Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Horst_Fuchs

    1) Jednoznačně systém checkpointů,

    když už je chce někdo mermomocí mít ve hře tak ať jsou prosím před obtížným úsekem a hned po něm. Jinak nejlepší savování je pochopitelně quicksafe přes F5, nechápu proč tenhle způsob téměř vymizel.

    2) Příliš snadno přeskočitelné animace,

    není nic horšího než když po těžkém bossfightu náhle začne přehrávat animace a já omylem kliknu nebo zavadím o mezerník a celá animačka je v <!> a já nevím co se dál stalo a ani nemám možnost si jí znovu přehrát.

    3) Otevřený, ale prázdné světy.

    Je sice hezký, jak se každej už od dob Daggerfallu každej snaží udělat co největší herní plochu, ale k čemu je to dobrý když je nesmyslně prázdná, a v zemi kde mají žít tisíce lidí, elfů a dalších hejhulů narazíš sotva na pár desítek jedinců a navíc jediný co můžeš dělat je plnění tupých stále stejných úkolů typu, zabij toho a to, přines ono, najdi toto atd.

    4) Collectibles a achievementy kam se podíváš,

    S prázdnými světy souvisí nejrůznější herní či sběratelské předměty a nesmysly kterými dneska kdekdo doslova tapetuje svět a levely jen aby ta jeho hra nebyla moc krátká a bez obsahu. A když se autorům ani s tím nechce moc patlat vždycky se dají rychle splácat stovky nesmyslných achievemetů, který stejně nikoho kromě lidí závislých na 100% plnění her  nezajímají.

  • TheGGG

    tak v takovém evil within nebo některých dílech CoD to doslova bylo 10-20 metrů... a to je směšně málo, kór když je to mladý drsný akční hrdina, ten by měl dat 100 metrů běhu jak nic. 

  • lito

    na tom Zaklínač 3 položil celý herní design, když nepočítám combat. 

  • lito

    tenhle prvek se dá přežít, když tvoří tak do pěti procent herního obsahu viz RDR2, naopak když tvoří skoro každé řešení herni aktivity, tak je to naprosto nepochopitelné selhání.

  • J.V.Stalin

    "Například u starého Return to Castle Wolfenstein, Call of Duty 1,
    Half-Life 1 nebo Stalker 1. Stojím si za tím že právě tam tento systém
    ukládání té hře dal na větší zábavnosti a to asi z toho důvodu že ty hry
    jsou těžké."

    Ty hry vznikaly v úplně jiné době a dost ji reflektovaly. Ale budiž, tam ten styl ukládání ještě jakž takž smysl měl. V dnešní době už je to opravdu spíš (zasloužený) přežitek. Pamatuju si, jak jsem viděl kamaráda co hrál Dooma 3 (u kterého se asi všichni shodneme, že to opravdu těžká hra není), tam byla možnost ukládat kdykoliv. Hra byla spíš stočená směrem k hororu a jeho styl hraní byl "zabiju dva Impy/menu/save, zajdu za další roh/zabiju Impa/menu/save, další Imp ho škrábnul/menu/load/zabije Impa/menu/save" - ten člověk takovým způsobem dohrál celou hru a nejen, že si sám totálně zničil tu horovou část, ale taky přes 30% herního času strávil save/load mechanikou. Je to v pořádku?

    Jakmile dáš hráčům takovou svobodu, tak toho určitě začnou zneužívat.

  • Derp_1337

    Jinými slovy vám vadí, že vývojáři zjednodušeně simulují vylepšené smysly a dlouholetý stopařský trénink.

    Bez těch čevrvených fleků by se dost těžko na monitorech hledali story v laciných texturách trávy.


    Ačkoliv si myslím, že je to nutný ústupek hratelnosti, tak chápu, že tenhle designérský prvek působí lacině, když ho vývojáři používají až příliš často.

  • Derp_1337

    "neschopnost postav uběhnout víc jak deset metrů, než jim dojde stamina"


    Předpokládám, že těch "10 metrů" je spíš nadsázka a prostě jsi měl na mysli "relativně krátký úsek".

    Myslím, že ten relativně krátký "sprint" je dost realistický. V reálu by jsi taky neběžel třeba kilometr s plnou výbavou: nějaká velká a těžká hlavní zbraň (BFG), záložní zbraň, munice, nějaké výbušniny (např. granáty) a pak třeba nějaké brnění nebo neprůstřelná vesta.

    Prostě ne každý je takový polobůh jako Doomslayer, který dokáže během neustáleho sprintování střílet z rakometu a do toho si ještě poskakuje 😎

  • maros.goc

    stlačíš tlačítko, aktivujú sa schopnosti postavy, ktoré odhalia červené fľaky na zemi a ty ich máš len nasledovať, aby si prišiel k cieľu...tomuto sa bohužiaľ nevyhol ani Zaklínač 3

  • pichpe

    Mě nejvíc štve (jak zmiňoval ToyTom níže), když hra neumožňuje save při vypnutí a následně pěti zapnutí nahrání právě v tím místě kde jsem skončil. Někdy hru musím vypnout co nejdříve (ne nehraju v práci :)) a nemám čas doběhnout někam kde to můžu uložit, porodné ji chci vypnout sám, ale jsem doslova nucen hrát až k nějakému checkpointu, kdy třeba ani nevím, za jak dlouho bude.

  • sssssd

    to, co popisujes, je naprosto pochopitelny. Nemuzes vyhodit z enginu streaming a michat to dohromady s vytizenim CPU :-D Vetsina technologii co obsahuje ty optimalizace co popisujes, jsou multiplatformni. Samozrejme pokud chces delat jen pc, asi by ti to proslo, pokud nepocitam to, ze bys to studio zrejme neuzivil.

  • Carnage666

    Občas jsem to skipnul i tím že jsem jen to E držel  bez toho aniž by mi to hra ukazovala a šlo to.

  • omiklon

    Cože?

  • kotty

    Mám NVMe SSD, takže tím to vážně nebude. Jak jsem psal, podle toho, co jsem hledal jsem nebyl jediný. A myslím, že většina dnešních hráčů již má alespoň nějaké SSD. :)

  • TheGGG

    -povinné stealth pasáže, kde prozrazení znamená konec hry, aniž by to dávalo nějaký dějový smysl

    -neschopnost postav uběhnout víc jak deset metrů, než jim dojde stamina

    -špatná detekce zásahů, kde člověk sice vidí že úderu uhnul, ale zásah se mu  započítá

    -automatické spuštění úvodní cutscény a hry při prvním zapnutí, bez toho, abych mohl jít prvně do menu a vše si řádně nastavit

    -AI parťáci, jejich smrt znamená konec hry a kteří se chovají jak idioti a musíte se o ně starat, místo aby vám pomáhali


  • lito

    červené fleky na zemi, které řeší většinou herních aktivit. To považuji do teď za nepřekonatelný herní opruz a nejlínější herní design.

  • Carnage666

    Metro během intra načítá hru ale pokud člověk jede na SSD hodí mu to jak psal kolega výše podržte E na skip.

  • Izmæl

    Nesnáším, když se nedají cutscény pauznout. 

  • maros.goc

    wtf?

  • LessPh

    Yop, je to pro me jednoznacne meritko kvality, nesnasim lemplovskou praci. Hned na zacatku poznas s jakym vyvojarskym studiem mas cest a hned refundnout. Jestli odflaknou skybox, tak jak asi vypada hratelnost a dalsi ostatni kousky skladacky.. pro me jen to nejlepsi, zadna fujerina:D

  • Derp_1337

    Proč ne? Spousta lidí má nějaký fet!sh, jestli se mu trochu víc líbí skyboxy, tak je to jeho věc 😀

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit