Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 0011

    Ano, masivně betatestovat, mrzí mě to, protože kdyby to vyšlo komplet opravené dal bych to i před Zeldu, ale vzhledem k tomu, že ta vyšla s komplexním fyzikálním enginem a prostě funguje tak je za mě letos ona nejlepší hra. Ještě mám trochu, no spíš dost problém s 5e, ale to nevyřeší asi ani modeři a příliš snadný a levný respec, který ze záseku dělá procházku růžovou zahradou, ale můj rant na netechnické problémy si můžeš přečíst pod recenzí 😀 Přesto tam mám hodin téměř 200, takhle dlouho bych špatnou hru nehrál, akorát jsem byl level 12 dloooouho před koncem, protože musím prošmejdit všecho. Mohli to rok odložit, přidat obsah a udělat level 20, ale jestli si to šetří, protože mají v plánu BG4 rozhodně si to zahraju, možná ale dýl počkám, protože jsem si zkazil zážitek a to jsem to taky nekupoval day one.

  • twicer

    Zajímavé, vybral sis to teda do sytosti. Nevypadá, že by hry měli začít dělat odladěné, takže nejlepší přístup bude nechat to betatestovat někým jiným. :)

    My když šli na draka, tak se na nás sesypala posádka pevnosti ze všech pater, takže jsme se museli prokousat bojem 4 proti 80 který trval klidně 2 hodiny. S celkovou komplexností hry to byla ale jen malá bolístka.

  • 0011

    Kromě obligátní T-posing Raphaela poté, co jsem ho zabil a vzal si jeho brnění, toho, že mi reroll patche sebral 8 hodin progresu, úkoly, které se vyřešili tak, že když jsem šel oklikou zkoumat mapu se vyřešili "samy" bossové prostě umřeli, toho souboje kde se ti zasekne golem na kovadlině v underdarku, takže se ti vyková jenom jeden předmět, takže buď ber nebo reload, toho, že Jergal nebyl tam co měl být a najednou jsem ho měl v táboře a  netušil, co tam dělá a kromě desítek dalších bugů které tady nebudu rozepisovat jsem žádné neměl, proč? Jestli si měl 2 gratuluju, za mě je to nejvíc zabugovaná hra jakou jsem letos hrál a to jsem hrál Starfield...

  • Vsak pisu dneska...navic ta technologie se porad zlepsuje a stoji to mnohem min...malokdo ma na to, najmout 1000 komparzistu a nechat je behat po plazi jako Spielberg. Takze technologie jsou a je to jen o tom udelat to poradne.

  • asi som zaspal dobu, ale tie filmy co som pzeral mali komparz, ine to je napr. v LOTR, kde je jak komparz, pak aj CGI (tisicove armady vs kamera sleduje hl./vedlajsie postavy)

  • Vzdyt uz dneska ani kompars nepouzivaji a rovnou to delaji pomoci CGI

  • twicer

    Akvarijní rybička, napsal jsem to přesně naopak než jsem to myslel. Překvapivě nepřišel ani takový shitstorm. ^^

  • twicer

    Jaké bugy máš konkrétně na mysli? Hrály jsme to za čerstva týdny po vydání, vymlaskly jsme to ve dvou za 150hodin a bugy jsme potkaly dva.

  • tak zas epozor, porovnat film s hrou je dost blbe. Vo filme ako taky dav ludi zaplnis komparsom, v hre asi tazko :D

  • Prosimte, ve Starfieldu nic nefunguje...hlavni pribeh nedava smysl, ten svet jak ho Bethesda prezentuje nedava smysl, staveni zakladen a lodi jsou jen herni prvky, ktere ale zase nedavaji z hlediska toho sveta smysl. Cely Starfield je jen takova skorapka, ktera na prvni pohled vypada zajimave, ale uvnitr je prazdna jak ty jejich vygenerovane planety. Par zajimavych Q to nezachrani.

  • To je právě ta otázka. Spousta lidí si nedokáže představit kombinaci "100 hodin hraji hru, která je špatná" protože, proč by to někdo dělal?

    3patné hry buď nekupuji a nebo když se seknu a koupím, tak v okamžiku kdy mi začne vadit, tak jdu hrát něco jiného, zábavné, ne?

  • 0011

    Bugy se neodladí, bugy někdo musí odladit. Jenom mi nepříjde moc fér aby hru roku 2023 vyhrála hra, která "se odladí" v roce 2024 a to kdoví jestli, když Nintendo EPD odložili Zeldu o rok právě proto, aby jí vydali bez bugů, neříkám, že neexistují, ale já jsem za 270 hodin v ní nenarazil ani na jeden. Jinak jestli tě bavila Valhalla, která mě po výborném Odyssey osobně těžce zklamala, tak budeš milovat Odyssey, která je imho nezměrně lepší a má skvělá DLC.

  • Derp_1337

    Jasně, chápu tě.


    Jinak ten zastaralý herní engine má jenom jeden jediný důvod: Je to extrémně levné.

    BGS vydělává slušné prachy, ale nechcou investovat do nového engine. A proč by to taky dělali? Tak dlouho dokud to lidi kupujou a prachy se sypou, tak nemají důvod nic měnit.

  • BG3 má nesporné kvality, nominace na hru roku není náhodná. Oproti tomu Starfield je pouze v kategorii RPG roku. To samo o sobě hodně vypovídá. Starfield je fajn generická Bethesdí hra, BG3 přináší na stůl něco víc v podobě toho že má zábavný gameplay, příjemný příběh a fajn atmosféru. Takže si myslím úplně to opačné, jestli ocenění RPG roku získá Starfield, tak jsou lidi blázni.

    To i klidně ať ocenění v této kategorii získá Tears of the Kingdom, jen ne Starfield 🥲

  • No jestli je pro Vás hra roku = žádné bugy, tak to potěš koště 😅 Bugy se totiž postupem času odladí, kvalitní základní obsah a příběh nikoliv. Starfield prostě je generická Bethesdí hra, něco jako jsou generické hry od Ubisoftu. Jak jsem tu někde psal, narozdíl od Bethesdy si ale Ubisoftí hry celkem užívám - AC Valhalla je překvapivě dobrá hra a až se dostanu k AC Odyssey, tak tuším že nebudu také zklamán. Zatímco u Bethesdy je Fallout 76 příšernost, Fallout 4 není nejhorší - je to dobrá postapo střílečka, ale špatný Fallout ve smyslu jak si ho představuji, no a hřebíček do rakve si Bethesda zasadila právě Starfieldem, respektive tím že nemají chuť opravovat/částečně měnit některé celé aspekty hry tak aby byli hráči spokojeni. Lariani oproti tomu na prosby hráčů převážně reagují a vydávají kvalitní patche jak na běžícím páse.

  • flash789

    No dle diskuzi by člověk získal naopak dojem ze to kde kdo ví zcela přesně, jako plno dalších věci. Blbě, ale ví.

    Já jen nadhodil dvě věci co často plují internetem a plno lidi je má za skutečnost. Levelujici krysy a náhodné generování a tak podobně. Pak je taky hodně oblíbená zastaralost enginu aniž by někdo řešil proč to tak je. Proste proč nevemou ten Unreal, tvl, jsou blbý nebo co? A tak dále. 

    Nechme být, Ja jen někdy neodolám pokušení když je článek co se týká BGS. :)

  • Derp_1337

    LOL

    Já mám ve Skyrimu a některých Falloutech nahráno dost hodin. Ale to není nutně předpoklad pro to vědět, jak přesně funguje leven scalling, ne? Určitě nejsem jediný, který nezná přesnou matematiku. Spíš bych řekl, že absolutní většina lidí to neví.

    A pokud si dobře pamatuji, tak nepřátelé byly ve Skyrim postupně silnější, ale ten level scalling pro každého nepřátelé fungoval jenom do určité míry. Např. ze začátku hry byli obyčejní bandité postupně silnější, ale pak když už jsi byl např. na lvl 80, tak už silnější nebyli.

  • 0011

    Kolik lidí hrálo BG3 vs kolik Starfield... který je i v gamepassu... vůbec se nebudu divit když vyhraje. Já jsem si obě hry koupil ale hra roku je za mě jednoznačně Tears of the Kingdom, ale hru kterou jsem letos hrál nejvíc je Starfield a to jsem kompletně ignoroval stavění outpostů. BG3 by to za mě vyhrálo, kdyby nebylo plné bugů, měli to minimálně o rok odložit,  až to vyladí bude to jedna z nejlepších her všech dob ale stále to tam není. Za celou dobu ve Starfieldu jsem neměl ani zlomek bugů co jsem narazil v BG3, ale chápu jestli to BG3 vyhraje, je to revoluční hra, jenom je stále rozbitá. Chci si jí zahrát od začátku znovu, ale radši si ještě dlouho počkám, nicméně když vydali u obou dílů DoS ehnanced edice, tak věřím že to časem dopadne, ale letos to určitě nebude.

  • flash789

    Co te tak čtu přijde mi že o BGS hrách víš pramálo a používáš jen prověřené internetové bláboly o tom jak modeři všechno zachrání a tak podobně a kdybych se tě zeptal jakým způsobem jsou dělané dungeony třeba ve Skyrimu nebo jak přesně funguje level scaling tak mi napíšeš další internetový nesmysl. Mám pravdu? :)

  • Derp_1337

    Jo, Darktide je super. Ze začátku to sice trpělo nedostatkem late game obsahu, ale vývojáři to postupně zlepšují.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit