Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Měli by dokončit DayZ a dooptimalizovat Armu než dělat něco nového.
  • F2P česká verze Escape from Tarkov? Nemůžu si pomoci, ale přesně takhle mi to z popisu hry zní. K čertu s originalitou. F2P je důl na zlato, že?
  • Nejdřív ať dokončí dayz, a pak dělají další survival, a v norsku nevím jestli by mě bavilo post apokaliptické skandinávské mišmaš
  • No osobně jsem byl svědkem jak se testují hry v bohemce a od té doby se nedivim že arma ( jedno jestli 1,2,3 ) nebo Argo jsou tak strašně nedotažené, zabugované a v podstatě nehratelné. DayZ o tom ani nemluvim to už je spíš takový Mem než hra. A přesto všechno jsou schopný ještě udělat "nový" titul. Já teda nevím, ale ani jako fanoušek všeho vojenského a českého, se nemůžu přenést přes tu strašně ubohou technickou stránku těch her.
    • Jako vyvojar, kterej na jejich hrach nekolik let delal a par bugu hlasil, mohu jen pritakat. Jenze to by museli obmenit ty lidi, kteri se tam drzi ve vedoucich funkcich 20 let jen kvuli vyplate, nikoli kvuli schopnostem. Sam bych s nimi uz nedelal. Ale to vidis i v tom traileru na postave a jak se ji hybou zada a jinych chybach... zlozvyky z Army. Dle meho jim novej engine moc nepomuze.
    • I've been there... a muzu potvrdit. Nic nepresvedci lepe, nez vlastni zkusenost. :)
    • Arma 3, že je v podstatě nehratelná? Ale no tak. Klidně si hejtujte určité aspekty, ale mějte soudnost.
      • Pravda, mluvi z nej pravdepodobne frustrace z toho ze kdyz uz tam tester neco chce resit ze se mu jeste vysmejou, ale v podstate ma pravdu.
        Jejich pristup jeste pred par lety byval ze "as design" a nikdo neresil ze je to spis "ass design" a shnodne se na tom cele testovaci oddeleni nebo "engine limitation" a komunita si to po tejdnu fixla sama.
        A nebo jednoduse rezignace na cokoliv s tim ze komunita si chyby najde, zahlasi a nakonec opravi sama, tak co se s tim trapit. :-/
        • Tady bych poprosil toho kdo nesouhlasil aby se vyjadril s cim nesouhlasi... neb ja u toho vseho co jsem jmenoval byl (a jsem rad ze se ozval i nekdo jiny s obdobnym nazorem)... jinymi slovy muze se vam to nelibit, muzete s tim nesouhlasit, ale je to tak to jedine co s tim muzete delat.
          Pravda boli, porad tam mam kontakty a kdyz vidim jak nekteri zamestnanci mluvi a smysleji o vlastni firme (a ne radovi testeri nebo programatori, ale lidi z produkce a managementu) a ze jedina motivace co jim tam zbyla je ta ne az tak zazracna vejplata a pohodlnost tak se neni co divit ze "fungujou" jak fungujou. Howgh
          • Taky by mě zajímalo za co ten dislike :D Prostě mluvim pravdu a vím o čem mluvím. Ano dneska je běžná praxe vydávat hry s chybama a roubovat na to day one patche atd. ale to co si dovolí bohemka je až nestoudnost. Copak vám nedochází, že po vás chtěji peníze jako za AAA titul a přitom dostanete v podstatě indie hru, kterou si komunita přece dodělá?? A jsem rád že je tu někdo další co ví o čem mluvim ;)
            • Já jsem u Arem strávil asi stovky hodin. Rovnou můžete nadávat na Minecraft, nebo na Lego...
              • twicer

                Reakce na příspěvek:

                no minecraft a lego aspoň bezchybně fungují i v roce 2019 :)

          • No nevím jak v zahraničí ale v česku to bude dost podobné všude ať u her nebo u komerčního produktu :D
            • No až na to že osobně si nepamatuju že by mě třeba Mafia a Mafia 2 nebo vietcong nechal nějak ve srabu. Prostě jsem koupil, nainstaloval a hrál od začátku do konce. Kingdome come jsem nehrál tak proto bez komentáře :D Ale co si pamatuju tak podobně na mě působil H&D ale tam se to dalo ospravedlnit datumem vydání a mým PC :D
  • Musíte mít trochu nadhled, firma ktera jede na dotacich, fiktivnich projektech pro EU apod. rozhodně nebude mít fungující morální kompas. Vsadim se, že jim zase došli peníze, což už se na několika jejich projektech stalo, tak se to snaží zalepit novou záplatou. A je ve hvězdách, jestli se někdy dočkáme DayZ v plný verzi. *1* *1* *1*
    • zdroje
      • Lukyz
        Mno, nevím, zda byli někdy před krachem, ale dotace rozhodně (nejednou) čerpali. Tady je jen shrnutí, ale lze to dohledat na stránkách Ministerstva pro místní rozvoj ČR.

        Každopádně tohle mi přijde jako jasnej kontrakt od MS, která chce na svoji platformu nějakou "originální" survival akci, proto asi taky ten UE4 *15*
      • Azzz.ass
  • Vypada to ze finalni verze enginu pro DayZ je v nedohlednu a protoze bude asi slouzit i pro Arma4, tedy pokud je vubec jeste v planu, bylo nutny Arma studio nejak zamestnat. Donekonecna delat DLC asi nejde, Arma3 je uz notne za zenitem a zajima pouze uzkou cilovou skupinu.
    Nevim, mne tato avizovana hra pripada fakt jako casova zaplata. Zanr ktery jiny delaji lepe a ktery je dost nasycen.
    Uprimne reknu ze politika Bohemky mi prijde zvlastni. Zbytecna expanze do mnoha zbytecnych studii, ktere vydavaji zbytecne hry. Kdyby delali pouze Armu a DayZ a delali to kvalitne, udelali by lip. Asi je jednodussi sehnat pro hromadu studii hromadu prumernych a podprumernych zamestnancu za prumerne a podprumerne platy, nez postavit dve kvalitni studia s dobre zaplacenymi talentovanymi profesionaly. *7*
    • V Bohemce je to takovej managerskej kamaracoft a jde o to jak zaplatit vejplaty. Nedej boze aby nekdo prisel s nejakou inovaci nebo chtel delat veci moderne. *7*
    • Finální verze enginu? Parafrázuju tím, že "jen mrtvý engine se dočkal finální verze" ;)
  • Survival...všude samej surviva, realistická hra, nebo zombie apokalypsa. Ach jo.
    • homeles8
      Máš tu Hitmana, Xcom2, GTA, DOOM, Wolfenstein, Pillars Of Eternity, Rayman a teď jsem si znovu rozehrál Fallout 4 s tím, že objevím a vyčistím všechny lokace. Pak si občas zahraju Dirt Rally a nebo NBA 2k18 . To jsou pro mě momentálně tituly, o kterých můžu pořád říct, že jsou to hry na hraní. Nakonec i to jedno dohrání Far Cry 5 jsem si s kamarádem užil. Možná i proto že to bylo moje první (a dlouho poslední) Far Cry K dokonalosti mi chybí nějaká diablovka.
      • Lukass
        Grim Dawn, velka pecka.
      • tak to zkus Warhammer Martyr a napis jak te to bavilo :) sice jeden komentar tvrdil, ze to diablovka neni, ale ja vidim cistokrevny aRPG potazmo diablovku
  • ucho
    Unreal Engine... fajn volba. je vidět, že i když tolik let vyvíjeli něco svojeho, jinde to udělali prostě líp.
    • A ve finale dost mozna levnejs. Kdyz zapoctes clovekohodiny utopene ve svem vlastnim vyvoji a rozvoji engine a navic na UE dnes mimo jine mraky lidi umi a nemusis je ucit proprietarni technologie (coz se nekomu ani nemusi libit neb mu to v budoucnu jinde moc k nicemu nebude).
      • No jasně, v dnešní době, pokud nemáš nějaký extra specifický požadavky na technologii, je absurdní nesmysl psát si engine in-house. V i případě, že někomu hotová technologie nepasuje, má každý možnost si to přepsat k obrazu svému a pořád to bude výhodnější, než psát cokoli od píky - viz Warhorse a jejich KC:D.
        • tak zrovna warhorse si dopisovali veci, ktery v enginu uz byli, jen s nim neumeli. Proto to dopadlo jak dopadlo.
        • No zrovna WH udajne prepsali az 70% engine a to uz je pak trochu sporny jestli neni casove narocnejsi ucit se a ohybat cizi vytvor nez si napsat vlastni. :D Ale faktem je ze minimalne meli od zacatku na cem prototypovat a s pozadavkama na upravu prichazeli postupne. :)
          • Ono je ale přepisovat a přepisovat. Pokud necháš jádra jednotlivých modulů a "jen" přepíšeš všechno, co je na to navěšené, můžeš sice modifikovat hodně kódu, ale člověkohodin tam obvykle moc nenecháš. Já si teď upravuju Slate&UMG v UE4 pro vlastní potřeby, kdy hlavně doplňuju potřebné elementy - napsal jsem už pěkných pár tisíc řádků kódu, ale zabralo mi to jen relativně krátkou dobu, protože stavím na něčem, co už někdo vymyslel, a to je právě ta zásadní věc.
    • No záleží na tom, jak se to vezme. Na většinu her/prvků je to pravda, ale někde (myslím, že na yt videi Indian TV) šéf vývoje z Bohemky říkal, že stále Unreal nedokáže vytvořit tak velkou plochu/tak velký dohled jako bohemácký engine *3*.
      • no kdyz sel Cryengine modifikovat tak, aby zvladl v podstate neomezeny dohled, tak s Unrealem by to slo nejspis taky
        • Unreal to zvládá už teď - opravdu je to celé jen o tom, umět s tím dobře zacházet. UE4 je každopádně k dostání s veškerými zdrojáky, takže pro schopného programátora není problém si cokoli dopsat,
          • Ze to unreal zvlada, o tom zadna. Ale s tim dopisovanim... To jeste jakz takz jo. Ale neco ve zdrojacich prepisovat je blbost. Epic to dost casto aktualizuje. Zadelal by sis na problem. Nicmene neni problem jim cokoli poslat, pokud to tam chybi a je potreba. Oni to zahrnou do dalsiho updatu. Takze k tomu mas pozdeji i support.
      • sukovf
        UE4 bez problémů zvládá násobně vyšší dohlednost, než by kdy Bohemka mohla vůbec teoreticky potřebovat, jde jen o to s tím enginem umět. Když si koupíš auto, ale nebudeš vědět, že musíš točit volantem, aby ti to jezdilo doprava či doleva, nejspíš půjdeš, a napíšeš recenzi ve smyslu "to auto je blbý, ono vůbec neumí zatáčet." Asi tak.
      • ucho
        chápu, že jestli se někde lítá a vidíš terén z výšky, je to problém. pokud jsi ale na zemi, UE umí nekonečně velké mapy díky funkci World Composition: https://docs.unrealengine.com/en-us/Engine/LevelStreaming/WorldBrowser
  • Rust po našem?
  • Argo je teda uz odepsany??
    • Jack1947
      To byla ta frý tu plej "lepší" Arma já že už ani nevím co to bylo :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit