Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kostejnesmrtelny
    To je ale kravina, že se v Brood War nic moc nestalo. Zejména z hlediska Protossů, Zeratul potvrdí:

    Seděl Raynor za topolem, v hubě žhavej doutník,
    když Zeratul běžel kolem, mezihvězdnej poutník.
    Zvolal na něj: "Tys to zbabral, Zeratule, starej brachu.
    Zerg ti nejdřív Aiur zabral, potom zprznil Matriarchu."
    Templář na to: "No, co dodat, taky mě to tíží.
    Nehodlám se ale poddat, Starcraft 2 se blíží.
    Moji duši tíží vina, pomsta pro ní bude lékem,
    jenže než to Blizzard vydá, nejspíš i já sejdu věkem."
    • Souhlasím, v BW se událi nejvážnější události, zergové získaly konečně obrovskou kontrolu nad vesmírem, celkově porazili všechny rasy. Kdyby tam dali vývojáři na konec větu: "A Zergové se rozhodli smést zbylou civilizaci." tak by tomu 99% fanoušku uvěřilo protože to bylo až moc realné. Flotily Protossu byly v troskách. Dominium přišlo o Duka, Mengs byl zlomený jeho říše byla na pokraji rozpadu. Protossané přišli o Finixe, Matriarcha. Země o celou svoji flotilu.

      Kdyby příběh navazoval rovnou na dění z BW tak by žádné silné dominium nebylo. Protossové by se museli spojit s lidmi nebo zdrhnout aby vúbec přežili... Tomu říkají nedůležité informace?

      Celkově mě vadí fakt že Dominium je už zase silné. Tak dlouho hráč dělal v SC BW aby ho oslabil aby ho dal na kolena a když se mu to povedlo tak mu dají pauzu...

      ale chápu tvůrce. Místo toho aby začínali v depresivní situaci a epilogu z BW tak si raději načtrli novou línii kde je vše jako kdyby se nic nestalo a tu linii si můžou zvraty zase zničit... Škoda mě se právě líbilo to že lide ve světě SC jsou líčení jako podřadná rasa.
    • Shania
      Nejspíš je to myšleno tak, že to mělo jen minimální dopad na Raynora a jeho odboj.
      • kostejnesmrtelny
        To bych spíš řekl (soudě podle toho, co je ve Wings of Liberty řečeno), že zrovna na Raynora měla krasojízda jeho bejvalky po galaxii minimálně stejnej dopad jako to, co se dělo v klasickým SC.
        • Shania
          Taky byl celej Brood War zalezlej v baru a zapijel to:)
  • Mne to od zaciatku prislo tak, ze to co vidim v starcrafte je len daky tactical combat interface co symbolicky zobrazuje jednotky co ovladam, pricom postavicka jedneho vojacika moze kludne znamenat, ze ide o oddiel marinakov, catu, rotu a tak dalej.

    ved si predstavte nejake skutocne vojenske mapy, na ktorych su rozmiestnene pechotne, motorizovane ci pancierove jednotky a zauvazujte ci fakt nutne abo vobec prospesne aby odrazali skutocne pomery velkosti ked aj tak budu na mape s uplne inou mierkou
    • p.s. pokud se na sc dívas jako na šachy tak pak jo máš pravdu. ja jen rikal ze se mi to nelíbí
    • když jsou ty jednotky jen symbolické tak se vubec nemuseli namahat s grafikou a animacemi a dat misto toh jen nejake ctverecky, kolecka trojhelniky atd.
    • Ano, to má logiku. Nicméně používat logiku na diskuzích games.cz je jako dělat dřepy v hovně...
    • To je dobrý postřeh. Jak si tak uvědomuju, už ve stařičkém Command and Conquer se na začátku říkalo něco jako "establishing battlefield control" a současně s tím se zjevilo herní prostředí.
  • Veskoslav
    Tohle opravdu můžou řešit jenom blázni a trolové. Už od počátku RTS nemůžou být jednotky takové jaký by byly ve skutečnosti. Je to v AoE (budovy by musely být mnohonásobně vyšší), je to v Sc, je to ve Wc, je to v Homeworld (kdy stíhačka, co měří 12 metrů má 1/4 křižníku co má skoro 2 km) atd. Obdivuji spíše vývojáře a tvůrce, že vůbec na to mají nervy. Obzvlášť pak vysvětlování, jak může mariňák sestřelit mezihvězdnou loď atd.....Na takové blázny se člověk má vykašlat, ti hledají cokoliv, co by mohli zkritizovat či hledají reálné věci v naprosto nereálných:)
    • ja ty strategie co jmenujes nehral , ale v dow nebo coh se snažili tvurci alespon o priblizne zachovani pomeru takže to jde. Proste je trapny když je marinak skoro stejne velky jak tank a mas na bojisti 20 battlecruiseru kterym se prolinaji textury.
      ja se vzdycky divil komu se to muze libit a vida
    • Ale přesně o tyhle otázky ani moc nejde. Spíš by mě zajímal funkčnost věcí příběhový zkraty atd... sám se občas z nudy přemýšlím, jak to asi nejsmysluplněji odpovědět (což z podstaty věci ani nejde *1* ). Ale jak píše pan Homola... Jak je to s tima žvárama ve skafandrech?! *15*
  • No jo...a jsme u vysvětlování děr pomocí oslích můstků.
  • .
    • Toto vyhlašuji komentářem roku. *7*
  • Vegen
    Docela závidím lidem, kteří mají čas řešit tyhle věci. Já se hrou nechám unášet, když už na ní mám čas :)
    • Magister_Peditum
      Ono to zas tolik času nezabere si ťuknout na čelo a pomyslet si: "Co to do**dele, je?!" *3*
  • Osobně bych právě hulení doutníků a cigaret POUZE ve skafandrech a plynových maskách zavedl i u nás. Myslím, že by to dost omezilo nemoci související s kouřením. Ono chodit po václaváku v plynové masce s doutníkem by chtělo řádnou dávku odvahy nebo závislosti *1* .
  • Dobře provedená vzduchotechnika a filtry, easy! *4* Spíš jak si je zapaluje a akm je schovává :|
    • To je oč tu běží! *15* Jako malej jsem se tomu vždycky podivoval. *1*
  • Ono uz celkove vypoustet plyny je trosku blbost, kdyz nemas prijem kysliku, dusiku... pak napisou, ze v kazdem z nich dochazi k termonuklearnimu fuzi. Proste blbosti. Me multak prestal bavit, protoze ty mapy a vse je proste delane pro ty HardCore Fanatiky. Kazdy tam chtel byt jen lepsi a lepsi. Celkove me to jen stresovalo, nez bych se uvolnil u proste "particky". U terranu neuznavam "Thora" a "Vikinga"... je to stylizacni blbost a nepatri to do Starcraftu. Tam patri pechota, tezka technika, ale ne jakysi transformer! Napriklad me tam chybi Goliath... jednoducha, pomerne levna a ucinna jednotka. No a v multaku by mela urcite sve misto. Ne... mame Ultraliska, tak musime vytasit taky vetsiho. (Thora) Jednoduse... kazdy mel kdysi ve Starcraftu urcite slabiny a urcite vyhody. Osobne Terrani byly pro me jasnou, pozemni, defenzivou. Zato Protossove rushovali v primem konfliktnim boji razneji. S protossama se dalo za jeden zatah udelat pekny bordel. Myslim ze ve dvojce jim to zustalo. Zergove byli spise pro me partyzani, tam musel clovek fakt popremyslet, a hlavne spravne nacasovat produkci tech svinstev, co ma k dispozici. No celkove se snazi Blizzard vse vyrovnavat a at ma kazda strana neco na neco. Asi pro silence co sedi u jedine hry 5hod denne to neprijde divny, ale pro obcasne hrace to je frustrujici zazitek. No a kdyz uz dochazi ke finalnim konfliktum, tak uz zalezi, kdo ho ma vetsiho. Me osobne bavil a bavi Company of Heroes. Ta hra ma jedno velke plus hlavne v tom, ze jednotky neumiraji v rozmezi cca 1-3sek, ale ruznorode... priklad: tank neznicis samopalem, vojaci se nedaji hned rozstrilet, kryti, a celkove pravidla na kterych hra stoji, je jeden veliky, takticky luxus. Rad bych Starcraft s tim Enginem (mam rad universum, nemam rad soucasnou stylizaci hry) ale to nikdy nebude. Nastesti je Dawn of War, ale tam vsichni vi, ze proti jednicce to byl krok vedle. Schvalne... kdo hral Dawn of War: Dark Crussade s MODem "Firestorm over Kaurava" ??? Kdo nehral, nepochopi.
    • Není spíš pro dark crusade Firestorm over Kronus? Kauvara je myslím pro soulstorm. Ale to je jedno, vím o co jde. Asi to je nejlepší mod pro DoW a podle mě lepší než celý DoW2, který sice bylo dobrý co se kampaně týče, ale celkově to beru jako zklamání. S tímhle modem je DoW dokonalé *3* Tak ymůžu jen doporučit.
      Ale SC2 si taky rád zahraju, je to jiné a taky zábavné. Jednotky jsou dobře vybalancované a zajímavé, akorát ten multiplayer taky moc nemusím, je to jak říkáš.
      • No... nevim ci se to prejmenovalo nebo co, ale "Firestorm over Kaurava" je v posledni verzi 3.6 a je pro Dark Crusade. Pro Soulstorm je "Purgation of Kaurava" sam mam v tom celkove zmatek, protoze kdysi si taky vzpominam, ze se to jmenovalo "Firestorm over Kronus" no mozna mi neco uslo... jo... a co Homeworld2 +MOD (simple) Complex? To je teprve maso! Rozhodne doporucuji vsem hracum RTS. Jen bacha... CPU se u toho dokaze zapotit. Moc dobre ten Engin nezvlada multijadra, pokud vubec.
  • Neřešit kraviny, ale hlavně si užít hru...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit