Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • God-of-War
    Nevim...já sem si RAGE užil a hltal sem to od začátku do konce. Musim ale říct, že to doskakování bylo i na PS3, ale né tak šílený, jako na kompa.
    • ankitamishra
      Dokreslování textur je bohužel interní vadou enginu. Těžko se s tím bude něco dělat, ale doufám, že zapracují.
    • residentevilfans
      Nebyla to spatna hra!Az na ten konec *11* . *5*
      • God-of-War
        To mi řikej:D. Já si jak vocas koupil všechny možný náboje do BFGčka a na konci žádnej uberboss *1* .
        • residentevilfans
          Tjn .Ten posledni level jsem si rikal ze hraju dooma *5*
  • Carmack neni žádej moula. Těžko říct, jestli ho k prohlášení vedl stud, nebo čirej kalkul. Ale je znám svými maximalistickými požadavky...takže ho Rage a vše kolem něj asi trochu nakáklo. Zdravé naštvání je skvělý motor, Doom 4 by mohl bejt fakt dobrej.
    • Whoossain
      To doufám. Doom 3 je pro mě pořád nepřekonaná záležitost pokud jde o stísněnou, horrorovu atmosféru. Snad jen mise v Ravenholmu z HL2 s ní může soutěžit. Určitě pořídím BFG edici a budu čekat, co pro nás ID připraví do pokračování.
      • Spades
        Pravda pravda... Ravenholm mi připomněl staré dobré FPS z mých mladých let, kdy jsem byl posraný z toho vyjít za první roh :D
      • ankitamishra
        Ravenholm, tak měl HL 2 správně vypadat. Osobně dávám DOOM 3 o procento nad HL 2 a Episode One. Episode 2 už byla o něčem jiném, 94 %.
  • hmm tento carmack sa mi začína čím dalej tým viac pozdávať.. rage bola parádna hra aj ked mala svoje muchy (ktorých bolo s tolko ospevovaným skyrimom asi narovnako) a chýbali v nej dáke tie RPG prvky + väčšia interakcia s postavami a s príbehom.. ja som si hru užil, našťastie som nemal takmer žiadne tech. problémy (pc).
    určite som si hru užil viac ako spomínaný skyrim
    • Veskoslav
      Skyrim člověk aspoň spustil a ten mu jel, narozdíl od Rage.
      • Jestli to měla být ironie, tak se ti to povedlo. *15*
        • Veskoslav
          Co má být na tom ironického? První týden Rage nešel vůbec spustit, Skyrim šel narosto nrolnálně spustit i hrát.
          • Spades
            Tak nemáš mít druhořadou grafickou shitku od ATI :D na kartách od nVidie to jelo hned po vydání, sice blbě, ale jelo :D
            • Spades
              Tak Poměr cena kvalita může být jaký chce, ale nezmění to fakt, že ATI je k hovnu
            • Lidi bezne preferuji technicky horsi veci, kdyz na tom usetri. At je to vhs nebo potraviny.
            • Veskoslav
              Jasně a hlavně, že ten "Shit" tu nVidii naprosto zničil v cenové relaci grafických karet....
          • Až na ty bugy ve Skyrimu, že jo? :-D Rage opravili patchem, ale Skyrim ? Slovo "logika" ve studio Bethesda neexistuje, viz jejich cool hry, kde souboje a pohyb postav připomíná šílený loutkový představení. *6* Hlavně nepřirovnávej Rage a Skyrim/ id a Bethesda, to nejde.
            • Bugy ve skyrimu ti neumoznovaly hru dohrat. Na ps3 se zpomalovala tak, ze byla nehratelna a dodnes neni poradne opravena.
            • Veskoslav
              A ten bug ti způsobil to, že když jsi vložil do mechaniky DVD, že ti zčernala obrazovka například a hra se ani nepokusila spustit?
            • Rage byla silenost.... vše vypadalo tak skvěle otevřenej svět, rpg prvky a blablabla.
              Pak čekat mesíc než hru sprovozníte, aby jste zjistili, že to je kravina a mužes si zahrát takovou lepší střílečku.
              Sem rád, že to konečně přiznal.... posr*li to... mhola to byt 10x lepsi hra.
  • A bude dřív Doom 4 nebo HL3 ? *1*
    • ankitamishra
      DOOM 4, stoprocentně.
      • muj typ je ze Doom 4 vyjde 2014 . Tedy deset let od tretiho dilu .
  • Alex81
    Ty venkovní části s autem mě moc nebavili ale to ostatní jsem si dost užil.
  • Mě se rozhodně omlouvat nemusí, s technickou strankou jsem nemel nejmenší problém. Co se týče hratelnosti, skvěle jsem si RAGE užil a i když je pravda, že ten svět byl strašně povrchní.
  • To je ale pokrytec. Hlavně při prodejích to obhajoval a tedka vlastně přiznáva chybu...
  • Rage se skutečně značně nepovedla (byŤ zábavná uměla být) a je trapné jak Carmack po vydání házel vinu všemi směry (hlavně na samotné pc), jen ne na sebe a svou firmu (zkrátka jak to dělají všichni tvůrci když se něco nepovede).
    Jsem zvědav zda se mu podaří opět se vyšvihnout mezi "tvůrčí" smetánku (jako patřil v dobách prvního Dooma až po Quake 3) a nebo zda ukáže že už na to postě nemá. Osobně doufám že D4 bude pecka, ale bojím se že Id Software zakrněli a už prostě neumí držet krok s ostantíími studii.
    • Byla to strašně nešťastná situace, protože ty největší technické problémy skutečně zavinili AMD, kteří měli špatné OpenGL ovladače, idům posktyli novou opravenou verzi, ale pak mezi lidi vypustili verzi nesprávnou. Nešťastná proto, že každé vysvětlení lidem, kteří do takových věcí až tak nevidí, prostě pochopitelně znělo jako výmluvy id.

      S tím vrácením se mezi smetánku... přijde mi, že id až moc stojí na Carmackovi, který sice vždy vymyslí nějakou novou z technického hlediska velmi zajímavou věc, která ale škodí těm hrám samotným. Tma, sterilita a způsob používání baterky v Doom 3 byly dány způsobem, jak se řešilo osvětlení (ale bylo to cool, protože jsou všechna světla dynamická a řeší se jednotně). Stejně tak Megatextura je zajímavá technologie - 1 obří virtuální textura pokrývající skoro unikátně celou mapu, do grafické paměti se tahají jen aktuálně potřebné kousky textury a ve kvalitě, která je potřeba. Je jasné, že to bude při tahání kousků z disku doskakovat, vědělo se to už před vydáním. Je jasné, že bude třeba nasadit obří kompresi, takže bude kvalita textur často skřípat. Rychlá fps mi prostě nepřijde pro tuto technologii nejvhodnější. Navíc když se chlubím tím, že můžu bez opakování unikátně otexturovat level, tak proč to ukazuju na hře, kde 90 % grafiky tvoří poušť a nějaké zarezlé harampádí?
      • No, jako souhlasím že pořád tam jsou zajímavé nápady (v nápadech Carmack ještě do starého železa určitě nepatří), ale ono jde právě o to že mít zajímavý nápad je jedna věc a umět ho splnit je věc druhá.
        A hlavně, on Carmack sice mluví o chybné pc verzi ale co vím tak i konzolové měly technické problémy, a to docela dost, mimo to ty textury jsou v té hře taky někdy docela dost podezřelý, třeba to když je na textuře zdi textura trubky a není to 3d model, jen prostě textura tak je to zkrátka hnus.:D

        Jinak, ono mi přijde taky že záleží na tom jakým stylem ten člověk vystupuje a jakým stylem pak vysvětluje ty důvody, když celou dobu mluví pyšně o tom jak je jejich technologie skvělá a jak by dokázali klidně udělat na pc hru která využije pc na sto procent ale nevyplatí se jim to a pak přijdou s hrou která dobře nefunguje ani na konzolích tak to působí směšně, a když ten člověk pak vystoupí před hráče a řekne že za to může (přeneseně :D) pc tak je to ještě směšnější. Tedy v tom špatném slova smyslu.

        Kdyby se choval slušněji a méně namyšleně (nebo jak to nazvat) tak myslím že hráči by mu to tak nedávali "sežrat" a brali by to lépe a s větším pochopením.:/ :)
        • Jo, s tím dojmem z chováním to je ale obecný problém s herními médii - to namyšlené vystupování je nesmysl, je to jen dojem ze senzacechtivých článků, které vytrhávají něco, co řekl a podají to tak, aby to znělo kontroverzně a agresivně. Doporučuji se podívat na nějaký jeho rozhovor nebo keynote, ve skutečnosti je prostě otevřený a upřímný, nemá problém přiznat, že něco udělal špatně apod. Tvrdit, že nesnáší PC (neříkám, že to tvrdíš ty) a kdesi cosi je prostě blbost.
          • Nemohu souhlasit. Jelikož mnohdy hodnotím to co opravdu napsal na svůj "blog" nebo co řekl před kamerami. Takto, souhlasím s tím že v herních médiích to může být napsané tak že to působí ještě hůře, ale zkrátka i on vystoupil párkrát přímo před kamerou a nepůsobil zrovna "skromně" :).
            Pokud tak vystupuje dnes je to (alespoň to tak na mne působí) jen proto že už ani on nemůže tvrdit že to je vina pc nebo někoho jiného než jeho samého ("jeho" studia). Otázkou je jak dlouho mu tato otevřenost zůstane.:)
      • Navyše pan Carmack musi vyvijať aj novy engine s novou hrou, pretože vylepšiť ten stary je priliš jednoduche a trvalo by to velmi kratko...nech si ho narve do analu -ine študia su dnes už niekde inde, on totiž Carmack rad lieta do vesmiru a ma vela inych zaujimavych koničkov a PC ho už ani velmi nezaujima...
      • Zavinili AMD, lol, AMD nemali odladene ovladače ešte 4 mesiace !!
        Ale ID Soft nemusi spolupracovať s vyrobcami grafik, lebo je to ID Soft...navyše vymysleli novy OPEN GL takže načo, inak rovnake problemy mali aj Nvidie a to ako FAKT !!
        Carmack sa sustredil v prvom rade na konzola a vôbec sa tym netlil, a teraz sa omluva ??!!
        • Ano, zavinili, kvalita OpenGL ovladačů AMD je všeobecně nechválně známá. id samozřejmě s výrobci spolupracují velmi silně, mnoho grafických featur vzniklo i díky jejich popudu. S vymýšlením OpenGL nevím jak to myslíš, je to standardní knihovna, která tady je už 20 let. Říkám, že je to nešťastná situace, dalo by se bavit i o dalších záležitostech (např. že lidé zodpovědní za OpenGL to mohli výrobcům GPU trochu zjednodušit, protože dělat ovladače je dost peklo, možná to nakonec udělají). Nějaké vyřvávání jak za všechno můžou konzole a jak se na všechno vykašlali na základě nějakého výroku vytrhnutého z kontextu je prostě dost mimo, je to všechno trochu složitější.
          • 1."kvalita OpenGL ovladačů AMD je všeobecně nechválně známá"-WTF to akože mi nejde D3 alebo Q4 ?? alebo aky problem...prave som znovu dohral D3 takže boolshit !!
            2. Prečo mali problem aj Nvidie ? alebo čitaš len čo ti vyhovuje ??
            3. Nič neni vytrhnute z kontextu...Carmack sa tak vyjadril po prvych problemoch s PC
            4. Teraz to funguje spravne, prečo až teraz ??!! To mali na to tak malo času ? ja neviem kto nechcel s kym spolupracovať, ale myslim že ID s AMD, IDko si to malo riadne preveriť kym to vypustili do sveta, to ako neukecaš...
            5. "Nějaké vyřvávání jak za všechno můžou konzole"- prečo Carmack slubil Hires texture pack na PC ??
            Ako dodatočne ??!! Ty si kamo riadne mimo povieeem ti...
            • 1. Protože tyto hry zrovna nepoužívají funkce, které jsou v těch ovladačích udělané blbě.
              2. Nvidie takové problémy rozhodně neměly. S čerstvou hrou bude pár konfigurací mít problém vždy.
              3. Je to vytrhnuté z kontextu a překroucené, řekl jen, že s kvalitou grafiky atd mířili na konzole a nedělali speciální hidef obsah pro PC. To neznamená, že kašlali na technickou stránku věci na PC.
              4. Psal jsem v mém prvním příspěvku tady proč k tomu došlo, ověřené to měli a měli dánou záruku, že s ovladači bude všechno ok. Sh*t happens.
              5. Ještě možná bude.
              Nikde jsem netvrdil, že to byly jediné problémy Rage. Psal jsem o těch největších, kvůli kterým to půlce lidí nejelo.
    • ankitamishra
      On na PC hází špínu už roky. RAGE na všechny tři platformy jsem si musel vydupat .-)
  • Včera jsem viděl poslední hodinu jeho povídání na Quake Conu a, ačkoliv jsem mu polovinu věcí nerozuměl, protože se v jeho booru nevyznám, přišlo mi, že kdyby více lidí v průmyslu bylo jako on, máme dnes to, co budeme mít za několik let.
    To jak o těch věcech mluvil, ten zápal a šlo vidět, že ho to vážně baví.
  • Umaroth
    Ja rage hrál na xboxu a neměl jsem jediný tech. problém, hra mě neskutečně bavila !
    • Ja som RAGE zahral az teraz v jul 2012 na PC a ani ja som nemal ziadne tech. problemy :D
      Na Intel Core i5-3570K, GeForce GTX 670 (driver 304.79 beta), RAM 8 GB islo paradne vo fullHD a vsetko na max :D
    • U mě nápodobně. Naopak Doom III mě v pozdějších fázích vysloveně nudil, atmosféra sice hodně dobrá a správně klaustrofobní, ale časem se onosila a některé lekačky už člověk odhadl, sotva spatřil první náznak (tmavá místnost a uprostřed kužel světla na úplně novou zbraň apod.).
    • Ataker
      Souhlasím

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit