Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • mirekdusinojc
    Ok, reagovat na již relativně starý článek asi nemá moc cenu, ale i tak mi to nedá se vyjádřit k tomuto názoru a částečně ho vyvrátit. Za prvé si nemyslím, že by originalita byla vykoupena mořem času či lidských zdrojů. A sázka na jistotu vás ve vašem případě může poslat do hlubin zapomnění spíše, nežli zajistit finance pro budoucí vývoj. Neznám pozadí vašeho vývoje, proto nemohu hodnotit přístup k vývoji jako test pro tým. Osobně se mi to zdá, jako mrhání časem a riskování, že si váš tým lidé zaškatulkují dříve, než opravdu přijdete s něčím originálním. Mimo to se domnívám, že i ke klasickému žánru se dá přistoupit nově a originálně. Zvlášť pokud jste si vybrali FPS na dotykových zařízeních, což je jeden z nejhůře hratelných konceptů vůbec. Přesto přeji hodně úspěchů, i když si vaši hru, pokud zůstane taková, jakou ji aktuálně prezentujete, nepořídím.
  • To zní dobře. Máte tedy i zkušenosti se zařizováním, dev. účtu, registrací názvu aplikace a celým procesem, až po vydání aplikace na appstoru, tedy včetně app review (komunikace přímo s lidmi od Applu)? Případně se opět zeptám na ty další Vámi zmiňované problémy, které vidíte u nás. Kromě toho, který jste již popsal. Každé info pro porovnání vítáno. Díky.
    Michal "Hochy" Hochmajer
  • Marquis
    Se čtyřmi, dělám momentálně testera v jedné velké herní společnosti zaměřené na hry pro iOS a Android.
  • Děkuji. Ještě se pro jistotu zeptám, s kolika vydanými aplikacemi máte přímou osobní zkušenost? Abych mohl porovnat se zkušenostmi lidí v týmu a lidí se kterými tyto věci občas konzultujeme. Prozatím jsem přesvědčen pouze o jedné věci, která téměř jistě neprojde. Ikonka. I přesto že na itunes je mnoho ještě horších, vím že v tomto nám Apple nepomůže. Nicméně argument, který uvádíte není moc validní. Ale i s touto variantou nicméně musíme počítat. Pokud budete mít nějaké další, ideálně které nejsou veřejně dostupné a které jsem již nenastudoval, budu za ně moc rád. Porovnám s daty která máme a rád se poučím. Díky.

    S úctou
    Michal "Hochy" Hochmajer
  • Marquis
    Nepamatuju si přesné znění, xlsko mám na macu v práci, ale jedna z mnoha položek podmínek Apple zní:
    The apps that are too similar to other apps by funcionality, looks or label will be rejected."
  • Nemám na starosti marketing.Ale jestli máte nějaké informace.Budem rádi když se s námi podělíte.
  • Naštěstí pro hráče.Do hry nedodávám jakýkoliv content blízkký textu.Takže má gramatika nemusí nikoho znervozňovat.
  • Prosím podělte se. Veškeré info je vítáno.

    Michal "Hochy" Hochmajer
  • Marquis
    A víte o tom, že s tímhle titulem to jen těžko vydáte na Appstore?
    Zrovna nedávno jsem na jednom projektu kontroloval požadavky Apple a už jen ten název je porušuje.
  • Titul se mi zamlouva, ale jestli bude uroven hry shodna s Vasi gramatikou, tak bych se zacal obavat nejhorsiho...
  • Dobrý den milí diskutující.

    Někdy to nejde jinak než prvni titul nového týmu udělat na jistotu a neriskovat.Udělat něco malého a neoriginálního ,jako test pro tým.Jestli je schopen udělat hru v daný termínu a jestli je dostatečně výkoný.Originalita je buď vykoupena mořem času, nebo mořem lidských zdroju.
    Za až prvoplánovaný název a některé prvky se dá omluvit z těchto důvodu.Však vás nikdo nenutí tento tytul kupovat.pokuď se vám to nelíbi tak nekupujte a věřte trh už je nasycen dost ,takže to nebude žádná zlatá studna.
    Jen jsme si chtěli ověřit, že jsme schopni vydat titul, vydat ho v krátkem čase.Na originalitu nebyl čas ani síly.
    Takže tak jak ostatní developeři jsou svázani vydavatelem ,my jsme svázáni vlastním cílem ,vydat hru rychle a za zdroje co máme.Věřte ,že nekopírujeme DeadTriger jen dělame podobnou hru.Mass effekt? Tak tam jsme se inspirovali kvalitou a designem to je špatně?
    Možná zato může neštastné přirovnání k india games ,kde vznikaji převážně krásné a originální hry.Věřte že každej Developer chce takové hry dělat ,ale někdy to prostě není možné.
    Přeji otevřené oči a meně předsutku všem diskutujícím.
    A těm co se tento projekt zamlouvá děkuji za podporu.
    Jsem spolupracovníkem tohoto týmu.
  • Také jsem nepsal nic o tom, že by bylo nezajímavé kolik nám díky článku na Tiscali přibylo příznivců na facebooku. Pouze jsem naznačoial, že lidé zde píšící prostě a jednoduše nemají o hru zájem.

    Zda odvážný nevím, ale doufejme, že povede k tomu k čemu by měl. Za přání děkuji.
    Michal "Hochy" Hochmajer
  • No já vaše jméno v článku viděl...

    "je pro mě tohle fórum nezajímavé" je to sice pravda, ale z marketingového hlediska bych ji raději nahlas nepřiznal, někteří lidé to mohou vnímat citlivě :)

    Každopádně jakožto českému týmu vám přeji hodně štěstí, svým způsobem je to docela odvážný krok...
  • Ale přihlásil, špatně čtete. Prostě čistě statisticky je pro mě tohle fórum nezajímavé. Holt se musím starat o potenciálně zajímavé trhy (pokud možno výdělečné), nemohu ztrácet čas tady. I když bych rád přesvědčil lidi, že neděláme jen klon klonu...nějaké hry. Ale nebojte, sleduji to pečlivě. Každý Váš názor.

    Michal "Hochy" Hochmajer
  • to je teda invence...jine studio,okopirovana hra...ale on i originalni Dead Trigger je celkem nijaky...
    kdyby kluci radeji udelali pokracovani Samuraie,ten byl skvely...ale chapu,hlavni jsou in app nakupy :)

    a jeste dodatek...jdete s tema zombakama uz nekam...jsou vsude a uz to neni vtipny
  • filias
    Heh, článek jsem zběžně prolítl a co mi utkvělo v paměti je Madfinger (na začátku a ještě žlutě zvýrazněn) a jakási zombie kopie her od EA *15*

    A mimochodem proč dává TG novinku o hře, když ani netuší od koho je (jak se ta skupina poloanonymů bude vlastně jmenovat), ani nemá vlastní stránky. To je nějaká virálka?
  • Nejak nechapu jak nekdo muze cizi hrou poskozovat firmu, ktera na trh dodava pouze tech. dema *3*
  • No, nevim. Hry od Madfinger Games... Par jsem zkousel. Vsechny jsem odinstaloval. Neda se to poradne ovladat a design jim nic nerika... Grafiku maji super, ale po nekolikate videt obslehlyho mutanta z Rage take nemusim. Ale tak hlavne ze si o sobe tolik mysli :D
    Dead Effect je to stejne co od Madfingeru, jen grafika je jina. Treba Death Trigger nemit grafiku, je to o nicem. Madfinger delaji klony, tohle je take klon... nebrat ani jedno. Ale Samurai byl super.
  • A divíš se ty teď lezou kanálama..
  • Súhlas, s takouto úbohosťou by som nechcel byt spájaný ani náhodou.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit