Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • k základům ekonomie bych dodal, že je rozdíl mezi ziskem a výnosy/příjmy, protože velikost příjmů neodpovídá velikosti zisku

    výnosy (prodané kusy hry a aukční síň) - náklady (vývoj, provoz, propagace) = hrubý zisk

    čistý zisk by pak byl hrubý zisk snížený o daňovou povinnost
  • Tvá logika me dojímá. Takže podle tebe čím víc lidí tím lepší ? Takže například u nás nejvíc lidí kouka na novu a znamená to že je to dobrá stanice ? Neznamená.
    Nebo jeden z nejvíc rozšířených hudebních stylu je disko a jaká je to sr4čka. To že má něco velkou základnu posluchačů/hráčů ( ať už je to film/hra/hudební styl ) přece ještě neznamená že to je dobré. Chtělo by to trošku používat mozek.
  • Zbytečný datadisk na zbytečnou hru *1*
  • To ano ;-)
    Akorat nesmis kupovat na blizzard.us/eu ;-) A nesmis (zrovna u blizzardu) ocekavat slevu po 1/2 roce -> to oni nedelaji (mrknete na cenu w3, ci basic wow, to je proste stalice z pohledu ceny, ktera moc neztraci, ve srovnani s ostatnimi ;-D).

    Jinak -> steam, mmoboost, greenmangaming, direct2play a jedeme ;-)
  • Z pohledu hrace - Diablo 3 jsem si koupil jako srdcovku, a ocekaval stejnou (znovu)hratelnost jako d2/d1, a kde nic, tu nic. Vytahnout postavu na 60 je strasne jednoduche. S aukcnim systemem me 9/10 lootu nezajima, protoze za par flincu koupim lepsi na aukci. Boss fight je... no hezky, ale proste je to takove porad stejne. Ted uz je to jen farmeni, a sorry nejsem nolifer...

    Zaverem - datadisk kupovat nebudu. Pokud bude nekdy diablo 4, velmi se budu rozmyslet, jestli jej poridim (rozumej, nebude to autobuy).

    Z meho pohledu je diablo 3 fail, a nebyt znacky blizzard, tak prodeje nebudou takove, jake jsou/byli.

    Btw pro trolly - zaklady ekonomie -> vemte pocet prodanych kusu, vynasobte cenou a mate zisk. Nasledne vemte platy zamestnancu, vynasobte casem ktery hru vyvyjeli. K teto castce pridejte naklady na propagaci + nasledne naklady na zrizeni datovych center etc. Tuto castku odectete od zisku a mate cisty zisk. Pri hre vyvyjene x-let, kdy x roste do neumernych cisel, cisty zisk vyrazne klesa....
  • Jen se chci opravit - to cislo je 1 milion unikatnich pripojeni denne. Ty 3 miliony predstavovaly trochu jinou vec...
  • Prodeje na konzole a prodeje datadisku jsou ve hvezdach. Treba to bude fail, treba ne... Naopak 14 mil prodanych kopii a 3 miliony hracu denne jsou Blizzardem publikovany (aktualni) cisla. Tohle proste neni fail, natoz mega :))
  • Tohle je naprostej blabol, 12 mil. kopii prodano kvuli Diablu 1, 2. Megafail se projevi na prodeji datadisku a dalsich pokracovanich. Takovejch cisel uz nedosahne.
  • Ideální hra pro mě by byla spojením PoE ( rpg prvky, temná atmosféra) a Diabla III ( pocit ze soubojů, příběh) :-). Myslím, že jsem u obou her za své peníze dostal dostatek zábavy ( PoEčko jsem také finančně podpořil, určitě si to tento projekt zaslouží). Doufám, že se vývoj obou her nezastaví a budou jen lepší a lepší. Když člověka něco nebaví, nemá to zkrátka hrát:-).
  • Co by za takovej "megafail" dala vetsina ostatnich studii :D
  • No zcela jiste vim ze po tom megafailu ...Diabla III, nemam o datadisk totalne zajem.
  • jejich cisla mluvi asi jinak, nez tve predstavy
  • tak vidis jake maji proti zbytku AA produkce fer ceny, jeste mi to tu sam potvrzujes :)
  • no a? ja kupoval hned pri vydani Wol za 790,-
  • tak nesmis to kupovat v JRC za 1200, ja kupoval HOTS jako novinku za 760,-
  • urcite vim co datadisk od blizzardu prinese a to cenu jako za plnou AA hru....Ale pochybuju ze datadisk prinese slybovane efektni animace killu bossu (kazde povolani dorazi bosse jinak) a hlavne dementni loot prizpusobeny aukci tedy zruseni aukce s naslednou opravou tak aby ze zaverecnych bosu padala uzitecna vybava (tak jako ve wowku) a ne smeti jak z kazde truhly takze NEZAJEM
  • Veskoslav
    Jo na ty bych zapomněl:-X Přidávání nových dobrodružství Geralta je toho důkazem:)A i Bohemie s Armou maká jak čert, aby to vyladila.
  • davidBray
    klidně tě toho nepořádku v inventáři zbavím :))
  • Má smysl dělat datadisk na hru která už musela všechny dávno omrzet ?
  • misho8723
    CD Projekt RED ešte opravuje svoje hry aj niekoľko rokov po vydaní.. či už vydaním vylepšenej verzie alebo patchmi.. však 20. júna má vyjsť mód od jedného z programátorov CD projektu, ktorý vylepšuje súboje v hre a robí hru ťažšou

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit