Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • a další DLC na pár desítek minut se bude jmenovááát ???? .................. Ochočme si svýho Reaápera *1* *1* *1*
  • Bioware proste vedia robit DLC. Myslim pridavne misie. LotSW, Overlord, boli Ackove DLC. Leviathan z Disu bude podla mna pecka.
  • Pred finalni misi (tam kde se loucis s posadkou) vyjdi na ulici a par vojaku tam posloucha radio. Je tam docela dlouha nahravka.. mozna i 3 minuty hlasek. Nekdo tam hlasi stanoviste/zakladny a u kazde zminuje % KIA (Killed In Action). Jsou to zajimava cisla, vetsina kolem 70-92% a u jedne bylo 100%. A jelikoz se valci vsude, muzeme si podobnou situaci predstavit i v jinych koutech galaxie. A ackoliv vyraz KIA beru tak, ze se tim mysli vojaci, prijde mi to jako hodne slusne ztraty:-)

    Jinak bych nerikal, ze nekdo ocekava happy end, ale ocekava rozuzleni, ve kterem se budou brat v potaz jeho ciny. A kdyz uz si nekdo da tu praci s udelanim vsech questu, posbiranim vsech armad poschovavanych vsude mozne a tvorbou dobrych vztahu s kazdickym tvorem v galaxii, ten vysledek by mel byt videt. Ja osobne delal cisty run ME1+2 se vsim vsudy (prozkoumana vsechna mista a artefakty) jen pro pouziti v ME3, abych si mohl rict ze jsem udelal maximum.

    Otazka ty nezni "cekate happy end", ale spis "proc to bioware tak odflaklo" pote co predchozich 99% serie krasne gradovalo a ten zaver uz na vytvoreni vsech moznych zaveru nemohl byt tak slozity. Udelali takove mnozstvi skvelych scen.. napr. "shortest interrogation ever" je jedna z nejvtipnejsich veci co jsem kdy videl, jen skoda ze kdo to nehral, tomu se ten vtip vypravet neda:-)

    Rikam si tak, ze si snad napisu konec sam pro sebe:-) A treba az Valve vyda ten svuj Source Movie Maker, po chvilkach si zkusim takovy svuj amatersky konec i natocit:-)
  • To je fakt. Trojka vyzniva jakoby po tom vsem co spolu zazili to Shepard zvladl s dvema partaky (a u beamu i ty nakonec poslal pryc). Vzdyt ta posadka (nekolikrat to zaznelo) by si pro nej klidne vstrelila kulku do hlavy, az tak moc ho uznavali. Osobne by mi final boss nevadil, ale taky se bez nej obejdu, kdyz to je dobre provedene. Nicmene ocekavam epicke finale. A byl bych rad i za moznosti ve stylu dvojky.. na druhou stranu ve dvojce to meli snazsi - delal jsi loyalty mise? Nedelal? Tak ti nekdo z tech o ktere ses nezajimal zarve:-) Ale jiste by to tu slo na neco taky napasovat a pridat par alternativ i pro pripad, ze jsi navic delal loyalty mise ve dvojce. Uvedu napr. co se jim ve trojce moc povedlo - v jedne misi zachranoval utek tymu nejaky krogan (uz nevim jmeno, hral jsem trojku bez savu) a zemrel pritom. Kdyz jsem o neco pozdeji hral se savem ze dvojky, mel jsem tam Grunta a scena se opakovala.. ale bojoval mnohem lepe a nakonec padl. A jakou jsem mel radost kdyz cely od krve na posledni chvili vysel ven:-) Pro tyhle momenty stoji za to tu hru hrat a ani konec mi vzpominky nezkazi.

    A cim vic nad tim premyslim, rikam si ze bych se smiril s cimkoliv - klidne at mi umre polovina posadky, muj LI a Normandy skonci na kusy. Ale chci at vysledek za to stoji. V jednicce na konci Anderson dal rozkaz utocit na Sovereign "Whatever it costs. This is the only chance.", tady to vypada stejne, ale posadka se tim neridi - proc zdrhat? Nemohli vedet jak to dopadne a utect pryc mohlo dost dobre znamenat umrit jinde o neco pozdeji. Ale rozhodujici bitva se udava ted a na zemi a jedina zbran, ktera doposud drzela lidstvo ve hre si odleti nekam pryc. V Matrix revolutions byla skvela hlaska na konci: http://www.youtube.com/watch?v=CSKzLKFeuNQ
    Byt zaverecna bitva to v tomhle duchu, tak jsem v totalni euforii:-) At to skonci jakkoliv, chci videt jak posadka ze sebe vydava vsechno a proste a jednoduse: "Take the Earth back or die trying".
  • Ale presne to se da aplikovat i obracene. Ja uz treba absolutne neverim zadnemu hodnoceni tzv. "profesionalnich" recenzentu. Neberu-li v potaz konec, v zadne recenzi jsem se nedocetl o tech do oci bijicich nedostatcich, co ME3 predvedl.
  • Ovsem za predpokladu, ze jsi vyplaznul 10 babek navic. To jsem treba ja odmitl a i kdyz se da Prothean DLC sehnat jinak, tak mne se proste predstava dojne kravy v podobe nekoho, kdo ma byt 50k let vyhlazeny, opravdu nelibi.
  • V poriadku, ja som si myslel, ze sa tej teorie stale drzis lebo vela ludi stale veri
  • x_ander
    Ptal ses jak by fungovala Indoctrination theory a já ti odpověděl. To, že byla v EC prakticky vyvrácena je samozřejmě druhá věc. Nikde netvrdím, že přijde další DLC, které to změní.
  • Ano, taky se nad článkem kde je stupidně použito jeho jméno podivuju...
  • Cahir
    Spíš půjde o prequely a paralely.
    Tvůrci chtějí dělat hry ze světa Mass Effect. Svět po událostech ME3 už ale není svět Mass Effectu tak, jak ho známe. Je to stejné jako s Warhammerem... Prostě se t hry budou sázet do určitého časového úseku.
  • x_ander: a to je co za blbost, ze ich porazil v hlave a teraz moze ist bojovat.. ved to je uplny blud. ME je predstavovany ako uplny koniec Shepardovho pribehu a ten pribeh myslis ze ostal nedokonceny? Len preto lebo niektorym z vas sa nepacil koniec tak si vymyslate sny. Ako som napisal, uplny Dallas. Ziadny iny koniec uz nebude a DLC budu len pred koncom, tak kedy prosim ta ma Shepard bojovat proti Reaperom? ME3 je koniec Shepardovho pribehu takze vy si snivajte dalej svoj sen..
  • Cosi
    Konečný save není proto, že se s volbami které jsou na konci hry vůbec nepočítá. Jinak by tam bylo ultimátní save po dohrání hry aby se podle něj mohlo reflektovat budoucí dění. Tudíž pokud bude nějaká hra časově po Mass Effect 3, bude se vycházet z jednoho konce který určí vývojáři. Nebo se bude vycházet z takového neutrálního - světy byly značně zničeny a na této planetě, části vesmíru se něco děje a ty to musíš napravit. O Shepardovi nemusí padnout ani zmínka. Jako to bylo už mnohokrát předtím.
  • Stali proti nam Reaperi, sorry ale snad od zaciatku bolo jasne, ze pre vitazstvo bude potrebna nejaka obeta. Alebo podla teba by bolo spravne aby bol uplne totalny happy end kde Shepard ma deti s LI, chodi na pivo s Garrusom a vsetci si ziju stastne az do smrti?
  • x_ander
    No možná jsem to řekl až příliš přímo, ale ve výsledku mi nešlo ani tak jen o bosse. Nepotřebuju, aby ME3 končil tak, že přijdu do nějaké arény, kde se zjeví obrovská potvora, kterou ustřílím, a konec. Spíš mi šlo o celkové vyznění Londýnské mise - nebylo na ní nic zajímavého nebo originálního, byla to prostě tuctová mise, kterých bylo v celé trilogii bezpočet. Vymlátit několik Bansheen před závěrečným běhěm bylo stejné, jako třeba multiplayerová mise. Prostě nuda a šeď, nic epického, nic, co by mě zvedlo ze židle. Nebyla to válka, na kterou jsem se tešil od prvního dílu, nebylo to žádné "Take Earth back", které nám bylo slibováno. Pořád to musím srovnávat se Suicide mission ve dvojce - jo, Human reaper byl docela úlet, to je pravda. Ale celkový průběh té mise byl adrenalinový, celý tým šel do boje, každý měl nějakou úlohu. Když jsi udělal něco špatně, tak ti někdo zařval atd atd. TOHLE mi ve trojce chybělo.
  • Cahir
    Marek Tvrdý v nějaké předešlé diskuzi "naznačil" (alespoň mně to tak přišlo), že DLC opravdu budou.
  • Cahir
    já jsem ty rádoby erudované kraviny četl a jsou to podle mého jen bláboly. *3* Mně konec smysl dává a jsem s ním spokojen.
  • Cahir
    Chudák Ježíš... Když onehdá vysel na kříži, asi nečekal, že si z něj budou lidi dělat takovouhle prde...
  • jak jsem se dival tak ani po EC neni zadny konecny save a nebo mozna je pravda ze budou i po konci DLC
  • Cahir
    Dobře, ale co se dá ještě považovat za designérskou chybu a co prostě za jedno z mnoha možných designérských rozhodnutí?? Třeba všichni redaktoři Fight Clubu se v jedné epizodě shodli na tom, že jim vadí koncept závěrečného bosse a že třeba přímo v ME2 je ostravoval Human Reaper - že to byl prý opruz a jen oddaloval vytoužený konec. Prostě a jednoduše, existuje velká skupina hráčů, kteří nemají rádi závěrečné bosse. No a teď si vezmi, že jsi vývojář, máš tu několik cest, jak se s něčím popasovat a ať vybereš, jak vybereš, vždycky ti někdo bude nadávat. A v takovém případě to není o tom, že jedno je mainstream a jedno je hardcore. mainstream je autoaim nebo autoheal (a i to je diskutabilní, záleží na konceptu celé hry). Vývojáři prostě musí jít s kůží na trh.

    Já mám taky raději tradiční (a přuznejme si, že už trochu zahnívající) koncept RPG (závěrečnej boss, závěrečná objímačka, příslib novejch dobrodužství), ale nemůžu se přece zlobit na tvůrce, že oni mají pohled jiný, není-li takový pohled, resp. koncept prokazatelně špatný. A tuhle sebereflexi prostě podle mého spousta hráčů není schopná udělat.
  • Já jsem čekal takový epičtější konec dvojky...to mi přišlo jako správné finále ve stylu ME, kde se člověk rozhodl co se stanicí, ale výsledek rozhodovali do značné míry jeho akce před misí a především, došlo k využití celé posádky, nebyla to solo mise pro Sheparda ani obvyklá s dvěma parťáky...proč na Zemi a pak na citadele nemohl být epičtější souboj s využitím ostatních squadmates? Je fakt že na insanity proti několika bansheem to bylo fakt tvrdé a obtížností se to vyrovnalo souboji s tvrdším bossem, ale pak jako polomrtvý Shepard zastřelit chudáka Maraudera? A v mém případě s EC i dítě, což byl tedy omyl, ale výsledek se mi líbil.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit