora to take neni uplne presne. full 3D rozhodne nebyl, ve hre bylo pouzitych spritu vice nez dost, at uz se jednalo o nepritele, mrtvoly, krabice s munici, ploty apod. V tomto smeru byl na stejne urovni jako Doom. Mouse look nabidl jako prvni, nicmene nedokonalost enginu se projevila v pripade rozhlizeni po vertikalni ose. Kdyz jsi se otacel doprava doleva, tak vse bylo ok, nicmene pohledy nahoru ci dolu obraz divne protahly a pravy uhel najednou pravym uhlem jiz nebyl. Quake 1 byl mnohem technologicky dale, ten podobnyma neduhama netrpel a sprity mel pouzity pouze v jednom levelu 4. epizody. A pokud se budeme bavit o totalne full 3D hre, tak tou byl Quake 2, ktery mel polygonove dokonce i exploze.
  • Jack1947
    No možná jsem ten bug měl i já protože jsem se právě přes nějaku závoru v jeskyni nemohl dostat... a já myslel že to byla nějaká logická volovina *3*
  • Čaute borci, neviete pls či s tym Nehrim na Oblivion funguje čeština ??
    Diky
  • Čoveče nemůžu souhlasit. Skyrim měl svoje mouchy ale proti Oblivionu to byl krok vpřed. Level scalling už měl hlavu a patu (v Oblivionu to byl úplný extrém) a protivníky všech úrovní jsi potkával celou hru (levelování mělo smysl). RPG systém doznal změn, že nešel expoitovat (v Oblivionu jsi mohl mít používané schopnosti na stovce a být pořád lvl 1 což v kombinaci s level scallingem byl dost rozbitý mechanismus). Dialogy měly lepší zpracování (hlavně už se někde do dialogu zapojavala okolní NPC což působilo jako fajn změna). Svět byl taky propracovanější. Skoro každý dungeon obsahoval něco, co v ostaatních nebylo (nějaký unikátní puzzel, unikátní sochu, unikátní centrální místnost, unikátní script,...). V Oblivionu bylo všechno jen ze základních kostek a pořád stejné. Takže ve výsledku jako celek mi Skyrim přišel jako mnohem promyšlenější hra.
  • Battlefield byl drive - 2002. Ale mozna by se neco naslo.
  • Institut byl nepovinnej. Kdykoli jsi z nej mohl vystoupit.
  • Terminator bol a je jedna z najatmosferickejsich a pre mna aj najlepsich FPS. Stale hovorim a dufam ze Bethesda sa ho znovu chyti a mohli by to dat prave iDsoftu. Na to by som sa fakt tesil ako na ziadnu hru uz dlho. Ale to nic nemeni na fakte ze Xngine bol sice revolucny ale zabugovany. Skynet vysiel ako samostatna hra aj ked to povodne bolo planovane ako datadisk ale zasa MP bolo v mnohych veciach revolucne. Napriklad v jednej mape mohli hraci behat, jazdit v jeepe alebo lietat v HKcku. Toto mal na pc tusim az UT 2003/2004? Ale zasa aj ked papierovo Skynet podporoval hru az 8 hracov uz pri 4 to padalo. A Daggerfall sa vo vydanej verzii bez patchu nedal dohrat (minimalne v niektorych momentoch).Zas to nemeni nic na fakte ze Daggerfal spolu s Falloutami 1/2 su asi najlepsie RPG, ale po technickej stranke Bethesda to proste nedokaze. Morrowind bol oproti Daggerfallu dost vyrazny posun ale tak isto mal docela dost bugov.
    No zato ten tvoj prispevok "kamo" stoji fakt za vela, ziadne info len drsne tvariaci sa blb.
  • Tak jako nevim,Po skvělém Oblivionu přišel F3, o kterem pres vsechnu kritiku bych rekl, ze byl slusny dil i kdyz mel sve mouchy.Pote Bethesda prisla se Skyrimem a at se na me nikdo nezlobi po tom navalu desitkovych hodnoceni, nedosahoval kvalit Oblivionu.Oblivion byl po vsech strankach lepsi.
    Hlavne sem nepobral jak mi kdyz jsem sef nejake guildy davat ukoly koho a kde mam zabit treba.To tak jako bezne rikaji podrizeni svemu sefovi co ma delat.Psat vsechno nebudu to by bylo na dlouho.

    Nakonec prijdou s F4 6let po F3 a zase jde kvalita dolu.Tak napriklad prekvapive opet pote co se stanete "sefem" institutu dostavate ukoly.Ty stejne porad dokola.Asi jako kdyz dve npc u frakce BoS dava porad dokola tytez ukoly i v lokacich kde ste byli.
    A to si pak clovek rekne..Ty vole to je jako vsechno co udelali za tech 6 let.? Nic vic vymyslet nedokazali.Urcite bych dokazal vypichnout i ty lepsi prvky ale neprebijou ty zaporne.
    Faktem je ze jejich hry resp. jejich kvalita ma sestupnou tendenci.
  • Jojo *15* vy co mínusujete nevíte, o jaké dva skvosty a skvělé hry jste kvůli svému mládí a hlouposti přišli.
  • JezboX
    Ok kecal jsem. Kouknul jsem na Steam a je to 62 hodin. Z toho jsem pár hodin jel příběhovou linii pak pár bočních questů a tak polovina času bylo jen brouzdání po světě a prolejzání dungů. Za tu dobu, si myslím, jsem si udělal obrázek o hře kterou hraju. Prostě jsem ji jednou vypnul a už jsem ji nechtěl znova zapnout. Přesně z důvodů který jsem napsal nahoře. To samotný prolejzání světa k tomu nestačilo.
  • Nj..Elder scrolls, to lidem neda spat, diskuze vzdy plno prispevku, kazdej k tomu ma co rict...pozorne to sledujte, hlavne ti mladsi, at vite jak vznikaji herni legendy.
  • Já se nenarodil v čechách, nechodil jsem v čechách do školy. Ty jsi v životě udělal určitě tolik chyb a také tě na ně nikdo zbytečně neupozorňoval !!!
  • Super
  • este menej rpg, este viac arkada
    tešte sa deti :)
  • To ze se na konci hry objevi jiny message box a titulek je nelinearnost? *15*
  • Tak blbost jako lítání draků pozpátku ti neovlivnila průchod hrou (takových bugů tam bylo hodně), ale ten děďula jak říkáš byl součástí hlavní dějové linky a nešlo se hnout dál. Jasně, že ten bug nemusel potkat každého, ale byl jeden z těch zásadnějších, který postihl hodně lidí.
  • Daggerfall byl pro mě úplný zjevení. Mělo to pár desítek mega (bez animaček) a rozsahem to bylo...monstrozní a dungeony byly obrovský že jsme je dělali i několik dní. Člověk se pak cejtil úplně jinak když po dvou dnech s postavou konečně vylezl na denní světlo. Doteď si pamatuju zvuk otevření dveří v dungu.
  • Jojo myslel jsem Enderal.
    Nehrim teda podle mě byl lepší než Oblivion, ale v obou jsem strávil stovky hodin a bylo to super.
    Německá verze Enderalu by měla vyjít začátkem července tak doufám že EN bude brzo následovat.
  • chápeš význam slova "bezkonkurenční"?
  • Tak si asi taky trochu klesnul, když si u té tupé, jednoduché, předvídatelné a sterilní nudy vydržel 70h. Obyčejně u hry která mě nebaví a přijde mi hloupá či jednoduchá nevydržím dýl jak dvě hodiny.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit