Běží vám Starfield špatně? „Potřebujete upgrade počítače,“ tvrdí Todd Howard
-
Jj, Todd celé dny nespí když si to tomaskalivoda nekoupí. O jiných lidech si začal až ty.
-
Jn, ale Bethesda hraje na to, že fanboys jim to odpustí. Sice si budou stěžovat, ale stejně to nakonec koupí. Můžou si dovolit riskovat se ztrátou reputace.
-
Ano, v druhé fázi už tolik nestojí vývoj, ale ztráta reputace.
-
Jo, tak samozřejmě vývoj vlastního engine od píky stojí hodně. Ale když ten engine jednou vytvoříš a pak ho skoro 25 let neustále používáš, tak se ta investice vrátí.
Problém je samozřejmě v tom, že po těch 25 letech je to zastaralý a zabugovaný krám, ale Bugthesda tohle očividně neřeší. Občas trochu dodělají nějaký update a jedou dál.
-
No tak u BG3 se nachází pro plotnové disky volba v nastavení. Takže ano problém bude Bughesďácký engine který se od dob Morrowindu jen flikuje a nabaluje s každým flikováním více a více chyb a omezení k těm co už byly v předchozích iteracích.
-
Neviem ako komu, mne to bezi full hd bez FSR a upscalingu 75FPS na i5ke, RTX2060 6gb vram a 32 gb 3200MHz ram .
-
No aby si to koupil tomaskalivoda, tak očividně potřebuje. O jinejch lidech nemluví.
-
Samotneho me zajima kolik to je fps, zaply ukazatel nemam, tak se dneska schvalne mrknu. Podle zkusenosti bych to odhadoval na ne mene nez 40.
-
Mám 4090 a hra mi připadá silně technicky zastaralá už nyní.
Stačí se podívat na Everspace 2 (vesmír, vesmírné lodě, planety), Satisfactory experimental (base building, prostředí), Cyberpunk (3D akce, dialogy, město, questy) a všechno ve Starfieldu je prostě 10 let pozadu.
A ještě to jede pomalu.
-
Nějakou dobu jsem vyvíjel 3D grafiku a osobně si myslím, že by paradoxně mohli i ušetřit, custom engine stojí opravdu hrozně, hrozně moc peněz (a třeba Unreal chce jen 5% za prodeje nad milion USD, to je směšné vzhledem k poskytnuté hodnotě).
Třeba si z toho vezmou ponaučení jako CD projekt RED a další tituly už budou vyvíjet v něčem modernějším.
-
Klidně může být, pokud mu stačí stabilních 30 fps. To, co předváděl redakční počítač vypadalo na nějaké problémy s diskem a zpomalené dotahování dat za chodu. Mohl zazlobit i systém, pokud ho mají na stejném fyzickém disku.
-
To může bejt i procesorem...Nemáš stařší procák? Nebo slabej PC zdroj? Takový propady se 4090tkou jsou fakt divný! Hraješ v jakém rozlišení?
-
a teď tu o Karkulce :D
-
Hraju to na 1660s na stredni detaily na FullHD a hra mi bezi bez skubani a lip nez na te herni sestave co ma redakce.
-
Chce to dělat rozdíl vtom, zda ten upgrade má důvod a ta hra posouvá limity vtom co je možné, nebo je to jen výsledek špatné optimalizace a zastaralých postupů.
-
Nepotřebuje. ;)
-
Chceš abych si to koupil, Todde? Potřebuješ udělat lepší hru.
-
To není jenom o tom, že by ti vývojáři byli neschopní. Tam se hlavně jedná o rozhodnutí managementu, že ušetří prachy tak, že ty hry budou nadále dělat v tom jejich zastaralém herním engine.
Ten jejich Creation engine je zastaralá katastrofa.... ale je levný, protože si ho udělali sami. A je levný, protože téměř vůbec neřeší přidávání nových feature (teprve až někde v roce 2021 přidali "global ilumination" rofl).
-
Haha, pobavil jsi.
Jak napsal Slavik níž: to jen vaříš z vody, že?
-
Trololol
Chceš říct na FullHD a všechny detaily stažené na minimum? 😛
Navíc různí lidé mají různě nastavenou laťku toho, co považují za "slušné". Někdo za "slušný výkon" klidně považuje propady k 30FPS. Někdo jiný chce mít stabilních 120FPS.