Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zajimave je, ze ultimatni neokoukane hry, dostanou vzdy hodnoceni do 6/10, ale prehypovane sra*ky ala CoD, anebo tisickrat opomijene hry, ktere jsou porad dokola totez (viz WoW) bez spetky napaditosti, tak dostavaji hodnoceni 8/10. No cimpak to asi bude ?

    Pak at mi nekdo tvrdi, ze recenze jsou ferove bez vnejsich vlivu ...
    • smejki
      "tisickrat opomijene hry... (viz WoW)"
      -_-
      • zdeeneek
        jj, wowko je na games tak opomijena hra, ze se z toho nekteri ctenari v diskuzich pod kazdym wow clankem muzou vzteky umlatit ;)
    • tady nejde o vnejsi vlivy, ale o tom ze autor nepochopil herni mechanizmy :)
      taky mi prijde ze se u hodnoceni prestal brat ohled na cenu hry
      • smejki
        "taky mi prijde ze se u hodnoceni prestal brat ohled na cenu hry"
        podle filosofie "kýbl hoven za půl halíře" je fajn? Nebo jak?
        Cena přeci nemá vliv na kvalitu hry, kterou recenze posuzuje. Už vůbec se nesmí promítat do čísla. Cena může být posouzena jen a pouze jako adekvátní kvalitě/přínosu, sama ale není kvalitativním měřítkem. Ostatně se v průběhu času mění.
        • to vůbec neni pravda
          Kupříkladu Combat Mission - Normandy
          Strategie velice kvalitní, za 800kč bych bral bez rozmýšlení. Ale autoři ji chtěji za 1700kč a to je u mně bez šance, i do toho se musí projevit hodnocení hry. A tak je to i naopak. Pokud mám hru za 300kč, tak ji odpustim nějakých pár bugů, nebo malý počet map a k hodnocení 1-2 nobídky přidám.
          • smejki
            cena ať se klidně zmíní a zhodnotí, ale nelze ji promítat do kvalitativního hodnocení díla.
            • smejki
              O čem se bavíme? Má se cena (lépe spíše hodnota) zmnit v recenzi? Ano, může, co by ne? Může se promítat do číselného a kvalitativního hodnocení? Proskrista ne! Taková recenze pozbývá platnosti s jakýmkoliv výkyvem ceny.
            • Dílo, dílo... jenže 90% jsou h*vn* díla, ale obyčejné spotřební zboží a jako takové by mělo být hodnoceno.
          • Lenže keď znížiš hodnotenie hry na základe ceny a hra neskôr zlacnie, tak sa to hodnotenie potom stane neaktuálnym a zavádzajúcim.

            Plno ľudí má dosť rozumu na to, aby chvíľu počkali a nekupovali hry za uvádzacie ceny *3*
  • Takze shiit ops dva dostane 8 a chivalry 6 ? Tak určite.
  • Vcera bolo C:MW v zlave 50%. Pod 10€.
    Ak mi chce niekto tvrdit ze tato orginalna dobre spravena rubanica, dobre vyzerajuca rubanica , je horsia hra ako 6 krat prevarene CoD za 60€, tak nech sa ide vysetrit. Jedna z najlepsich muliplayerovych hier co za poslednu dobu vysla, ze ma bugy neva, su a budu opravovane. Taktiez zistit zadarmo ci vas takato hra bude bavit je parada (age of chivalry).
    Proste 6 je upne fopa. Lepsia rubanica s mecmi dneska proste neni.

    https://www.youtube.com/watch?v=73Q7FETIxZw
    http://youtu.be/V1B9sHBbyhs
  • V tyhle hre ze se vsechno rychle naucite a neni treba se nic ucit? Je videt, ze pani recenzenti to zkusili za odpoledne.
  • Takže je tahle hra podprůměrná a je v ní spousta chyb že?

    Odrážím se od hodnocení Medal of Honor, které i přes své nechutné nedostatky, také dostalo 6/10.
    • jenze tadle hra ma svoje kouzlo pablbe, v čem má kouzlo Medal of Honor ?je to prumerna hra z mnoha strilecek. Medal of Honor má prostě více lepších konkurentů, tadle nikoliv proto jí hraje spousta lidi (precpany servry)
      • beru zpět, asi jsem nepřečetl celý tvůj příspěvek *12*
        • Ty jseš kopyto...
        • Nauš se číst pablbe...
      • Medal odsral všechen hate za cod letos
  • Menttor
    Pokud War of the Roses dostane víc jak tohle, tak uvidíte :-). Osobně bych dal Chivalry kolem 75% jelikož zábava je to parádní, s War of the Roses se to vůbec nedá srovnávat, tam je divný všechno...
    • Co jsem cetl,tak War of the Roses ma promakanejsi (slozitejsi) system samotneho boje a Chivalry je pry takove jednodussi.

      Osobne by me tyhle hry lakaly, kdyby mely promakany i single player, neco jako Mount & Blade ale v lepsi grafice a s ruznyma vychytavkama coz MaB nema.
      • Tikov
        Promakanější možná (je to v zásadě MaB systém), ale určitě ne zábavnější (v tom je Chivalry lepší). Ale ve výsledku stále čekám na MaB 2...
      • Promakanější? Já nevím, ale máchat tam mečem/sekerou je fakt kumšt (aspoň pro mě), protože fakt tam je to dost těžký na ovládání
      • kazda hra ma neco, terba chivalry ma promakanejsi mapy a zabavnejsi (akcnejsi) souboje
  • Poprve co se na metacriticu shodli recenzenti i uživatele na temeř rovnych 8/10.
    Proč mam pocit, že tomu Aleš srazil body hlavně proto, že mu to moc nešlo?
    Ale co čekat od člověka, ktery dal Gotham City Impostors 3/10 jen proto, že to nebyl schopny pořádně rozchodit...
  • Ta recenze je dost mimo.. hraju Chivalry už něco přes měsíc tušim a mam zatim nahráno cca 25 hodin a ta hra je zatraceně dobrá. Originální, poctivá hratelnost.. zasekat si chodím několikrát týdně a rozhodně s tím nepřestanu. Ta hra je jedna z nejlépe prodávaných her na Steamu, hodnocení 6/10 je špatně zvolené, ta hra si zaslouží 7/10, osobně bych dal 8/10 a to právě kvůli té poctivé a chytlavé hratelnosti..to je to co tuhle hru nesmírně vyzdvihuje z šedi průměru. Popisovaná nevyváženost je vyloženě blbost.. za rytíře naopak hraje výrazně méně lidí než by se čekalo a za každou classu mátě šanci excelovat.. zkoušel jsem všechny a je to jen o stylu hry a preferencích.. je pravda že lučištníci jsou někdy otravní, ale pokud víte jak na ně, tak ńemají šanci, stejně tak Vanguard vůbec štít nepotřebuje, pokud se naučítě s kopím, tak jste schopni pobít třeba 5-6 protihráčů. Doporučuju zkusit, za ty peníze to rozhodně stojí ( ted je to ve slevě ).
    • Dva druhy seknutí a jeden blok bez nutnosti ho směřovat?....poctivá hratelnost??? ...tak to je jasně na 12/10 :)
      • Jen ukazuješ že jsi to nehrál.. možností je víc, vertikální sek, horizontální sek, názna útoku, blokování, charge. sek ve skrčení, kop apod, možností je akorát, variabilita slušná, grafika pěkná, kolize dobrý.. ta hra má podle mě stálou hratelnost.. i po roce se k ní rádi vrátítě a zasekáte si.
      • Vidno ze sni nikdy nebol v poriadnom skill suboji 1v1, uz age of chilvary na hnusnom Source mal dobre triky, toto je o niekolko tired dalej.
    • Jedna z nejlepe prodavanych her? Keep dreaming
      • Chivalry se dle Steamu samotnáho prodává v posledních týdnech zatraceně dobře.. v absolutních číslech je to samozřejmě daleko za některými hitovkama, ale trend je jasnej, ta hra se líbí a jelikož patřím k těm co si jí koupili, hrál jsem jí, tak vím přesně proč.. právě taková hra spoustě hráčům chyběla.. je to prostě poctivá zábava. *9*
      • do podzimnich slev byla chivalry v top 3 na steamu
  • chivarly jsem si koupil a hral ho asi 5 krát :-)...jako ten pocit když useknete hlavu svému rivalovi je k nezaplacení. Je to obrovská zábava i přesto s hodnocením souhlasím. Mě tam chybí větší motivace hrát.(třeba jenom kosmetické itemy...sice se dají odemknout další dvě zbraně, ale to je vše o čem vím) chvíly si zařežu a vypínám. Ale ještě jsem toho tolik nenahrál mám to v záloze na horší časy.
    • pokud tam funguje motivace skillu = chci se zlepsovat, tak zadne serepeticky okolo nejsou treba...viz. CS.
      • A jak poznáš, že jsi dobrý? Bez nějaký žebříčků těžko. Nějaký osobní pocit je fakt málo. Osobní pocity velmi lehce mohou klamat...
        • Tikov
          Kouknu na k/d během hry? Zjistím, že tým vyhrává i díky mé nezanedbatelné pomoci (prorazím štítovou hradbu, otevřu bránu, zlikviduju obdobně zkušeného hráče druhé strany...)?
          • a jak poznáš, že hráč z druhé strany je obdobně zkušený?? v chivarly právě nijak
            • Tikov
              podle způsobu jakým se pohybuje a jak bojuje? Když potkám hráče, který je schopný mne blokovat "chamberblocky" (protivýpady ?) či zvládá feinty (finty?), tak vím, že jsem v ... To je dle mého hlavní způsob jak poznat kvalitu protivníka. (A omezeně k/d.) I Chivalry má několik schopností, které je třeba aspoň umět kombinovat.
        • Jednoduše, buď umíráš často, nebo zas nad druhými vítězíš. Ale i to není směrodatné a podstatné. Každopádně zásadní je, aby člověka to hraní bavilo.
    • Black_Hand
      ty potrebujes levelovani v multiplayeru aby to melo smysl? nebo jak to mam chapat (doufam, ze to chapu spatne).
      • stačilo by mě odemknout si pěkný armor, nebo meč...aspoň něco. Ale i ranky by neyli od věci mohl bych pak třeba hrát hry pouze se zkušenými hráči atd. Prostě tahle hra je dobrá, to´t vše
        • Black_Hand
          pletes dohromady odemykani a zebricky. zebricky ti samozrejme reknou jak je na tom druhy hrac a to se slusnou jistotou. pokud si myslis, ze ti neco rekne to, ze druhy ma odemknuty vsechny veci tak to jsi na omylu. rika to jenom to, ze bud je dobry, nebo ma hodne casu, pripadne i penize, protoze si casto muzes priplatit i za odemknuti tech co jeste nemas.
      • pru multak a kompetetivni hrani jsou treba zebricky, statisktiky a slusny matchmaking system. na levlovani sere pes
      • levelování tam podle mě třeba není.. spíš by to chtělo možnost customizovat svého "rytíře", to bych ocenil, aby každý vypadal jinak, ale jinak levelování podle mě potřeba v tuto chvíli není.
        • Black_Hand
          neco jako jsem videl u war of the roses? co si tam muze clovek dat na hlavu...
    • recenzi jsem nečetl(proč taky když jsem hru hrál :-))
  • Přijde mi, že recenze je až příliš ovlivněná tím, že recenzentovi něco příliš nešlo :). Soubojový systém není až tak jednoduchý jak recenzent píše. Každý pohyb má své využití a je setsakra znát kdo má skill. Někteří hráči vás vyškolí s libovolnou classou. Štít také není zárukou bezpečí, malý štít vás spolehlivě neuchrání ani před lučištníky a navíc právě kopem se dá blok zrušit, nebo když se dostanete k nepříteli hodně blízko tak sekem zezhora "dosáhnete" až za štít. Co se týče jednotlivých class, tak rozhodně bych neřekl že Vanguard je slabý, naopak za tuto classu mám většinou na bojišti největší úspěchy, proti tomu spolehlivě nejhůř se mi daří za Knighta, protože je ukrutně neohrabaný a pomalý ... může mít štít jaký chce :). Směrem ke kušníkům také nelze mít vítky .... dobře mířená rána z kuše znamená "One shot kill", obdivuju přesnost střelby některých hráčů, když vemu v potaz jak to s lukem jde zatím mě :D. Pro mne je tato hra tak na 7.5 z 10ti a to jen proto že tam zatím není moc map (zase sou všechny dobře zpracované). Kdyby byli nějaké možnosti úpravy vzhledu zbroje (kromě úpravy helmy kterou zatím ani nevím jak odemknout) byla by u mne nejméně na 8. Jinak kdo si stěžuje na absenci něčeho začím se může honit a čím si může honit triko před ostatními, tak každý postupem hraní získává ranky a hra obsahuje achievmenty.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit