zavřít
...

BioWare chystá další Mass Effect a zbrusu nový herní svět

Zatímco z BioWare odešli oba dva zakladatelé, aby se takříkajíc udělali znovu pro sebe a setřásli z mozků a těl únavu z dlouhé služby mnohdy nevděčnému hráčstvu, generální manažer BioWare Edmonton a Montreal, Aaryn Flynn, nastínil budoucnost BioWare, respektive sérií Dragon Age a Mass Effect.

Novější 1 2 3 4 Starší

  • Dash (anonym)
    4 souhlasí, 3 nesouhlasí
    Mě se náhodou ME3 líbilo a extended konce pořád lepší než běžné lineární jednotvárné konce 95% jiných RPG. Hra byla super povedená, spíš by mě zajímalo, jak na 3 chtějí navazovat.
    21.9.2012

    reagovat

  • 963214785 (anonym)
    6 souhlasí, 8 nesouhlasí
    Jestli nový mass effect tak jedině po vážnym restartu serie nebo před událostmi ME1. Bohužel autoři už od ME2 zvysoka kašlali na konzistenci světa a na lore, takže podle mýho názoru je ten svět už nenávratně zničený. Nevěřím že se na tom dá něco dobrého postavit.
    20.9.2012

    reagovat

    • 963214785 (anonym)
      2 souhlasí, 2 nesouhlasí
      Třeba mě příjemě překvapí, ale zkrátka tomu nevěřím.
      20.9.2012

      reagovat

  • hrdina (anonym)
    11 souhlasí, 9 nesouhlasí
    Prznitelé z EAWare dejte nám fanouškům her už pokoj a táhněte do prd..e!!!!!!Váš nášup umělecké integrity už stačil.To chcete Mass Effect zprznit svýma blábolama ještě víc?To Vám zmršení trilogie slavným barevným koncem a vylepšením Extended Cut nestačilo?Když už od Vás odešli borci jako Avelon tak RPG ve Vašem pojetí je akorát tuctová mlátička v koridoru, kde se hráč musí dostat z bodu A do bodu B, vše vymlátit.....Jak ubohý :((((( V Dragon Age2 dalším propadáku byly aspoń stupidní úkoly najdi=zabij nebo najdi=přines :((((To nám to hraní chcete znechutit ještě víc?
    20.9.2012

    reagovat

    • centrifuga (anonym)
      5 souhlasí, 9 nesouhlasí
      ty jsi ale,sráč a hater k tomu!!
      20.9.2012

      reagovat

      • hrdina (anonym)
        3 souhlasí, 3 nesouhlasí
        Re centrifuga a EAware: Vase inteligence se projevila. S Vama jsem si nepotykal, neznate mne tak si vyprosuju oznaceni Xicht a srac, to jste totiz dle vyjadrovani Vy dva, urcite jte velmi inteligentni s vysokym IQ !!
        21.9.2012

        reagovat

    • EAware (anonym)
      4 souhlasí, 7 nesouhlasí
      Nazdar Xichte!
      Pokud se ti naše produkty nelíbí, tak táhni do prd..le sám! Nikomu je nenutíme.
      Takže brzo očekávej další nášup našich her. Jsi rád? Určitě jo. Tak nás hlavně nezapomeň doporučit svým kamarádům a kamarádkám. YOU'RE F*CKIN WELCOME!!!
      20.9.2012

      reagovat

      • Dworkin (inkognito)
        2 souhlasí, 2 nesouhlasí
        Čím víc vykřičníků, tím víc mladistvý cucáček. *3*
        20.9.2012

        reagovat

      • hrdina (anonym)
        2 souhlasí, 2 nesouhlasí
        Koho urazis ty inteligentni primitive?Ja jasem si s tebou nepotykal.
        21.9.2012

        reagovat

  • Cahir tiscali.cz
    4 souhlasí, 8 nesouhlasí
    963214785: Ale prosím tě, kde cokoliv implikuji? Mně jenom lezou krkem žvásty lidí, kterým když se něco nelíbí, tak mají potřebu svým názorům dodat punc jakési objektivní pravdivosti a naléhavosti v podobě "zaručených" zpráv ze zákulisí a konspiračních teorií (konec je odfláklý, protože se do toho vložila EA; konec je špatný, protože Casey Hudson se zavřel v kanclu a napsal si to celé sám bla bla bla). Tohle je NEJUBOŽEJŠÍ možná forma argumentace a používají ji politici, sektáři a další havěť, jelikož je to úderné, populistické, černobílé a dobře se to poslouchá. A lidi jdou jako stádo krav! Mně ale tyhle fakticky nepodložené zvratky a nicneříkající hesla nezajímají... Jestliže se někdo chce bavit o ME, tak ať se baví PŘÍMO o ME, tzn. o faktických nelogičnostech, o důvodech, proč je ten a ten charakter plochý/nevěrohodný, proč konec nedává smysl atd. atd.

    To jsou možná tak tvoje základní zásady psaní, takže se jimi klidně řiď. Já je mám u konečníku... Bůh je do kamene nevytesal a ani vědci je nedokázali... Snažíš se zavést pravidla někam, kde prostě a jednoduše nejsou. Už to, že v podstatě odmítáš jakékoliv vybočení ze zahnívajícího a uzívaného konceptu, jelikož je to žánr soap opera, svědčí o tvé omezenosti. Proč by to nemohlo být napříč žánry, proč se to musí škatulkovat? Mně je prostě nějakej koncept, podle kterého se denně chrlí stovky nezapamatováníhodných brakových šitů jedno.

    PS: ME tu řešit nehodlám, už se tu řešilo v předešlých článcích snad všechno...
    20.9.2012

    reagovat

    • 963214785 (anonym)
      8 souhlasí, 2 nesouhlasí
      Cahir, včera v 19:57:"Aha, takže když se ti něco nelíbí, tak to musí být nutně odfláklé, že ano??..."

      Ani do huby si nevidíš. Chceš se bavit o konkrétních věcech, ale místo toho, aby reagoval na ty konkrétní nedostatky, na které ukazuju (jako třeba úvedení nové postavy na konci příběhu a nezodpovězení otázek a Reaprech) si tady vystavíš ukázkového strawmena o konspiračních teoriích. Tvůj způsob uvažování je úplně stejně defektní jako u těch konspiračních teoretiků.
      20.9.2012

      reagovat

      • Cahir tiscali.cz
        2 souhlasí, 5 nesouhlasí
        "Aha, takže když se ti něco nelíbí, tak to musí být nutně odfláklé, že ano??..." - Vždyť to je přesně ono! Něco se mi nelíbí, takže se hned odvolám na nějakou perličku ze zákulisí (EA diktátorem apod.)... Ubohé, bezpředmětné.

        Ach Bože! Takže potřetí a naposled. Jakési zhovadilé, stupidní, kret*nské pravidlo o tom, kdy můžu, nebo nemůžu ukázat hlavního záporáka, neberu. Koncept je bezpředmětný, podstatné je provedení. Když říkám, že se chci bavit o konkrétním provedení (danosti), tak to znamená, že nechci řešit přesně takové věci, jako jsou: Je lepší koridor, nebo openworld/ Je lepší uzavřený konec, nebo otevřený konec?/ Je lepší odhalený záporák, nebo neodhalený záporák?/ Je lepší klasické vyprávění, nebo fragmentální? atd. atd. atd.... A důvod, proč tyhle věci nechci řešit, je ten, že řešení NEMAJÍ! Tedy naposled, záleží mi na provedení, ne na konceptu.

        Tímto debatu končím, lépe už svůj postoj nevysvětlím a jestli můj postoj i nadále odmítáš, pak nemá smysl se dále bavit. Já nebudu a) nikdy ta pravidla respektovat b) nikdy mě nebude v rámci argumentace zajímat, jestli autor hru napsal sám na hajz*u, nebo v zasedačce s kolegy...
        20.9.2012 upraveno v 15:16

        reagovat

        • 963214785 (anonym)
          3 souhlasí, 1 nesouhlasí
          Ty ani nevíš co to je ten strawman, co? Udělej pro sebe něco a najdi si to na wiki.
          20.9.2012

          reagovat

          • Cahir tiscali.cz
            0 souhlasí, 3 nesouhlasí
            Ne, to víš jenom ty. *3*
            20.9.2012

            reagovat

            • 963214785 (anonym)
              2 souhlasí, 1 nesouhlasí
              Tak speciálně pro tebe, když neumíš použít google. http://en.wikipedia.org/wiki/Straw_man
              20.9.2012

            • Cahir tiscali.cz
              0 souhlasí, 3 nesouhlasí
              Já to vím ty trubko. *3*
              Nedivím se, že diskuze s tebou je tak těžká. Vždyť ty ani nerozumíš sarkasmu...
              20.9.2012 upraveno v 20:25

          • 963214785 (anonym)
            1 souhlasí, 1 nesouhlasí
            To víš psaný sarkasmus je těžší detekovat a tys ho navíc ještě zamaskoval tím, že si toho strawmana použil i podruhé.
            20.9.2012

            reagovat

  • Lord Hell (anonym)
    1 souhlasí, 2 nesouhlasí
    Osobne bych chtel RPG aby se ovladalo jako mass effect (Dragon Age na to jak o tom kazdy basni me nejak nenadchl mozna je to tim hernim systemem). Celkem my vadi ze Bioware ma znacky jako Mass effect a Bioshock na Unreal Engine 3 ale takovy Star Wars udelali na podle me horsim engine sice upravenym pro mmorpg ale pusobi misty textury jako kreslene. Snad budou delat Next Gen generaci her, osobne bych chtel vydet dobrou hru na Unreal Engine 4.
    20.9.2012

    reagovat

  • One (anonym)
    4 souhlasí, 2 nesouhlasí
    Další DLC do ME3 multiplayer? This made my day :))
    19.9.2012

    reagovat

  • Vidlec tiscali.cz
    7 souhlasí, 4 nesouhlasí
    Tohle už není BioWare, sice se to tak jmenuje, ale není. To je jako kdyby GM koupilo Ferrari a pak všechny svoje automobilky přejmenovalo na Ferrari - Detroit, Ferrari - Paris apod. *3*
    19.9.2012

    reagovat

    • Cahir tiscali.cz
      4 souhlasí, 4 nesouhlasí
      Bioware Edmonton/Montral = Bioware. Na klíčových pozicích jsou stále ti stejní lidé jako před deseti lety...

      Bioware Mythic (Ultima) a Victory (Generals) jsou jiná studia.
      20.9.2012 upraveno v 00:16

      reagovat

      • Killer (anonym)
        4 souhlasí, 2 nesouhlasí
        Ti stejni lide co prave odesli????
        20.9.2012

        reagovat

        • Cahir tiscali.cz
          1 souhlasí, 1 nesouhlasí
          Muzyka a Zeschuk nejsou vývojáři.
          20.9.2012

          reagovat

          • Klara (anonym)
            3 souhlasí, 1 nesouhlasí
            Nejsou ale vysoky manazer ma vetsi rozhodvaci pravo kde se bude spolecnost ubirat, nez nakej developerik co bastli modely.
            20.9.2012

            reagovat

            • Cahir (anonym)
              2 souhlasí, 1 nesouhlasí
              Nad projektem dohlíží v první řadě Executive Prdoucer, což jsou Casey Hudson (ME) a Mark Darrah (DA), Muzyka a Zeschuk nejen, že nejsou vývojáři, ale ani projektu přímo nešéfují.

              Baví se někdo o grafikovi?

              Já se bavím o Lead Designerech, Writerech apod. To jsou lidé, kteří ten projekt tvoří a to nejsou ani Muzyka ani Zeschuk.

              Klíčovými postavami jsou lidé jako Hudson, Darrah, Laidlaw, Ohlen (lead designer obou BG), Watamaniuk, Gaider, Walters, Weekes, Kristjanson... Až tito odejdou, pak je důvod k obavám...
              20.9.2012

            • Marek Tvrdý (anonym)
              1 souhlasí, 0 nesouhlasí
              Re: Cahir - Karpyshyn už odešel... A BG1 šéfoval ještě samotný Myzuka, design dělal James Ohlen. KotOR1+ME je zase Casey (a právě jemu vděčíme za ten žůžoidní konec ME3 - viz rozhovor s Waltersem).
              20.9.2012

            • Cahir tiscali.cz
              0 souhlasí, 1 nesouhlasí
              Znovu, o těchto věcech vážně nepotřebuji poučovat a nechápu, proč máš stále tu potřebu. Vím, že Drew odešel, proto ho v seznamu nezmiňuji. *3* Hudson šéfoval už od Jade Empire a celý ME byl jeho nápad. Já s koncem nemám problém, líbil se mi, takže já mu opravdu vděčný jsem.
              20.9.2012

  • Dworkin (inkognito)
    7 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Sci-fi single. *4*
    19.9.2012

    reagovat

  • Drobek (anonym)
    7 souhlasí, 3 nesouhlasí
    Konec ME3 je špatný a ani přidělaný konec nevylepšil, spíše zhoršil. Já bych si přál aby se někdo podíval na knižní sérii Země upírů od E. E. Knighta, podle mě si tenhle svět říká o pořádnou hru.
    19.9.2012

    reagovat

    • Aegon (anonym)
      2 souhlasí, 4 nesouhlasí
      konec me3 pre niektorých ľudí bolo špatný to chápem ale ostatných 95% hry bolo super :)
      19.9.2012

      reagovat

      • Killer (anonym)
        4 souhlasí, 1 nesouhlasí
        No s temi 95% bych take byl opatrny. Hlavne vedlejsi mise byly propadak. Naprosto minimalni zapojeni postav z ME2, totalni zmeneni diagnozy u Thana (zajimave, ze toho si skoro nikdo nevsiml) a dalsi veci tech tvych 95% srazi tak nekam k 50%.
        20.9.2012

        reagovat

  • freeker (anonym)
    4 souhlasí, 0 nesouhlasí
    rovnako....sci-fi singlac....o tom zadna
    19.9.2012

    reagovat

Novější 1 2 3 4 Starší

Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

Přidej příspěvek

Přistupujete z neznámé IP adresy 54.159.94.253.
Opište kód z obrázku:   (Kód je nečitelný, ukaž jiný)

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Siwtch, 3DS, DS, PS Vita, Android a iOS. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i pravidelné testy a novinky z oblasti hardwaru, podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Kingdom Come: Deliverance, Red Dead Redemption, Call of Duty, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield, nebo FIFA.