Přejít na výpis diskuzí
Blizzard prý odložil datadisk k Diablu III na příští rok
12.6.2013 | Adam Homola
31 příspěvků
-
Zbytečný datadisk na zbytečnou hru *1*
-
Ideální hra pro mě by byla spojením PoE ( rpg prvky, temná atmosféra) a Diabla III ( pocit ze soubojů, příběh) :-). Myslím, že jsem u obou her za své peníze dostal dostatek zábavy ( PoEčko jsem také finančně podpořil, určitě si to tento projekt zaslouží). Doufám, že se vývoj obou her nezastaví a budou jen lepší a lepší. Když člověka něco nebaví, nemá to zkrátka hrát:-).
-
No zcela jiste vim ze po tom megafailu ...Diabla III, nemam o datadisk totalne zajem.
-
-
Co by za takovej "megafail" dala vetsina ostatnich studii :D
-
-
Z pohledu hrace - Diablo 3 jsem si koupil jako srdcovku, a ocekaval stejnou (znovu)hratelnost jako d2/d1, a kde nic, tu nic. Vytahnout postavu na 60 je strasne jednoduche. S aukcnim systemem me 9/10 lootu nezajima, protoze za par flincu koupim lepsi na aukci. Boss fight je... no hezky, ale proste je to takove porad stejne. Ted uz je to jen farmeni, a sorry nejsem nolifer...
Zaverem - datadisk kupovat nebudu. Pokud bude nekdy diablo 4, velmi se budu rozmyslet, jestli jej poridim (rozumej, nebude to autobuy).
Z meho pohledu je diablo 3 fail, a nebyt znacky blizzard, tak prodeje nebudou takove, jake jsou/byli.
Btw pro trolly - zaklady ekonomie -> vemte pocet prodanych kusu, vynasobte cenou a mate zisk. Nasledne vemte platy zamestnancu, vynasobte casem ktery hru vyvyjeli. K teto castce pridejte naklady na propagaci + nasledne naklady na zrizeni datovych center etc. Tuto castku odectete od zisku a mate cisty zisk. Pri hre vyvyjene x-let, kdy x roste do neumernych cisel, cisty zisk vyrazne klesa.... -
-
k základům ekonomie bych dodal, že je rozdíl mezi ziskem a výnosy/příjmy, protože velikost příjmů neodpovídá velikosti zisku
výnosy (prodané kusy hry a aukční síň) - náklady (vývoj, provoz, propagace) = hrubý zisk
čistý zisk by pak byl hrubý zisk snížený o daňovou povinnost
-
-
Tohle je naprostej blabol, 12 mil. kopii prodano kvuli Diablu 1, 2. Megafail se projevi na prodeji datadisku a dalsich pokracovanich. Takovejch cisel uz nedosahne.
-
-
Prodeje na konzole a prodeje datadisku jsou ve hvezdach. Treba to bude fail, treba ne... Naopak 14 mil prodanych kopii a 3 miliony hracu denne jsou Blizzardem publikovany (aktualni) cisla. Tohle proste neni fail, natoz mega :))
-
-
Tvá logika me dojímá. Takže podle tebe čím víc lidí tím lepší ? Takže například u nás nejvíc lidí kouka na novu a znamená to že je to dobrá stanice ? Neznamená.
Nebo jeden z nejvíc rozšířených hudebních stylu je disko a jaká je to sr4čka. To že má něco velkou základnu posluchačů/hráčů ( ať už je to film/hra/hudební styl ) přece ještě neznamená že to je dobré. Chtělo by to trošku používat mozek. -
Jen se chci opravit - to cislo je 1 milion unikatnich pripojeni denne. Ty 3 miliony predstavovaly trochu jinou vec...
-
-
-
-
-
urcite vim co datadisk od blizzardu prinese a to cenu jako za plnou AA hru....Ale pochybuju ze datadisk prinese slybovane efektni animace killu bossu (kazde povolani dorazi bosse jinak) a hlavne dementni loot prizpusobeny aukci tedy zruseni aukce s naslednou opravou tak aby ze zaverecnych bosu padala uzitecna vybava (tak jako ve wowku) a ne smeti jak z kazde truhly takze NEZAJEM
-
-
tak nesmis to kupovat v JRC za 1200, ja kupoval HOTS jako novinku za 760,-
-
-
no a? ja kupoval hned pri vydani Wol za 790,-
-
-
tak vidis jake maji proti zbytku AA produkce fer ceny, jeste mi to tu sam potvrzujes :)
-
-
To ano ;-)
Akorat nesmis kupovat na blizzard.us/eu ;-) A nesmis (zrovna u blizzardu) ocekavat slevu po 1/2 roce -> to oni nedelaji (mrknete na cenu w3, ci basic wow, to je proste stalice z pohledu ceny, ktera moc neztraci, ve srovnani s ostatnimi ;-D).
Jinak -> steam, mmoboost, greenmangaming, direct2play a jedeme ;-)
-
-
-
-
-
Má smysl dělat datadisk na hru která už musela všechny dávno omrzet ?
-
-
jejich cisla mluvi asi jinak, nez tve predstavy
-
-
No spíše jestli odložení datadisků nebude tak trošku způsobena i tím, že počkají až se hra zaběhne také na konzolích, aby datadisk mohli vydat zároveň pro všechny platformy
-
v PoE je úžasný úplně všechno.. až na jednu zásadní věc a to je "pocit z boje" .. prostě kosení potvor mne tam vůbec, ale vůbec nebaví. V tomhle D3 dneska konkurenci nemá. PoE má tak krásně pořešený aktivní a pasivní skilly až se mi chce brečet, že něco takového není v diablu. Absolutně nepochopili smysl ARPG hry.. v D3 když si uděláte např 2 barbary, oba budou mít lvl60 a paragon100 ale nebudou se VUBEC lišit..tohle je prostě největší fail diabla a hned po tom itemy .. způsob rolování musel vymyslet někdo totálně vožralej, sfetovanej, vypatlanej.......
Takže ať se radší vyprdnou na datadisk a se zkušenostma, které teď mají by se měli pustit do Diabla 4.. -
-
naprosty souhlas, psal jsem to same niz (s tim pocitem z boje)
-
-
Doufám, že na tom opět dělají xxxxx let a bude to stejně kvalitní jako ten šit, ke kterému je datadisk určen....jen tak dále, kvalitní hry dávno nefrčí...
-
jim nepomuze ani 5 datadisku, s tou kreslenou grafikou a nahovno loot systemem je to o hovinku cele diablo, tadle serie je v podani bizzardu mrtva
-
Tak D3 potrebuje expanziu ako sol keby tam neni HC mod tak to uz nehram. Hlavne nech pridaju runove slova do zbrani a zlepsia drop ala ps3 verzia.
-
-
Popravde to same, SC je nuda pro holky a docela brzo se omrzel. Nechapu znamy, kteri jedou na Paragon 100 SC.
Nicmene po nekolika patchich mohu rict, ze je Diablo slusne hratelna a zabavna vec [ne SC!]. A co se tyce dropu si ja osobne moc nestezuju, pada to celkem prijemne. Jen si myslim ze crafteni ilvl 63 itemu je mozna az hodne prehnane co se tyce doplneni equipu, ale aspon clovek usetri. Na HC je vseho malo... Howg
-