Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    Natažené hry hlavně poslední díl Assassins creed Odyssey který, jasně člověk tam ztratí moře času jenom plněním nepovinejch úkolů a aby smočil :D ale na druhou stranu se neposune v příběhu a protože nepovinné mise jsou potřeba kvůli zvyšování levelu tak je v začarovaném kruhu... potom ještě to ubijejicí cestování hodiny na další neprozkoumané ostrovy, prostě zbytečnej baLAST  a uměle natažená herní doba... pochopím to s odřenýma ušima v Division 2 kde je to hlavní nápln ale Assassins creed by se bez toho obešel... hrozně ztrácí čas je to zábavné ale člověk by příběh dojel do 30hodin možná 15-20

    Opravdu je potřeba aby hry se tak nechutně natahovali a člůověk se nutil přímo/nepřímo do vedlejší aktivit... vzpomenme na První a hlavně druhý díl ono I Black flag bylo dobré ( Rogue neméně) chce to více lineární příběh na nepovinou misi si člověk nevzpomene ale postavy a jejich příběhy si bude pamatovat i několik let po vydání🙂

    • tak zrovna první AC jsem před pár dny rozehrál a byl to strašný zážitek. Je vidět, že si člověk pamatuje hlavně to dobré - na svou dobu velmi slušná možnost pohybu - hlavně vertikálně a parádní grafika (tu už odvál čas), nicméně růžové brýle mi docela brzo spadly. Jediná náplň je vylez na rozhlednu, tím se odhalí 1-2 mise v okolí. Rozhleden je 8-10 na čtvrť, 8x osvobodit místního civilistu, 1x sednou na lavičku a poslouchat, 1x chvíli poslouchat, pak pomalu sledovat člověka a v temné uličce mu dát na budku, 1x poslouchat a pak okrást někoho a tohle všechno 9x (3 města 3 čtvrti). Občas eskorta s bitkou, později úkoly na čas - trasa z vlajek, zabití X vojáků nebo zničení stánků a to je celé. Po tom všem už se člověk ani nijak netěší na závěrečnou misi v každé čtvrti - navíc nepřeskočitelné a dlouhé cutsceny jsou super nápad, když se po splněné misi vracíte do brlohu a na střechách vám "ujede" noha...  Do toho na PC hodně krkolomné ovládání, které je strašně nepřesné. Souboje jsou zvláštní, že někdy bez problémů likviduju zástupy a pak zase nejsem schopný vykrýt skoro nic. Stealth mechanika je příšerná, navíc mne zaskočila nutnost se vždy schovat na pár vteřin do kupky sena nebo jiného úkrytu, bez toho hledanost prostě nezmizí. Z menu dýchá konzolovitost, kdy se počítá s tím, že se konzole prostě vypne a tak se na vypínací tlačítko dostanete asi po 4 různých loading obrazovkách - alt+f4 byla po chvíli jistota. Ono i dostat se do hry - nejprve se načte profil, pak animus a pak až "uložená" hra, kdy vás to navíc stejně dá do brlohu a ne tam kde se to uložilo. Zkrátka dostal jsem se do 2/3 a pak už to vzdal. Oproti tomu je Origins nebo Odyssey zlatá hra. A to jsem si to ještě před pár dny nemyslel. Paměť je zrádná.

      • Jack1947

        Kecy, Assassins creed 1 nebyla pecka byla to nová hra a hlavně to měl původně být spinoff Prince of persia ( ten ale zrušili) konzolovité protože vyšlo na konzoli ještě kjako Launch titul... ne ne Odyssey už je nastavovaná kaše sice zábavná místama ale ve finále člověk utratí fůru času a nikam se neposune nic ho neobohatí Příběh se nezmění, jenom uteče více času tot vše ;)

        AC - Black flag bylo čistě lineární a jediné co se tam dělalo navíc věze a sbírání pokladů ale to mě vždy bavilo. To nemá s nostalgií tolik společného prostě rozežranost ztbytečně natáhnuté hry a pak to taky zlomek lidí do hraje.

        Navíc když jsme u Prince Assassins creed v mnohých věcech selhává ( soubojový systém, platformy i dyž se to dá chápat byla to lineární série beztak)

  • KrPa

    Hral jsem jen W3, prvni mapa byla fakt nuda, ale tak nejak pribehove zapadala k zaklinaci (byl to mysleno jaku uvod pro nehrace predchozich zaklinacu), hlavni pribeh byl pak super, pruzkum mapy (otazniky) bylo nuda (skelige bylo primo utrpeni na lodi), vedlejsi ukoly byly dobre, co se tyce datadisku, srdce melo asi nejlepsi ukoly ze vsech (pribeh ale slabsi), o vine byly ukoly uz slabsi, tam to aspon zachranoval pribeh, od stavby vinice jsem cekal tak trochu vice (stejne zklamani jako v 1. pilarech).


    no na KC:D je lina ligi, opravdu to byla prvni hra, kterou sem chtel po 5h odinstalovat kvuli nesmyslne tezkemu boji, ale nakonec sem to vydrzel, hlavni pribeh je super, dlc pridavaji ruzne a zajimave novinky, vedlejsi ukoly taky ujdou, no aktivity byla otresna nuda

  • victor

    TO je přece jasné .Další Zero days software skladem ;)

    Nebo prostě hry co zaujmou natolik ,že vrátit se k té rozehrané už považujeme za ztrátu času ;)

  • Marines

    Ano, her je tolik, že vlastně se vylučuje je všechny dohrát. Jelikož jsem fanda her od Paradoxu, tak musím přiznat, že některé prostě dohrát nejdou. Nejkratší z těchto her je VicII a to mne vždy rozčílí, protože nestihnu vše vynaleznout, opak je u EU tam se mi už několikrát povedlo že konec vlastně vyhlížím a ten nepřichází. Dříve jsem kupoval hry spíše na objem, dnes už pouze na kvalitu, raději si novinku odpustím na půl roku, než abych kupoval mizernou a vlastně hloupou hru. Asasínské a zaklínačské epizody co všichni autoři zminují jsem dohrál, protože jsem chtěl hlavně prozkoumat mapy a možnosti hry, ale při opakovaném hraní už hry po hození na save, už nedohrávám i když si vždy říkám, že to udělám. Nevím jestli je to dobře, či špatně, ale je to tak...

  • JohnnyLegend

    Homola je vtipnej. Hra roku God of War s krasne variabilnima lokacema a dokonalym gamepacingem po celou dobu hrani je moc dlouhej, ale Phantom Pain s pribehem ve stylu pejsek a kocicka varili dort a druhym aktem slozenym z recyklovanych misi akorat na obtiznost ultrahard (asi genialni Kodziuv game design), to je proste paradicka no. Kazdy mame jiny vkus. Ja s utrpenim a cringem (pribehove bomby typu FOX, XOF, telepaticke litajici decko, ticha polonaha divka se jmenem Quiet a zaporak jak z Austina Powerse) dohral Akt 1 a kdyz jsem zjistil, ze tam je neco jako Akt 2, vzdal jsem to.

    • Jack1947

      Já to dohrál ale překvapilo mě to že v poovině hry budu hrát znovu jen těžší mise bylo mi jasné tady se to zlomilo.

    • Houdini

      To čo popisuješ je vec vkusu. Mne príde Phantom pain niekde inde...

      • JohnnyLegend

        Mne to prislo cringy, az trapne hrat. V dobe vydani to bylo jeste oukej, ale behem peti let to neskutecne zestarlo. Ne nadarmo to je na ps store prakticky nonstop za devet desetikorun.

        Jo a jeste ty nudne mapy. Prvni mapa poust nekde v Asii, druha mapa jakesi africke stepi, obe mapy prazdne, jen se zakladnama ve stylu Far Cry 3. Alespon stealth hratelnost to melo solidni, ale montovat na kazdyho balonek uz me taky po dvaceti hodinach prislo mimo. Kdyz porovnam montovani balonku v kombinaci se strilenim z uspavaciho flusbroku v MGS V a pouzivani thorovske sekyry v GoW, vitez v gameplay mechanice je jasnej.

        • Houdini

          Tak MGS V zďaleka nie je o balónikoch... ide o neskutočné možnosti. Porovnávaš jednu z X mechanik MGS s hlavným ťahákom GoW (a nikto netvrdí, že tá sekera nie je super). Tiež je MGS 5 rokov stará hra a GoW je 2018 myslím. O 5 rokov bude aj GoW  v zľavách za babku. Tu sa porovnávalo to ako vie hra udržať napriek rozsiahlosti a to robí imho MGS lepšie. To nejdem tvrdiť, že je to vo všetkom lepšia hra a že balónik>sekera... Príbeh je vec subjektívna a obzvlášť u Kojimu (Japoncov všeobecne). Rovnako by si mohol povedať, že anime ako take je trapne a napriek tomu pre miliony ľudí evidentne nie.

          • JohnnyLegend

            Jenze MGS neni anime, snazi se zalibit zapadu a je to proste jako vsechno z Japonska, co se snazi imitovat zapad - strasne cringy. Cest vyjimkam jako jsou Souls hry.

            Ano v te hre mas hodne mechanik. Mas tam spoustu zbrani, naprosto zbytecne a otravne vylepsovani zakladny a research upgradu pro zbrane atd. Samotnej gun play byl ale naprosto tragickej a ja osobne jsem pouzival samopal a odstrelovacku s tlumicem jen velmi malo. Cele ty mechaniky se ve vysledku zcvrkly do zakladni pistolky s tlumicem a uspavani, balonek a preskakovani pasazi na zakladne s "auto assign" novych jednotek.

            U GoW me naopak ta sekera neprestavala bavit a chybela mi, kdyz jsi pozdejc dostal klasicke cepele na retezech. GoW jsem dohral velmi rychle, pruzkum semi open sveta nikdy neprestaval bavit, mel spoustu nepovinnych lokaci, graficky dodnes neni mnoho lepsich her (na rozdil od jiz stareho MGS V) a az bude GoW za babku ve sleve, porad bude mene outdated graficky a hratelnostne (uz ted je vlastne v PS Hits za 16 ecek). Zrovna mam chut si to dat znova a ja si to dam, hned jak dojedu TLOU2.

            Jinak ja netvrdim, ze MGS byla spatna hra, v dobe vydani urcite byla velkou udalosti, kupoval jsem ji hned oslnen 10/10 hodnocenima, ale je to tak 7 az 8/10 ve skutecnosti. Hra se stava velice rychle jednotvarnou.

  • KIMCID

    Hraji od roku 1984-5 a byly doby kdy byl hlavně čas a her málo. Teď vychází tolik titulů najednou co mě zajímá, že prostě není možnost vše dohrát.A navíc v 45 letech už mám také jiné povinnosti a zájmy.

    • Jack1947

      Klasické výmluvy ;)

      • KIMCID

        Máš děti,práci a nějaké jiné zájmy než hry?

        • Jack1947

          Už bylo vysvětleno že kdo má nějakou zábavu čas si vždy udělá.

          • KIMCID

            To nikdy vysvětleno nebylo.

  • spoock

    Ja jsem zjistil, ze jsem tak pohodlny, ze si opravdu peclive vybiram openworldy, ktere me budou bavit. Osobne nejmin problemu mam s Rockstarem, kde se jeho hry davkuji velice dobre, bez ohledu na to, ze hra jako takova je strasne linearni. RdR muze byt sebedelsi, ale stejne to dohraju. 

    S Adamem souhlasim, ze nektere hry jsou zbytecne natahovane, v God of War je jista pasaz, kterou klidne mohli zkratit, ale uprimne az tak medove to zase nebylo. Dohral jsem to a pak jsem to loni dojel jeste jednou.


    Kez by bylo vic her ala The Last of Us 2. Silne pribehove v otevrenejsich lokacich s obcasnymi koridory.

    • JohnnyLegend

      Na novem Last of Us 2 me predevsim bavi pruzkum kazde opustene budovy. Kdyz ma hra vybornej environment story telling, je to pro me velke plus. Slusne v tomhle ohledu byly opustene Vaulty ve Fallout 3, ktere vypravely kolikrat lepsi pribeh nez byla main story line o cisticce vody.

      • spoock

        jj, Vaulty ve Falloutech jsou boží

  • je jen málo her, které nedohraju, asi tak 1 z 10ti. Párkrát se mi stalo, že jsem hru přerušil, protože jsem z ní cítil únavu, ale po nějaké době jsem v ní pokračoval a dohrál ji do konce. Stalo se mi to u Pillars of Eternity, u Zaklínače 3, Kingdoms of Amalur. Důvod proč mne hra přestane bavit je přílišná délka a repetitovnost MMO-type questů (nasbírej 30 crystal shardů 30x dokola - viz DA3)

    • KrPa

      no tak dragon age 3 byla fakt sr*cka, lituji tech 5€ za co sem to koupil

  • untentrauer

    Assassiny už vůbec nehraju, pro mě je to uzavřená kapitola poslední díl byl Black Flag ten mě bavil pak sem ještě něco zkoušel, ale zatím se držím dál a čekám na tu pecku...

    Naposledy jsem se nutil k dohrání KCD, tam to bylo absolutně nudné. Nebavilo mě pachtit se po penězích a plnit vedlejší mise, mise s plížením a vylamováním zámků, lovení s tím lukem bez HUDu (i když ze začátku mě to bavilo, ale pak už ne) neustále si hlídat spánek a sytost a k tomu ještě stav/čistotu vybavení, nebo stav čerstvosti potravin které jsem ulovil a chtěl prodat (na konzervant zase nebyli peníze), nebavilo mě ani moc vaření/míchání lektvarů...... Tohle je pro mě problém, tak jsem se snažil jet jen hlavní linii což celkem šlo (až na souboje s více soupeři a ty trapně udělaný bitvy jako ze starýho Mount a blade). A lautr stejný to je s RDR2 rozehrál sem ji, ale opět zase nedostatek peněz a jednotvárnost misí, kterými si máte vydělat nějaký doláče, starost o koně, oblečení, zbraně....Ani ten příběh mě moc nezaujal...Hra mi leží na M2 jak odpad. Budu ji hrát minimálně 2 roky už to vidím...

    • spoock

      KCD bych bez modu a nekolika cheatu nedohral. Dohral jsem to jen proto, ze jsem to zaplatil na KS.

      • untentrauer

        JJ taky sem jim hodil prachy na Kicku...

        DLC to pak hodně poupravili to je pravda, ale díky nim sem přišel o vytrénované prodejce, kteří měli u sebe hodně peněz. Po nainstalování DLC sem jim šel prodat nastřádaný věci a musel sem čekat několik dní, než sem mohl prodat všechno, protože neměli hotovost na to vykoupit vše najednou…úplně mě bolí na to vzpomínat. 


        • Z obchodníků v KCD mam noční můry dodnes. Když jsem musel objet celou mapu, abych prodal výbavu nasbíranou z jedný bitky... fujtajbl. Ale nechápu, jak se ti mohlo nedostávat peněz. Je jasný, že zezačátku je člověk socka, ale tak na konci první třetiny hry jsem měl opačnej problém. A ke konci bych si moh celý Posázaví koupit, a ještě by mi zbylo na novej, vylepšenej klášter. S karbanem a šlapkama. 

          To samý v RDR2, kde jsem sice moc prachů ze začátku taky neměl, ale pak mi došlo, že je vlastně na nic nepotřebuju. V rámci jedný kategorie je ve zbraních rozdíl tak mizivej, že je vůbec nemá smysl kupovat. Krom toho je člověk při postupu hrou stejně všechny dostane grátis, jídlo si uloví, munice se všude válí hromada, stejně jako chlastu, cigaret a podobnejch věcí, koně jsem používal celou hru, protože mi prostě stačil. Takže jediný, na co jsem ve finále potřeboval peníze byly odměny, když pro změnu nevyšel nějakej Dutchův skvělej plán (ale to bylo stejně zpravidla míň, než kolik jsem za tu misi dostal), upgrady kempu a oblečky a vylepšovací předměty z legendárních zvířat. A na to má člověk vždycky dost. Hlavně ve chvíli, kdy odemkne překupníka, protože pak z jedný pitomý přestřelky člověk vyrazí šperky, hodinky a další věci klídně za 4 stovky.

          • untentrauer

            Ano, ke konci KCD to už bylo dobré, zejména, když jsem měl na max Přibyslavice a pak jsem zjistil, že mám všechno vylepšené a koupené a začal jsem se nudit a hledal jsem meče.


            No a RDR2 - jsem v druhém táboru na začátku a upřímně mi vadilo, že nemám dvě pistole a že ta jedna nevypadá, jak bych chtěl a že můj avatar nemá oblečení co bych chtěl, tak jsem honil peníze. Teď jsem jakž takž v pohodě a to se zbraněmi zjišťuji také - že jsou vlastně všechny dost podobné. A opět teď, když už mám co jsem chtěl mě to zase nějak nudí. Nedokážu se vcítit do příběhu. Některé mise mě nebaví a dokonce mě nebaví ani dlouhé cestování na koni. Já nevím čím to je...Musím se přemáhat, abych hru spustil....Jsem nějaký zmlsaný

            • Víš čim to asi bude? Tim, že RDR2 neni tak dobrá hra, jak se nám recenze a skalní fandové snaží namluvit. Já se taky musel v poslední třetině hodně přemlouvat, abych to dohrál. Jednak jsem chtěl vidět konec příběhu, a potom mi přišlo blbý to odložit, když jsem do toho investoval takovýho času.

              On to totiž z hlediska gameplaye žádnej zázrak neni. Svět je sice boží a fakt to vypadá, že si žije vlastnim životem, kterýho jseš součástí, ne hlavnim bodem, ale jakmile tohle nadšení ze hřiště, kde si můžeš jít kam chceš a dělat co chceš vyprchá, začneš si všimat, že... mise jsou extrémně lineární a voděj tě za ručičku až to hezký neni, přestřelky jsou generický, gunplay nudnej a zbraně jsou si strašně podobný (dobře, tady jsem možná trochu moc přísnej, protože před RDR2 jsem hrál Doom Eternal a Metro Exodus, což jsou oboje hry s výbornou akcí), stealth je asi nejhorší, co jsem v AAA hře viděl, spousta aktivit je příšerně zdlouhavá a celkově je to hodně natahovaný.

              Furt to má do špatný hry hodně daleko. Ale kdyby místo realistickejch animací zcvrkávajících se koňskejch koulí zapracovali na přestřelkách, odstranili nutnost hřebelcovat koně každejch 13 vteřin, dali člověku trochu víc svobody v misích (design typu schovej se za šutr, ale musí to bejt tenhle konkrétní šutr, jinak ti nepustíme skript mě fakt moc nebaví) a ideálně úplně odstranili stealth, když to neuměj, byla by to fakt jedna z nejlepších her, co kdy vyšly.

              • untentrauer

                Reakce na příspěvek:

                Jo asi si na to přišel. Bude to tím. Cítím to podobně...Aspoň, kdyby dali člověku vybrat v možnostech hry jestli chce, aby se mu ošoustávali věci apod....Někdo na to prostě není. 

                A ještě jsem si vzpomněl co mě dost štvalo - ovládání koně a reakce lidí ve městech. Nechtěně jsem najel do člověka a už po mě stříleli. Nebo, když tam pobíhám tak mě hned začnou mlátit. Je strašně snadný si zkazit reputaci aniž by se o to člověk nějak přičinil...

  • malachi

    ..ja napríklad som zo začiatku ..(to už bude dákych 20 rôčkou dozadu😱)kým som mal menej hier som prešiel každú ktorú som si kúpil...nech som nevyhodil peniaze nadarmo..ked už..:)..aj ked ma prestávali baviť...ale tak na 90% som si vybral dobre takže že by ma vyslovene nudila nebola ani jedna..hádam..😀..teraz sa tiež snažím prejst každú ktorú si zadovážim..ale kedže nestíham-nekupujem hry hned po vydaní-ale až v zlave tak do 10e..😇..tak mám sklz a hrám hry s takým 1-2ročným oneskorením...ale snažím sa vždy dokončiť..ak prestáva baviť ..alebo nechytila..tak znížim obťiažnosť aby to išlo rýchlejšie..ale inak hrám vždy na tej najťažšej napríklad u tých srdcoviek a čo sami najviac páčia je problém dohrať ked sa blíži koniec ...tak to umelo predlžujem -bojím sa toho že to skončí--oddalujem aby prišiel koniec čo najneskôr..aktuálne 3 zaklínač...začal som posledný prídavok o víne a krvi..a už som začal a skončil elex-rozohral pomedzi to 2 dalšie hry-grim dawn už prvý datadisk a akurát finišujem s Xcom2....ale stále ma čaká geralt..😀..a ešte skyrim mám rozohraný niekolko rokov,,a aj tam som tesne pred koncom hlavnej línie..len umelo to predlžujem a lvlujem aj schopnosti čo nepoužívam často..😀..a tak isto to bolo so sériou gothic a mass effect ktoré som ale dohral ..a to 3x😀...takže u mna je dôvod v podstate opačný nie že ma prestali bavit ale že tak ma bavia až sa to bojím skončiť...😬😎

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit