Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nechapu, jak bys chtel hrat bez ovladace, leda na kinectu.
  • Jednicku jsem zkousel hrat na pc a vubec me to neoslovilo. Dvojku jsem hral na ps3 a to me docela bavilo i kdyz to zacalo byt casem stereotypni, takze jsem to nedohral, ale porad to mam zarazeno ve slozce restu, ke kterym se musim vratit. Trojku jsem nehral a tohleto se mi libi hodne, ma to paradni hratelnost.
  • Tak jsem to vcera zacal hrat a paradni atmosfera a zabava. Trochu jsem se bal te zmeny reality pri zmene vypraveni a je to ok. Duely jsem pochopil a prijdou mi take ok, i kdyz jsou trochu narocnejsi. To vsechno za 3 stovky na psn = skvela koupe.
  • *1* To je zvláštní slovní spojení - obtížné a auto-aim *1*
  • Hra, kvůli které bych rozhodně peníze nevyhazoval, jednu pračku už doma máme. *3*
  • Taky cell-shade nemam rád ale tady podle mě vůbec nevadí, ba naopak :) Neni tak výraznej a pěkně podtrhuje tu westernovou stylizaci..
  • Vzdyt udelali kvalitni Call of Juarez 1 - 2 + Dead Island & Riptide. Spatny Cartel jim prece nemuze totalne zkazit reputaci ani totalne vyzdimat pokladnicky (vydavatele).
    Je mi lito,ze Gunslinger neni plnohodnotny titul, ktery by vydrzel aspon 10 hodin a jeste nabidnul kvalitni Multiplayer treba trochu ve stylu Red Dead Redemption.
  • RakeW
    ucho: Neplatí, Red Dead Redemption nemá klasickou volbu obtížnosti (pouze tři různě obtížné úrovně auto-aim). To, co jsi psal ty, se vztahuje k Red Dead Revolver.
  • RakeW
    Systém krytí z BiB je podle mě v rámci žánru FPS naprosto geniální. V Cartelu nebyl, že jo? Hrál jsem BiB na PC a Cartel na Xboxu, tak nevím, jestli se jednalo o specifikum platformy, nebo to prostě z Cartelu vyhodili.
  • hej lenze vsetky tieto raze mali jeden zasadny problem a to bol stary cierny pusny prach.tie vybusne zmesy neboli take sofistikovane ako dnes.vela dymu slaby recoil.podobne ako pri musketach mali aj cez meter a dal si do toho poriadnu gulu.ale trafil si akurat na 20 metrov a slzili ti oci s dymu
  • Poslední díl dodělal jen to, co druhý díl začal. Prostě jednička byla nej.
  • Mato1987
    ty si riadne prudičské ucho :D
  • Kdyz jsem to videl poprvy, tak jsem se zdesil, nadchnul a zacal brat s rezervou. Pote, co jsem rozehral blood dragon, tak si rikam, ze to je mozna nova taktika ubi - maly, neprilis velky a drahy hry, spis jako zabava, az arkadova... nerikam, ze mi to vadi, a jestli bude gunslinger mit nadhled blood dragonu, tak budu nadsenej (a uprimne, pred chvilkou jsem si ho predplatil, za tuhle cenu mi prijde, ze me nemuze vyslovene zklamat).
  • ales.smutny
    Úplně ne, je tam v lehce pozměněné podobě, ale přišlo mi rychlejší a šikovnější se prostě schovávat zakleknutím za překážku a pak vyskočit jako čertík z krabičky a pálit jak u Verdunu, než se vyklánět a složitě mířit. Ale třeba to bude v dalších úrovních třeba...:)
  • zdá se mi to, nebo uplně vynechali systém krytí, kterej byl v Bound in Blood?
  • ucho
    no to není můj problém, že se neumíš vyjadřovat... pokud je řeč o obtížnostech, platí to, co jsem psal já.
    hard code mód není obtížnost, to je prostě mód hry... ;)
  • Tak sem se těšil... Ale cellshade to celý pos*al... odted mě ta hra nezajímá... děkuji nechci...
  • Mato1987
    to je síce pekné že vieš gúgliť lepšie ako ten mudrlant pred tebou ale ja som mal na mysli hard core obtiažnosť resp hard core mode :) :)
  • ucho
    po dohrání hry se odemykají další obtížnosti.

    - Normal Mode
    - Hard Mode (unlocked by beating the game on Normal Mode)
    - Very Hard Mode (unlocked by beating the game on Hard Mode)
    - Red Wood Revolver Mode (unlocked by beating the game on Hard Mode)
  • Pokud vim tak tahle hra má jen jednu obtížnost stejně jako GTA.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit