Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na moje narozeniny... mohli by mi hru poslat zadarmo... a k tomu něco na čem bych to rozjel :-D
  • Těším se hodně. Rád sleduju herní katastrofy v akci. Hlavně jejich fanboye trpící Stockholmským syndromem, kteří se hroutí na fórech pod náporem výčtů chyb v dané hře. Vidím, že tady na Games.cz se už pár takových duší rýsuje. S TESO ještě bude sranda.
  • nekromant33
    můj bosmer stealth archer už se nemůže dočkat
    • Big_Pete
      nabehne na nej muj orsimer rogue na dyky, posle ti detekci stealthu, paralyzy, tezky critical backstaby a pudes prdet.
      • MrSanta
        Ork a dýky a stealth? Co je to, u všech všudy, za zhowadilost? Pořádné obouručák a hrrrr na ně *1*
        • Big_Pete
          v e.scrollech (teda poslednich trech, predchozi sem nehral) mel ork vzdycky specialku ktera nak boostovala DPS+ backstaby s dykama co kritujou maj v "kazdy hre" top DPS, no a kdyz to spojis, tak si doma.
      • Vrook
        Tak přesně proto nehraju MMOčka.
      • nekromant33
        -_- možná proto radši hraju pve, aby si na mě nikdo nehonil triko
        • Big_Pete
          v klidu, delal sem si jen prdel.jinak nehrat pvp v tehle hrach, tak muzou lidi hrat proste jiny SP hry, nechapu.a okradat se o zabavnej obsah ve hre, jen kvuli tomu, ze by si mozna nekdo koho nikdy neuvidis jinak, nez jako postavicku ve hre, mohl honit triko nad tim ze te zabil, mi pride dost divny, je to jen hra.
          • nekromant33
            PVP zkusím, až zjistím jestli je nějak vybalancovaný. Styl jakým hraju TES hry je dělanej spíš na to, aby mě při průchodu dungem nebo tak ani nikdo neviděl. Pokud bych tak chtěl hrát PVP, znamená to, že jednou vystřelím a pak už si neškrtnu? Nehledě na to, že to ani k TESu nepasuje, že umřeš a někdo přiskáče k tvý mrtvole a dá /dance
  • Asharak
    Jo až teď mě to došlo, Skyrim určitě dostal body navíc za to, že vyšel 11/11/11 *15*
    No každopádně tohle datum taky ujde.
    • jo..měl dostat 11/11;)
  • Cena je 13 EU měsíčně, připadá vám to přiměřené?
    • Do 1/2 roku je to f2p ... a do 3 mesicu se bude vsude psat, jakej je to ekonomickej propadak ... do 14ti dnu budou hraci na max lv a nebudou mit co hrat.
    • Relevantní odpověď příjde tak měsíc po spuštění hry. Tehdy se ukáže, zda-li má smysl to platit.
    • Nevím, ale zase 3A hra stojí cca 50 EU, takže za cca 4 měsíce hraní utratíte cenu nové 3A hry. Proč to raději neudělat jako u SimCity - to je také online. Prostě koupíte za 1200 plnou hru a pak se kupují dodatky třeba po 20 - 30 EU, koupí si je ten, kdo je chce. Tarif je u PC her podle mě kravina
      • V zásadě jediný spravedlivý model je platba za čas strávený ve hře - stejnou formou jako telefonní tarify za hovor.

        Ideální by bylo předplatné - koupíš si kredit a za čas online ve hře se ti spotřebovává. K tomu klasická varianta měsíčních / ročních / lifetime předplatných bez omezení.
      • 13e nieje vela pre tych co pritom mozu presediet cele dni, pre tych co na to maju cas par hodin cez vykend su to skoro vyhodene prachy. Preto som uz teraz za system B2P ala SecWorld/ GW2.
        • Přesně, uznávám, že F2P v praxi moc nefunguje, ale prostě pro mě je nesmysl dávat měsíční poplatek, když hraji jeden měsíc několik hodin denně a další hraji třeba jen 2x za týden.
          • Mohli by vymyslet neco jako pauza nebo preneseni do jineho mesice.
            Kdyz clovek bude na dovolene,vice prace,apod,...
            Ale F2P opravdu nechci mam s tim jenom zaporne zkusenosti a 1kladnou z POE.
        • presne tak kvoli poplatkom nemozem hrat WoW a nebudem moct hrat ani TES, pretoze ja u toho nechcem sediet kazdy den, iba si to obcas zahrat a odreagovat sa
          • Nikdo te nenuti u toho sedet kazdy den.U wow nemusis kazdy den raidovat,to delaji jenom top world guildy.
            Jenom BD a Ira dei raiduji 5dni v tydnu.
            Dnes se raiduje 10hodin tydne a muzes se drzet v 100-200 top world guildach.
            Pripravy na raidy,reforge,apod,.. to je chvilka,ne jak ve Vanille a TBC.
            Nemluve o jidle pro tanky ve Vanille za dob AQ z rare mobu s 2% dropem na ktere byla potreba grupa 10lidi s tankem.
            Wow je privetive pro hardcore i casual hrace,nevim kde jsi vzal ze musis u toho sedet kazdy den,to platilo jen za dob stareho wowka.
            A TESO ma byt jeste privetivejsi.
            13e neni zadna velka suma a navic zajisti pravidelne updaty nez hra zdarma s pridavky za extra ecka , ktera se stejne budou muset kupovat a za 3mesice za to utratis jako za 3roky mesicnich plateb.
            • Špatně si ho pochopil. Ty si měsíčně zaplatíš za hraní a pak bys tedy měl hrát, aby si nevyhazoval prachy z okna. Bohužel si člověk musí platit, ať má čas, nebo nemá čas a málokdo dopředu ví, jak na tom s časem bude, proto jsou z mého pohledu měsíční poplatky špatné. Já bych si raději platil za čas strávený ve hře a nikoli za čas, který může ve hře strávit bez ohledu na to, jestli hraju nebo ne.
          • Ronox
            Hraju WoW jednou - dvakrát do týdne a stejně i tak jsem hrál SW TOR a stále jsem u toho strávil mnohem víc času než u většiny her za tisícovku. Spoj si to s analogií kina, kde dáš 300 max za 3 hodiny dlouhý film.
            • Ronox
              Lístek + popcorn nebo lístek na 4Dx.
            • Kozy
              Tři kila za kino?
    • Ronox
      Pokud to nedopadne jako TOR a budou mít dostatek end contentu, tak to je v pohodě.
    • Bezna cena,podstatne lepsi jak P2W model.
      Navic se na jejich webu hlasovalo o tom,jestli to ma byt bez mesicnich poplatku F2P nebo s mesicnimi poplatky a skoro 95% bylo pro mesicni poplatky.
      F2P je priserny model,jen to ruinuje kvalitni hry a hned se z toho stava P2W.
      To poznal kazdy kdo hral WOW a pak zkusil jiny mmo s F2P.
      • Zase ruku na srdce, kdo u nějaké F2P hry najednou investoval oněch cca 50 EU? Spíš se mnoho lidí snaží hrát co nejlevněji (nejlépe zadarmo), ale štve je, jak na ně všude řve "kup si mě za pár "zlaťáků" nebo když na ně všude vyskakuje, co nemůžou, protože by museli zaplatit. Ale opravdu to pak kazí pocit ze hry, když u každého itemu nebo i questu máš cenovku, a jen v duchu přepočítáváš na reálné peníze. Pro mě je B2P nejlepší model, prostě hru koupím a hraji, pokud je hra dobrá a je o ni zájem, zmůže se na 1 - 2 kvalitní DLC ročně, což jí zaplatí další provoz. Když si DLC nekoupím, mám stále to, co jsem si zaplatil.
      • V Planetside 2 F2P funguje velmi dobře. Já být tebou bych takhle negeneralizoval. Měsíční poplatky nejsou zárukou kvality. Bohužel.
    • Big_Pete
      hmm, klasika wow model
    • nekromant33
      Pokud bude minimum technických problémů a pravidelný a relativně častý vydávání balance a content patchů tak jo.
  • Nic osviezujuce tam nevidim, dalsie mmo , dalsi grind, dalsie zabijanie casu 7000 hod treba nahrat kvoli par bodom do defense a ides.... ako.... mna by zaujimalo kedy mmo prebehne nejakou evoluciou ,
    • Malleth
      Nadějně vypadá novej everquest, ale taky asi nepůjde o takovej posun jakej bych v MMORPG chtěl
      • ...Archeage...
      • Nebo taky Black desert vypadá docela zajímavě... Tam tvrdí, že to bude mít singleplayerové prvky...
      • nez to vyjde tak bude voxel engine uplne nekde jinde....
  • Jason_dinAlt
    Po zkušenostech s vydáním několika předchozích MMO jsem velmi skeptický. Člověk vždy čeká s novou hrou něco nového, ale za pár hodin zjistí, že jde více či méně o stejný (již ohraný, okoukaný) mechanizmus, na který byl dosud zvyklý, a nic zásadně nového není.
    Takže hořet nedočkavostí jako dříve a vysnívání si svojí ideální hry už rozhodně nebudu. Počkám si na recenze a mohu být nakonec pak jen příjemně překvapen ;o)
    Máte to taky tak?
    • Těšit se na hry asi fakt nemá smysl. Autoři umí pokazit, co se dá. U MMO tohle platí nejméně dvojnásob. Takže těšit se na TESO není úplně rozumné.

      Konceptem je TESO naprosto tradiční MMO akorát s pohledem z vlastních očí, který stejně bude hrát minimum hráčů a s bojovým systémem horší, než má Skyrim, což taky není žádná výhra. Classy jsou navrženy divně a zcela proti tradici dosavadní série TES. Pvp je koncepcí úplně stejné jako v GW2. Upřímně si myslím, že kdo raději hraje solo a v MMO hraje se skupinou jen občas, pro toho TESO moc nebude, protože ta hra bude daleko méně propracovaná jak SP TES série - bude tam hodně MMO zjednodušení.

      Výhodou je na MMO nadprůměrná grafika a "euroamerický graf. styl".
      • Ta výhoda "euroamerického grafické stylu" je pro mě stěžejní, jelikož asijský styl naprosto a hluboce nesnáším!
  • Jedno z mála MMO, kde budou chybět asijské úchylnosti typu polonahé bojovnice s růžovými copy a obřím mečem, anebo grafika jak pro děti do 10 let věku. To je určitě velkou výhodou. Koncept hry je ale klasickým MMO bez nějakých výraznějších inovací. Na skutečně nová MMO si počkáme ještě opravdu dlouho.
  • Paráda:-)
  • Hmm, WoWscrolls Online, aspoň se neohánějí naprosto revolučním, inovativním a převratným přístupem k MMO jako to zkoušel nejdražší MMO propadák SWoWTor a na férovku říkají, že použili "osvědčené mechanismy".
    Tskže ikonoklik, spawn, agrorange a gearhunt.

    Po WoW s SW texturami v komixovém provedení pro desetileté děti tu máme WoW s TES Lore a provedení pro teenagery.

    Kolikrát si velké společnosti a jejich přitroublí kravaťáci musí nabít hubu, než zjistí, že WoW už tu bylo, a kdo chtěl hrát WoW žánr, už ho hraje. A že je tu velká kupní síla, co klony WoW hrát nechce a to bez ohledu na použité textury a lore, ale čeká na vývoj stagnujícího MMO žánru.
    Je pro něj spoustu prostoru.

    Já vím, kopírovat "osvědčené mechanismy" je ale jednodušší.
    • A co napadá vás mistře? Jak by jste inovoval MMO žánr a co nového a převratného máte v té své makovičce?
      • Co třeba udělat naprosto odlišný styl - combat systému od zavedených dosavadních klikacích hodnot. Naprosto vypustit a zrušit systém tupého grindování gearu, ale vnést do toho něco inovativního, třeba ve formě výroby, vzhledu a statů brnění, které si hráč sám bude moct vytvořit, udělat nebo nalézt při porhledávání, tak jak to bylo v TES serii pravidlem, je toho hodně co by šlo udělat, jenomže tohle bude opět další MMO, které bude založen na klikfestu a úmorného grindění, protože takhle to je nastaveno ve wowu a takhle to zavisláci mají rádi.
      • To jako chces implikovat, ze MMO zanr dosahl sveho vrcholu a tak jakakoli snaha o jeho vyvoj je zbytecna ? To asi ne...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit