Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Taky přihodim trochu masa do mlýnku...

    + Dabing a kecací styl ála ME, grafika prostředí, klasy, příběh, questy, relativně animace, companioni, 2 PvP mapy (což je zároveň i mínus a headball nesnášim), pár "interaktivních" flashpointů, předměty které lze modifikovat (což mě velice potěšilo, člověk pak neni nucen měnit při lvlení equip), počáteční chytlavost...

    - hrozně moc věcí, ale když už byl WoW zkopírován, tak ty macra přidat opravdu mohli (specielně u tak zprasenýho interface), naprosto nehorázný trade network kdy i WoW AH bez addonu je geniální, PvP ála WoW - stun stun a ještě jednou stun a opět ten kecací ME styl (z důvodu že člověk nikdy netuší co ze sebe char vyloudí a přitom by stačilo aby tam člověk viděl celé věty, které jsou na výběr), plasticita xichtů a málo možností při tvorbě charu (namátkou už základní 4 typy postav - svrbínek, hubeňour, nabušenec, vyhazovač, kde je sakra normální tělo a nebo typický český pivní pupkoun - tedy já nebo prostě opravdu špek).

    Tvorba charu mě opravdu zklamala, čert vem to tělo, ale obličeje - specielně když v Oblivionu (překvapivě ve Skyrimu už to nejde)/ME sem byl schopnej udělat svůj xicht...

    PS: Doufám že v W40k Dark Millenium žádný nezranitelnost/OOC ability nebudou, to je hnus kterej by v PvP neměl bejt použitelnej. Ve WoWu mám roguna na 85ce, takže vim o čem mluvim, není nic nudnějšího než zlikvidovat protivníka, který v podstatě nemá možnost cokoli udělat, proto sem hrál od jisté doby jen unstealthed combata - a překvapivě to šlo, tedy od Cata už pak ne...
  • Tak jsem se vcera pro zajimavost nalogoval do hry a z 60 (drive aktivnich) clenu guildy jich bylo online 7 (v 20 00), kdyz nepocitam alty tak je to pokles o 60 procent. Je mozne, ze byl vcera nejaky spec. den, ale podle online lidi ne. Na wz jsem cekal 12 minut, drive me to hazelo hned. Nejsem nejaky hater, mne se hra libi, ( bohuzel na ni nemam tolik casu), uspech bych bioware pral, ale normalne se bojim. Jestli to takhle vypada i jinde..?
    • Mam opacne zkusenosti vicemene..jiste mnoho hracu odchazi(jako u kazde hry),mnoho jich taky treba po nejake dobe meni server(kvuli bud moc male nebo velke vytizenosti)ale co jsem na fleet tak stale je tam odpoledne min 150 lidi,vecer o 100 vice
  • Tak bych řekl že BW malinko zaspal.
    Ten Patch měl být venku tak před měsícem.
    Ještě před týdnem jsem byl největším zastáncem SW:TOR, pak jsem se zamyslel nad tím proč si ty lidi vlastně tak stěžujou. Heuréka, taky jsem na to přišel.
    Když už rozjíždím čtvrtého alta, najednou si říkám že když vidím po čtvrté tu samou planetu, něco je asi špatně a vlastně mne to už moc nezajímá že tady je krásná scéna, tu je dobrý quest. SW:TOR Je jeden z nejlepší single playeru co jsem za poslední dobu hrál, každá postava má skvostný příběh (Co jiného od BW čekat), po čas expení je hra docela zábavná a companioni taky přidaj trochu svého :)
    Na 50 ale končí všechna sranda,commpanion najednou ztráci využití,hra se strhne jen do hloupého a nudného honění za lepším equipem, u většiny MMO se říká že hra na Max lvl teprve začíná (Já si teda nikdy nevšiml ale budiž), tady bohužel velice závratně rychle končí.
    V guildě mám ted 108 členů, z toho je průměrně aktivních 30 během dne , hraje nás tak 60 a zbytek bych to viděl na alty.
    Takže vlastně nejlepší věc co člověk s rakatou může dělat je slackovat na fleet a kecat s lidma na TS.O poměrně velikém zklamání taktéž svědčí že se mi podařilo více méně půlku guildy přesvědčit aby šla hrát TERA Online, Reapers zase naopak čekaj na GW 2, jediný kdo zůstanou TORU věrní budou AF.Rozhodně si předplacení hry nezruším, těch 300 měsíčně je nic a dejme tomu že jednou za měsíc se lognu a mrknu co se stalo nového.
    Třeba z toho budem mít za půl roku i fajnovou hru.
    Nikdo naflameujte že hru pomlouvam a že hra vyšla nedávno, je tu spousta věcí které se dali vyřešit v testech...
  • MrSanta
    Já jsem hodně zvědavej na ten vylepšený crafting. Já rád craftit. A i to ostatní mě samozřejmě zajímá *1*.
  • Kdybych měl přemýšlet o konci v této hře, tak bych opravdu potřeboval důvod. Zatím jej nemám, postava na max. levelu žádná, na serveru dost lidí, stále spousty obsahu na prozkoumávání. A příběh mě nezajímá jen u jedné postavy, ale všechny ve hře obsažené. V řeči čísel, může se jednat o 8 her v jednom balíku. Chápu, že lokace se dosti opakují, ale jaká jiná mmo vás donutí dělat alty a je to prospěšné pro jejich vývoj, ne jen, že slouží jako banka nebo zdroj nějaké profese, kterou nemůže mít jiná postava? Ten legacy systém v novém patchi 1.2 mě zajímá ze všeho nejvíce. Můžete mi říkat altoholic, mě to nevadí. Ty 2-3 hodinky po práci, kdy se potřebuje člověk odreagovat s touto hrou bohatě stačí. Dnes si např. střihnu trochu jedi sentinela, protože sith juggernaut byl včera v jednom ohni. Má teď poměrně dost velký rested bonus, tak to půjde jako po másle. Zítra kdo ví, jedi shadow nebo bounty hunter?. Co to pak provede po patchi 1.2, to je to lákadlo, které mě drží nad vodou.
    Takže takové ty silové řeči, že jsem se zbavil závislosti na SWTOR neuslyšíte. Jediný počin, který by mohl mé tvrzení ohrozit je Guild Wars 2, ale to ještě nevyšlo. Avšak jako kovaný Guild Warsista z prvního dílu to bude povinnost. Mimochodem zkoušel jsem jiné MMO, ale po těch hvězdných válkách to prostě není nějak ono. Buď vám chybí ten příběh nebo ten svět.
    Jediné co mi opravdu vadí, ale to je už život v mmo, že ne všichni jsou hold gentlemani - ať už na chatu nebo v herním světě, na podobné výstřelky jsem už hold starej.
    Uvidíme se na The Red Eclipse *3*
    • Taky jsem si myslel, ze me altovani u toho dele udrzi. Napoprve ten voicing do toho cloveka celkem vtahne, jenze napodruhe uz se ten nechutnej stereotyp projevi jako nikde. Lvi podil na tom ma velka linearita, kde clovek nema prakticky zadnou moznost volby mezi planetama a jeste aby udrzel jakz takz krok s doporucenym levelem, tak nesmi plnit bonusy u questu, nedelat space mise a nehrat pvp, jinak ma vsude o 3-4 vyssi level a stane se z toho aoe fest s nulovou obtiznosti ( kdyz se nevynecha zadnej quest/dung ). Odlisny class questy me u toho neudrzely - sith sorcerer ani warrior nic, co by me vzalo.

      Podle me ohromnej potencial byl v dark/light side. Kdyby se hraci s odlisnym presvedcenim mohli mlatit navzajem nehlede na frakci, to by byl teprve mazec ( samozrejme jen na pvp serveru ). Jenze na to holt dnesni bioware nema koule s necim takovym riskovat. Takhle je light/dark side akorat k tomu, ze bud hrac muze vypadat jako zombie nebo ne. Ani ty shardy nemuseli rozdelovat na pvp/pve. RP hraci to teda asi berou jinak, ale ja byt RP hracem, tak me zas neskutecne sere absence chatovacich bublin.
      • Máš pravdu, je potřeba pak ale volit tu správnou cestu, aby se ti z toho nestal ten stereotyp nebo alespoň takový ten okatý stereotyp. Z počátku jsem na to šel špatně, kdy se ti to opravdu jen opakovalo, ale vyplatí se pro lepší zážitek aplikovat různé anomálie, takže buď budeš jako sith light side, kdy spolu s tou padawankou nasadíš masku největšího sitha a děláš dále pro Darth Barase, ale přitom jsi takový agent světla mezi tou temnotou. Je paráda sledovat ty obličeje Jediů, když jim Sith přednese jejich vlastní kodex a ušetří jejich život. Toho sentinela plánuji taky na dark side a jsem zvědavý, kam se bude linka ubíhat, respektive, abych se snažil moc na sebe neupozorňovat. Jedi Shadow je klaďas, agent je parchant, bounty hunter dobrák, ale nějakou tu vraždu taky pro kredity a pověst udělá. Sith sorcerer je do morku kostí ta nějvětší zrůda, o kterou se pokouším a smuggler s trooperem, oba kopou za republiku a to tak, že bych to chtěl v tom legacy nějak svázat - že má trooper "sourozence", který prostě krade a dělá problémy -- ale to asi nepůjde. Celkově mě to třeba zklame celé, kdo ví, ale zatím se královsky bavím. Ani za jednu postavu to neumím naplno, přeci jen to střídání herních stylů se projeví, takže pvp mám vynechané - tam si prostě budu muset zvolit. Příběhové linky všech těch charakterů mají něco do sebe, ta omáčka okolo, to je trochu křest, někdy i ten mezerník dávám, hlavně u postav, kteří nemluví basicem, ale nějakým tím jejich hatla-matla opakujícím dialogem. Úkoly však ve způsobu řešení buď jako shadow nebo scoundrel jsou diametrálně odlišné a tím je to trochu ještě zábavné.
        Takhle v té hře krom toho legacy systému ještě očekávám někdy v budoucnosti, jestli to systém umožní, kdyby ty vesmírné "bitvy" byly spíše řešeny způsobem Freelancer nebo Darkstar one, takové ty koridory, to je už pěkně ohraná záležitost, to uznávám.
        • Ringwraith
          Hmm, ty vesmírné bitvy jsou i na pohled seriózně "underwhelming".

          Přece jen v roce 2012 okopírovat letitého Star Foxe...
          • Bylo by to pekny, ale osobne neverim, ze budou delat nejaky velky zmeny. Svoji politiku uz ukazali vydanim Kaonu v jednom z minulych patchu.
          • Space bitvy - dalsi ohromnej potencial, kterej skoncil jako neco, co vubec nema smysl delat nebo nedejboze jeste do toho cpat kredity. Jaky paradni pvp a battlegroundy z toho mohly byt a verim, ze by ani nedalo moc prace to udelat.
            • V 95% toho co pises s tebou souhlasim. Tady ne - udelat vesmirny bitvy misto arcade simulatoru vyherniho automatu z hospody neni jednoduche pokud herni engine na kterem to delas pro to vubec neni uzpusoben. Nemyslim si ze se vubec nekdy dockame MMO vesmirnych bitev v SWTOR. To je kompletni predelani Hero engine na neco pouzitelny tedy prace tak na dva roky. A za dva roky tu Coop singlovku s integrovanym chatem dohraje kazdej - takze kdo vi kde v te dobe SWTOR bude a kolik bude mit platicich hracu....
            • Proto třeba pak lidé zvolí malou pauzu, oni to tam doplní a pak se všichni pořádně roztřílíme *1* -- snad dokonce guilda bude mít svůj vlastní křížník...
        • To je zase pravda, ze se u toho kazdej clovek urcite dokaze zabavit jinak. Ja az takhle nikdy neintrikoval :) bud jsem byl jako sorcerer a juggernaut totalni svine, kdy kazdej quest giver skoncil jako elektrickej tanecnik nebo jsem byl za troopera cestnej vojak mirek dusin. V konecnym dusledku jsou to ale stejne vetsinou 2 varianty : zabijes jen za dark side points nebo nechas zit za nejakej profit + light side points. Kdyby to melo nejakou peknou grafiku treba stylu alespon mass effectu, tak by me pravdepodobne uz jen ty rozhovory udrzely na mnohem delsi dobu, ale tohle ma mimiku tak na urovni the sims 2 ( to jsem mozna prehnal ). Proste je rok 2012 a swtor je hra z roku 2002.
          • To s tou grafikou, to si nemyslím. To už spíše tak rok 2008 a vznik Klonových Válek, tam je možné tu podobnost najít. Tak nějak ta grafika postav, to je jak v Advent Rising, které už pamatuje nějaký ten rok. Ale scenérie, pokud jde o pestrost, taková Balmora nebo Nar Shadaa, to je pastva. Tam bych i oželel fakt, že Coruscant je věrná kopie Nar Shadaa, jen je světlejší - avšak ty barvy na tom huttském měsíci, to je takové las vegas a kapské město v reálu. Sice můj počítač nesouhlasí s jakým kódem je to vše sepsáno, že by mohl jet plynuleji, ale dušují se, že to opraví. Držím palce, tak trochu mi ta fleet nejde podle představ *4*. Je fakt, že procesor je stařík, ale AMD je dříč.
            Včera jsem také uvažoval, mít to grafiku jako Mass Effect a nebo Mafia 2, to by byla bomba. Avšak když jsem si včera pustil Star Trek online, tak jsem "zaplakal" nad tím, jak to vypadá. V té grafické stylizaci, i když i sami tvůrci snad říkali, že ten rpg engine není ideální, tak jej překoná asi jen GW2 a to je panečku zase o třídu lepší. Co jsem viděl ty poslední videa z bety nebo od Total Biscuita (nebo jak si říká), tak jsem valil bulvy tak, jako on - jeho komentář byl jen: "toto bude určitě moje nová mmo". *5*
            • GW2 je snad asi jedina nadeje na slusny mmorpg v dohledny dobe :/
        • MrSanta
          Light side Sith Warrior je dobrej, krapet jsem si s ním pohrál v betě a jednou, v předaleké budoucnosti, se snad k němu dostanu. Přece jen Republika má u mě přednost. Můj main (a vlastně jediný charakter) je Vanguard, lvl 41 a light-side. Je to docela sranda, už několikát jsem dostal sprdnuto od generála Garzy za LS řešení problémů *15*
  • sankuri
    Jesteze v patek zacina beta GW2, to by se tu mohly zacit konecne objevovat jine clanky nez porad dokola SWWoW
    • Knifer
      Pevně doufám že máš pravdu že beta začíná tento pátek ale spíš bych typovat že až ten další ale kdo ví
      • sankuri
        Kazdy vikend cely brezen a duben
        • Knifer
          Tak v tom případě doufám že se tam potkáme
    • Obávám se, že Skyrim, WOW a SW:TOR jsou počiny nesmrtelné...
      • Cahir
        Z toho by jsi měl mít naopak radost, ne? Musí to pro tebe přece být žně...
        • Změna je život.
  • Tahle hra asi nebude v češtině což
  • Expeni je celkem dobre, i kdyz hodne stereotypni, story line to celkem tahne, presto kazda planeta vypada jako vygenerovana ze stejnych segmentu, trosek, textur a to se kolem 40 levelu stava trochu frustrujici... no nicmene po dosazeni 50. lvl me ted cekal mesic delani daily q. ( uplne stejnych jako expicich) abych mel odpovidajici gear .. a na to nemam silu, kdyby tam aspon nekde bylo nejaky prijemny misto shromazdovaci, odpocinkovy, kraftici s eventy apod. ale ne, jen osklivej fleet ..
    me to mrzi, ale ja na tu hru uz nemam energii, a presto, ze mam predplaceny jeste dva mesice uz se do ni nevracim a je to uleva *9*
    • Já mam lvl 50 přes 2 měsíce a stále mě to baví, operace na HM nejsou zas tak lehký... Karaggu HM jsme v guildě ještě nezabili, nejsme totální nolifeři, kteří by to hrálí 4+ hod denně... Ta hra je dělaná pro normální hráče co chodí do práce/školy a nesedí u toho celej den ;)
      • Ani já si nepřipadam jako no-lifer a Karaggu máme na Nightmare. Už nám chybí jenom SOA na Nightmare a to jenom proto, že se buguje jako prase (despawn při 6k HP byl fakt dobrej). Jinak HMs raidujeme 2x tejdně cca 3 hodinky. 3. den clear na normal (taky tak 3 hodinky) pro lidi co nemaj columi. Sem zvědavej na tu novou Operation, na to že tohle byl jejich první počin to bylo dobrý (až na ty buggy).
        • Shaker
          Lidi tady, podle toho, co pisou, chteli inovativni systemy. Neco, o cem se dopredu vedelo, ze nebude v takovy mire, aby to v originalite konkurovalo hram jako Tera, GW2 (o tyhle hre nemam zadny info, takze ani nevim, v cem bude originalnejsi) a po pravde, ja sem za to rad. Shodou okolnosti jsou to ty samy lidi, kterym se proste do kramu hodi, ze hra ma nejaky nedostatky, nikdy neplanovali ji hrat, pripadne ji sli hrat jen jako dalsi MMORPG a cekali od toho neco, co to proste neni... Jenze, co si tyhle lidi neuvedomujou je to, ze hra je delana pro fanousky star wars, pro lidi, kterym se proste libi blastery a svetelny mece daleko vic nez normalni mece a klasicky firebally. Jedinej opravdu vaznej nedostatek (skoro bych rekl, ze na nem zavisi preziti celyho TORu) je neoptimalizace enginu, vsechno ostatni jsou detsky nemoci, ktery se daji s trochou premejsleni fixnout. Nenechte se nakazit zdejsi komunitou hateru a hrajte si klidne dal, co vas bavi. Ohledne enginu, bude to slozity, ale delaji na tom a jenom cas nam ukaze, jak to dopadne.
    • Já už s tím taky seknul a nejsem sám guilda měla celkem 100 hráčů zbylo jich 5 aktivních.
      • neverim, u nas v guilde aktivne zustala hrat tak pulka, ale i z tech zbylych neaktivnich se sem tam nekdo pripoji... ta hra neni vubec spatna, jen ji chybi takovy to mmo navykovy hrani :) imho a po padesatce te uz nicim neprekvapi (a neudrzi)
    • Ringwraith
      Máš hrát pomaleji. Vem si příklad z borců, co píšou níže.

      Dáš si 2-3 hoďky denně a všichni budou šťastní. Ty si hru dýl užiješ a Bioware dostane víc peněz za měsíční poplatky.
      • ´ja jsem to hral 1- 3 hod. denne a 50ku mam jako skoro posledni z guildy :)
        • Ringwraith
          Tak je to tvoje chyba! Bioware dělali co mohli a ty jsi jenom nevděčnej! Buď rád za to co máš a nevymrčuj.

          Tohle by ti odpověděl zarytej Biodrone na oficiálních SWtOR fórech.
          • miker17
            no toto....!Ay Caramba
            • miker17
              No toto *8*
            • Ringwraith
              Copak, poznal ses v tom? *1*

              (*joke*)
  • a k tehle hre neni vypnuta diskuze proc?
    • Abychom mohli uvést věci na pravou míru. *5*

      Je to prostě WOW-like krávovina.
      • Ty to vis nejlip no.
      • Jsi jak kolovrátek, všichni už tvůj názor znají. I když, teď mě napadá - netrpíš zapomnětlivostí?
      • Ringwraith
        Doufám, že pán Smutný/někdo udělá recenzi/nějaký článek po půl roce, jak hra obstála dlouhodobě.
        • Já jsem čekal i na článek od pana Vávry - něco jako u Skyrimu. Tisic a jedna největších chyb SWToR. Pokud by psal stejně přísně jako na Skyrim tak stovka by mu nestačila....
          • Vrook
            >couple months later
            >still trolled
            ...
            Fakt.. tiscali games community confirmed for easiest to troll
            • Ringwraith
              Aha, já myslel, že máš na mysli někoho tady v diskuzi.

              No jo no, težko říct, jestli Dan Vávra chtěl přímo trollit, ale určitě mohl očekávat ten výbuch v diskuzi...

              Zajímalo by mě, jak by diskuze vypadala, kdyby ten článek vydal teď... když už od vydání Skyrimu něco uběhlo a lidi nejsou tak hotoví.
            • To je pravda, kolego! *14*
            • Vrook
              Tady nikdo nikoho. Ale ten článek o skyrimu byla prostě troll thing. Já se pobavil dvakrát. Jednou když jsem ho četl a podruhý, když jsem četl reakce v diskuzi. A dozvuky tady jsou ještě dnes..
            • Ringwraith
              Sorry, ale tohle jsem nepochopil. Kdo koho vytrollil v tomto diskuzním vlákně?
          • Ringwraith
            To by bylo dozajista pikantní, ale Dan Vávra se v jednom podcastu vyjadřoval ve smyslu, že mu MMO nic neříkají.
  • Super, zase se to bude hrát ještě o chlup příjemněji *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit