Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • honcka

    Měla jít tak na půl roku do early accessu a nikdo by neřekl ani slovo.

    • Přesně tak, když už trvali na vydání teď, tak prostě early access. Paradoxu to myslí fakt paradoxně.

  • Hele, seriózní otázka na Games.cz - po letošních zkušenostech s Jedi Survivor, Lords of the Fallen nebo Skylines 2 (a dříve třeba Kingdom Come), což jsou všechno vynikající hry se špatnými recenzemi kvůli technickému stavu, nechcete o tom něco napsat? Třeba jak se díváte na to oddělovat v bodovém hodnocení technický stav od samotné hry? Fakt se ty případy množí a dávat pětky, šestky špičkovým, leč zabugovaným hrám, když technický stav se většinou vyžehlí během pár dní nebo týdnů, ale špatné skóre zůstane na stránkách a na Metacriticu navždy...jako jestli je to dobře.

    • Já to vidím tak, že když hra vyjde, tak jsou mi úplně jedno nějaké budoucí aktualizace. Tak jak hra vyšla, tak ji recenzuji a co bude v budoucnu mě nezajímá. To, že někdo vydá hru a potom spoléhá na aktualizace, je jeho blbost. To je to samý jako když mi někdo v restauraci přinese jídlo v hrozným stavu a řekne "za měsíc to už bude v pořádku". Vydej hru až když jseš si jejím stavem jistý na 100%. 

    • delO

      Star Wars neni fixlý do teď, quality mode jede na PS5 v jedné oblasti dokonce 19FPS, v Perfomance mode vypli RT odrazy, jenže ty nové odrazy jsou extrémně hnusné a jsou to pod určitými úhly 2D textury. PC má problémy pořád.

      Star Wars má 85% celkově, přitom je to asi nejhorší optimalizace letos, takže tady to mělo být úplně jiné hodnocení, ta hra byla až scum, když vezmu, že si za to účtují plnou cenu.

      Lords of Fallen dostává špatné hodnocení nejen za optimalizaci, mám ti ty recenze zde nakopírovat? 

      • Já měl spíš na mysli recenze na Steamu, díval jsem se před týdnem, když to vyšlo, a prakticky všechny negativních recenze byly o optimalizaci.

    • Proč? Myslím, že v recenzi je to popsané dobře. Takže kdo chce, tak se tyhle informace z recenze dozví. Kdo chce koukat jen na číslo, ten bude mít vždycky smůlu, protože ať vymyslíš jakékoliv, tak neobsáhne všechno. Místo řešení druhého čísilka bych naopak navrhoval ho zrušit a nedávat žádné.

      • Já bych taky číselná hodnoce nedával, přijdou mi jako pitomost, když se nad tím zamyslíš. Před lety je zrušil třeba Eurogamer, ale nedávno se k číslům vrátili, prý protože to prostě lidi chtějí, taková je realita a basta.

        • Hidden

          Ja se tomu nedivim, ackoliv primarne jdu po textu recenze a ne po ciselnem hodnoceni, ono cislo na konci je pro me takove ujisteni, ze jsem recenzi pochopil spravne a hra je skutecne tak dobra/prumerna/spatna jak se z textu zdalo. Takze zruseni ciselneho hodnoceni bych take zrovna neuvital, i kdyz je pro me text dulezitejsi.

    • Separátní a kontextové hodnocení herní, technické a dalších stránek hry by mělo být v textu recenze. S číslem na Metacriticu mají vývojáři prostě smůlu (nebo štěstí v případě, že vydají patch, co rozbíjí hru), jedině že by někdo udělal recenzi po opravě, na což většinou herní novináři nemají čas. Možná někdy během herního sucha, když není do čeho píchnout, ale to je na nich, o čem budou psát. Při koupi hry později bych doporučil koukat na recenze u prodejců seřazené podle data přidání. Tím se dá krásně zjistit, jaký je aktuální technický stav. Dávat více čísel je možné. Dělalo se to. Mimo jiné to nutilo recenzenta hodnotit dané aspekty když už ne v textu, tak aspoň číselně (třeba zde kritizované opomíjení zvukové stránky), ale vždycky šlo o specifikum konkrétního webu/časopisu. Do Metacriticu stejně potřebuješ souhrnné číslo. Navíc to vybízí ke srovnávání (má tohle opravdu lepší grafiku než tohle, když to za ni dostalo o dva body víc...) Recenzent má občas rozhodovací paralýzu i u jednoho čísla. S pěti by to bylo ještě horší.

      • honcka

        Tak zrovna u Cities bude možnost udělat další recenzi po opravě, až vyjde první velký DLC a u Paradoxu se nebojím, že by nevyšlo :)

        • To je fakt. Akorát tam se spíš bude hodnotit to DLC. Tedy skvělá oprava, ale DLC s minimem obsahu za velký balík (to Paradox umí taky) bude stejně mizerná známka. Leda by se udělila extra známka za opravenou základní hru.

      • Já nemám rád bodové hodnocení vůbec, kor jednotlivých stránek jako audio, vizuál atd., ale když už musí být, technická stránka by podle mě měla být oddělená. Ani by nemusela mít své vlastní číslo, prostě by byl v recenzi vždycky červený box s hodnocením technického stavu. Anebo technický stav na PC nehodnotit vůbec? Přece jen recenzent má určitou kombinaci hardwaru a často se stává, že mu to jede skvěle, den před releasem uveřejní recenzi "je to super" a po vydání to schytá, že je podplacený, protože hromadě lidí to padá. To se stalo třeba s Cyberpunkem nebo Jedi Survivor, nedávno o tom mluvili SkillUp nebo Force. Prostě by se hráči naučili brát to tak, že v recenzi PC verzí si prostě o technickém stavu hry nic nepřečtou, protože před vydáním to nelze objektivě soudit.

        Hele, jasněže na tom můžeš najít mínusy, ale současná situace je podle mě ještě horší.

        • Funkčnost na PC je vždycky loterie. To každý PC hráč zná. Ale nehodnotit to je fakt nesmysl. V případě problémů by recenzent mohl vyzkoušet hru i na jiné sestavě a zohlednit, jestli se to děje jen někde nebo i jinde, ale na známku to prostě vliv mít musí. Zde autor do technického stavu počítá nejen výkon hry jako framerate dropy, ale i evidentní herní bugy jako nepřipojení budov na sítě a silnice. Obojí významně kazí herní zážitek a nejde to opomenout. Samozřejmě by měl být recenzent soudný a nekritizovat nízký framerate s nastavením na max, pokud hraje na vykopávce jen s bídou splňující minimální požadavky. Ale to se tu snad neděje. Do budoucna nikdy nevíš, jestli autoři technický stav opraví a naopak mohou opravit nejen ten, ale i hratelnost a prezentaci (No Man's Sky). Prostě se recenzuje, co k recenzi přišlo a konec. Vývoj oprav a přidávání obsahu může být pokryt dalšími články nebo uživatelskými recenzemi.

    • Nesmysl. Když to nejde hrát , tak je mi úplně jedno, co to má údajně umět nebo jaké skvělé prvky ta hra má. Navíc bys tím legitimoval tyto nekalé praktiky, kdy vydavatelé mají tu drzost prodávat vadné zboží za plnou cenu. Takto jednoduché to je.

      Toto by byla jen další cesta do pekel herního žurnalismu.

    • MalyZeli

      To je těžký. Souhlasil bych s dvojitým hodnocením, zvlášť pro hru a zvlášť pro technický stav, ale zase na druhou stranu když si odváží vydat hru v takovém stavu, špatné recenze si zaslouží, ať už je hra jakkoliv dobrá. Já hru určitě vyzkouším přes GP. 

      Když už tak by mohli dělat aktualizace recenzí po určité době, pokud hra prošla nějakým faceliftem. Ale to sem tady viděl tak maximálně u No man's sky myslím?

    • nightborne

      Však to píšu i v textu, a můžu potvrdit, že jako recenzent to taky nesnášim, protože přesně tohle dilema, který zmiňuješ, u hodnocení dobrý, ale technicky selhávající hry samozřejmě máš v hlavě. 

      Jenže na druhou stranu je úplně stejně ošemetný hodnotit něco podle toho, jak to jednou může bejt – protože vývojáři slíbili, že bude líp, a ne podle toho, cos viděl na obrazovce ve hře, kterou ti dali, abys ji zhodnotil.


      • To chápu, ale jak už jsem psal jinde, známí Youtube recenzenti SkillUp a Force nedávno mluvili o tom, jak je ošemetné hodnotit technický stav PC her. Oni prostě mají určitou kombinaci hardwaru a hodnotí jen to, jak hra jede na jejich PC. Takže se třeba u Cyberpunku stalo, že SkillUp to před vydáním pochválil, protože mu to jelo vcelku dobře, a po vydání mu lidi nadávali, že je "ShillUp", protože zamlčel technický stav.

        A teď si pro ilustraci vezmi opačný příklad - recenzuješ hru a furt ti to padá, seká se atd., prostě hrůza. Na Games.cz napíšeš "hra dobrá, ale na PC příšerně nedodělaná, prakticky nehratelná 4/10", a pak se ukáže, že tam byl nějaký bug, který se projevoval jen na tvé kombinaci HW/SW a nikde jinde. Takže pro 99.99 % hráčů ta hra jela naprosto bez problémů. Jakou vypovídací hodnotu by těch 4/10 pak mělo pro kohokoli, kdo tenhle web čte? Je to samozřejmě extrémní příklad, jen pro ilustraci pointu.

        Proto si myslím, že by ty věci prostě měly být oddělené, přinejmenším u PC her.

        • OsamaBinBowlin

          Jojo, na tom něco bude. Já taky osobně neměl problémy se Cyberpunkem na PC, měl sem ho hned v den vydání, a spíš mi hra jela hůř po tom co to začali opravovat... Ale hru jsem si náramně užil... Pořád si ji teda užívám. Ale např takový Jedi Survivor jel strašně na všech platformách, PC, Xbox, PS5, a viděl sem nedávno nějaké záběry, a na PSku to pořád jede strašně. A hra dostala i tak velice dobré hodnocení. Recenze jsou tu velice nekonzistentní.

          • No a mě právě Survivor jel dobře. Jako během 50 hodinového průchodu jsem měl pár cukání, ale jinak bez problémů. I oficiální vyjádření EA tenkrát mluvilo o tom, že problémy má "určité procento našich hráčů", ať už to znamená cokoli.

  • Já to vidím tak, že když hra vyjde, tak jsou mi úplně jedno nějaké budoucí aktualizace. Tak jak hra vyšla, tak ji recenzuji a co bude v budoucnu mě nezajímá. To, že někdo vydá hru a potom spoléhá na aktualizace, je jeho blbost. To je to samý jako když mi někdo v restauraci přinese jídlo v hrozným stavu a řekne "za měsíc to už bude v pořádku". Vydej hru až když jseš si jejím stavem jistý na 100%. 

    • no prave tohle je recenze EAccess verze hry, ne plne verze hry...

    • Srovnávat hru s jídlem je docela vtipné.... O zbytku ani nemá cenu mluvit. To je prostě herní vývoj, řídí je hlavně kravaťáci i když by samotní vývojáři chtěli jinak.

      • jurb83

        Tak dajmetomu, ze si kupim auto za plnu cenu, lenze este nema sedacky, ani smerovky, cez dieru v streche prsi, ide maximalne 50kmh, ale neboj, oni mi to za par rokov opravia a zatial jazdi v hentom....

        • Pokdu tě na to prodejce (a recenze) předem upozorní a ty si takové auto koupíš je chyba na straně prodejce, nebo na tvé straně?

          • jurb83

            chyba bude v tych ludoch, co obhajuju taketo praktiky

      • Derp_1337

        "herní vývoj řídí ji kravaťáci, i když samotní vývojáři by to chtělo jinak"

        To jsi popsal herní vývoj u AAA her u těch největších firem. 

        Méně náročné hry u menších firem to tak většinou nemají. Tam se občas najdou vývojáři, co to dělají z nadšení. Je neomezuje nějaký manažer od vydavatele, kterému mu jde jenom o minimalizování nákladů, aby tak maximalizoval své zisky.

        V posledních letech ty nejzábavnější hry pocházejí od malých či středních vývojářů. Akurát ty hry nemají tak velký marketingový rozpočet, takže o nich málo lidí ví.

      • Díky 😉

  • delO

    absolutně nerozumím, jak recenzenti přistupují k technickému stavu. Někdy to vadí, někdy to nevadí. Tak nějak mám pocit, že se to řídí davem. Co tak koukám, jak jede Baldurs na PS5 od druhého aktu, tak si to nezadá s Cyberpunkem, přitom to má stejné hodnocení jako na PC, kde chápu, že recenzent to obvykle recenzuje na 4090, tak mu horší optimalizace nemusí vadit. Star Wars potom jelo mizerně i na té 4090, na konzolích škoda mluvit.

    Fakt tomu nerozumím, chtěl bych znát klíč. 

    • "chtěl bych znát klíč."

      Možná tě to bude šokovat. Ale každý recenzent píše jinak, klíč tam není.

      • delO

        no, právě :D, proto mi případá divné, že u určitých her to právě nikomu nevadí a názor je značně uniformní.

        • Klíč je jednoduchý: Jak moc ovlivňují technické nedostatky herní zážitek? BG3 má problémy s výkonem, propadávají se FPS, glitchují se objekty v animacích atd. Fajn, ale dá se s tím žít? Nestává se ti často, že bys kvůli mizernému výkonu hry musel hrát kus znovu. U soulsovky je to mnohem horší, protože tam si musíš časovat své akce a když se ti to nepovede kvůli propadu snímkování, jedeš dlouhý bossfight znovu. Cities2 mají problém s nenavazováním ulic a sítí. Docela průšvih, když si doslova maluješ svoje město, hra generuje bordel a ty to musíš opravovat. Nebo složitě hledáš, proč je část města bez proudu.

          Nemůžeš vytrhnout technický stav a říct, že když tohle, tak tolik bodů dolů. Hra je komplexní dílo a nezáleží jen na tom, kde a jak to skřípe, ale hlavně jak moc to ovlivní ten zbytek.

          • jurb83

            Ja som predvcerom refundoval Hammerwatch 2, lebo sa tam PERMANENTNE postava zasekava do textur!

          • delO

            20FPS konstantě vadí u jakékoliv hry.

            • jurb83

              Tak u sachu by to nevadilo

          • Derp_1337

            Jn, při tahovém RPG jako BG3 ti nějaké občasné propady v FPS neudělají žádnou škodu. 

            Ale při hraní akčních her (třeba FPS, hack'n'slash nebo soulsovky) to může fakt hodně zabolet, když se to začne trhat při souboji s bossem.

            • delO

              jelikož třetí akt je největší ze všech a ve městě to jede cca 20FPS, tak nejsou občasné propady ani náhodou, 20FPS i u tahovky je na motion sickness, to se na mě nezlob.

              • Derp_1337

                Reakce na příspěvek:

                Hele, já měl v Act3 občas propady ze 120FPS na 50 až 90 FPS. Pod 50 FPS jsem ale nešel. Takže žádná hrůza.

                Známý má procesor od AMD a on prý vůbec žádné propady neměl a pořád stabilních 120FPS. Takže fakt záleží na individuální konfiguraci PC.


                Pokud máš slabší PC, tak s FPS pomůžou dvě věci: 

                1.) občas restartuj BG3, což vyřeší problémy s Memory Leak. 

                2.) A pak nastav Frame Rate Cap na 50 a Vsync na Double Buffering. Tohle zaručí stabilnější FPS.

                (Můžeš dát i větší Frame Rate Cap, pokud máš silnější PC. Je potřeba experimentálně najít hranici, kterou tvé PC zvládne.)

                • delO

                  Reakce na příspěvek:

                  x

                • delO

                  Reakce na příspěvek:

                  celou dobu se bavím o PS5 verzi, stačí číst. 

                  • Derp_1337

                    Reakce na příspěvek:

                    Hele, v prvním příspěvku jsi sice zmínil PS5, ale pak jsi začal psát o PC a o výkonu na RTX 4090. 

                    Takže já jsem četl dobře. To, že píšeš zavádějící informace je jenom tvoje chyba.

                    • delO

                      Reakce na příspěvek:

                       Co tak koukám, jak jede Baldurs na PS5 od druhého aktu, tak si to nezadá s Cyberpunkem, přitom to má stejné hodnocení jako na PC, kde chápu, že recenzent to obvykle recenzuje na 4090, tak mu horší optimalizace nemusí vadit"

                      Zavádějící? Spíše jsi de@il, který nechápe psaný text.

                      • Derp_1337

                        Reakce na příspěvek:

                        Zjistil jsi, že jsi udělal chybu a nemáš na to řádný argument, tak ses uchýlil k osobním urážkám. Jsi trapný.

                        • delO

                          Reakce na příspěvek:

                          kde je přesně ta chyba? To, že jsi deb@l, tady ví asi každý, to že to říkám na rovinu, ber jako něco navíc, to pro tebe každý neudělá. Pokud jsi takový deb@l i v reálu, je čas pořád s tím něco dělat.

                          Popravdě už nemám slušných slov, já tady píši tak málo a kdykoliv něco napíši, tak musíš psát ty svoje nesmyslné sr@nce a na všechno reagovat.

                          Ten text je jasně psaný, že optimalizace na PC nemusí být pro recenzenty problém, jelikož se recenzuje na high-end kartách, pokud recenzuješ PS5 verzi, každý dostane stejnou hru včetně stejných FPS, proto je za mě nepochopitelné, že to může mít stejné hodnocení jako PC verze. 

                          Už nevím, jak bych měl psát, aby to tady pochopil i ten nejjednodušší deb@l.

                  • Mmeow

                    Reakce na příspěvek:

                    Když hraješ na topinkovači, nemůžeš se divit... 

    • medveddd

      My máme celého Baldura extrémně zabugovaného od začátku hry - hrajeme teda na splitscreenu, ale to bych neřekl, že je omluva, hra by snad měla fungovat ve všech módech.

  • Hidden

    Diky za recenzi. Neocekaval jsem od toho vice nez vylepsenou jednicku (v zakladu) a to, zda se, splnuje. Ovsem take jsem necekal, ze technicky stav bude tak otresny - ze hra vykonem nebude trhak, na to jsem se uz po jejich vyjadreni pripravil, ale ze i s 4090 to bude tak hrozne... to uz je docela drzost (a dost pochybuju, ze s release verzi to bude vyrazne lepsi).

    • jindra.veliky

      Uvidíme. Na streamech přímo od tvůrců měli rtx 3080 a pohoda...

      • Hidden

        Tezko rict, je sice pravda, ze na tom streamu to nevypadalo plynulosti uplne zle, ale bylo to 1080p a zdalo se mi, ze i s dost osekanymi detaily. Asi hodinu zpet jsem videl nejake aktualni zhodnoceni verze hry, ktera je udajne urcena pro release a na high detaily ve 1440p to teda nebezelo na 60 fps na rekneme  "lepsi mainstream" karte 4070Ti ani nahodou. Coz me prave velkym optimismem nenaplnuje.

  • Uz pres mesic davaji vybrani streameri na youtube gameplay videa a nezaznamenal jsem jedinou stiznost na technicky stav, ten rozpor je ponekud zvlastni.

    • jindra.veliky

      Do posledního týdne nesměli techjickej stav komentovat. V jednom z posledních videí to streamer říkal... doporučuji dohledat (byl jeden z těch nejsledovanějších) 

    • ales.smutny

      Schválně, Metacritic a čtu jen verdikty... :) Každý řádek jiný verdikt.

      "Despite its few peculiarities and performance issues"
      "It may stumble under the weight of technical performance"
      "...although this comes at the expense of very demanding system requirements"
      "Whereas the game faces technical challenges at launch..."
      "It's a shame that Cities: Skylines II has performance woes because..."
      "There’s still work to be done, but Cities Skylines 2..."
      "... even in the face of early performance woes..."
      "Even in this subpar technical state, Cities: Skylines 2..."
      "Too bad the game lacks in modes and optimization"
      "Of course it still needs more time to build (pun intended) ..."
      "Sadly, all of that is really dragged down by myriads of technical problems..."
      "... while performance problems spoil the beauty..."
      "...the game’s consistent technical problems tend to mire that calculated success..."
      "...as you grind through the performance issues..."
      "...plagued by stability issues..."
      "...It feels like playing a beta, or a very early Early Access game..."
      "...completely overshadowed by its technical problems..."

      • To znamena, ze te druhe polovině recenzí to nevadilo, anebo to nestalo za rec...aha:)

        • ales.smutny

          Ne, to znamená, že u té druhé poloviny recenzí je to chce i rozkliknout a nezůstat jen u verdiktů :))) Ale nice play! :)

          • jack

            Mi to připomíná recenzi Cyberpunk zde. Měl recenzent u Skylines 2 napsat jako Šarka u CP, že technické problémy mu nezabránily si hru užit a dát ji 9/10?

            • ales.smutny

              Jenže ony mu zabránily, to je ten rozdíl :) Já CSII také hrál a je to peklo, ke kterému se Cyberpunk neblíží ani na míli daleko.

    • Derp_1337

      Když ti někdo zaplatí několik (desítek) tisíc dolarů za to, že budeš streamovat jejich hru, tak do smlouvy ti většinou dají nějaké NDA, kde je napsané o čem nesmíš mluvit. Tak to prostě funguje.

      Až to bude oficiálně na trhu a dostane se to do rukou i "obyčejným" streamerům a normálním hráčům, tak teprve tehdy se ven dostanou i nějaké necenzurované názory.

      • Nebo ho zasponzoruješ HW sestavou, která to dá? Ale bude na jiné úrovni, než co má běžný uživatel?

        • Slavik_Jenda

          Pokud je špatná  optimalizace, tak to HW obvykle nezachrání...

  • ZOLLINO

    Mam pocit ze z Paradoxu uz jede zavan cash grabu, pred Vanoci + milion spoplatnenych dlc. Games v ramci jejich dobre snahy mohli pockat s recenzii na jaro 2024, kdy ta hra bude mozna hratelna. Ale vysla jako vysla a proto si vic nezaslouzi. Tohle same sme tady meli presne pred 2 lety s BF2042. Ta hra je komplet a funkcni az dnes...

    • XXDarthVaderXX

      Ta hra bude jistě super, asi jako Rome II po hromadě patchů, kdy se toho hodně opravilo a mezi tím si lidé pořídili nový HW. No, ale co jsem se díval, tak i karty typu 4080 - 4090 při max nastavení to nedávaj a to není zrovna nejlepší vizitka. Jasně Crysis byl ve své době také v pr#eli, ale byl to takový benchmark co dobře vypadá. Moc se nepovedla třeba optimalizace ke GTA IV, ale tam na rovinu řekli, že to současný HW na max ne utáhne a člověk věděl jaká je situace... Jo někdo brblal a třeba ohledně AA oprávněně, ale bylo si třeba uvědomit, že i na střední nastavení to na PC vypadalo lépe než na konzolích. Pak jsou případy her jako RDR2, kde je to hodně o ladění a když to člověk poladí, tak i na obstarožní sestavě to jede kolem 35 - 40 FPS s většinou věcí na ultra, ale pokud to nechá na nastavení hry, tak i high nastavení dávalo sotva 20 - 25 FPS. 

    • radim.zaty

      Paradox jede cashgrab už několik let. Vůbec bych se nedivil, kdyby tohle vydal teď jen proto, že mu za to MS nasypal za ten gamepass. Přece si nemohli myslet, že jim to u recenzentů projde?

      • XXDarthVaderXX

        Microsoft bych do toho netahal, pokud by to viselo na něm, tak by tlačili na vydání i na konzole.

  • jurb83

    Vyzera to pekne, ale na Workers and Resources to nema!

  • jindra.veliky

    Lidí, kupoval jste někdo krabicovou verzi? Je pro Steam? Mám už připravenou objednávku:D 

    • mr.clayman

      Mám ji objednanou, ale vyzvedávat ji budu nejspíš až v pondělí. Divil bych se ale, pokud by na Steam nebyla.

  • Nainstalováno, už počkat jen ty 2 dny do spuštění. Gamepass.

    3600X s RTX 3070, 32 GB DDR4, tak uvidíme jak to poběží.

    • jurb83

      Co som cital, tak full HD by malo ist normalne 60fps

      • Hidden

        Zalezi, jak definujes "normalne". Co vcera nejaky streamer pomerne zevrubne otestoval posledni build hry na ruznych kartach a procesorech, tak na prumernych 60 fps (pri 1080p) se tam dostala maloktera karta, a to jeste typicky s Low nebo Very low nastavenim hry. S High nastavenim se na 60 fps ve fullHD vyhrabala jen 4090, a to jeste s odrenyma usima.

        Pro zajemce odkaz na vysledky.

        • jurb83

          tusim som videl ze 3070 na 1080p medium isla 60fps. ale to tam v meste este moc toho nebolo samozrejme

          • jindra.veliky

            Od 25 000 obyvatel se pak ty FPS už nemění, je rozbor na youtube

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit