Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Určitě další díl s Connorem *3* Tak a teď mě ukamenujte *1*
  • Bohužel máš pravdu, já jsem si sérii AC moc zidealizoval a nejradši bych z toho měl asi něco ve stylu Thiefa nebo Dishonored. Já vím jsem asi moc náročný. Ale kdo ví, třeba se jednou dočkám...
  • Nic jsi nepochopil, nemluvil jsem o obtiznosti souboju, ale o moznosti se s nepratelama vyporadat jeden po druhem. A prave naopak zamezit tomu, aby jsi se jako assassin promenadoval po ulici a delal terc nabihajici horde nepratel.
  • Další mimoň.... vsadím se, že bys byl první, kdo by nadával, že tě zabijou hned po 10 sekundách, kdyby v bojích přitvrdili
  • John Connor.. jj, Tcko tu dlouho nebylo.
  • Kde že je možné zmíněny dotazník vyplnit, ani tady ... ani na webu kam tento článek odkazuje na zdroj sem nenašel odkaz který by dával možnost se dotazníku zůčastnit, možná jsem jen slepý :), proto bych rád kdyby mne někdo navedl :)
  • Naneštěstí to je pravý podtext násilí v sérii AC. Nejsou to "souboje", ale synchronizované hromadné popravy. Hráč se nemá cítit jako bojovník, ale jako mistr popravčí, který má nad odsouzencem absolutní moc.

    A protože se casual publiku něco takového líbí mnohem víc než pořádně zpracovaný boj, tak se dočkáme spíš ještě větších zjednodušení a ještě odpornějšího grafického ztvárnění poprav.
  • pro me nejvetsi minus na AC je to, ze assassin je tu porad ten rambo, ktery si poda 50 nepratel za sebou. U Batmana mi to nevadi, to je zkratka super hrdina a i tam slo likvidovat nepratele jeden po jednom ve styl stealth, kdezto tady uz ne. Takze at tam zakomponuji konecne poradny stealth system a prestanou z kazdeho souboje delat jatka 1 proti 50.
  • Ac se povazuju za milovnika AC serie a u dilu, kde to bylo mozne jsem se snazil o 100% synchronizaci. Tak po odehrani 3 sekvenci AC3 behem tydne, jindy jsem za tu dobu mel odehrany cely dil, musim rict, ze jsem se nikdy u AC tak moc nenudil. Ta hra mi nenabizi v podstate zadny duvod proc ji hrat dal, pribeh mi prijde pomateny, jen z ukolu do ukolu a celkove je vse az na grafiku a mozna jeste soubojovy system vyrazne horsi, v nekterych mistech az k placi. Absolutne mi tam chybi atmosfera a duch predchozich AC dilu. Driv jsem rikal, ze pro me skoncilo AC s koncem Ezia a nutno rict, ze po odehrani casti AC3 nemam duvod svuj nazor menit. RIP Ezio
  • Osobne si myslim, ze herni trh je jiz naprosto presycen vsema assasinama, warcraftama, CoD ... a dalsima prehypovanyma sra*kama ... Hry vychazeji jako na bezicim pase v zapeti hned mate datadisk, anebo dlc pridavek za tucny penizek a puvodni obsah hry je cim dale chudsi, kratsi, mensi, ale za to poradne drazsi, to je vsak na jinou diskuzi...

    No a serie AC, ktera se zprvu jelvila jako chybejici kousek skladanky v hernim trhu, rychle presla ze sveho unikatu, pod kridla masovosti v podobe vydani zverstva 3 dilu. Jinak receno, za uspech se plati a hraci zaplati vse, hlavne poradny hype a penizky se pohrnou a uz nikomu neprijde divne, ze z puvodniho konceptu hry zbyl jen otrhany panak.
  • Zerathus
    AC3 byl docela dobrej škoda jen že nemá velká města jako AC 1 a 2 *13* *13*
  • h0p3
    - osobně bych rozhdoně přihodil stealth (jsem sakra assassin ne ?!)
    - svobodu v questech !!
    - když Connora, tak ho nechat nějak rozumně "dospět".. Ezio ve dvojce mě též s*al fest, ale v Revelations už působil tim seriózně "dědečkovskym" dojmem *1* (osobně mám porád nejradši Altaira)
    - souboje + celkový gameplay AC série a obou Batmanů, na mně působí dost obdobně, ale přesto v Batmanovi po zmlácení bandy chuligánů, jsme měl opravdu pocit, že jsem něco dokázal (hlavně po opakovaném hraní kdy Vám zmizí indikátory), v AC mě souboje akorát nudí a otravují..
    - kooperace jako v Deadspace 3 ?! jsem rozhodně pro
    - s Frontierem a Revolucí bych zas problém neměl trochu to připomíná můj milovaný RDR :)
    - AC každý rok ?! V tomhle naprosto souhlasím s Alešem.
    - Uncharted jsem nehrál, nemůžu soudit.

    P.S.: Období do kterého bych já zasadil další AC, mě napadá snad jen Francouzská revoluce nebo Anglie 19. století.
  • Já bych bral a v rámci universa AC by to mělo být nějak popsáno,historický konec templářů Jacques de Moley a tak.
  • Magister_Peditum
    No jo, když nemáme sílu vysvětlovat, tak ostatní nazýváme krátkozrakými ignoranty a dalšími léty prověřenými "stěry". Ale nuže dobrá. Dobrou noc. *4*
  • ....ja osobne tiež tvrdím, že AC3 je výborná hra. Aleš, podľa mňa, ja tákým fanúšikom série Assassin’s Creed, ako ja som fanúšikom fotbalu či hier Football Manager. Práve tá zmena na začiatku hry, tá lineárna časť s Connorovým fotrom mi brala dych. Ja som fakt nechcel ďalší Assassin s štýlom dvojky a zbytku hier po trojku. Stačili 3 diely a vylepšenia typu tower defence. Začalo to jednoduchým hľadaním indícií a vraždou. Mala by to byť aj naďalej hlavná činnosť, ktorú vykonávam v hre. Apropo: aj ja som v AC3 zomrel a utekal častejšie ako v predchádzajúcich dieloch. Aleš asi hral inú hru. Teda podľa jeho kritiky na AC3, by som sa nečudoval. Z recenzentov, ktorých recenzie som na AC3 som čítal (bolo ich 8 bez tejto na tiscali), je ako jediný čo AC3 ako hru podkladá za neúspech ...Hawk
  • Ať si je to třeba inspirovaný čím chce. Nedá se srovnávat. Ale nemám sílu vysvětlovat ti to co jsi měl už vědět dávno - rozdíly mezi fantasy a realitou. Rozdíly mezi různým znázorněním a rozumným pojetím. Je to asi jako kdyby jsi řekl, že nechceš aby někdo zpracoval Hru z Whitechapelu protože už něco podobného bylo v Dishonored. Takže doopravdy nesouhlasím s tvým ignoranstvím a krátkozrakostí, sorry...
  • Ach jo mě by zajímalo proč se na to ptaj. Na něco podbného se ptali i minulej rok ( jak byla ta anketa kde fanoušci chtěj další příběh ) a nakonec si to stejně udělali podle svýho. Co se týče Uncharted myslim si že nejde ani tak o styl hry jako o to jak by se lidem líbilo udělat to více objevitelské ( sakra to je věta ). Jestli do toho maj zamotat i nějaký neprozkoumaný starobylí města památky atd.
    Jinak co se mě týče tak byl AC 3 zklamaní ( Conor byl fakt dost slabá postava a docela jsem litoval že jsem nemohl spíš hrát za jeho taťku což byl mnohem větší drsňák a sympaťák než ukňučenej Conor ) a doufám že se vrátí zpět ke stylu 2 a datadisků.
  • Mno ono to stou rychlosti nebylo zas az tak hrozny treba Generál Moore dokázal za minuty nabít a vystřelit celkem 6-7x ( je to zdokumentováno ) normální voják 3-4x a přesnost do 50m taky nebyla nejkorší ( na větší vzdálenost sní člověk netrefil ani vrata od stodoli ) třeba lodní ostrostřelci sní dokázali trefit na 20 metrů i dost malej cíl. Ono jde spíš o něco jjiného a to o to že by si conor s nožem rozhodně moc proti červenokabáníkovi s mušketou a bajonetem moc neškrtal a to proto že ti vojáci byly na boj zblízka s bajonetem trénovaný nehledě na délku pušky a nože.
  • moc podle pravdy to nebylo hele protoze hassasini sice opravdu existovali, ale vrazdily tak ze verejne nejlepe na nejakych oslavach a shromazdenich a prakticky vzdycky behem toho i umreli ( byly to totiz sfetovaný radikálové, kterým už od mala cpali hasis, odtud jejich jméno, a slibovali jim vecny zivot a 40 nebo kolik panen v nebi kdyz zemrou za jejich vec). A prave diky tomu se jich vsichni tak báli ( zabíjeli veřejně a nebáli se smrti ). Čili ta hra jako taková nemá se skutečnýma Hašašínama vůbec nic společného.
  • Reakce byla na vyrok
    "To ze sa zabija jednoduchsie mi pripada zase viac realne. Kedze mame trenovaneho assassina a nie nejakeho radoveho vojaka ktoreho naucili akurat strielat."
    Doufam z moji odpovedi bylo jasne, o co mi jde. Kdyz je realnejsi ze jeden proti mnoha je snazsi nez predtim, tak OK, necht pan diskutujici otestuje, jak je to realne jednoduche.

    A hra v tomto neni vyresena dobre. Hra je ohledne boje vyresena typicky pro dnesni herni prumysl, tedy tak aby hrac nebzl obtezovan nutnosti pouzit hlavu. Kdyby to bylo jak pises tak jasam, ze v UBI konecne dostali rozum. Jenze to by casulaci nerozdychali ze dokonce musi zapojit elementarni logiku, jako napriklad ze za denniho svetla se mezi tri ozbrojene nepratele proste neleze, protoze je to sebevrazda. Ne tak v AC3 a AC serii obecne, ke je to naopak validni a mechanismy hry podporovana bojova strategie, ktera v cirka 90% pripadu povede k hracovu rychlemu a snadnemu vitezstvi.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit