Přejít na výpis diskuzí
Bude mít nový Assassin’s Creed co-op a vrátí se Connor?
29.11.2012 | Aleš Smutný
90 příspěvků
-
V ac3 mě nejvíc ze všeho bavil úvod za Haythama. Možná i proto, že jsem se těšil, až budu zase běhat po střechách jak budu chtít a zkoumat, prolézat kobky, nakupovat brnění... S příchodem Connora se hra zvrhla. Příběh mě nezaujal, gameplay slabý. Hrál jsem to, abych to už měl za sebou. Žádná motivace hrát vedlejší mise, u dobývání pevností(zdaleka nejzábavnější části hry) ovšem byla pouze jedna nalinkovaná cesta (ostatně jako v celé hře). Líbil se mi styl ac1 za altaira. Připadalo mi tam, že jsem opravdu ten vrah, který se skrývá a hledá možnosti jak tiše zlikvidovat cíl a zmizet. Eziovi ani connorovi bych nic z toho nevěřil. Oba jen vraždící mašiny. Uncharted je jedna z her, co ps3 majitelům závidím. Dokážu si tak představit další prince of persia, ne assassina. Tam chci návrat k jedničce, potažmo dvojce s víc volností, možná převleky ala hitman apod.
-
1) Další výlety s Desmondem? Ne.
2) Pokračování s Connorem? Řeknu to asi takhle, celou dobu jsem litoval, že už nehraju za Kenwaye.
3) Příběh Americké revoluce? Kdy, proboha? Vždyť už to celé bylo v AC3. Americký kontinent bych rozhodně opustil.
4) Návrat do Frontieru? Vzhledem k odpovědím na předchozí dotaz je asi odpověď jasná. Krom toho AC je o pohybu ve městech...
5) Co-op? Jako nepovinnou část klidně.
6) AC každý rok. Jestli chtějí zabít sérii, tak ať si poslouží.
7) Uncharted 3 ať zůstane Uchartedem a Assassin's Creed ať zůstane ACčkem. -
-
2)A Connor má jaké příjmení ? Že by po otci Kenway ? Další věc je to, že nevím, co máte proti Connorovi... ze začátku byl nemastný neslaný, ale později se z něho stával fakt velký zabiják, ze kterého šel až respekt. A závěrečná fáze s vyholenou hlavou a scéna v hospodě ? Každá hra by za toto dala cokoliv. Ať si říká kdo chce co chce. Connor je frajer a hlavně je nekompromisní.
-
-
Když vynechám fakt, že jde o nemanželského syna, kterému lidé mimo jeho kmen říkali Connor, tak by snad i blbého trklo, že jsem nemyslel Connora, ale právě jeho otce.
-
-
Já vím koho jsi myslel, jen než začneš příště dělat chytrého, tak se vyjadřuj přesněji.
-
-
Všimli jste si na náhrobku na konci jména Connor Dawenport (nebo jak bylo to příjmení)? Ten Achilles měl syna, kterej umřel asi v sedmi letech co jsem počítal myslim. A podle něj dal jméno tomu indiánskýmu Connorovi
-
Beru na vědomí. *3*
-
-
-
-
-
Ja AC serii miluji ale ackoliv jsem si jisty ze ACII nikdy neprekonaji (strasne moc novinek a 'WAU' momentu a super lokace,postavy,pribeh apod)
ak jsem pro aby udelali dalsi AC,ale at daji nejakou pauzu 2-3 roky...jinak se z toho stane paskvil.
Jinak,jsem mozna jediny ale uz ignoruju ten pribeh okolo desmonda uzivam si jen pribeh postavy(Ezio,Connor) jelikoz uz je to moc zamotany a dost me to prestalo bavit zhruba od zacatku Relevetions. -
Gameplay v A3 se mi naopak hodně líbil. Stromy jsou skvělé, lovení a venkov se mi taky líbilo. Je pravda, že Connor byl trochu prkenná postava. Co mě naopak nepotěšilo byl uspěchaný konec (ne nepodobný Mass Effectu...) a bugy, na které jsem narazil a přitom v předchozích dílech jsem nepotkal žádné.
-
pro me nejvetsi minus na AC je to, ze assassin je tu porad ten rambo, ktery si poda 50 nepratel za sebou. U Batmana mi to nevadi, to je zkratka super hrdina a i tam slo likvidovat nepratele jeden po jednom ve styl stealth, kdezto tady uz ne. Takze at tam zakomponuji konecne poradny stealth system a prestanou z kazdeho souboje delat jatka 1 proti 50.
-
-
Další mimoň.... vsadím se, že bys byl první, kdo by nadával, že tě zabijou hned po 10 sekundách, kdyby v bojích přitvrdili
-
-
Nic jsi nepochopil, nemluvil jsem o obtiznosti souboju, ale o moznosti se s nepratelama vyporadat jeden po druhem. A prave naopak zamezit tomu, aby jsi se jako assassin promenadoval po ulici a delal terc nabihajici horde nepratel.
-
-
Naneštěstí to je pravý podtext násilí v sérii AC. Nejsou to "souboje", ale synchronizované hromadné popravy. Hráč se nemá cítit jako bojovník, ale jako mistr popravčí, který má nad odsouzencem absolutní moc.
A protože se casual publiku něco takového líbí mnohem víc než pořádně zpracovaný boj, tak se dočkáme spíš ještě větších zjednodušení a ještě odpornějšího grafického ztvárnění poprav. -
-
Bohužel máš pravdu, já jsem si sérii AC moc zidealizoval a nejradši bych z toho měl asi něco ve stylu Thiefa nebo Dishonored. Já vím jsem asi moc náročný. Ale kdo ví, třeba se jednou dočkám...
-
-
-
Ohledně budoucna bych rád viděl AC třeba z prostředí samurajského Japonska. Ale chápu že napojení Desmondových předků jako japonců by bylo asi málo věrohodné, stejně jako zatažení templářů do země vycházejícího slunce.
Velmi se líbila třeba spekulace o Egyptu, ale poušť zase asi nebude "designově atraktivní"... Je to těžké *4* . Vzhledem k tomu že každý díl jde do budoucnosti, nedivil bych se, kdybychom se dostali do šedých industrálních měst na konci 19.století... -
Osobne si myslim, ze herni trh je jiz naprosto presycen vsema assasinama, warcraftama, CoD ... a dalsima prehypovanyma sra*kama ... Hry vychazeji jako na bezicim pase v zapeti hned mate datadisk, anebo dlc pridavek za tucny penizek a puvodni obsah hry je cim dale chudsi, kratsi, mensi, ale za to poradne drazsi, to je vsak na jinou diskuzi...
No a serie AC, ktera se zprvu jelvila jako chybejici kousek skladanky v hernim trhu, rychle presla ze sveho unikatu, pod kridla masovosti v podobe vydani zverstva 3 dilu. Jinak receno, za uspech se plati a hraci zaplati vse, hlavne poradny hype a penizky se pohrnou a uz nikomu neprijde divne, ze z puvodniho konceptu hry zbyl jen otrhany panak. -
Jsem asi fanouskem serie, ale k AC3 jsem se jeste nedostal. Podle ruznych recenzi a ohlasu od hracu jsem vyrozumel, ze hra ztratila to hlavni, co jsem na serii miloval (relativni svoboda, reseni situace steatlh postupy, virtualni exkurze po architektonickych skvostech lidstva, o kterych jsem se ucil na stredni). Koupe tedy odlozena na neurcito a o dalsi pokracovani jsem nejak ztratil zajem.
No a k ankete... Zvlaste otazka zahrnujici Uncharted 3 me vydesila k smrti. A chrlit jedno AC za druhym kazdy rok taky podle me neni uplne OK. Muj vysneny AC by byl pochopitelne z Prahy, ale s vybrousenym gameplayem z jednicky (nebo alespon dvojky).
Ach jo... ja si u tech diskuzi nad dnesnimi hrami pripadam tak stare! A to mi je -pouze- 23! :-) -
-
Taky jsem fanda seriie..a u AC III se skvele bavim! je to samozrejme castecny odklon ale hra ma plno i vychytanych veci.Lezeni po stromech je stejne zabavne jako behani po evropskych strechach.Hra vypada skvele,je narvana udalostmi a postavami.Je pravda ze mise jsou casto vice akcni a stealth provedeni temer nemozne ale stale je mnoho sledovacich misi,dobrovolnych a volnost Sveta je obrovska
-
Relativní svoboda? Osobně sem hrál AC 1 a Bratrstvo (dvojka svým tématem, kde byla nasazena vůbec neoslovila a bratrstvu ani nevím, jak jsem se dostal), ale AC 3 má mnohem více možností než předchozí díly.
Že v AC 3 nejsou monumentální stavby ala Colloseum apod.? Na co? Parkrát na něj vylezeš a pak stejně zájem upadne a už ho budeš brát jako samozřejmost (takto bych ho bral já, ale každý má jiný vkus)
-
-
Nejlepší AC ze všech byla jednička, protože jako jediná byla ''podle pravdy''. Takzvaní Hassassini (ano, vzniklo to ze slova hašiš) opravdu existovali a díky droze hašiš si o sobě mysleli že jsou nesmrtelní a proto byly jen na jedno použití. Zabili svůj cíl ale pak prděli do hlíny. Stejně tak jako Al-Mualim kterému se říkalo Starý muž z hor existoval, nebyl to ale skutečný vůdce assassínů, vedl je knírač jménem Hassan-i Sabbāh. Al-Mualim byl až po něm a ano, žil v Masyafu a jeho úhlavní nepřítel by Saladin. Bohužel náš nebojsa Altaïr ibn-La'Ahad je smyšlený. Myslím že další Assassin's Creed by měl být z období třetí křížové výpravy.....
-
-
moc podle pravdy to nebylo hele protoze hassasini sice opravdu existovali, ale vrazdily tak ze verejne nejlepe na nejakych oslavach a shromazdenich a prakticky vzdycky behem toho i umreli ( byly to totiz sfetovaný radikálové, kterým už od mala cpali hasis, odtud jejich jméno, a slibovali jim vecny zivot a 40 nebo kolik panen v nebi kdyz zemrou za jejich vec). A prave diky tomu se jich vsichni tak báli ( zabíjeli veřejně a nebáli se smrti ). Čili ta hra jako taková nemá se skutečnýma Hašašínama vůbec nic společného.
-
Myslím že Ubisoft se nebude moc chtít vracet zpátky, když hráčům ukázal všechny ty "supr-hračičky". Jinak z historického hlediska byl AC I velmi poutavý a ke konci mě dokázal strhnout asi víc než AC II.
Hlavně Altair byl pravý zabiják, assassin. Ezio z toho udělal cool povolání, něco jako James Bond renesance (ale zase stylově*3*). A Conor? Ale... -
-
Mě třeba ty všechny muškety a pistole tu hru neuvěřitelně kazí. Prostě meč, kudla, hidden blade a házecí dýky
-
-
Přesně, naférovku z očí do očí.
-
-
-
-
Connora už prosím ne, pokud bude nový, ať to není Mirek Dušín. Dejte pryč arkádové jednoduché souboje a regeneraci životů. Přidejte stealth prvky a možnosti. Desmond je otravný, ale zkousl bych ho. A příští díl by se mohl odehrávat někde v antice. Assassin který zasahuje do Punské války nebo něco cokoliv jiného. Řecké městské státy. Makedonie. Potenciál by to mohlo mít.
-
-
Desmond je mrtvy
-
-
ty si fakt totalny c*rak
-
Co takhle spoiler alert? Ale jinak Desmond dokáže ovládnout Apple of Eden a zažehnout tu jiskru potřebnou pro ochránění celé planety. Klidně se může stát, že jen omdlel, pokud bude silnější, než Juno předpokládala.
-
-
No tak by byl prostě zraněný akorát, no :-)) Easy
-
a co ta krev na zemi a popaleniny?
-
-
Copak kdyz clovek krvci a je popaleny je automaticky mrtvy?
-
-
drsnaci vzdycky krvaci na podlahu to vi kazdej ne :))
-
-
-
-
Lidé dokážou z různých důvodů obživnout, pokud to tvůrci budou vyžadovat.
-
-
to uz by bylo dost trapne no
-
-
-
Má to drobný problém a tím jsou výškový budovy v Antice. *7*
-
-
Takové Římské kolosum je silně proti, navíc mětské domy v Římě měli až 4 patra;)Zikurathi v Mezopotámii a palácové chrámy byly taky obrovské;)
-
-
Ano jsou vyjímky. Koloseum a Řím se určitě použít. Já spíše reagoval na to Řecko a Makedonii.
Já osobně chci Francouzskou revoluci. -
-
Řecká akropole, řecké domy pro chudé, které jsou předobrazem pro římské domy (2-4 patra), řecké gymnasia, řecké chrámy a komplexy, amfiteátry atd. Makedonie je chudý bratříček, ale za vlády Alexandra to taky neplatí:)
-
-
Lore Assassin's Creedu je natolik fantasy, že tam templáře může hrát i Kopčem a Věstonická Venuše asásinku... Stačí se mrknout na wikii ke hře. *3*
-
Horší to bude spíše s příběhem, templáři asi sotva:)
-
Hmm tak by to asi šlo no po té architektonické stránce.
-
-
-
-
-