Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Az clovek dosiel na to ze pistolky a chain shot su megaucinne, tak nebol ziaden suboj problem.
  • Alpha protocol bol super, až na tie frustrujuce boss fighty a nemoznost ukladat postup ako sa zachce, ak poseriete stealth tak mate solidny problem s checkpointom
  • Pri AP si sa rozhodne nemusel obavat toho, ze je prilis hardcore, vzdy si mal dostatok volieb a niekedy aj viac, ako si chcel :). Co do stylu hrania imho asi najlepsie riesena hra, podobne aj co do perzistencie sveta. Ak chces nieco skutocne svieze, pri AP sa nemozes pomylit.
  • Dela vrcholove zdimaci hry od doby co ji vlastni EA. Do te doby delali hry jako ta zminena, ale to pro EA nebylo dost osvedcene, skoda casu, kdyz ty lidi misto toho, aby delali neco noveho hrnuly novy Mass Effect kazdy rok ne?
  • Pilgrim66
    Co takový Alpha Protocol? Podle mne genialni hra, kterou sem si mega uzil.
  • JohnyTheZik
    Zrovna EA vycitat, ze nezkousi novy veci mi prijde trochu nefer vuci nim.
    Mas tu spoustu projektu, ktery by nebejt EA taky nikdy nevznikly, nejlepsim prikladem budiz Mirror's Edge, ale klidne bych se nebal zaradit i Dead Space 1 nebo Secret World..

    Takze to mozna jako koncept fakt nemuselo znit moc zajimave. To uz netusim :).
  • tak aby to tu nebylo tak poblité jen těmi "to je škoda" zprávami.... bondovky a špionážní filmy s agenty zachraňujícími svět opravdu nemusím a jsem rád, že při pročítání games.cz nebude mé oči poutat žádná taková hra
  • EA mě fakt nas**la
    Nejdřív vydá hrozný MOHW a ted tohle:(
  • Pan_Klobouk
    Ja bych si dal novy No One Lives Forever. Tam toho plizeni a neakcneni bylo dost, navic to byla naprosto vynikajici serie.
  • Kdyby jeste nejaky expert chtel rikat neco o tom, ze existujou i vyborne hry, ktere nevydelali miliona atd... bavime se tu o Bioware, ta dela vrcholove zdimaci hry.
  • Moc se ti omlouvam.
    Ten koncept musel byt strasne mizerny, kdyz ani EA z toho necitilo prachy.
  • asi nevíš co to znamená koncept že?
  • Ta hra musela byt strasny sunt, kdyz ani EA z toho necitilo prachy.
  • Pethulla
    fakt jo? Abych pravdu řekl, toho jsem si ani nevšiml, aspoň jsem zase moudřejší. Na druhou stranu ten důvod nechápu, vždyť stealh stylem se to dá projít s prstem v nose.
    A není to náhodou kompenzováno v získaných percích?
  • Viktor_H
    Spíš než o konkurenci v rámci vydání se bavíme o konkurenci v rámci zasazení hry...

    Co se vydání DA3 týče, oficiálně by mělo jít o Q4 2013, ale spekuluje se o posunutí.
  • a nie DA 3 chceli dať na budúci rok? alebo len 2014?
  • Cosi
    V Alpha Protocol taky bylo víc bodíků za omráčení nepřátel než za jejich zabití.
  • Ferdis2
    Len tak na margo, písal o klasickej scifi-fantasy (ktorými ME a DA určite sú). Ale možností je stále x. Myslím, že steampunk, cyberpunk z blízkej budúcnosti, prípadne nejaká forma alternatívnej minulosti by uvedeným sériám určite konkurenciu nerobila.
    P.S. ako odborník na Obsidian a Bioware budeš mať informácie o novom IP určite medzi prvými *3*
    P.S.S. nie som si istý či k odhaleniu príde až za takú dlhú dobu. Veď Mass Effect 4 a Dragon Age 3 sú tiež v len ranej fáze vývoja a osobne neverím, že by EA nevydala budúci rok žiadne RPG pod brandom Bioware...
  • Viktor_H
    Kluci z Obsidianu přiznali, že už horlivě promýšleli další díl a měli spoustu kůl nápadů, ale Sega to bohužel celé zarazila (to říkám proto, abych ještě zvýšil vaše utrpení *1* ). Škoda, hra to byla, jak je řečeno trefně v článku, "nevybroušená", ale rozhodně skvělá a pro mě jeden z největších zážitků roku 2010.
  • Viktor_H
    Bylo by to o poznání "more intense and epic", na vyšší audiovizuální úrovni (EA budget) a filmovější, ale zároveň více lineární...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit