Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • dejte sem nejake screeny toho co jste postavili, misto kecu *3*
    • walltar
      http://imgur.com/a/sc113

      Mám nějaký obrázky tady ... ale spíš to bylo testovací město u kterýho sem zkoušel různé typy křižovatek.
      • Jack1947
        To nevypadá nejhůř hýbe se to slušně nebo jsou tam nějaké problémy s optimilizací... Citylife to totiž měl, při větších městech už to bylo celkem znatelné... + třeba napřídklad jsou tam taky ty silnice které končí ale auto po nich jezdí atp?
        • walltar
          Tak u toho mojeho města něco přes 60K obyvatel zatím žádné zpomalení ... 60FPS když se odzoomuju a kolem 55FPS když jdu blíž.

          Ale zatím jsem to měl puštěné na max ... myslím, že když se to trochu stáhne, tak to bude ještě lepší.

          Prý dost náročné jsou stromy, které se hýbou ve větru.
          • 90K obyvatelstva a nevyděl jsem jediný frame drop ... tomu se říká optimalizovaná hra .. a to hned v den vydání .. o tom si může ubisoft a sega nechat jen zdát
          • Jack1947
            Pokročilá fyzika, to se hned tak nevidí. *3*

            Méně FPS jsem ani nečekal, já jen že už Citylife mělo problémy s větší zastavěnou plochou bylo to trochu otravné že to jezdilo pomaleji i to oddálení déle trvalo.
  • Jack1947
    Ano, pasivně agresivní nebo neagresivní přístup který by nikoho (platíčí) neomezoval... to schvaluji s tím souhlasím. *3* To posvěcuji.
  • Mám s tou hrou jeden velký problém a to ten, že je i s Hard Mode velice, ale velice jednoduchá. Jestli by se někomu v této hře podařilo zbankrotovat, tak bych fakt koukal.

    Základ je ale solidní, ale chce to více propracovat herní mechaniky. Zkusil jsem pirátku a po 15 hodinách hraní jsem to smazal. Chytlavé (čas u toho utíká fakt rychle), ale nulová výzva. Počkám si nějakou dobu, jak se hra bude vyvíjet a pak zkusím znovu a pokud to bude dobré, tak i koupím.
    • Jack1947
      To je trochu přehnané co vím já taky tyhle hry vždy byly hlavně o tom postavit spoustu domů, továren a bůhví čeho možného... aby se vybyblbi všichni takže argument " Jestli by se někomu v této hře podařilo zbankrotovat"

      Je zvláštní, není to budovatelská strategie typu Stronghold kde to je omezené a jak již bylo řečeno asi to chce... jinej simulátor měsdta např Simcities. *3*
    • walltar
      Už je první opravdu těžký hardmode mod ... ale Oficiálně hra asi nikdy těžká nebude.

      Tenhle žánr her prostě těžký není... protože velká část jeho hráčů chce stavět pěkné města podle svého, bez toho aby se jim do toho hra nějak moc pletla.
      • s timhle bych nesouhlasil, pokud si hráči chtejí v city building hrách jen stavet, od toho tam jsou cheat mody. jinak napr. v simcity 4 a i v cities xl nebylo zas tak uplne lehky udržet vyrovnaný rozpočet
      • V tom případě mohli mechaniky úplně vynechat a udělat z toho jen 3D editor měst. Nedává to vůbec smysl.
        • walltar
          Já nevím, ale je to tvůj první city builder?
          • Není. Několik let jsem hrával SC4, kde se podle mého názoru podařilo vyvážit mechaniky a estetické budování města.
            • walltar
              Jo já už od začátku mám mod, který tohle teleportování zastavil ... teď je hardmode mod, který přidává další věc, že když se lidi nedostanou několikrát za sebou do práce, tak opustí město.
            • Problém je, že ani ty zácpy nemají vážný dopad na tvé město. Ohořelou budovu zbouráš a hned je tam nová. Ztráty z nedovezených materiálů jsem nepozoroval. A zaměstnanci se do práce v případě velké zácpy jednoduše teleportují, aby nedošlo k zablokování simulace (popsáno na ofic fóru).
            • walltar
              Tak ze začátku s tím fakt nejsou problémy... ale jakmile zjistíš, že ti nestačí silnice co máš, máš všude zácpy a třeba hasiči se nedostanou k požáru, nebo dodávky materiálů se nedostanou k továrnám tak to celkem problém je.

              A já třeba při hraní na hardmode neměl nikdy obrovské zásoby peněz, takže když se mě tohle stalo tak sem najednou byl -10K za měsíc a ani ta 60K půjčka nestačila abych to opravil.
            • Ja teda to mesto posral hned nekolikrat ale je fakt ze zezacatku je to trosku snazsi nez v pokrocilejsich fazich hry teda pokud nahodou zbesile masove neprezonovavas.
            • SC4 nebylo těžké (ani na nejtěžší obtížnost), ale pořád tam člověk mohl něco posr@t a musel si věci hlídat. V C:S mi příjde, že se vše vždycky srovná a nic tam ničemu nevadí. To, že mi tam něco "twitter" hlásí za problémy je jedna věc, ale to, že to nemá v praxi takřka žádné následky je věc druhá. :-/
            • walltar
              Tak SC4 v základu mě nikdy nepřišlo nijak těžké ... tohle je sice lehčí, ale nemyslím, že o moc.

              A to sem tehdy skoro nechápal jak co funguje.
  • Zdravím.
    Myslíte, že bude na tuto hru čeština? Jestli má cenu to kupovat...
    Děkuji.
    • Uz se na ni pracuje, ale tady opravdu neni potreba a hra je to vyborna;)
      • To je super nebo moje angličtina není vůbec dobrá, kdy bude k dispozici a kde jí pak najdu, díky
  • tato hra je fakt dobrá .. bohužel bych řekl že v moha věcech je příliš automatizovaná a když se ai nechová tak jak by hráč potřeboval nejde to změnit .. zaměstnanost ve regionech , industriální výroba (export/import a výroba/těžba), hromadná doprava.. ale v čem je tato hra geniální a strávíte s tím většinu času je řešení dopravních situací ... popravdě skoro bych to nazval cities in motion kde můžete stavět silnice ale ne tramvaje (ty mi tady opravdu chybí ) ale i tak u mě 9/10
  • Noo, ta piratska cesta je casto velmi pohodlna...
    Presne ako sa pise na konci v .nfo suboroch:
    Support the software developers. If you like this game, BUY IT!
  • Hodně jsem se těšil a o to větší bylo zklamání. Obsahu málo, komplexnost se vytrácí a bugy jsou všude kam se podíváš. O přirovnání k simulaci ani nemuže být řeč. Postavil jsem vodní přehradu a nějakou dobu se věnoval stavění jednotlivých čtvrtí, když jsem pak po nějaké době oddálil mapu byla púlka mapy pod vodou *9* . Hru jsem si stáhnul (s koupí jsem váhal a dobře jsem udělal), hrál několik hodin a odinstaloval.
    • Možná to bude tím, že přehrada zadržuje vodu a ta se pak hromadí :D
  • Co se týče realistického zobrazení, komplexnosti a robustnosti, nesahá Cities Skyline Cities XXL ani po kotníky, co se makroekonomické simulace týče, nesahá Cities Skyline Capitalism 2, potažmo Capitalism Lab ani po kotníky. Ale je to rozhodně lepší než aktuální SimCity. Kdo hrál akorát SimCity, nerozumí matematice, hospodářství, ekonomii a jeho vrchnolnou strategií bylo hrát Rome Total War, jistě bude potěšen, pro náročnější hráče Cities Skyline rozhodně není.
    • walltar
      Myslím, že to je celkem dané žánrem... Ale jinak v Cities XL sem žádnou komplexnost nenašel. Jen celkově mrtvou simulaci, kde si můžeš postavit pěkné město.

      Ale C:SL není simulátor... je to City Builder. Prakticky hra velice inspirovaná Sim City a tak ji vždycky prezentovali. Osobně mě hra baví, i když rozumím ekonomice. Hlavně protože sem od ní nikdy nečekal žádnou složitou simulaci.
    • A jakou lepsi hru stejneho zanru by jsi doporucil?
      • Žádnou. Je to jen tragéd, co ze sebe dělá něco lepšího. Zakomplexovanej přistřiženej mamrd.
  • Musím říct, že přístup Paradoxu k hrám po vydání pomocí DLC je skvělý. Osobně mám od nich Europa Universalis IV a díky super DLC se hra neustále zlepšuje i léta po vydání. A určitě mi není líto pustit korunu za placená DLC, když vidím, jak se hra zlepšuje. CIties Skylines doufám nebude vyjímka a rád podpořím další zlepšování uper hry kupováním DLC. Protože vím že platím za dobrou věc.
  • hra je to dost onicem, po dni stravenem budovani mesta uz tam nenico hrat a hra je v podstate ukonce

    pramalo obsahu a ani ne moc sofistikovaneho
    • Možná. Ale má dobré jádro a další obsah bude přibývat.
      • chci hru kterou si zaplatim a ne to co tam nabastli nekdo nakolene polofunkcni polocheatersky prvek
        • ALe ta hra je dobrá už teď. Rozhodně lepší než SimCity 2014.
          A pokud si ji nechceš kupovat teď, ta si ji kup za rok v nějaké slevové akci se všema DLC.
          • Musím souhlasit s 3EK. Hra se napovrch tváří skvěle, ale....Simulace je jen nasimulovaná. Lidičky tam sice jsou, ale naprosto k ničemu. Když "Pepa Novák" sedí x měsíců doma a pak x měsíců v práci a to pořád dokola a ani nepotřebuje mít do té práce silnici...
            Postavil jsem industriální zónu úplně odstřiženou (rozuměj nepřipojenou na silniční síť) a hle fabriky fungujou, mají zaměstnance, akorát po čase jim dojdou suroviny. Nic se ovšem neděje, zbourám opuštěnou fabriku a vyroste nová a jede se dál.
            Postav zóny, rozmísti pojicejní stanici, hasičárnu, školu, park...o nic jiného nejde.
            Teď se mi stalo, že zaboha nemůžu rozjet elektrárnu na uhlí...v první městě v pohodě, v dalším je za chvíli bez uhlí...nevím no
            Co se týká obsahu - podprůměr, podpora modování je jedna z mála věcí, které stojí za vyzdvihnutí
            Co se týká obsahu - podprůměr.
            Přijde mi to celé jako "Early Access"
            • To max: Zkoušel jsem. S velikostí města mám bohužel velký problém. Kdyby to bylo aspoň tak 4x větší, tak by se nad tím dalo přemýšlet
            • zkuste nové simcity. ano, hra mela nepovedený start ale tvurci hru patchovali a ted funguje multiplayer i simulace ekonomiky. jiste, hra není o stavení velkych mest, ale spíš o mikromanažmentu malých ctvrtí. i pres to se dá s dizajnem "mesta" vyhrát a postavit neco hezkého
            • Ano. Obsah tam chybí. Toho jsem si všiml asi po dvou hodinách hraní. Proto doufám, že Paradox bude pokračovat v rozšiřování hry. Hra se očividně zaplatila. Což je dobře, protože jinak bychom skončili se simulacema měst asi na dobro. Takhle to má alespoň budoucnost s tím, že Skylines 2 nebude dělat tým 10 lidí, ale bude jich třeba 3x tolik. Sice si můžeme říkat, že nechceme utrácet hry které vypadají nedodělané, ale Europa Universalis, Crusader Kings nebo Hearts of Iron jasně dokazuje, že Paradox umí dělat klenoty, ale bez finančního úspěchu se to prostě neobejde.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit