Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Rage byla fajn hra, že by to bylo Kultovní dílko se říct nedá. ID vydělávají na značkách z ranného vývoje her, bohužel čas plyne. Nové nápady, lehčí enginy, lepší scenáře. To je cesta kudy by se měli odebírat veterání jako ID a ne se zaseknout na tom co je vyneslo nahoru a doufat že se lidi budou vracet k pokračováním her které jsme hráli pred deseti lety, ještě by to mohli vylepšit tím že každou takovou hru začnou hláškou PREVIOUSLY ON DOOM....V nedávné době jsem viděl informaci o tom že se ID chystá udělat CO-OP DLC pro RAGE je tomu tak???
  • Ja to furt nejak nechapu s tim Doom 3 BFG. Videl jsem ted z toho 2 videa a vubec nevidim ten rozdil v grafice oproti puvodni verzi. Zaroven jsem to nepochopil s tim RAGE. Hru jsem dohral, doskakovani textur jsem si poresil na forech. Ale i na maximalni detaily tam byly proste nektere textury naprosto blitkozni a jiny neostry na dnesni standard. Tak jsem se tesil na HiRes pack, ktery Carmack zaslapal do zeme, ze nakonec nebude. Pamatuju si ty P.R. kecy, jak se RAGE nevejde na 3 DVD a sotva na Bluray kvuli supr trupr texturam.... :-D Boze. No hlavne ze prachy z toho tecou ze...?
  • Mr Carmack ma stale co povedat, minimalne co sa technickych stranok tyka. Ale ohladom obchodu a podpory hracov to totalne pos*ali.
    Slubovane ID Studio (editor k rage) nikde, slubovane hd textury k PC verzii nikde. Opravy detto. Fakt by ma zaujimalo co sa internte v ID softe deje, hlavne po prevzati Zenimaxom.
  • Shenkster
    No mě ty textury doskakovali celkem rychle, nějaký strašný problém to pro mě nebyl, hra mě moc bavila, ale když jsem jí dohrál, byl jsem zklamaný z délky hrací doby...doufám že bude druhý díl a doufám že bude větší, bude tam víc zbraní (možná i nějaký ty armory) a hlavně delší !
  • risa2000
    Dá se to někde pustit ze záznamu?
    • risa2000
      Tak si odpovím sám: http://youtu.be/wt-iVFxgFWk
  • hmm, omluva ... konec konců ta nic nestojí, tak proč by to neudělal. naštvaným hráčům to peníze nevrátí, tak co. ale co třeba kdyby se pustili do vydávání patchů které by tu odfláknutou konverzi vylepšily aspoň dodatečně po vydání, když už se na to vykašlali na začátku? ale to ne, to neudělají. takže ať si milý Carmack celou svoji omluvu hezky napíše na smirkový papír, ten pak pěkně sroluje a pak ať si ji nacpe ... tam kam by si ji nacpat zasloužil. a rovnou si může připravit další kus smirkového papíru na omluvu za příští hru (Doom 4) kterou bezpochyby odfláknou naprosto stejně ... konec konců stačí se pak omluvit, že?
  • " Prý je lepší vydat jednu dvě hry, a pak je po vydání upravovat a vylepšovat, než pracovat dlouhou dobu na jedné hře" to mysli jako serie sims s x datadisky nebo cod, mass effect atd. s balicky
    • Spades
      Ne. To myslí jako Team Fortress 2 a Left 4 Dead 1 a 2...
  • Spades
    Tak vzhledem k tomu, že jsem o RAGE moc neslyšel, až tak rok před vydáním, tak jsem si myslel, že id Software zanikl po vydání Quake 4 :D (ET:QW myslím dělalo jiné studio)...
    Určitě by se měli zaměřit na trošku jiný způsob vývoje her. Přece jen id tech 4 byl dobrý engine, ale upřímně... kolik her ho nakonec používalo? (Přesně 7, a to 4 z nich jsou značky id Software)
    Možná se setkám s nesoushlasem, ale podle mě by se měli vydat směrem, kterým se vydal Epic Games - znovu začít masově prodávat licence na idtech 5, protože zaprvé by tím získali ztracené peníze za vývoj RAGE, a zadruhé bychom tu měli daleko více luxusně vypadajících her... Pravda velkých, ale luxusních :D
    id Software by se pak mohl soustředit na vývoj herních enginů, a sem tam vydat nový Doom a Quake, které by nový engine představili.
    Mobilní divize nebyl špatný nápad, ale vzali to ze špatného konce... DOOM RPG a Wolfenstein RPG byly hodně dobré hry, ale pak to šlo docela to kupy hoven :D RAGE pro iPhone byla strašná blbost a DOOM měl tak strašné ovládání, že jsem si to radši zahrál v emulátoru s PS klávesama na obrazovce...
    Taky bych rád viděl, co Carmack vymyslí v oblasti RayTracingu a Voxelové grafiky... v poslední době se o tom hodně baví, ale nikdo pořádně neviděl jak voxelový engine pracuje... Na druhou stranu RayTracing je už sice možný, ale na takovém TopEnd HW, že to asi zatím nemá smysl implementovat...
  • dr.gonzo
    ja sem to dohral na ps3 a hra se mi velmi libila,mela sice sve musky,jako ne moc vydareny konec,prazdny svet a podobne ,ale oproti call of duty ci battlefield to byl jak blesk z cisteho nebe,neco noveho co nebylo delano kopirovaci metodou jak 90 procent dnesnich fps.
  • pavel.sterba1
    Karmack napred vsem PCckarum naplival do tvare a ted se honem rychle omlouva, pac asi to s tim prodejem PC her nebude tak zle jak se porad mluvi.
    Uz mu to nezeru. Stejne tak jak vsichni blabolil o vyvoji her na mobilni platformy. Ted ji museli rozpustit...Hmm jaka to skoda. Zeby ty mobilni prodeje nebyli tak prevratne?
    Sest let delaji na hre, ktera nema ani poradny pribeh a zaver je vylozene trapas.
    Bude se muset trochu pochlapit, protoze Rage nepresvedcil ani po strance technologicke ani herni.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit