Přejít na výpis diskuzí
Bethesda vysvětluje, k čemu vám při hraní Fallout 4 bude užitečná percepce
16.9.2015 | Adam Homola
55 příspěvků
-
Vnímání je české slovo které mělo být použito v nadpisu místo "percepce"
-
-
tak kdybychom to měli česky - síla, vnímání, odolnost, charizma, inteligence, obratnost, štěstí
A máme S.V.O.C.I.O.Š nebo S.V.O.Ch.I.O.Š
hezké *1* -
-
takže pseudočesky z toho bude Síla, Percepce, Endurance, Charisma, Inteligence, Agilita a kLika? :) česky to prostě přeložit nejde, aby se zachovala původní zkratka.
-
-
-
Building your long distance relationship :D
-
No ty animace jsou prostě boží a je to fakt sranda. *1* Mohli by v tomhle retro stylu udělat i delší animáky očividně by to mělo potenciál (pipboyova dobrodružtví v postapo světě a jiné úlety) *15*
-
-
Jako jak prožívá tento postapo svět počítač na něčí ruce??
-
-
Asi bude mít pořád a pořád umatlanější display.
-
-
To asi ano, ale carnius určitě myslel vault-boye, kterého nazval pip-boyem :) čekal jsem, že se vyjádří, očividně jsem čekal zbytečně, ale i tak ještě nějaký čas čekat budu...
-
-
omg co sem to napsal *1*
Ano vault boy je zprávně. Ale s tím umatlaným displayem by byla taky dobrá zápletka *1* -
-
Jo, dočkal jsem se! :D
-
-
-
-
-
-
Keď si správne pamätám tak v pôvodnom SPECIAL systéme malo vnímanie vplyv na dostrel, presnosť, vnímanie pascí, zvláštností (ďalšie možnosti interakcie) a v dialógoch. Na kradnutie mala vplyv obratnosť (agility)
-
-
Prosím Tě nejdříve se nauč česky a pak sem něco piš.
-
-
Co hovoris? Nie je ti vobec rozumiet.
-
Que?
-
-
Co?
-
-
-
-
Huraaa Fallout 4
-
Jako ta hra ma vyjit za 2 mesice a misto poradneho gameplay videa nam serviruji tenhle odpad? To nas fakt maj tak na haku, ze si muzou bejt jisty, ze i tak pro hur poletime?! Recenze 20/10 jsou jiste, o tom nepochybuji
-
-
jestli jsi nezil posledních par mesicu nekde v lese, tak gameplay byl přes 20 minut na E3. Me osobne to stacilo, a kdyz uz by nebyl vůbec zadny vůbec bych se nezlobil.
-
-
Aha, jeden z tech mentalu, kteri za gameplay Falloutu povazuji strileni a ted nove i minecraft like staveni baraku. Je mi z vas smutno.
-
-
Mně e-mentál chutná. A Fallout taky.
-
-
-
-
*15*Nezabudnite zase riesit fiktivnu minulost len preto ze to nesedi s realnym svetom jak minule *7*
-
-
Taky nechapu tyhle resky ,hra vs real. Tenhle styl starych propagacnich animaku je super.
-
Tys asi minule nedaval pozor protoze s realnym svetem nikdo nic nesrovnaval.
-
-
Takze dalsi masaz, pred dalsim megafailem, kterej mozna za 2-3 roky jakoz takoz polecej moderi. Jako vysvletlovat k cemu sou ability ktery ingame nejsou a nebudou vubec knicemu ... to by me tak zajimalo, k cemu sou takovy schopnosti ... trebas ovladani ruznych typu zbrani, ve hre, kde strela leti presne tam, kam ukazuje kurzor a tudiz jediny na cem zelezi je slepota hrace.
U F3 me naprosto dojimalo, ze v FPS rezimu sem vylez z Vaultu a spolehlive zasahoval vsechhno do hlavy, kdezto v tom pseudotahu sem netrefil nikdy nic ...
Njn, je treba nejak zalepit diry v rozpoctu po megafailu TESO. (kdepak sou ty hypstri co tu balabolili ze to nikdy f2p nebude?) -
-
tak si asi podcenil silu kombinace special+vats (takovej bullet time s OSD)
vicemene to bylo na to fouknout nekomu uvodni hlavu a pak to doresit na ferovku
chtelo by to ale zvetsi vyznam prolouzenim ty doby a nebo aspon necim jako crazy recoilem mimo to, jinak se to da vesele ignorovat, v tom mas pravdu bohuzel -
-
Podivej, v F1/2 to bylo o premejsleni, vyhodnocovani rizik ... risknu 30% mezi oci? Preziju dalsi hit kdyz to nevyjde? A nebo to dam na jistotu 70% do zeber? A dorazim ho v dalsim kole? A nebo mam radsi stahnout vocas a schovat se? Pripadne pockat za rohem az mi vleze pred hlaven? A nebo mam zkusit dve rany od boku? Ale taky potrebuju dobit ...
Tohle F3 totalne zabil.
(system boje/opotrebeni/oprav/leceni/... pak je asi k naprosty dokonalosti dotazenej v JA2)
-
-
-
Omacku kolem toho udelat umi peknou, asi jak blizzard kolem D3, skoda ze ty hry se svyma predchudcema maji spolecny velky ho...
-
Chápu to správně, že nás ještě čeká "článek" o Endurance, Charisma, Intelligence, Agility a Luck? A za každý dostane autor nějaké peníze? Já že bych mu s tím klidně pomohl. Takovouhle "novinařinu" bych zvládnul a každá kačka dobrá...
Jen by mě zajímalo, kdo mi zaplatí nové kolečko na myši, až si tuhle PR taktiku osvojí více vydavatelů. Chápu, že pro vydavatele a herní novináře je to win-win situace, ale ještě mi v hlavě rezonují slova Martina Bacha z posledního podcastu (some faith in game journalism has been restored) o tom, že se dneska píše s prominutím o každém p*du. -
-
souhlas, premyslel jsem o tom samem.
edit - i kdyz ty penize, zas tak divny mi to neprijde vzhledem k tomu ze jde o Adama Homolu jehoz clanky o Blizzard hrach vubec nema cenu cist jelikoz maji asi tolik objektivity jako clanky na novinky.cz -
ty si podívej hlavne na ten díl o inteligenci
-
-
hah, pekne *1*
-
Headshot *3*
-
-