Přejít na výpis diskuzí
BioWare pracovali na “Bondovce”, kterou EA zrušila
7.12.2012 | Adam Homola
37 příspěvků
-
EA mě začíná s*át čím dál víc....
-
-
Ta hra musela byt strasny sunt, kdyz ani EA z toho necitilo prachy.
-
-
asi nevíš co to znamená koncept že?
-
-
Moc se ti omlouvam.
Ten koncept musel byt strasne mizerny, kdyz ani EA z toho necitilo prachy. -
-
Kdyby jeste nejaky expert chtel rikat neco o tom, ze existujou i vyborne hry, ktere nevydelali miliona atd... bavime se tu o Bioware, ta dela vrcholove zdimaci hry.
-
-
Dela vrcholove zdimaci hry od doby co ji vlastni EA. Do te doby delali hry jako ta zminena, ale to pro EA nebylo dost osvedcene, skoda casu, kdyz ty lidi misto toho, aby delali neco noveho hrnuly novy Mass Effect kazdy rok ne?
-
-
-
-
-
Mě by spíš zajímalo, na základě čeho dostala EA strach. AP v té době ještě nevyšel (a na rovinu si řekněme, že jeho finanční neúspěch byl zapříčiněn tím, že hra nebyla dostatečně polished a hlavně tím, že Sega totálně zprasila marketing) a žádné jiné zkušenosti s "espionage-RPG" žánrem tu nebyli.
Vážně je to jenom o tom, že se jim nechtělo do neprobádaných vod? Chápu, že se nehrnou do nelukrativních projektů, ale že nechtějí ani zkoušet nové věci? Takový Ubisoft zastává o poznání lepší politiku. A vyplácí se. -
-
Zrovna EA vycitat, ze nezkousi novy veci mi prijde trochu nefer vuci nim.
Mas tu spoustu projektu, ktery by nebejt EA taky nikdy nevznikly, nejlepsim prikladem budiz Mirror's Edge, ale klidne bych se nebal zaradit i Dead Space 1 nebo Secret World..
Takze to mozna jako koncept fakt nemuselo znit moc zajimave. To uz netusim :).
-
-
-
Jasně, není třeba vymýšlet nové věci to je riskantní, raději se držet osvědčených věcí, které se určitě prodají. Myslím že EA toho zabila daleko více než "zachránila".
-
opravdu škoda vždycky jsem si moc přál vidět něco jinýho než jen baldurs gate,mass effect nebo dragon age,toto konkrétně se mi velmi zamlouvá ale jak už tu bylo řečeno:radši uděláme battlefield 10 než zkusit něco novýho.
-
-
Táto dnešná správa je určite mrzutá, ale treba si uvedomiť, že jeden Bioware team z Edmontonu stále pracuje na ešte neoznámenej RPG hre s novým IP. A neverím, že by šlo o klasické scifi-fantasy, na to už majú osvedčenú dvojicu ME+DA.
Osobne to vidím tak, že sa pred časom EA rozhodovala, ktorej z nových značiek dá prednosť a Agent mal proste smolu... -
-
Baldurs Gate, Star Wars KotoR a Jade Empire, které jsi nejmenoval mě utvrzují v tom, že to bude opět scifi/fantasy.
-
-
Menoval som série, na ktorých Bioware dokázatelne pracujú, čo sa o tej tvojej trojke povedať nedá (aspon čo sa týka singlu)...
Samozrejme nové IP nakoniec može byť nerozoznatelné od Dragon Age alebo Mass Effectu, ale nechápem, prečo by si EA takto devalvovala silné značky?
Ak som sa mýlil, tak sa dodatočne vymínuskujem *2* -
-
Musím souhlasit s touto úvahou. EA/Bioware by si se sci-fi/fantasy RPG v podstatě dělala konkureci ke svým dvěma již zaběhnutým značkám. Pokud se budeme držet této úvahy, napadají mě ve spojení s novou IP dvě možnosti: a) Nebude to RPG (tahle představa mě samozřejmě děsí) b) RPg s neotřelým settingem (Kéž by...). Ale stejně ještě uteče hodně vody, než se něco oficiálního dozvíme - jejich nové projekty jsou v plenkách.
-
-
Spíš než o konkurenci v rámci vydání se bavíme o konkurenci v rámci zasazení hry...
Co se vydání DA3 týče, oficiálně by mělo jít o Q4 2013, ale spekuluje se o posunutí. -
a nie DA 3 chceli dať na budúci rok? alebo len 2014?
-
Len tak na margo, písal o klasickej scifi-fantasy (ktorými ME a DA určite sú). Ale možností je stále x. Myslím, že steampunk, cyberpunk z blízkej budúcnosti, prípadne nejaká forma alternatívnej minulosti by uvedeným sériám určite konkurenciu nerobila.
P.S. ako odborník na Obsidian a Bioware budeš mať informácie o novom IP určite medzi prvými *3*
P.S.S. nie som si istý či k odhaleniu príde až za takú dlhú dobu. Veď Mass Effect 4 a Dragon Age 3 sú tiež v len ranej fáze vývoja a osobne neverím, že by EA nevydala budúci rok žiadne RPG pod brandom Bioware...
-
-
-
-
-
-
Alpha Protocol je inak skvelá hra a podľa mňa jedna z najlepších hier roku 2010.. mne osobne vadil len design misií (hra neobsahuje žiadne misie, ktoré by na mňa veľmi zapôsobili) a prostredia a ešte AI a trošku inventár... grafika síce nič moc, ale mne vyhovovala.. žiadne veľké bugy, ako v iných RPG hrách som nezažil.. postavy, príbeh, možnosti v postupu, RPG systém, technické pomôcky, znovuhrateľnosť, dialógy, dabing, voľby - akcie a z toho plynúce reakcie - to všetko bolo zvládnuté podľa mňa na jednotku.. škoda, že sa dáko dobre nepredávala a tak žiadne pokračovanie asi nikdy neuvidíme..
-
-
Pri AP si sa rozhodne nemusel obavat toho, ze je prilis hardcore, vzdy si mal dostatok volieb a niekedy aj viac, ako si chcel :). Co do stylu hrania imho asi najlepsie riesena hra, podobne aj co do perzistencie sveta. Ak chces nieco skutocne svieze, pri AP sa nemozes pomylit.
-
Kluci z Obsidianu přiznali, že už horlivě promýšleli další díl a měli spoustu kůl nápadů, ale Sega to bohužel celé zarazila (to říkám proto, abych ještě zvýšil vaše utrpení *1* ). Škoda, hra to byla, jak je řečeno trefně v článku, "nevybroušená", ale rozhodně skvělá a pro mě jeden z největších zážitků roku 2010.
-
O Alpha Protocolu už dlouho uvažuju, sice je to na mě asi už moc hardcore RPG, ale třeba bych to dal.. Jen čekám, jestli se neobjeví u některého z časopisů. Nebo už byl? Kupovat se mi nechce :-)
-
-
tak toho, že by to mělo být hardcore bych se vůbec nebál, ono totiž největší síla Alphy je v tom, že se přizpůsobí tvému hernímu stylu a nepenalizuje tě za něj ( jako třeba "hlasitý" postup v Deus Ex), ba právě naopak.
-
-
V Alpha Protocol taky bylo víc bodíků za omráčení nepřátel než za jejich zabití.
-
-
fakt jo? Abych pravdu řekl, toho jsem si ani nevšiml, aspoň jsem zase moudřejší. Na druhou stranu ten důvod nechápu, vždyť stealh stylem se to dá projít s prstem v nose.
A není to náhodou kompenzováno v získaných percích?
-
-
-
Alpha Protocol jsem kupoval snad za 2€ na Steamu. Počkej na vánoční akci. Máš to levněji než s časákem *1*
-
Teď se dá Alpha Protocol sehnat v krabici i za méně, než stojí časopis. Stačí použít vyhledávač cen.
-
-
-
Alpha Protocol v podání Bioware? Jajc! Minimálně už pro to srovnání přístupů by to bylo supr :D
-
-
Bylo by to o poznání "more intense and epic", na vyšší audiovizuální úrovni (EA budget) a filmovější, ale zároveň více lineární...
-
-
Ja bych si dal novy No One Lives Forever. Tam toho plizeni a neakcneni bylo dost, navic to byla naprosto vynikajici serie.
-
Well sh*t...
-
Sakra, už dobre dlho čakám kedy Bioware prídu s tým neoznámeným špionážnym RPG a teraz toto... Naozaj zostanú RPG zakysnuté v klasickej fantasy s občasným únikom do space opery ? *13*
-
-
Developeři v sobě mají kreativity dost, řekl bych. Publisheři takovým projektům bohužel nevěří.
-
-
Co takový Alpha Protocol? Podle mne genialni hra, kterou sem si mega uzil.
-
Alpha protocol bol super, až na tie frustrujuce boss fighty a nemoznost ukladat postup ako sa zachce, ak poseriete stealth tak mate solidny problem s checkpointom
-
-
Az clovek dosiel na to ze pistolky a chain shot su megaucinne, tak nebol ziaden suboj problem.
-