Přejít na výpis diskuzí
Clint Hocking se zamýšlí na kultem znovuhratelnosti
2.8.2012 | Aleš Smutný
24 příspěvků
-
Ono kdyby se zaměřily na to aby hra byla zábavná, tak ta znovuhratelnost tam bude taky. *6*
-
No ja fakt neviem. Takú mafiu som hral asi 10krát a zahrám si ju určite ešte zopárkrát. A to je pritom lineárna hra, ktorá Ti už vlastne nemá čo ponúknuť na druhé zahratie.
-
-
Stejně jako kniha a film,také se jsou lineární,ale jestliže hodně zabaví tak je lidi často čtou sledují znova.
-
-
Nejlepší znovuhratelnost mají strategie *2*
Warcraft 3 FOREVER !!! -
-
S tim souvisi i dota.. Ta hra je vlastne pokazdy stejna :D.. Jak ty sachy :D.. Zalezi na tom, jak to zahrajes :)
-
Podle me si treba s Quake III nebo Counter Strikem ve znovuhratelnosti nemaji co vycitat :)
-
-
mňa paradoxne veľká hĺbka a teda nutnosť časovo náročného prenikania do hry samotnej často od nového hrania odradí (príkladom môže byť Planescape). Osobne mi v tomto vyhovujú predovšetkým hry krátšie, ktoré je možné hrať naplno kedykolvek si človek zmyslí a kde je možné sa neustále zlepšovať. Preto u mňa v tomto aspekte vedie Mirrors edge, prípadne Portal a desiatky starších hier.
-
Uz jsem pomalu zapomel co je znovuhratelnost. Mam problem u neceho vydrzet alespon 1/2 hodiny
-
-
Zkus něco staršího já jsem před pěti dny vyhrabal dvě original CD Rainbow Six Raven Shield a u toho dokážu vydržet i víc, jak dvě hodiny to plánování trasy týmů, výzbroj atd... musím říct, že se u toho bavím daleko víc, jak třeba u MP BF 3. A nejlepší, když si vypneš uplně vše minimapu, zaměřovač, náboje prostě zbude ti jen holá zbraň dáš si obtížnost na elite a máš vystaráno na několik désítek hodin :)
-
-
vsak taky nic novyho nehraju. Proc nevychazi dema :(
-
-
-
Achievementy ať si strčej za klobouk
-
Já si klidně zahraji po nějaké době znovu i adventuru, která je dobrá. Když mě ale openworld hra (či RPG nebo strategie) nebaví, nepomůže tomu ani spousta herních možností a jestli ji vůbec dohraji, tak už se k ní nemám chuť vracet.
-
V dnešní době znovu hratelnost znamená miliony achievementů, na které já osobně úplně "dlabu".
Proto možná tak letí hlavně MP hry, protože udělat opravdu kvalitní SP hru je kumšt. I když jsou i takové Dragon age, Zaklínač, Deus ex, pro někoho rozporuplný Skyrim, osobně mam rád i "SP" Fifu, resp. manager mod. -
Nedělal bych z toho vědu. Některé hry a žánry svádějí ke znovuhratelnosti víc a některé míň. Tak to vždycky bylo a bude..nic bych na tom neměnil. Potom záleží na hráči...třeba já osobně až na pár výjimek nehrál nikdy příběhovou hru 2x do konce.:)
-
nad kultem*