Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zdravím - taky nabízím tento trial na 21 dní - navíc, ve chvíli, kdy si ucet aktivujete (pri pouziti PLEX to prijde treba jen na 200) dostanete celkem 51 dni herniho casu, full ucet a jako BONUS ode mne do startu 200 Milionu ISK. Staci napsat. Pouzijte tento odkaz - https://secure.eveonline.com/trial/?invc=e04354cc-c63c-4230-bcbe-5f607c55fe6c&action=buddy

    Fly safe!
  • Mě to naprosto fascinuje a současně absolutně netuším, která bije *2*
  • Jo aha, tohle asi myslel spis nez SeBo efekty.

    Tady je to videt v akci: https://www.youtube.com/watch?v=LRfmgxzQwaI
  • Ty velké červené koule jsou skoky ostatních lodí uh.... "podprostorem", jestli to je co's myslel.
  • k těm "elektrizujícím koulím": jestli dobře chápu, na co se ptáš, tak to je efekt modulu jménem Sensor Booster. Zvyšuje to rychlost, jakou zaměřuješ cíle, případně vzdálenost, na kterou je můžeš zaměřit.

    k Titanům: Titan umí spoustu věcí. Kromě toho, že je to největší loď ve hře (a je to fakt obrovský, nejdelší má tuším 18 km na délku) a má neuvěřitelnou výdrž a pořádnou výzbroj umí třeba vytvořit "jump bridge" (o tom mluví i článek), pomocí kterýho můžou jiný lodě rychle skočit do vzdálenýho systému; a pak má věc jménem Doomsday Weapon (nebo Doomsday Device - DDD). Dřív tahle věc fungovala jako masivní AoE útok - všem lodím na "gridu" (dejme tomu že v okruhu 200 km) to dalo docela slušnej damage (cca 80000) - většina lodí menších než battleship to rozdýchávala jen těžko. Před pár lety to změnili na supersilnej útok na jedinej cíl, kterej dá přes milion damage - dost na rozseknutí průměrné letadlové lodi (carrier) na jednu ránu. DDD se nabíjí deset minut a žere palivo, který je potřeba kupovat. Jestli chceš vědět, jak to vypadá, najdi si na youtube něco jako "EVE Online Doomsday". Titani jsou dohromady čtyři a u každýho to vypadá jinak.

    Kdybys ale chtěl EVE zkusit (určitě doporučuju aspoň trial účet), na Titana moc nemysli. Výcvik pilota Titana trvá roky (během jednoho roku je možný postavu vycvičit tak, aby byla schopná Titana pilotovat aspoň na základní úrovni - ale to je k ničemu. Opravdu kvalitní Titan pilot trvá několik let a mezi tím je víceméně nepoužitelnej). Titan navíc sám o sobě nic moc nezmůže - je obrovskej, nemanévrovatelnej a jakmile se někde objeví, sletí se na něj všichni nepřátelé v okruhu deseti systémů jako mouchy na lejno. Titan je podpůrná loď, která může výborně fungovat ve velké flotile - ale bez ní je k ničemu.

    (A navíc je neuvěřitelně drahej a nemůžeš si ho jen tak "koupit", protože se nevejde do žádné stanice - nemůže dokovat. Musí si ho tvoje aliance sama postavit ve speciální stanici, kterou si předtím musí postavit taky a pak ji několik měsíců bránit :).
  • Dotaz

    Co znamenají ty velký elektrizujicí vybuchující koule? A co takova lod tridy Titan vsechno umí :) ,a da se koupit v shopu?
  • Veskoslav
    No jdu se stydět někam za roh. Už chápu, proč se mi smáli......Poškození nezpůsobil náraz, to bylo jako hopík. O štíty mě připravila loď a dokonce na tom screenu je to napsané. Jo debila ze sebe umím udělat docela dobře.
  • Ne, tak to nefunguje.
  • Bumping: EVE's Physics Engine does not calculate damage for collisions, even ships as small as frigates. Frigates can slam into capital ships without negative consequences.
  • Veskoslav
    Mám někde screeny:)Snad je ještě dohledám. Nechci vypadat za blázna:) A na TS se mi smáli taky.
  • Eh, myslím že ne. Proletěl jsem jednou s Navy Slicerem (námořní plátkovač) skrz Hela v rychlosti 13 km/s a nic se nestalo :) . Správně by mě to mělo odhodit, ale damage, o tom jsem jakživ neslyšel.
  • Jasne a keď narazíš s phantasmom do hocakej inej lode okrem nightmare, tak ju prepichneš, vyfučí z nej všetok vzduch a tvoj klon sa udusí. *15*
  • Prvé, čo ma pri tom titulku napadlo, bola "dilatácia času." Tí, čo eve hrajú, vedia o čom hovorím.

    A pre ostatných - tú bitku 3000 hráčov berte s rezervou. V najlepšom prípade tam nejakých 200 hráčov bojovalo, 500 čakalo kým sa im "odcyklujú" zbrane a zvyšok čakal, kým sa im naloaduje systém.

    A najhoršie na tom je, že si nerobím srandu.
  • Veskoslav
    No když já narazím s fregatou do Titána, tak mě to odhodí a přijdu o štíty. Nebo ne?:)
  • Eh? Asi hrajeme každý něco jiného xD
  • Erm... systém kolizí je dost umělý... u kolizí lodí se sice počítá s váhou a rychlostí, ale všechno funguje dost.....gumově. Pružinovitě. Pokud nějaký malý interceptor (stíhač, 1.000 tun) ve velké rychlosti (4 km/s) narazí do battleshipu (bitevníku, 100.000 tun), tak ten buď bude pokračovat v téměř nezměněné trajektorii a nebo (pokud stál) se obrátí po směru letu toho interceptoru a o pár metrů "popojede". Pokud ten malý narazí do stacionárního (nehybného) objektu, tak se odpálí zpátky jak hopík :)
  • Veskoslav
    Malá loď veliké naprosto nic po nárazu neudělá. Taková loď třídy fregata po nárazu přijde o štíty a mnohdy i o pevnost pláště. Tudíž dva varovné signály a zničení. Loď má štíty+plášť. Energie do štítu se obnovuje podle toho, jaké k tomu máš přístroje. Po zničení generátorů štítů, ale musíš znovu zakoupit a opravit. Na to Tě upozorní řev, který spustí daná loď. A při protržení plátování lodi je už pak zbytečné něco řešit. Jedině snad to, co si dáš na večeři:-D
  • Veskoslav
    No myslím, že hlavní vlajková loď alianční, ale ty dva další už ne *1*
  • No od nuly v rámci té jedné lodi. Jinak zbudou všechny ostatní lodě, které máš v té době někde zaparkované a všechny skillpointy (zkušenostní body, pro místní čecholáskaře). To jen pro vyjasněnou :D . Ten titan byl vlastně jeho/její, nebo alianční projekt?
  • xixixao
    Další otázka pro zasvěcené:
    Jak fungují fyzické kolize? Jestli si dobře pamatuju, tak narazit do planety / stanice / lodě? se dá? Zajímá mě především jak tam lidi jumpujou bez toho aniž by se spawnula loď v lodi (kdo koukal na Battlestar je mu ten problém jasný) a za druhé jak velkou damage by utrpěla velká loď po nárazu malou lodí? (blokují nějaké shieldy fyzické projektily?, pokud ano, co se stane po nárazu bez shieldů?)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit