Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nové tanečné pohyby pre robotov.
    • RavenHolm
      Hned jsem si vzpomněl na http://www.youtube.com/watch?v=W0ZrGQNTT60 :D
  • No mne na borderlands nechybalo asi nic. Enormne mnozstvo questov, rozsiahly svet, krasna grafika, super humor, dobra akcia, ... co viac si priat...

    No nieco by sa ale naslo, ziadna hra nie je dokonala:P
    Hlavne by mohli nejak poriesit tie nahodne cisla u zbrani, ja som maval vacsinu casu nejaku trpanu zbran zo zaciatku lebo mi nic normalne nedroplo a kamos co hral snipera menil zbrane stale, ale to tiez prispelo k zabave, stale sa na mne smial.

    A druha vec, mozno vacsi vyber skillov aby bola vacsia moznost diferenciacie.

    A nejaky pekne vyzerajuce armory by tiez neboli na skodu. Kozenna bunda s modrymi riflami, potom kozenna bunda ktorej chyba rukav s ciernymi kozennymi gatami, metal armor, zeleny kevlar armor s ruksakom... wait a minute... no, bolo by to rkasne
    • Mě by se líbilo, kdyby udělali nějakej náhodnej generátor oblečení jako je tomu u zbraní :)
    • To je divny... looky armoru me napadly uplne stejne... to nechapu...
  • chtěl bych: více uzavřených (dungeon, sklepy...) lokací, více variabilnější venkovní prostředí, více druhů zbraní, mnohem menší respawn a více lvlů postavy a více aktivních skillů než jeden - Děkuji
    • zbrani tam bylo dost...s respawnem souhlasim a se skillamy taky
      • to jo ale nebyl tam jedinej laser, nějaká tag zbraň, něco prostě jiného než sniperka, raketomet, kulomet, broky a pistol...prostě ještě něco navíc a více variací těch zbraní...svět byl hodně ulítlej ale zbraně byly docela konvenční...třeba vrhač sítí který uvězní moby, nebo něco na mražení, třeba genrátor silového pole, pneumatické kladivo, vrhač smrtících nanorobotů, děvkomet... :D
        • Charlie Sheen approves děvkomet
          • jnsCZ
            Winning!
  • Ve tretim DLC uz auta vyuzivany byly (nejen ze cesty byly vetsinou dalnice :D, ale treba misto, kam se dalo dostat jen skokem s tou nejrychlejsi buginkou apod.), takze relativne vyuziti aut mi stacilo, ikdyz nejakej zavod bych si klidne dovedl predstavit :)..

    kazdopadne jsem to hral s kamosem pres garenu + mumble.. Oba relativne stejnej level (max o lvl vic :D) a byla to uzasna sranda, to musim rict..
  • Menorri
    Cituji: "nutno říci, že i zábavné akce" ???....proboha já myslel, že jde do kolen jenom herní ekonomika a ne i komentátoři......proboha vždyť to byla bomba.....spojení jednoduché FPS + XP.....nádhera!.....a prosím ....názory o grafice ignoruji....pokud jsou zde hráči, kteří se k PC chodí koukat jak a co vypadá tak by jim mohla stačit televize *1* *2*
    • Grafika silně ovlivňuje atmosféru, a vůbec je důležitá pro vtažení hráče do hry čimž ovlivňuje i zábavnost hry.
    • Souhlasim, FPSka nehraju, ale tohle bylo vyborne... proste Diablofalloutovska strilecka... nadhera...
    • Já mám grafiku rád a čím lepší tím líp, ale grafika v Borderlands má styl! Nechápu lidi kteří říkají že je hnusná (pravda, AA by se hodil), někdo by jim měl ukázat COD..
  • jasně :D pište to sem co chcete, tady to bude mít opravdu učinek :D
  • Mahcake
    Musim říct, že grafika vypadala o dost líp, viz. staré záběry.
  • Lepší ovládání vozítek, tak debilní ovládání jaké bylo v Borderlands sem asi eště nikde neviděl.
    • B.o.b
      Tak třeba Halo 3.
      • To nevím, to sem nehrál.
    • Nechápu co proti němu mnoho lidí má. Naopak řízení myší je o hodně lepší, protože je to krásně citlivý a přesný :)
      • Nesouhlasím. Opravdu je taková přesnost nutná, nevystačí na to WASD? Nové řízení bych si představoval WASD pro pohyb a myší ovládat kameru/zbraň. Nemohls třeba kroužit kolem někoho a zároveň po něm střílet, jedině pokud jels přímo proti němu. *7*
        • na myši je to lepší. Na míření je kooperace kdy střílí parťák.
        • Nesouhlas, kroužit se právě dalo krásně, hojně jsem to využíval a využívám, protože mam zrovna rozehráno :)
  • MrSanta
    Já jsem s jednotkou spokojenej. Snad jenom trochu zapracovat na příběhu a jeho podání, udělat tam kecací NPC atd. Grafickou stylizaci neměnit!
  • Rozhodně víc RPG prvků, jako sou hráčem ovlivnitelný vztahy s jednotlivejma frakcema či NPCčkama, možnost řešit problémy i rozhovorem a ne se všude jen prostřílet, možnost ovlivňovat příběh, rozmanitější a taky i nějaký absolutně nebojový vedlejší úkoly, minihry (miluju minihry v RPGčkách a adventurách) atd.

    Taky normální grafický zpracování na komixovou grafiku sem alergickej, a kazí mi dojem ze hry.

    Realistická fyzika a zničitelný prostředí taky neni špatná věc a dneska už by to podle mě mělo bejt u všech her povinný. (rozhodně je to pak větší sranda) *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit