Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • twicer

    Jj, Todd celé dny nespí když si to tomaskalivoda nekoupí. O jiných lidech si začal až ty.

  • Derp_1337

    Jn, ale Bethesda hraje na to, že fanboys jim to odpustí. Sice si budou stěžovat, ale stejně to nakonec koupí. Můžou si dovolit riskovat se ztrátou reputace.

  • Peca

    Ano, v druhé fázi už tolik nestojí vývoj, ale ztráta reputace. 

  • Derp_1337

    Jo, tak samozřejmě vývoj vlastního engine od píky stojí hodně. Ale když ten engine jednou vytvoříš a pak ho skoro 25 let neustále používáš, tak se ta investice vrátí. 

    Problém je samozřejmě v tom, že po těch 25 letech je to zastaralý a zabugovaný krám, ale Bugthesda tohle očividně neřeší. Občas trochu dodělají nějaký update a jedou dál.

  • No tak u BG3 se nachází pro plotnové disky volba v nastavení. Takže ano problém bude Bughesďácký engine který se od dob Morrowindu jen flikuje a nabaluje s každým flikováním více a více chyb a omezení k těm co už byly v předchozích iteracích.

  • jurb83

    Neviem ako komu, mne to bezi full hd bez FSR a upscalingu 75FPS na i5ke, RTX2060 6gb vram a 32 gb 3200MHz ram .

  • No aby si to koupil tomaskalivoda, tak očividně potřebuje. O jinejch lidech nemluví.


  • Samotneho me zajima kolik to je fps, zaply ukazatel nemam, tak se dneska schvalne mrknu. Podle zkusenosti bych to odhadoval na ne mene nez 40.  

  • Peca

    Mám 4090 a hra mi připadá silně technicky zastaralá už nyní. 

    Stačí se podívat na Everspace 2 (vesmír, vesmírné lodě, planety), Satisfactory  experimental (base building, prostředí), Cyberpunk (3D akce, dialogy, město, questy) a všechno ve Starfieldu je prostě 10 let pozadu. 

    A ještě to jede pomalu. 

  • Peca

    Nějakou dobu jsem vyvíjel 3D grafiku a osobně si myslím, že by paradoxně mohli i ušetřit, custom engine stojí opravdu hrozně, hrozně moc peněz (a třeba Unreal chce jen 5% za prodeje nad milion USD, to je směšné vzhledem k poskytnuté hodnotě). 

    Třeba si z toho vezmou ponaučení jako CD projekt RED a další tituly už budou vyvíjet v něčem modernějším. 

  • Klidně může být, pokud mu stačí stabilních 30 fps. To, co předváděl redakční počítač vypadalo na nějaké problémy s diskem a zpomalené dotahování dat za chodu. Mohl zazlobit i systém, pokud ho mají na stejném fyzickém disku.

  • untentrauer

    To může bejt i procesorem...Nemáš stařší procák? Nebo slabej PC zdroj? Takový propady se 4090tkou jsou fakt divný! Hraješ v jakém rozlišení?

  • a teď tu o Karkulce :D

  • Hraju to na 1660s  na stredni detaily na FullHD a hra mi bezi bez skubani a lip nez na te herni sestave co ma redakce. 

  • twicer

    Chce to dělat rozdíl vtom, zda ten upgrade má důvod a ta hra posouvá limity vtom co je možné, nebo je to jen výsledek špatné optimalizace a zastaralých postupů.

  • twicer

    Nepotřebuje. ;)

  • Chceš abych si to koupil, Todde? Potřebuješ udělat lepší hru.

  • Derp_1337

    To není jenom o tom, že by ti vývojáři byli neschopní. Tam se hlavně jedná o rozhodnutí managementu, že ušetří prachy tak, že ty hry budou nadále dělat v tom jejich zastaralém herním engine. 

    Ten jejich Creation engine je zastaralá katastrofa.... ale je levný, protože si ho udělali sami. A je levný, protože téměř vůbec neřeší přidávání nových feature (teprve až někde v roce 2021 přidali "global ilumination" rofl).

  • Derp_1337

    Haha, pobavil jsi.

    Jak napsal Slavik níž: to jen vaříš z vody, že?

  • Derp_1337

    Trololol

    Chceš říct na FullHD a všechny detaily stažené na minimum? 😛


    Navíc různí lidé mají různě nastavenou laťku toho, co považují za "slušné". Někdo za "slušný výkon" klidně považuje propady k 30FPS. Někdo jiný chce mít stabilních 120FPS.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit