Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • maros.goc
    jj Tomb Raider nebol nic moc
    • zajímavé, mě to zase příjde jako velmi povedený díl série, protože ty nekonečné díly k-ozaté Lary, kde bylo v podstatě pořád to samé, střílej, skákej, zkus hádanku....poslední díly naprosto mimo mi přišlo již hodne trapné. Byl to velký skok v sérii, taky první díl v podstatě dá se říct a věřím, že s příchodem třeba dalších dílů na tom zapracují a hru vylepší. Na jedno zahrání je to dobré, škoda právě těch naskriptovaných situací, to je třeba pro mě důvod proč zahrát znovu tuto hru mě až tak nenutí. Pokud to chválím tak za to, že restart série velmi povedený a zpracované přežívání na ostrově velmi dobře zpracované. Ale tohle je diskuze od CoD, nikoli o TB to se vracíš trochu v čase a jsi v jiné recenzi *3*
  • Dohráno..Singl kampaň mi zabrala asi zhruba 5 až 6 hodin na střední obtížnost..moje dojmy jsou velmi pozitivní..opět výborná hratelnost,velká pestrost zajímavých lokací(vesmír,podvodní akce,rafinérka)..výborné mise za čoklíka,škoda jen že jich nebylo více..optimalizace podle mě naprosto v pohodě..čtyřjádro phenom 2,8..8 giga ram..a nvidia 660 oc ..všechno na ultra kromě vyhlazování ,v průměru okolo 40-50 fps..grafika je podle mě hezká,nový engine to není,ale posun tam je oproti předešlému dílu značný..hra plynule projítá bez žádného pádu,či zámrzu,setkal jsem se jedinou drobnou chybou a to v lokaci,kde Vás ten hlavní záporák vyhodí z letadla do džungle a Vy se tam schováváte před pronásledovateli pod vodopádem,tak tam mi trochu blbly textury u vodní hladiny..když to porovnám s battelfieldem 4 tak singl je podle mě lepší u call of duty..grafiku má určitě lepší bf4 nicméně musím podotknout,že se mi moc nelíbí,jak je tam všechno strašně přesvícené a všechno se hrozně leskne..viz třeba druhá mise Shangai..úplně mě z toho bolely oči..u bf 4 dávám ještě malé plus za českou lokaci..Podle mě to ve finále vyjde tak plus minus na stejno a určitě doporučuji si zahrát obě hry..lepší fps střílečky prostě na trhu nejsou...ps: hodnotím pouze singly,multiplayer nehraji
    • Kto hra BF4 iba ako single tak to znaci asi to ze to ma iba ako hack a ze nevie o com hovori kedze posudzovat BF4 podla singlu je ciste sialenstvo!!!
    • GlaDOS
      Nedávno jsem si zahrál starší Spec Ops: The Line a ten jednoduše nakopal Modern Warfare 3 zadek sofistikovanějším příběhem a skvělou grafickou stylizací. A jelikož dělá Ghost zase IW, na zákledě extrapolace bych mohl tvrdit, že Spec Ops: The Line je pořád lepší fps střílečka.
      • BookerDeWitt
        Má to jeden zásadní háček. Spec ops není FPS, ale 3rd person shooter, ale jinak s tebou souhlasím, že tahle hra nakopává zadek MW3 a spouště jiným střílečkám taktéž.
        • GlaDOS
          No jo vlastně. Tak to můžu z rukávu vytáhnout ještě Bioshock Infinite.
          • Jack1947
            Ja bych ho tam nechal, tady se nenabizi srovnani.
      • Jack1947
        To bylo hezke, skoda ze COD nema ty krasne gejziry krve, ustrelene koncetiny atp... to byla panecku pastva pro oci (nebyt Shadow warrior) uz by ta brutalita, pomalu zacala vymizovat SoF nebyl jen jeden, chce to neco na ten zpusob. *7*
    • S tymi narokmi to trosku prepiskli *3*
      Ale zase na druhej strane je to aj celkom logicke, ono ked na stary engine stale priadavte nove a nove serepeticky, tak sa to v nom hromadi a zere extremne vela vykonu, za tie prachy by mohli kludne vytvorit s kazdym dielom uplne novy engine...
      http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/28343-call-of-duty-ghosts-test-naroku-prekvapive-pekne-hry?start=5
      • Nároky jsou rozhodně vyšší než u posledního dílu,ale rozhodně ne nic strašidelnýho,jak se tady polovina lidí snaží podsouvat..z mýho popisu víš,že nemám nijak zvlášt našlapanej počítač,spíše naopak a jede mi to naprosto bezproblémů..ta hra vůbec náročná není..jediné mínus u hw nároků bych dal za velikost..28 giga je sakra dost :-)..
        • XorxoxTalarius
          A ty 3GB prazdnyho mista co si to alokuje v RAM je v pohode?
          • Jack1947
            Sak na to uz byl, "patch" jestli myslis tech 6gb na hrani... *3*
            • Mahcake
              Myslíš ten neoficiální RAMFix, který se možná ani na oficiální verzi nedostane a jede s ním hra krásně i pod 4GB RAM? To je super. To jsem rád, že si na tom dali záležet i vývojáři.
      • Jack1947
        Na konzolich ani ne DX 10 a taky neklesalo nic ani na mysli. Ano, prehnane, dekuji moc za hezkej novej kabatek. *4*
  • maros.goc
    Absolutny suhlas... To nebol Tomb Raider ale Medal of Raider.. Z Lary Croft spravili neohrozeny tank v absolútne denentnom pribehu
  • Poopravím zopár chýb v recenzii:

    1. To lano, ktorým zlaňujú je oceľové, takže prerezať sa dá asi ťažko
    2. Pes je súťaž rodiny a slúži ako prieskumník, takže má zmysel v príbehu i jeho využitie.
    3. Hneď prvá veta blud, Ghosts je prvé CoD, kde chýba americký patriotizmus a nebojuje sa za USA, ale za rodinu a prežitie, čo má omnoho lepší zmysel ako BF alebo Black Ops.
    4. Ghosts nemá nekonečný respawn nepriateľov, ale presný počet...to si autor mýli s Black Ops 1 a 2, ktorá bola neskutočne nadhodnotená.
    5. 4 hodiny nemá singláč ani náhodou, zavádzanie....6 hodín na easy speedrun
    6. oproti BF 4 je singleplayer oprostený od vyložených trápnosti, misie na seba nadväzujú v peknom tempe a dávajú zmysel.
    7. Hlavný hrdina nehovorí ani v HL 2 a vadilo to hodnoteniu 10/10??
    • maros.goc
      1. prerezať sa dá
      2...áno, pes je súťaž
      3. blbosť, každé COD je oslavou amerického patriotizmu, Ghosts nevynímajúc
      4. má
      5. 4-5 hodín, aký je v tom rozdiel?
      6. BF4 má lepší SP už len z toho dôvodu, že obsahuje niekoľko koncov
      7. lenže HL2 je hra z roku 2004 nie z 2013, ak by vyšla toho roku, dabing postavy by mala, navyše porovnávať naj FPS všetkých čias HL2 s nepodareným samoklonom Ghosts je vyložene na facku :)
      • Ty jsi na facku.
        1. nedá a když jo, tak ne za pár vteřin..
        3. diskutabilní, protože to není hlavním motivem, jsi jen hater
        5. Každa hod navíc je plus oproti BF 4... a na moderate o máš cca 6-7 hodin.. na těžší víc..
        6. BF má víc konců. protože je to tak stupidní a ani skor nepoznáš, že už je konec.
        7. mimo mísu. To nemá cenu řešit, ale originální post měl pravdu. Furt se jen hledají chyby.
        • XorxoxTalarius
          Prvni MW jsem dohral na Xboxu na Moderate (ta tezsi obtiznost) za necelych pet hodin, takze pochybuju ze to prodlouzili ;)
          • Jack1947
            Zkratily a pro jistotu ani neukazaly jak dlouho si hral. *15*
    • 1. Pravda.
      2. Diskutabilní.
      3. Diskutabilní.
      4. Pravda.
      5. Diskutabilní.
      6. No... smysl dávají tak ve scénáři CoD.
      7. Pravda, ale HL je prostě jiná liga.
    • To ale nic nemění na tom, že je to s*ačka, že ? *2*
      • akurát tak vyjadrenie tvojho názoru je s*čka....nehral si, nekúpil si si to, nevyjadruj sa k tomu....
        • ale ona to opravdu je fekalie

          na to aby jsi to zjistil nepotrebujs hru kupovat ani hrat vzdyt je toho plnej you tube
  • sama kritika ,Ghost ma prekvapil oproti najhoršiemu dielu Black ops 2. odohrate nostop za 5,5 hodiny a bol to zažitok ako film odporučam hrať po tme na kvalitnom PC a na dobrých sluchatkach ,,, niektore misie boli pod uroveň kvality a niektore uplné nadherné ako pod vodou alebo tichá msiia mrakodrap , ale dalo sa to hrať a každa misia bola výbušná ,len škoda že zvuky zbraňi nezmenili tie su dosť špatné oproti BF4 .Príbeh tiež bol zaujimavý a hodne prekvapenia bolo čo sa očakavá pri filme kvalit ako Skala a bad Boys :) dobra odporučam kdo chce si zahrať niečo dobre odporučam a tak tiež Battlefield 4 kde je multiplayer dobrý najlepší a singleplayer iba taka ukažka grafiky bez deja ,, hodnotenie singleplayer Ghost a multiplayer battlefield 4
    • mise Mrakodrap .. seriozne .. tohle ti staci ke stesti? jsem zatim nekde v pulce kampane (dyl jsem to nevydrzel) a zatim tam nebyl jediny misto ktere bych oznacil za dobry zazitek .. je to stejne hloupe jako BF4, akorat chybi dobra grafika, zvuky a dobry pocit ze zbrani (v BF4 se tunel alespon mistama otevre na vetsi playfield ... v Ghosts mame v lepsim pripade tunel siroky 8 metru) ...

      Porovnavat to s filmem Skala ? :) proboha kluku, nechci ti kecat do nazoru, ale na zaklade tveho prispevku si troufam zpochybnit tve rozlisovaci schopnosti kvality ..
    • XorxoxTalarius
      No rozhodne vyplaznu skoro dva litry za 5 hodin singlu :D :D :D
  • Singl mnohem lepší než konkurence, i když musím přiznat že oproti takovému BO II slabší a multiplayer stejný jako předešlé díly. Tohle ale přesně chci, pořádně prověřit reflexi bez toho aby mě přejel tank, jednou za rok prostě vypnout a užít si tu pro mě skvělou hratelnost. Já jsem spokojen a ta vaše směšná křížová výprava za číslem v recenzi na tom nic nezmění. Protože když si člověk recenzi přečte a hru opravdu hrál (včetně mp) tak musí souhlasit. Už se těším na příští rok na Treyarch, protože pro mě není 900kč cena kterou bych za kvalitní “datadisk“ nezaplatil.
    • nepřipadá vám, pane, že jste ale pak tak trochu zaseklej na místě? hrát pořád dokola to samé?
      • Pokud vás to samé pořád baví tak proč ne? Proč měnit něco co očividně funguje tak dobře. Nové mapi. Zbraně, perky...Tohle mi na pár měsíců stačí. Až mě hra přestane bavit tak jí prostě nekoupím, zatím se to ale nestalo.
        • budiž, proč ne... :)
  • Nejsem kdoví jakej zastánce call of duty ,či obecně fps stříleček,preferuji spíše rpg hry,už vůbec nejsem zastáncem zdejší redakce a jejich recenzí často s nimi hrubě nesouhlasím,viz moje příspěvky k rome total war 2 ,ale dnes se výjimečně musím recenzentů zastat..ta hra su tu známku zaslouží a v pohodě obhájí..pokud by Vás zajímalo,stejně jako mě jak hra obstála v jiných recenzích,zde přikládám nějaké příklady:

    Eurogamer – 7/10
    Joystiq – 3.5/5
    Videogamer – 7/10
    CVG – 7/10
    NowGamer – 7.5/10
    Destructoid – 5/10
    • Eurogamer.de – 8/10
      Gamestar Hungary – 8.5/10
      Polygon – 6.5/10
      Lazygamer.net – 8.3/10
      Games.ch – 90/100
      Gamefront – 74/100
      Push Square – 6/10
      • eStar
        Hezky tu házíš čísílkama. A teď mi pověz o jediné věci díky které by ta hra měla mít i jen nadprůměr. Je to snad pětihodinový singl s příběhem jak z céčkového akčního filmu? Je to snad multiplayer který je furt stejný jako v mnoha předchozích dílech? Je to snad grafika která vyžaduje moderní stroj, ale vypadá jak 6 let stará? Já vážně nevím a ani recenze mi na to nebyla schopná odpovědět.
        • Ty čísla jsou jen jakási zkrácená recenze,která jednoslovně vyřkne ortel,něco jako vysvědčení ve škole :-)..já se s tebou nemám náladu hádat,protože seš vyloženej odpůrce call of duty,což je z tvýho příspěvku na hony cítit...ano za mě singl určitě na sedmičku je,nejde o debilitu scénáře,ten je špatnej u všech akčních her,ale jde o to vtažení do hry a ty zběsilou parádní hratelnost..ta pestrost lokací je také velmi dobrá..grafika škaredá není,není to nic z čeho bysme si sedly na zadek,není to nový engine,ale pořád to vypadá sakra dobře..moderní stroj to opravdu nepotřebuje..dá se to hrát naprosto plynule na sotva průměrném počítači..multiplayer nemohu hodnotit,protože jsem ho nehrál..
          • eStar
            Aha, jasně odpůrce CoD který má v prvním a čtvrtém dílu nahráno tak 2000 hodin. O kvalitě příběhu v singlu se nemá smysl hádat, jen bych snad podotknul že někomu holt stačí málo a když je to špatné jinde tak ať je to špatné i tady, vždyť to vůbec nevadí. U nás se spousta lidí dívá i na Ulici a Vyvolené tak proč by mě to mělo překvapit. co je ovšem neomluvitelné je délka singlu. Hra aktuálně vyžaduje 6 gb ram (tahle pakárna byla opravena neoficiálním patchem/crackem a světe div se ono to funguje i s nižší pamětí) a dx 11 grafickou kartu. Tohle samo o sobě by nevadilo kdyby to nevypadalo hůř než 6 let staré Crysis.
            • eStar
              ponocnej jarda: Zajímavé je že tohle je první hra kterou bych nespustil. Dokonce i nová Arma mi běží. Asi bych mohl vyzkoušet i BF 4, ale něco mi říká že ani tam bych problém neměl. Ironií je že obě zmíněné hry mají o parník lepší grafiku než nové CoD. Jestli on ten problém nebude někde jinde. Po těch kecech o "next-gen" vyšroubovali nároky uměle, na optimalizaci se vyflákli úplně aby to alespoň vytvářelo dojem "next-gen" hry. Jak už jsem psal, pokud by grafika odpovídala požadavkům tak s tím nemám problém. Na to ovšem v tomto případě můžeme s klidem zapomenout.
            • Jo kamaráde,představ si,že grafika s dx 10 prostě dneska na hraní některých her nestačí a nemít v herním pc ani 8 giga ram..to už si vážně ze mě děláš legraci...hoši já nevím co si jako představujete,že budete hrát nové hry na pět,šest let starých kalkulačkách??..Z vašich reakcí mám spíše pocit,že jste tu hru ani nehráli a jste nasraní,že vám nejde spustit,nebo že se vám seká...moje rada je jednoduchá..chcete hrát moderní nové hry,pořidte si odpovídající počítač s dobrou grafickou kartou,pak tu nebudete muset fńukat nad triviálními problémy...
            • ucho
              na příběhu se podílel Stephen Gaghan. škoda, že o tom není zmínka v recenzi...
            • Robotron3
              Prostě nahodit Dosbox, z abandonware stáhnout Terminator Futureshock nebo Dark Forces, spustit a vidět, o čem má být FPS :)
            • Jack1947
              A to uz tehdy panecku byla radna blbost. (Historie se opakuje zda se). *15*
          • Jack1947
            Moderni stroj, Aha takze Dx10 grafika je tak moc stara ze uz vlastne spise patri do technickeho muzea.Jinak souhlas hezke to bylo jenze, se nabizi otazka nehrali jsme uz neco podobneho ?
            Ja odpovim ano hrali, bavilo to tancik byl trochu vykradlej BF ale co uz. Podvodni mise hezke, hezke i ta polarni a koneckoncu hezke byly vsechny. Jenze to jakz takz nebylo to co by dnesni hrac od hry ocekaval, chapu kalet na hlavu atp... nechapu tedy chapu ze jsem mohl mit COD rad a asi bych mel i ted je to rychla akce ktera se jeste rychleji v MP ohraje. Neni konkurence tak proste hrajeme cvo, dum da ze stejne jako NFS atp... *4*
    • IGN – 8.8/10
      DigitalSpy – 4/5
      USGamer – 3/5
      GameTrailers – 7/10
      OPM – 8/10
      GiantBomb – 3/5
      Gamespot – 8/10
      OXM – 8/10
  • ucho
    díky za recenzi a za to, že se nenecháte ovlivnit hlasitými křiklouny.
    • Jack1947
      "Nezapomen jeste napsat ze si to za pulroku/rok urcite v nejake te Akci koupis" a na tema COD uz nic vice, psat nemusis. *3*
      • ucho
        proč? já nechci hrát COD Ghosts...
        • Jack1947
          Ale nic, to jsem rad ze ho hrat nechces (je to ztrata casu). *3*
          • ucho
            co je ti po tom, co chci a co nechci? ztráta času je to, že na tebe vůbec reaguju...
            • Jack1947
              Pani, jsem necekal ze zareagujes tak podrazdene *8* , tak dobre nic mi potom neni, nebudeme ztracet cas tak nasi debatu radsi utnem tedy moji "Argumenty nejsou na me casti stolu" . Klanim se , odchazim do pozadi... *3*
  • je do hodnoceni zapocitan i singleplayer?
    • Jack1947
      Ano je, jenze to bys musel umet cist. *3* *15*
    • Četl si recenzi?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit