Bloodstained: Ritual of the Night – recenze
-
Ok díky tak to mám jakž takž představu nicméně já metroidvanie hraju hlavně na handheldech a kvůli otřesnému technickému stavu to nebudu kupovat. Sice teď makají na patchi ale pochybuju, že to moc pomůže, naposled jsem se spálil s Rime, které jsem sice dohrál, ale odbyté porty už kupovat nehodlám.
-
Já Castlevaniu moc neznám hrál jsem už tu "horší" lords of destruction a jen první díl... ale tohle bych ze zajímavosti zkusil.
-
Je to metroidvania (prostě klasická). To co si hrál za castlevanie je mi asi jasné (package na steamu). Z těch na DS je nejpodobnější asi titulům jako Aria of sorrow/dawn of sorrow/Order of Ecclesia. Zdaleka nejpodobnější (čtěme totožná) je ale v přirovnání k Symphony of the Night.
-
Ačkoliv je volba na začátku uzavřená, tak jde otevřít kódem (který si kdokoliv může pogooglit).
Nutno podotknout, že nightmare (3/3 obtížnost) je už docela hardcore.
-
Tu jsem si přečítal, ale kvantita mechanik != kvalita. Pro mě je Axiom Verge lepší metroidvania než všechny castlevanie co jsem hrál, tj. co vyšli na virtuální konzoli na 3ds a na PC.
-
Ok. Nejsem z těch co tuhle hru vyhlíželi, ani nijak velkej fanda Castle/Metroid......nicméně tohle mě dost baví. Pro mě milé překvapení.
-
Nehral som hru ale tak v Castlevaniach vzdy bezni nepriatelia neboli nic moc extrem. Vzdy si ich dal na 1-2 rany.
-
Však si prečítaj recenziu.
-
Tu jsem zrovna nehrál, ale co jsem viděl/četl z mých oblíbených zdrojů tak asi počkám na slevu nebo bazarovku.
-
Nevím vsice přesně jaký má být ten rozdíl mezi CV a MV. Snad až na zasazení. Ale řeknu to jinak. To že to dělal ten samý člověk jako CV: Symphony of the night, prostě cítíš na každém kroku a tak to je.
-
Otázka do pléna, je to spíš víc metroid nebo castlevania? Metroidvanie zbožňuju ale castlevanie nesnáším, je mi jasné že tohle má být duchovní nástupce CV, ale ty mi všechny přišli jako chudý bratranec opravdových metroidvanií, zaměřený víc na kosení potvor než ostatní mechaniky které tenhle žánr proslavili.
-
No popravde to jeden z duvodu proc bych chtel aby hra uspela. Aby zarobila a aby byl chut delat dalsi dil. Ktery bude vic nalesteni :) Kazdopadne co sem nikde nevyzdvihl a je to hanba je OST a ten je fakt genialni.
-
Sice máš pravdu, ta hra je evidentně rushnutá a chybí ji polish, ale stejně mě setsakra baví. Možná je to tím že je to po dlouhé době poctivá castlevania, možná je to tím že Miriam je fakt kus ženský a hezky se na ní kouká. A co si budeme nalhávat, balance equipu v tomhle žánru nikdy nebyl moc velkou prioritou. Doufám v nějakou enhanced edici nebo rovnou druhý díl kde už Iga bude mít víc peněz.
-
hlavně mají hry docela kompletně u zádele, když jim jiné aktivity vydělávají mnohem víc...
-
Konami je trosku v zadeli, Kojima jim tam nechal otevreny dvere a vsechno vzal pruvan :)
-
tomu chybí jen licence od Konami a hlavní postava Belmont. Takhle asi počkám na nějakou slevu.
-
Mno jo, ten cas. Ale neboj az ti bude 50 tak zase budes mit casu dost, vyzkouseno :)
-
Vic obsahu asi ne. Obtiznost urcite de vzhuru. To je těžko. Je mi 33 mam rodinu a nemam mic cas něco hrát 3x. Ale znovu vse je ciste muj subjrktivni pocit. Zakup zahraj a treba si reknes ze sem vubec nemel pravdu. Ze je to topka. Kazdemu to preju :)
-
To možná jo ale určitě by tam nebyl maltézák co plive oheň a toho tam dal iga. Nesoudím. Já třeba dohrál i posl. Mass efect, ale sem zastánce svobody projevu,umělecké tvorby a tak i když já sám nikdy nebudu prdlí umělec v kovbojskem klobouku sem rád, zě tihle lidi jsou a můžou tvořit.
-
Jasne, klasika. Holt to je treba dohrat. Obvykle to u tehle her byva ze prvni hrani se to clovek uci a pak kdyz muze hrat vyssi obtiznost uz vi presne co a jak. Predpokladam ze na dalsi obtiznosti tam muze byt i vic obsahu (Bossove, lokace atd)