Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • a další DLC na pár desítek minut se bude jmenovááát ???? .................. Ochočme si svýho Reaápera *1* *1* *1*
  • Bioware proste vedia robit DLC. Myslim pridavne misie. LotSW, Overlord, boli Ackove DLC. Leviathan z Disu bude podla mna pecka.
  • x_ander: a to je co za blbost, ze ich porazil v hlave a teraz moze ist bojovat.. ved to je uplny blud. ME je predstavovany ako uplny koniec Shepardovho pribehu a ten pribeh myslis ze ostal nedokonceny? Len preto lebo niektorym z vas sa nepacil koniec tak si vymyslate sny. Ako som napisal, uplny Dallas. Ziadny iny koniec uz nebude a DLC budu len pred koncom, tak kedy prosim ta ma Shepard bojovat proti Reaperom? ME3 je koniec Shepardovho pribehu takze vy si snivajte dalej svoj sen..
    • x_ander
      Ptal ses jak by fungovala Indoctrination theory a já ti odpověděl. To, že byla v EC prakticky vyvrácena je samozřejmě druhá věc. Nikde netvrdím, že přijde další DLC, které to změní.
      • V poriadku, ja som si myslel, ze sa tej teorie stale drzis lebo vela ludi stale veri
  • jak jsem se dival tak ani po EC neni zadny konecny save a nebo mozna je pravda ze budou i po konci DLC
    • Cosi
      Konečný save není proto, že se s volbami které jsou na konci hry vůbec nepočítá. Jinak by tam bylo ultimátní save po dohrání hry aby se podle něj mohlo reflektovat budoucí dění. Tudíž pokud bude nějaká hra časově po Mass Effect 3, bude se vycházet z jednoho konce který určí vývojáři. Nebo se bude vycházet z takového neutrálního - světy byly značně zničeny a na této planetě, části vesmíru se něco děje a ty to musíš napravit. O Shepardovi nemusí padnout ani zmínka. Jako to bylo už mnohokrát předtím.
      • Cahir
        Spíš půjde o prequely a paralely.
        Tvůrci chtějí dělat hry ze světa Mass Effect. Svět po událostech ME3 už ale není svět Mass Effectu tak, jak ho známe. Je to stejné jako s Warhammerem... Prostě se t hry budou sázet do určitého časového úseku.
    • Cahir
      Marek Tvrdý v nějaké předešlé diskuzi "naznačil" (alespoň mně to tak přišlo), že DLC opravdu budou.
  • Od začátku jsem věřil, že jediným možným vysvětlením je Indoctrination Theory. Ačkoliv teorie stále žije, je již velmi nepravděpodobné, že by věnovali původní konec + další 3 měsíce času ději, který ani není skutečný. Na druhou stranu, ty největší trhliny v ději Extended Cut vyžehlil a ačkoliv odpovědí se nám dostalo stále málo, stačí to abych byl jakžtakž spokojený. Pořád je potřeba aby hráč použil vlastní fantazii, ale některé náznaky snad nejdou přehlédnout. Jen pro doplnění - ti kdo si pořád stěžují, že konec nedává smysl, tak si musíte bohužel dohrát i předchozí cca hodinku a půl, aby vám neuniklo pár nových záběrů. A kdo to neví, EMS bylo sníženo asi na 3100 pro perfect ending (ne že bych to však skutečně k něčemu bylo, až na destroy ending, kde je 1 velký rozdíl). Tohle považuju za nejotravnější věc.

    Jako první jsem dohrál destroy ending a byl jsem spokojený, když nepočítám jednu věc - po veškeré snaze o sjednání míru mezi gethy a quariany (což se povedlo) pak spáchám genocidu gethů, fakt super. Předtím jsem měl možnosti a teď ne??? Náznak o tom, že Shepard výbuchy v Citadele přežil, lehký úsměv na tváři LI (Love Interest), posádka opravila loď a jde ho hledat svědčí o tom, že právě toho je konec, v kterém si můžeme domyslet onu idylku, Shepard (hrál jsem femShep) a LI (Garrus) na pláži, pohoda:-)

    Pak jsem si dal Control a momentálně mi to přijde jako nejlepší konec pro všechny kromě Sheparda, který se obětoval a značně mi to připomnělo knihu "Božský imperátor Duny". Není to samozřejmě to samé, ale i tak, tento konec se mi docela líbil.

    Refusal byl smutný, ale dalo se to očekávat. Volba prostě musí být učiněna - to je jasný vzkaz od BW. Navíc je to výsměch všem trollům co chtěli mít možnost odmítnutí a stříleli do Star Child:-) Ale beru to.. a dá se říci, že je to dobrý konec, který pomohl další civilizaci zvítězit. A Synthesis? To byl divný konec. Shepard nesmyslně dead - když už ho chtěli rozprášit po galaxii, nemohli si jen vzít vzorek?:-)

    Jinak můžu dodat že závěrečná slideshow se mi líbila a měli k tomu své důvody. Proslov byl fajn, hlavně reaper-shepard v Control endingu:-) Sice to furt bylo jen o tom, že všechno postaví znovu, ale viděl jsem několik verzí toho samého a líbí se mi jak se tu a tam nějaká část obrázku změní podle vašich předchozích rozhodnutí. Co mě ale zaujalo nejvíce jsou zmínky o Leviathan (rogue reaper) DLC a ačkoliv se zdá být děj uzavřený, těším se na ta DLC. Další Extended Cut pro Extended Cut už nebude, ale nedivil bych se vůbec, kdyby některá z dalších DLC, která se odehrávají před koncem války nepřidala nějakou novou dějovou linii (možná i pár rozdílných animací v závěru). Neříkejte mi přece, že takový Reaper na straně aliance (+ všechny znalosti, které by od něho získaly) by nemohly zvrátit i poměr konvenčních sil ve prospěch aliance. Důkladná analýza živého reapera musí odhalit nějaké slabiny (vždy existuje nějaké nejslabší místo, ačkoliv může být pořád dost silně chráněné). Nemluvě o rozboru a plánech jeho zbraní. A ikdyby je nešlo vyrobit, pořád by nešlo podcenit jeho vlastní palebnou silu a fakt, že už reaperů dříve několik zničil. Takže kdo ví, já tu vařím z vody, ale já mít takovouhle značku a hru pod palcem, postaral bych se v dalších přídavcích hráčům o pořádné šoky a donutil hatery změnit názor. Třeba právě po absolvování pár DLC a získání pár vlivných přátel na svou stranu se objeví další závěr, kde Shepard zvítězí bez použití crucible, kde vše je stejné až do chvíle během rozhodování v dialogu se Star Child. Dítě se uprostřed věty odmlčí, řekně že se změnilo ještě něco a ohlédne se směrem do vesmíru, kde se vynořil další reaper (v aliančních barvách), reaper hlas zahřmí "Leviathan" a ten ihned začne pálit do ostatních reaperů. Sotva si upoutá pozornost reaperů, za ním se objeví další flotila (řekněme posila z nějakého DLC, které se podařilo získat flotilu, ač s tím že v tomto úsilí uspěli nikdo nepočítal) a pak už bych to nechal na strhující několika minutové epické bitvě o všechno. Ztráty budou, ale vítězství je na dosah a nebude tam ta pitomá genocida gethů. No.. mé zbožné prání asi nikdy nebude naplněno:-) A co vy? Vám by se to nelíbilo?:-)
    • x_ander
      Líbilo a moc... jen se obávám, že v tomhle směru Bioware uvažovat nebude. Jak jsem psal někde níž, celá válka o Zemi by chtěla vylepšit (myslím gameplay). Barevné konce pomalu rozdýchávám, ale Marauder Shields jako "závěrečného bosse" fakt ne. Prostě takto vymazlená trilogie měla skončit brutálními a neskutečně epickými boji, nikoliv vymlácením menšího zástupu radových potvor v několik uličkách Londýna.
      • Cahir
        Dobře, ale co se dá ještě považovat za designérskou chybu a co prostě za jedno z mnoha možných designérských rozhodnutí?? Třeba všichni redaktoři Fight Clubu se v jedné epizodě shodli na tom, že jim vadí koncept závěrečného bosse a že třeba přímo v ME2 je ostravoval Human Reaper - že to byl prý opruz a jen oddaloval vytoužený konec. Prostě a jednoduše, existuje velká skupina hráčů, kteří nemají rádi závěrečné bosse. No a teď si vezmi, že jsi vývojář, máš tu několik cest, jak se s něčím popasovat a ať vybereš, jak vybereš, vždycky ti někdo bude nadávat. A v takovém případě to není o tom, že jedno je mainstream a jedno je hardcore. mainstream je autoaim nebo autoheal (a i to je diskutabilní, záleží na konceptu celé hry). Vývojáři prostě musí jít s kůží na trh.

        Já mám taky raději tradiční (a přuznejme si, že už trochu zahnívající) koncept RPG (závěrečnej boss, závěrečná objímačka, příslib novejch dobrodužství), ale nemůžu se přece zlobit na tvůrce, že oni mají pohled jiný, není-li takový pohled, resp. koncept prokazatelně špatný. A tuhle sebereflexi prostě podle mého spousta hráčů není schopná udělat.
        • x_ander
          No možná jsem to řekl až příliš přímo, ale ve výsledku mi nešlo ani tak jen o bosse. Nepotřebuju, aby ME3 končil tak, že přijdu do nějaké arény, kde se zjeví obrovská potvora, kterou ustřílím, a konec. Spíš mi šlo o celkové vyznění Londýnské mise - nebylo na ní nic zajímavého nebo originálního, byla to prostě tuctová mise, kterých bylo v celé trilogii bezpočet. Vymlátit několik Bansheen před závěrečným běhěm bylo stejné, jako třeba multiplayerová mise. Prostě nuda a šeď, nic epického, nic, co by mě zvedlo ze židle. Nebyla to válka, na kterou jsem se tešil od prvního dílu, nebylo to žádné "Take Earth back", které nám bylo slibováno. Pořád to musím srovnávat se Suicide mission ve dvojce - jo, Human reaper byl docela úlet, to je pravda. Ale celkový průběh té mise byl adrenalinový, celý tým šel do boje, každý měl nějakou úlohu. Když jsi udělal něco špatně, tak ti někdo zařval atd atd. TOHLE mi ve trojce chybělo.
          • To je fakt. Trojka vyzniva jakoby po tom vsem co spolu zazili to Shepard zvladl s dvema partaky (a u beamu i ty nakonec poslal pryc). Vzdyt ta posadka (nekolikrat to zaznelo) by si pro nej klidne vstrelila kulku do hlavy, az tak moc ho uznavali. Osobne by mi final boss nevadil, ale taky se bez nej obejdu, kdyz to je dobre provedene. Nicmene ocekavam epicke finale. A byl bych rad i za moznosti ve stylu dvojky.. na druhou stranu ve dvojce to meli snazsi - delal jsi loyalty mise? Nedelal? Tak ti nekdo z tech o ktere ses nezajimal zarve:-) Ale jiste by to tu slo na neco taky napasovat a pridat par alternativ i pro pripad, ze jsi navic delal loyalty mise ve dvojce. Uvedu napr. co se jim ve trojce moc povedlo - v jedne misi zachranoval utek tymu nejaky krogan (uz nevim jmeno, hral jsem trojku bez savu) a zemrel pritom. Kdyz jsem o neco pozdeji hral se savem ze dvojky, mel jsem tam Grunta a scena se opakovala.. ale bojoval mnohem lepe a nakonec padl. A jakou jsem mel radost kdyz cely od krve na posledni chvili vysel ven:-) Pro tyhle momenty stoji za to tu hru hrat a ani konec mi vzpominky nezkazi.

            A cim vic nad tim premyslim, rikam si ze bych se smiril s cimkoliv - klidne at mi umre polovina posadky, muj LI a Normandy skonci na kusy. Ale chci at vysledek za to stoji. V jednicce na konci Anderson dal rozkaz utocit na Sovereign "Whatever it costs. This is the only chance.", tady to vypada stejne, ale posadka se tim neridi - proc zdrhat? Nemohli vedet jak to dopadne a utect pryc mohlo dost dobre znamenat umrit jinde o neco pozdeji. Ale rozhodujici bitva se udava ted a na zemi a jedina zbran, ktera doposud drzela lidstvo ve hre si odleti nekam pryc. V Matrix revolutions byla skvela hlaska na konci: http://www.youtube.com/watch?v=CSKzLKFeuNQ
            Byt zaverecna bitva to v tomhle duchu, tak jsem v totalni euforii:-) At to skonci jakkoliv, chci videt jak posadka ze sebe vydava vsechno a proste a jednoduse: "Take the Earth back or die trying".
      • Já jsem čekal takový epičtější konec dvojky...to mi přišlo jako správné finále ve stylu ME, kde se člověk rozhodl co se stanicí, ale výsledek rozhodovali do značné míry jeho akce před misí a především, došlo k využití celé posádky, nebyla to solo mise pro Sheparda ani obvyklá s dvěma parťáky...proč na Zemi a pak na citadele nemohl být epičtější souboj s využitím ostatních squadmates? Je fakt že na insanity proti několika bansheem to bylo fakt tvrdé a obtížností se to vyrovnalo souboji s tvrdším bossem, ale pak jako polomrtvý Shepard zastřelit chudáka Maraudera? A v mém případě s EC i dítě, což byl tedy omyl, ale výsledek se mi líbil.
  • Mne sa najviac paci, ze kazdeho trapi, ako sa dostal dole z Citadely aby sa nadychol..... Tak si spomente, ako sa dostal hore :-) problem solved - aspon pre mna
  • http://www.mercenaryjournal.com/Images/JesusMiddleFinger1.JPG

    To je pro vás pane levis...
    • Cahir
      Chudák Ježíš... Když onehdá vysel na kříži, asi nečekal, že si z něj budou lidi dělat takovouhle prde...
      • Ano, taky se nad článkem kde je stupidně použito jeho jméno podivuju...
  • zajímalo by mne, jestli je scénarista praktující křestaň. Ten mesiášský motiv, kdy se obětuje, aby spasil celý vesmír je až do oči bijící.
  • Refuse konec se mi líbí, žádná magie a dopadne to jak bych čekal, trochu mě mrzí, že v ostatních koncích musí Shepard vcelku nesmylsně zemřít a že jsou plné magie a nedávají smysl...pořád není možné klučinovi říci, že syntetici nemusí být zlí a bez ohledu na EMS jsou pořád všechny konce špatné a perfektní destroy konec končí stejnou nevysvětlenou easter-egg scénou...
    Jinak konce jsou o něco lepší než originál, ale pořád je to space magic a tak nějak tam chybí happyend. Chtělo by to ještě jedno DLC a zapracovat druhou část přiopomínek a bude to dokonalé, vážně bych hrozně rád viděl Sheperda, jak si užívá s Garrusem v důchodu nebo tak něco:D
    • Raz si niekto vymysli pojem "space magic" a uz to vsetci opakuju ak ked o ziadnu magic vobec nikde nejde.. a po druhe, tie konce nie su happy end pre teba? Co by ste tam niektori chceli preboha?
      • Nejsou happy end, happy end je pro mě, když přežije hlavní hrdina a jeho milovaná osoba, Romeo a Julie imho nekončí happy-endem.
        Pokud jde o space magic, tak mi jde o to, že do té doby v daném sci-fi díle neznámá technologie změní celý vesmír bez jakéhokoli vysvětlení, jak to funguje...Snad Control by se dal ještě pochopit nebýt té modré vlny co prohání Normandy, ale Destroy a zejména Synthesis? To je prostě čirá "sci-fi" magie, která s tím sci nemá nic společného. Hlavně mi vadí ten deus-ex-machina přístup, na mě to působí jakože autoři nevěděli, jak to důstojně zakončit, tak to vyřeší nadpřirozená barevná vlna, která změní podstatu vesmíru a využije se k tomu superzbraň + Citadela + nově obejvený Catalyst, jehož je citadela pouhou součástí...
        Happy-end pro mě je, že není třeba anihilovat gethy s kterými jsem sjednával mít, že s Garrusem bude Shepard přátelsky někde klábosit a vzponínat na staré dobré časy...
        Líbila se mi možnost nahoře Refusal s dostatečným EMS a třeba Leviathanem konvenční vítězství "perfect-ending" kde přes celkové ztráty posádka Normandy přežije včetně Sheparda a není třeba vyhladit žádnou rasu...jinak na happy endu netrvám, současný "špatný" refusal mi vyhovuje, jen prostě je co zlepšit:-)
        • Stali proti nam Reaperi, sorry ale snad od zaciatku bolo jasne, ze pre vitazstvo bude potrebna nejaka obeta. Alebo podla teba by bolo spravne aby bol uplne totalny happy end kde Shepard ma deti s LI, chodi na pivo s Garrusom a vsetci si ziju stastne az do smrti?
          • Pred finalni misi (tam kde se loucis s posadkou) vyjdi na ulici a par vojaku tam posloucha radio. Je tam docela dlouha nahravka.. mozna i 3 minuty hlasek. Nekdo tam hlasi stanoviste/zakladny a u kazde zminuje % KIA (Killed In Action). Jsou to zajimava cisla, vetsina kolem 70-92% a u jedne bylo 100%. A jelikoz se valci vsude, muzeme si podobnou situaci predstavit i v jinych koutech galaxie. A ackoliv vyraz KIA beru tak, ze se tim mysli vojaci, prijde mi to jako hodne slusne ztraty:-)

            Jinak bych nerikal, ze nekdo ocekava happy end, ale ocekava rozuzleni, ve kterem se budou brat v potaz jeho ciny. A kdyz uz si nekdo da tu praci s udelanim vsech questu, posbiranim vsech armad poschovavanych vsude mozne a tvorbou dobrych vztahu s kazdickym tvorem v galaxii, ten vysledek by mel byt videt. Ja osobne delal cisty run ME1+2 se vsim vsudy (prozkoumana vsechna mista a artefakty) jen pro pouziti v ME3, abych si mohl rict ze jsem udelal maximum.

            Otazka ty nezni "cekate happy end", ale spis "proc to bioware tak odflaklo" pote co predchozich 99% serie krasne gradovalo a ten zaver uz na vytvoreni vsech moznych zaveru nemohl byt tak slozity. Udelali takove mnozstvi skvelych scen.. napr. "shortest interrogation ever" je jedna z nejvtipnejsich veci co jsem kdy videl, jen skoda ze kdo to nehral, tomu se ten vtip vypravet neda:-)

            Rikam si tak, ze si snad napisu konec sam pro sebe:-) A treba az Valve vyda ten svuj Source Movie Maker, po chvilkach si zkusim takovy svuj amatersky konec i natocit:-)
      • chcou toto aby shepy zil a mel decka proste americky happy end :D
    • Jaka magie? *1*
      • tříbarevná!
  • napíšete někdo ten příběh z Extendet cuts ?
    • Hairy_Ass
      http://www.youtube.com/watch?v=jhVhBz4ANj4 (Control)
      http://www.youtube.com/watch?v=e_JvTacJpcQ (Synthesis)
      http://www.youtube.com/watch?v=KWhlU5xM2E0 (Destroy)
      http://www.youtube.com/watch?v=RTh3RaFFIpk (Refuse)
      • dík

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit