Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No nevím, WoW sice už od pandy nehraju, ale obdivoval jsem na něm že dokázal udržet "zaplať subscription fee a máš všechno" když všichni ostatní šíleli s f2p systémem (u kterého pokud chcete hrát high end a zároveň 24/7 nefarmit jak šílení, tak do toho musíte nacpat víc než u klasického subscription-based MMO), ale teď tohle...

    Když už jsem zaplatil několik tisíc za všechny datadisky a léta platím 13eur měsíčně, tak očekávám plnou hru se vším všudy.
    • Když jsem tu před pár dny psal, že se bojím o WoW v F2P verzi, nějak to lidi ne a ne přijmout. Nicméně souhlasím, protože si taky léta platím hru a představa převodu na systém, kde musím za každým rohem tahat číslo kreditky, se mi vůbec nelíbí :)
      • o to sa neboj urcite si to bude moct zapamatat tvoje visa cislo :D
  • WoW - hra kterou jsem vydrzel hrat 3 roky a dnes si kladu otazku proc ? Co me porad vedlo k tomu, ze jsem se do hry vracel ? Co to bylo ? Online kamaradi ? Zavislost ? Nutnost mit nejlepsi equip ? byt hero ?
    Pravdepodobne odevseho trochu, ale ted kdyz se nad tim vsim zamyslim si rikam, nebyl ten cas naprosto zbytecny a promrhany ... byl a to hodne moc
    Kdyz se podivame na princip hry, ktera se sice hodne zmenila, tak v konecnem dusledku je hra porad dokola totez, co mozna nejrychleji doexpit MAX.lvl zacit chodit dungeony, raidy= equip, pak prijde patch = lepsi equip, dalsi patch = jeste lepsi equip a pak to prijde - DATADISK a vsechno vase usili je razem zdevalvovano a tak pokud chcete jit s dobou, musite delat vse pekne od zacatku, rychle doexpit 60lvl, 70 lvl, 80lvl ale pozor, zde prichazi zmena, jen 5 lvl v dalsim datadisku, to aby ovecky mohli vice platit a dele si hru uzivat :-) , no a pak zase to same 90lvl 95 lvl 100 lvl 105 lvl 110 lvl atd atd atd ... az na veky Amen ...
    Proste tohle jiz opravdu nema smysl hrat, kazdy "normani" jedinec co hru hral, nebo hraje jeste dele nez ja, musi byt bud uplny zavislak a magor, anebo byt absolutne znechucen a prehran timto modelem hrani ...

    Ja protoze hry hraji od dob Dooma, tak nejspise budu hrat i nadale, ale jiz zadne dalsi MMO-RPG hrat neminim, vsechny MMO-RPG jsou modelove postaveny na neprimerenou casovou dobu ztravenou ve hre a cim vice hrajete, tim vice chcete a musite ve hre byt ... protoze ja jeste nemam tam toho mounta, peta,tak musim zabit 1000 000 mobu a budu ho mi ... krasny priklad pandadisku je nucene delani Daily Questu, to je opravdu vysmech z Blizzardu ... a fakt na palici a na mensi Chocholouskovou lecbu.
    Preberte si to jak chcete, ale WoW je neustale se opakujici, zastarala a velice nudna hra, kde pokud netravite polovinu vaseho realneho zivota, nema smysl hru ani hrat.

    p.s. Malem bych zapomnel na svou vlastni kapitolu ve hre a to je PvP, ale ve WoWku vlastne jiz zadne PvP neexistuje, protože resilkovej kolotoc a equipovej cap pro vstup do PvP instanci + megaunbalance povolani v arenach, udelalo opravdu sve .
    Ale i tak Vam vsem preji mnoho uspechu ve hre 
    • Takhle fungujou vsechny klony wowka ... a navic se to snazej dotahnout do extremu ... trebas nwn ... vyexpis pres vikend, neni to ani open world ... samej loading pidilokaci. Hodnota ziskany veci = 0 ...

      Uvital bych neco, kde by nebylo levelovani vubec, zlepsovalo by se to, co postava pouziva ... a vybavu by si proste vyrabeli sami hraci, pricemz paramaetry by odpovidaly kvalite vstupu a kvalite zpracovani => klido co kus to unikat. A samo, novej obsah by nemel degradovat zadnym zpusobem ten starej - neni nic horsiho, nez kdyz nas.ru dlouhodoby hrace tim, ze jejich mesice budovana vybava najednou vypadne z prvni potvory kterou potkaj ...
    • Nevim.. Nikdo někoho nenutí dělat daily(za ktereé sou peti a mounti nepotřební do pve), nebo snad HC progress, ve WoW je teď spoustu vedlejších věcí takže se dá hrát bez toho aby u toho člověk trávil tolik času jako dřív a když chce HC progress tak může taky a ten čas tam strávit.

      Je tu prostře možnost volby, bud HC a nebo flex, jak si kdo ráčí a podle toho kolik času chce obětovat, nebo něco mezi tim a jednou tejdne si raidy zaběhnout na LFR.

      A to nad čim se tu rozplíváte o vanile dost lidí v té době nadávalo a až zpětně řikaj jak to bylo super... Osobně hraju s lidmi kteří ve vanile hráli a hrajou do teď a ty ve směs říkají to stejné, ve vanile bylo to nejtěžší udržet ten 40man raid, progress samotný už takovej problém nebyl.

      A většina se schoduje že opravdu nejlepší bylo TBC které přišlo po vanile a od toho se WoW zas tolik nezměnilo...
      • Udržet 40 man raid byl problém pro guildu, které byla neorganizovaná, která nedokázala skládat a čistit 20 man instance a která nedokázala se 40ti lidma nějakým způsobem zacházet. Což je uplně to samé jako dnes s menším počtem.
        Abych zůstal na Drakthulu a za alianci, tak třeba TTH guilda - Tournament Thophy Hunters měla stálé 40 man raidy 2, a v guildě třeba 300 lidí. Dokonce jsem slyšel že se jeden čas skládal i třetí raid.

        Naše guilda měla jeden 40 man raid a v guildě třeba 100 aktivních lidí. Vzhledem k tomu že se chodili 2x 20 many, a vždy 1x 40 man raid jako farma a 1x jako progres, tak zůstali další 2 s prázdným save. Tehdy jsme raidovali třeba každý den v týdnu a kdo mohl, tak přišel. Někdy o víkendech jsme třeba raidovali od 10ti od rána až do večera, a v raidu se vystřídalo v klidu třeba 70 lidí.

        Takže to co ti povídají kamarádi jsou povídačky jedné báby a nebo holt byli v guildě, která neměla dospělé a schopné vedení. Tj celé. Před 8mi lety byl taky progres, taky byly dkp a podobné systémy, každá guilda měla raid leadera a class leading. A holt byly ty schopnější a méně schopné, a to zůstalo dodnes a nic se na tom nemění.
        Problém byl třeba internetové připojení - ale opět, jen u dětí. Dospělák si prostě sehnal dobrého providera a neodebíral internet, který platil tatínek a který byl společný pro celou vesnici. Nebo počítač byl problém - tehdy 40 man raid jel na komplu co měl 2 gb ramek, jinak to stálo zahouby. Dospělák koupil, dítě 2 roky přemlouvalo tatínka.
        • Tak to je to o čem mluvim, 40 lidí z toho xy nemá pc z toho xy nemá net a to o čem mluvíšo tatínkách taky neni pravda, osobně sem žil na vesnici kam nešel lepší net než 1Mb/s a jediné řešení by byl satelitní net kterej je na hraní na pendrek a navíc sakra drahej. To samé PC, znám spoustu lidí který prostě nechtej tolik do PC investovat.

          Blizz sám hájí 10 a 25 man tim že pro guildy je to lepší a sami řikaj že pak můžou delat mnohem těžší raidy a že postupně se ty guildy víc a víc zlepšují a sehrávají což se dá celkem často číst na jejich foru nebo v blue postech na MMO.

          Je to logické v guilde kde je 300 aktivních lidí, kolik se jich bude znát? To je at už řízenej nebo ne moloch...
          • Nehrál jsi tehdy, a tak nevíš jak to bylo.

            1mb/s byla linka naprosto v pořádku, pokud nebyla pro 30 lidí. Počítač tehdy stačilo koupit za 8 000, aby se na něm dalo hrát. Tak jako dnes, koupíš za 5 000 kč intel 2 jádra, 4gb ram a v klídku wowko hraješ. Tehdy stačilo koupit 1 jádro pentium a 2 gb ram. Jenže voni to lidi hráli na dnes 25 let starých 80486kách se 128mb ramkama, protože byla nejoblíbenější hra Counter-strike 1.6.
            No a pochopitelně na takovém počítači z dob komunismu to nejelo.

            A věř tomu, že z raidu 40ti lidí to takhle padalo jen nováčkům a 10ti letým dětem.
            • Stačí se podívat na TOP20, z nich 11 raiduje 10man. To podobné je i na DT

              Neni to o demenci lidí, to že si každej nekupuje každejch 5 let novej PC aby na něm mohl pařit, zvlášt ve starších věkových kategoriích je to časté, ne jen u dětí o kterejch tu vehementně píšeš a student si taky rozmyslí do čeho ty prachy strčí...

              10MAN je ted prostě hranější a oblíbenější, 25man se chodí dost ale už ne tolik, tak jak by se asi chodil 40man?
            • Ale když nemáš 5 let starý počítač, nemůžeš nadávat na to jak je těžké se dostat do raidu a na to jak ti to pořád padá a jak ti instance laguje atd.

              Jako dnes je moderní mít notebook, a jen mi vstávají chlupy na zádech, když čtu jak 8 let starý notebook, který 5 let ležel v obchodě, koupí nějaký naivní klučina v akci ve výprodeji a potom si stěžuje že má 3 roky starý kompl a nic mu nejede.
              Nebo ženská co koupí počítač za 30 000kč a ten počítač má parametry co složíš za 10 000kč. A myslí si že počítač za 30k zvládně všechno nejbližších 5 let. Jako za demenci lidí prostě nemůžeš a tohle je prostě demence a soudnost lidí, nic jiného.

              A Paragon šel na 10 man, protože nemá lidi. Kdyby bylo dost lidí, tak progresují 25ku, bohužel 25ku chodí jen s altama a s lidma neschopnýma top world rank raidů.
            • Jo a ne každý má 5 let starý počítač...

              Nnei to chyba hry, blizzard to vyřešil tím že je 10man i 25man na stejné úrovni, takže to žádná chyba není a spousta lidí toho využila včetně třeba DREAM-Paragon
            • 1) nejde o cenu toho komplu, ale o to že lidi tu hru hráli na 15 let starých počítačích. Dnes když hraješ WoW na komplu 15 let starém, tak si taky nešktneš. Stačí mít kompl 5 let starý a hraješ na ultra detaily, možná ve 25 man raidu si je snížíš na high. To samé bylo předtím, stačilo to nehrát na 80486, na Pentiu už jsem v klidu raidoval bez lagů.

              2) to že to lidi hrajou a nemaj na to komply a připojení není vada hry. Tzn tvoji kamarádi plácají blbosti.

              Dnes prostě lidi píčují na všechno a myslí si, že jsou mistři světa, a že jsou centrální mozek lidstva. No a to je největší chyba všech počítačových her za posledních 10 let.
            • Nehrál ale vidim to dnes, nároky WoW se za tu dobu změnili a je to cejtit.

              Ale stačí se podívat na 40man world bosse, puluje se boss, 10 lidí dostane DC a dalších 10 stojí ve freezu a bose zabijí 20 lidí.

              To stejné to bylo na 25, komu se behem raidovani nestalo že potkal lidi co hráli pod 10FPS? Nebo lidi co měli problém s netem a padalo jim to? Je to normální a je to všude, jenže u 40man je ta pravdepodobnost mnohem větší.

              Navíc teď blizzard vyrovnal 10man na úroveň 25man a co se stalo? Možná polovina guild přešla na 10man a to včetně těch nejlepších na světe, z toho je jasně vidět co HC guildy i lidi chtěj a co je pro ně lepší. Kdyby přidali 40man a byli tu vedle sebe 40m, 25m a 10m, kolik lidí by raidovalo 40man?

              A co se týče těch kompů, pro lidi co si to platěj sami a maj rodinu je proste i tech 8000 dost a dnes už to rozhodně 8000 neni a člověk si sakra rozmyslí do čeho je dá, osobně ve WoW takové lidi znám.
    • No co sem slyšel max by měl být 100, ale neboj v dalším datadisku bude max lvl příbývat už jen po 1 lvlu:-) (no to s přibýváním po 1lvlu je jen má dedukce jak hru co nejdéle ždímat, ale to první je fakt , který je většině už dlouho znám)
    • 100% souhlas chlapci

      A ještě dodám že každé 2 roky hráč za investici 13 000kč paymentu + 1000kč krabice s datadiskem dostane obsah hry na týden. A pak jen daily a ten samý raid s rozdílem počtu HP mezi LF/normal/HC...

      Jen průměrně dementní člověk přistoupí na takový obchod. První datadisk ze zvědavosti, druhý a třetí už jen z blbosti.
      • Na gankovani s guildou v black rock mountain, battlegroundy s pve itemama ve vanille a progress MC,ZG,BWL ale asi nikdy nezapomenu, protoze to byla neskutecna zabava v te dobe. Navic diky nehrani na trash'thulu jsem si perfektne zdokonalil anglictinu v mezinarodni guilde a poznal lidi ze vsech koutu evropy, takze na wow proste nadavat nemuzu, ale co z toho udelali je smutny.
        • Nejhorší byla ta ulička k BWL, když tam stálo třeba 5 raidů, to prostě nešlo projít. A ty běhačky přes celou lokaci po wipe v duchu, jen doběhnout do instance na 10 minut :-)
          A v AQ schodiště, kolikrát jsem chodil dvě hodky předem a odlogoval před vchodem, abych se nemusel 2 hodiny dostávat dovnitř. Progress bossů na měsíc, a z něj dva itemy pro 40 lidí. Každý člověk pak měl v guildě neskutečnou cenu s každým itemem.
          Kdo nezažil, tak neví. Farmení goldů na opravy, to bylo peklo. Onyx quest na trinket, cloaku na Nefariana a takové pitomosti, které dělají rpg rpgčkem - ty WoW už dávno nemá.

          A 6ti hodinové bitvy v AV, boje o každý centimetr na mostě a nebo na kopci pod pevností... Památné bitvy o crossroads, než se otevřelo BG. PvP rank si člověk na serveru musel poctivě vypvpčkovat, žádný wintrade a nebo honění ranků. Ten sentiment.. :-)
          • Shania
            No a otazka je, jestli je hru lepsi skutecne hrat, nebo jen porad dokola vybavovat nove lidi, protoze ti pokazde nekdo odejde. Vybavovat mesice lidi, kteri ti pak odejdou.

            Udrzet funkcni raid bylo tenkrat peklo a dneska by ty podminky malokdo dlouhodobe dokazal zkousnout.
            • No pozor, ono zase to že ti odejdou vybavení lidi není jen tak náhodou. Dobrý kolektiv dobré guildy se vybavoval tak nějak pomalu, ale zato bez nějakých extrémů a pokud progress tak nějak postupoval, nikdo nikam neodcházel.
              A taky se guildě nic nestalo, když ti z raidu odešli dva tanci, protože na raid 40ti lidí jsi měl třeba 100 lidí v guildě. Na Bwl co si pamatuju, tak jsme v klidu měli 8 tanků v raidu. Akorát na Valestrazu na dps check se brával nějaký dmg místo tanka, když by se náhodou dmg nestíhala před enrage.

              Dnes když ti vypadne jeden tank, jeden klíčový healer, tak jsi v háji a klidně ti to v 10 manu hodí 200 míst v rankingu dolů. Tehdy na jeho místo nastoupil jiný hráč a ta ztráta klíčového hráče se rozložila mezi zbylých 8 hráčů v jeho pozici - tzn pokud byl dobrý a vyrovnaný raid, ztráty byly přirozené a nahraditelné.
          • Presne tyhle veci delaly wow wowem a kdyby zachovali tenhle puvodni koncept, tak si myslim, ze by mel tak dvoj/trojnasobek hracu, co ma ted. Ze by to bylo hlavne pro HC hrace je pitomost, protoze kazdej si tam neco nasel, treba twinkovani nebo i s blue gearem se tam dalo v pvp v pohode neco uhrat, protoze veci ze 40man raidu zas nemelo tolik lidi a co se nedalo vyduelovat, to se proste vyzergovalo poctem. I raidovat se dalo jako casual se spravnou guildou a lidma ve vedeni. Ale hlavne to open world pvp bylo neco, co ted vsude hrozne chybi, ten pocit ohrozeni, protoze z toho maji tvurci strach, co by jim z toho hraci udelali. Ve wowu ho znicili pak v podstate flying mounti, v AOC bylo celkove pvp spatne udelany, v Aionu nebylo moc zabavny, v Riftu battlegroundy odvar + open pvp pak dorazili tema pvp riftama, kdy nepratelsky frakce vesele farmily spolecne, pac to bylo vyhodnejsi, GW2 a Neverwinter, tam uz jsem pvp ani nezkousel, stacilo precist par nazoru na forech, vzit v potaz moznosti a typy skillu, aby clovek poznal, ze to ani nema smysl.
    • Zkusenej hrac pochopil uz u WOTLK, ze kvalita jde a pujde dolu a skoncil.
  • Jestli tohle bude ve wowku tak s tim koncim kazda mmo hra co jsem hral a pribylo tam tohle tak to z ni udalo absolutni ...... obvzlast swtor tam nedoporucuju nikomu zacit hrat tak si ani nezavazete tkanicku u bot ani by jste museli vysolit penize. Obvzlast kupovat itemy za real prachy a znevyhodnovat tak ostatni hrace co nechtej.
    • No vidis, blizzard te jeste nakonec zachrani pred hranim ty mmo mrtvoly.
      • Presne. Predstavte si ty tisice hodin ceskych hracu investovane treba do sazeni stromku, fackovani politiku nebo jine užitečne cinnosti. Jak by se tady kráááásně žilo. :-)
  • ne prostě ne
  • V podobných obchodech by měly být pouze věci kosmetického typu a taky by takové obchody podle mě neměli co dělat ve hře za kterou měsíčně platíš 300. To je naprostá pitomost. Podle mě existujou dvě cesty f2p nebo sub. a ne obojí dohromady.
    Nebudu,ale říkat jaká je to hrůza jelikož oficiálně zatím nebylo řečeno zda spolu se zavedením zruší i subsc. Jen řeknu, že pokud ne a budou nadále chtít platit 300 měsíčně + za spousty věcí ze shopu tak pro mě WoW už navždy skončilo.
    Stačí se podívat třeba na Teru... ( no ne jako příklad extra super hry, ale toho jak se to má a nemá dělat).
    1. Hra běží na systému f2p a subsc. kde pokud si zvolíte subsription odemkne se vám plná hra( free sou omezeni počtem postav atd.) + za platbu měsíčně dostáváte i nějaké ty body do shopu. Takže za to že jim dáváte peníze měsíčně dostáváte větší výhody než ti co si sem tam něco koupí.
    2. Teď k tomu co je špatně na tomto systému? No už jen to , že pokud neplatíte tak vlastně hrajete velmi osekanou verzi dané hry a pro její plné odemčení musíte měsíčně platit( což má nevýhodu, že jakmile nezaplatíte učet vám automaticky spadne zpátky na f2p verzi), nebo skoro za cše dávat vaše reálné peníze. Příklad již zmínění SWTOR, kdy bez reálných peněz nedostáváte třeba ani odměny z některých qstů.

    Já například za naprosto ideální příklad považiju( i když mou né moc oblíbenou hru GW2). Hru si koupíte a posléze už kupukete v obchodě spousty věcí které jsou většinou kosmetického rázu. Jelikož hra vás v základu nijak výrazněji neomezuje na rozdíl od ostatních. Je tam pár věcí, o kterých by se dalo tvrdit, že už pomalu spadají do pay to win. Zde je ovšem 1 velká výhoda a to, že měnu pro nákup v tomto obchodě lze měnit nejen za reálné peníze, ale i ty herní.
    • V GW2 žádné pay to win není jsou tam jen kosmetické věci a pár buffu které normálně dropujou všechny věci si navíc můžeš koupit za goldy jako to dělám já.
    • SWTOR jsem nehrál; zkusil jsem ho po přechodu na F2P model, ale nějak mě nechytl. Co popisuješ to zní docela naprd... To už byl lepší třeba RuneScape (nevím, jak to funguje teď, myslím tam už taky přibyly mikrotransakce...?), kde F2P část byla dost plnohodnotná a nabízela mnoho hodin zábavy, aniž by sis to omezování oproti platícím hráčům pořádně uvědomoval (malou banku nepočítám), ovšem pravá hra začínala s membershipem.
      Nicméně sub + F2P může fungovat docela v pohodě. Viz LotRO, na cokoli si můžeš vydělat, pokud máš dost času a trpělivosti (tedy nákupy za ingame měnu, kterou průběžně získáváš třeba za zabití 300 orků v dané lokaci), nebo si prostě platíš poplatky (což je volba většiny). Je tam taky omezení třeba na goldy, nicméně než si jich dokážeš našetřit tolik, aby ti limit přetékal, tak už máš dávno vydělány herní peníze, aby sis to odemkl zdarma. Je to vlastně takový mix tebou popisovaného F2P a zmíněného GW2, a už dlouhou dobu to krásně funguje :)
      • Runescape uz ma tiez mikrotranzakcie viac ako rok. No su to vacsinov kozmeticke vecicky a je ich naozaj vela.. No je tam aj take to "koleso stastia" kde si kupujes tickety a tam mozes ziskavat bonusove veci do hry. Ako napr: Double xp, xp lamps, rare weapons (no toto ti nepadne ani po 1000 ticketoch...). No horsie je ze tie tickety sa kupuju za realne prachy. Ticket ti moze padnut aj priamo v hre ale kedze sa to da aj kupit tak si vlasne kupujes XP.
        Najhorsie na tom je to ze ze Jagex vsetko sustreduje do tohto. Kazdy tyzden najdes neaku dalsiu kozmeticku vec a normlane update su horsie a horsie. Tot netreba sa cudoval. Stale viac sa hovori ze google kupil percenta Jagexu a preto urcuje smer aj v RS.
  • ja v tom problém nevidím ked tam budú len nejake pre hru nepotrebné veci ako mounti a peti ktorí do teraz uz boli za real prachy alebo "kozmeticke" veci ktoré boli z TCG, problém by bol keby sa za realne prachy kupuje equip
    co sa tyka free to play pochybujem ze na to nejak skoro prejdu maju vyse 8 milionov predplatitelov, ak by sa platila len hra bez dalsich poplatkov potrebovali by viac ako 20milionov novych hracov kazdy rok aby mali rovnake zisky
  • Imrael
    .. It has .. Begun ..
  • Shania
    WOW na F2P prejde, ale ne na zapade, ale v Asii, nejvetsi ztraty maji v tomto regionu, kde navic mesicni poplatky vubec nemaji, tak je logicke, ze zmeni system a zavedou mikrotransakce.

    Na zapade casem implementuji ingame shop na pety, mounty, transmog equip a postupne se tam budou objevovat kontroverzni veci jako xp boosty. Zavedeni f2p a nebo p2w na zapade v dohledne dobe nehrozi, je proti tomu prilis velky odpor.
    • Jn zas nevim jestli by blizzard zavedl takové rozdílné podmínky na západě a v asii...
      • Shania
        Cinske servery jsou naprosto odlisne od tech zapadnich, jina cenova politika, jine modely ve hre, jinej raid lockout.... Aby hra vubec mohla bezet, tak se probiha dlouhe schvalovani vladou a vyzaduje to velke upravy hry.
        • JJ koukal sem, ani draky a td. tam mít nemůžou a po smrti se ukáže hrobeček místo kostry... ale tohle by přišlo jako trochu větší rozdíla věřim tomu že by se našli v EU i Americe hafo lidí který by se to snažili obejít.
        • Jo kvuli ucte ke smrti tam undeadi nemaji videt kosti a vsechno co ma death v nazvu je prejmenovany.
          • Proste klasika papalasi si udrzuji poslusne stado ovecek nesmyslnyma narizenima a pokrytectvim.
  • Aha, tak jsem to špatně pochopil. Myslel jsem, že zruší měsíční poplatky a ono zase prd *7*
  • Většina her s mikrotransakcema je F2P a nastavená tak, že hrát jit úplně bez placení je dost náročné. Jen aby WoW neskončilo tak, že lidi budou muset platit předplatný, a ještě si kupovat věci z in-game obchodu, protože jinak si nezahrajou *1*.
    • Zatim tomu vse nasvedcuje - ze jim ty 3kilca sou malo a chtej, aby hraci platili vic. Dneska je naopak trend spis takovej, ze jako hrac zadarmo muzes vse, jen ti to holt bude dyl trvat - a defakto vsechno co si koupis za prachy lze pak ingame prodat za ingame menu => nechce se ti pobijet moby/tezit/... ? Kup si za prachy peknyho mounta, za par stovek tisic ingame ho strel ... a nakup si matrose.

      Hry ktery sou pay to win spis nemaj sanci a hrace naopak odrazujou.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit