Přejít na výpis diskuzí

Blizzard odhaluje logiku a smysl věcí ve světě StarCraftu

9.11.2012 15:21
Adam Homola 132 příspěvků

Zákeřná věc ti fanoušci. Vy před více než dekádou vytaháte z paty nějaké postavy, jednotky, příběh a mechanismy, nasekáte to do hry jak cvičky a je vymalováno. Jenže ejhle, on se z té hry stal fenomén s jednou z nejhardcorovějších komunit vůbec. A hráči u StarCraftu nežerou jen výborný multiplayer,...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Neřešit kraviny, ale hlavně si užít hru...
  • Trapne, ziadna zabava okrem Singlu, Company of Heroes jednoznace volba n.1
    • No jo, jenže Company of Heroes není pro každého. Nevím proč, ale nepříjde mi zábavné hrát si na druhou světovou, asi sem viděl moc dokumentů, který mi moc veselý nepřišly. Mám radši hry odtržený od reality jako SC2 nebo DoW.
      • Magister_Peditum
        Každá válka je krutá, takže bychom jako měli přestat hrát všechny Ageofempiresy, Totalwary, Heartofirony, Crusaderkingsy atd? *15*
  • Ono uz celkove vypoustet plyny je trosku blbost, kdyz nemas prijem kysliku, dusiku... pak napisou, ze v kazdem z nich dochazi k termonuklearnimu fuzi. Proste blbosti. Me multak prestal bavit, protoze ty mapy a vse je proste delane pro ty HardCore Fanatiky. Kazdy tam chtel byt jen lepsi a lepsi. Celkove me to jen stresovalo, nez bych se uvolnil u proste "particky". U terranu neuznavam "Thora" a "Vikinga"... je to stylizacni blbost a nepatri to do Starcraftu. Tam patri pechota, tezka technika, ale ne jakysi transformer! Napriklad me tam chybi Goliath... jednoducha, pomerne levna a ucinna jednotka. No a v multaku by mela urcite sve misto. Ne... mame Ultraliska, tak musime vytasit taky vetsiho. (Thora) Jednoduse... kazdy mel kdysi ve Starcraftu urcite slabiny a urcite vyhody. Osobne Terrani byly pro me jasnou, pozemni, defenzivou. Zato Protossove rushovali v primem konfliktnim boji razneji. S protossama se dalo za jeden zatah udelat pekny bordel. Myslim ze ve dvojce jim to zustalo. Zergove byli spise pro me partyzani, tam musel clovek fakt popremyslet, a hlavne spravne nacasovat produkci tech svinstev, co ma k dispozici. No celkove se snazi Blizzard vse vyrovnavat a at ma kazda strana neco na neco. Asi pro silence co sedi u jedine hry 5hod denne to neprijde divny, ale pro obcasne hrace to je frustrujici zazitek. No a kdyz uz dochazi ke finalnim konfliktum, tak uz zalezi, kdo ho ma vetsiho. Me osobne bavil a bavi Company of Heroes. Ta hra ma jedno velke plus hlavne v tom, ze jednotky neumiraji v rozmezi cca 1-3sek, ale ruznorode... priklad: tank neznicis samopalem, vojaci se nedaji hned rozstrilet, kryti, a celkove pravidla na kterych hra stoji, je jeden veliky, takticky luxus. Rad bych Starcraft s tim Enginem (mam rad universum, nemam rad soucasnou stylizaci hry) ale to nikdy nebude. Nastesti je Dawn of War, ale tam vsichni vi, ze proti jednicce to byl krok vedle. Schvalne... kdo hral Dawn of War: Dark Crussade s MODem "Firestorm over Kaurava" ??? Kdo nehral, nepochopi.
    • Není spíš pro dark crusade Firestorm over Kronus? Kauvara je myslím pro soulstorm. Ale to je jedno, vím o co jde. Asi to je nejlepší mod pro DoW a podle mě lepší než celý DoW2, který sice bylo dobrý co se kampaně týče, ale celkově to beru jako zklamání. S tímhle modem je DoW dokonalé *3* Tak ymůžu jen doporučit.
      Ale SC2 si taky rád zahraju, je to jiné a taky zábavné. Jednotky jsou dobře vybalancované a zajímavé, akorát ten multiplayer taky moc nemusím, je to jak říkáš.
      • No... nevim ci se to prejmenovalo nebo co, ale "Firestorm over Kaurava" je v posledni verzi 3.6 a je pro Dark Crusade. Pro Soulstorm je "Purgation of Kaurava" sam mam v tom celkove zmatek, protoze kdysi si taky vzpominam, ze se to jmenovalo "Firestorm over Kronus" no mozna mi neco uslo... jo... a co Homeworld2 +MOD (simple) Complex? To je teprve maso! Rozhodne doporucuji vsem hracum RTS. Jen bacha... CPU se u toho dokaze zapotit. Moc dobre ten Engin nezvlada multijadra, pokud vubec.
  • Já vidě lidi kterým v restauraci naservírovali hnilý a syrový maso a oni si na tom pochutnávali. Vy mi je připomínate.
    • Magister_Peditum
      Na shnilým mase nevím, ale tatarák je pochoutka. *2*
    • Veskoslav
      Tobě, protože z toho meleš z cesty;)Jinak pro blázna jsou všichni blázni a až potom si uvědomí, že zůstal sám bláznem:)
      • uz jen to vysvetleni že mutalisky litaji proto že si prdi pod kridla... proste uznej ze blizzardi jsou blbi a nedoslo jim ze ve vesmiru se nemava kridlami
        • ked chces nieco kritizovat aspon si to poriadne precitaj - mavaju kridlami lebo je to reflex a pohybuju sa vypustanim plynov...

          vseobecne riesit taketo kraviny pri hre ktora sa na realisticku velmi nehra je mimo...
      • ja se na rozdil od vas dokazu podivat na hru objektivne. vy jen jdete s proudem. To je jak když kdysi vyšel fallout 3, vyšla pochavlna recenze a vsichni to chvalili v diskuzich, pak to daniel vavra skritizoval a zrazu vsichni otočili. Proste nemate vlastni mozek.
        starcraft je kravina co se tyce dizajnu, grafiky, hratelnosti i proporci jednotek
        • Tvůj názor není objektivní, ale viditelně zaujatý. Prostě se ti tyhle hry nelíbí, nic proti tomu, každýmu se líbí něco jinýho, ale vždycky mě fascinuje když se někdo kvůli tomu stavý do pozice človeka s tím jediným správným názorem na světě a všichni co to nezdílí nemají mozek. Asi tě zklamu, ale ani ty ani pan dizajner vávra nemázte patent na rozum. Fallout 3 se mi na příklad líbil před vávrovým výplodem i po něm a jeho hate sem vcelku ignoroval, tak jako kdykoliv potom *15*
        • Co je tohle proboha za generaci kryplů...
        • heh najprv s teba vypadne: "ja se na rozdil od vas dokazu podivat na hru objektivne"
          a hned nato zahnijis: "starcraft je kravina co se tyce dizajnu, grafiky, hratelnosti i proporci jednotek"


          ...plne objektivne, for sure :)

          btw. mna S2 bavil a je mi uprdele co o tom pise nejaky vavra alebo niekto iny - nie je vsetko cierno biele a to ze sa ta hra niekomu paci neznamena ze nema vlastny nazor...
          S2 nie je iphone :)
  • No jo...a jsme u vysvětlování děr pomocí oslích můstků.
  • Vegen
    Docela závidím lidem, kteří mají čas řešit tyhle věci. Já se hrou nechám unášet, když už na ní mám čas :)
    • Magister_Peditum
      Ono to zas tolik času nezabere si ťuknout na čelo a pomyslet si: "Co to do**dele, je?!" *3*
  • calwin
    dosť smutné že niektorí toto "gesto" od blizzardu berú ako nadštandard... takto by sa mal robiť biznis všade... aby ho udržali zdravý a pravidelne sa oňho starali nie len nasekali hru a vydali opravný patch 1.16 a zhasla... moc sme si zvykli to odobrovať veľkým firmám ktoré by to mali brať ako samozrejmosť...
    • kostejnesmrtelny
      On to JE nadstandard, ne že to tak někdo bere. Norma prostě je, že se tak většinou neděje.
  • Dobře provedená vzduchotechnika a filtry, easy! *4* Spíš jak si je zapaluje a akm je schovává :|
    • To je oč tu běží! *15* Jako malej jsem se tomu vždycky podivoval. *1*
  • Osobně bych právě hulení doutníků a cigaret POUZE ve skafandrech a plynových maskách zavedl i u nás. Myslím, že by to dost omezilo nemoci související s kouřením. Ono chodit po václaváku v plynové masce s doutníkem by chtělo řádnou dávku odvahy nebo závislosti *1* .
  • Mne to od zaciatku prislo tak, ze to co vidim v starcrafte je len daky tactical combat interface co symbolicky zobrazuje jednotky co ovladam, pricom postavicka jedneho vojacika moze kludne znamenat, ze ide o oddiel marinakov, catu, rotu a tak dalej.

    ved si predstavte nejake skutocne vojenske mapy, na ktorych su rozmiestnene pechotne, motorizovane ci pancierove jednotky a zauvazujte ci fakt nutne abo vobec prospesne aby odrazali skutocne pomery velkosti ked aj tak budu na mape s uplne inou mierkou
    • p.s. pokud se na sc dívas jako na šachy tak pak jo máš pravdu. ja jen rikal ze se mi to nelíbí
    • když jsou ty jednotky jen symbolické tak se vubec nemuseli namahat s grafikou a animacemi a dat misto toh jen nejake ctverecky, kolecka trojhelniky atd.
    • Ano, to má logiku. Nicméně používat logiku na diskuzích games.cz je jako dělat dřepy v hovně...
    • To je dobrý postřeh. Jak si tak uvědomuju, už ve stařičkém Command and Conquer se na začátku říkalo něco jako "establishing battlefield control" a současně s tím se zjevilo herní prostředí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit