Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • KIMCID

    To nikdy vysvětleno nebylo.

  • Miichaell

    Origins nebylo přehnaně velké. Dalo se prolézt relativně bez toho, že by člověka s.alo, že než se dostane za měsíc na druhý konec mapy, nebude už absolutně tušit, co bylo na tom prvním. Dalo se hrát jako Assassin's Creed - vidím nepřítele a můžu ho zabít tiše, pak dalšího dle plánu a hezky efektně vyřadit celý tábor. Levely tu byly, bylo to docela otravné, ale odpovídaly. Tedy se nestalo, že nepřítel s levelem 48 by nešel zabít čepelí, když já jsem 53. Se slušným vybavením a schopnostmi se dalo naopak zabít i silnějšího. Takže šlo hrát potichu a plánovat. Sběr surovin měl nějaký smysl, bylo jich více druhů a šly získávat různě. Souboje dle mého názoru byly taktičtější díky štítu a menšímu množství naprosto přestřelených, nereálných schopností. Průzkumy pyramid a hrobek vedly občas k zajímavému vybavení. Bitvy s titány byly parádní. DLC Hiden Ones bylo super a mnohem lépe příběhově zvládnuté než hlavní hra.

    K minusům. Faktem je, že Aya byla totální otravná k.áva, co mě vytáčela kdykoli se objevila na scéně. Příběh stál za prd, založení Skrytých bylo nemastné a neslané s naprosto nevyužitým potenciálem a pouhými náznaky. O historických osobnostech nemluvě. Nebyla možnost "stavět" si svou zbroj. Druhé DLC bylo jedno z nejhorších, co jsem ve hrách viděl. Naprosto nevyužitý potenciál opět.

    Ve zkratce co udělalo Odyssey (bylo toho hodně, bohužel) - zvětšilo brutálně mapu, aniž by ji adekvátně zaplnilo, zabilo soubojové mechaniky (zejména ty stealth), znasobilo množství a zvětšilo nepřátelské pevnosti a tábory, z divného příběhu bez uspokojivého konce udělalo více méně divných příběhů, některé dokonce s méně divnými konci. Přidalo dialogy, čímž rozbilo zbytek filmovosti cutscén, co hra ještě měla a nahradilo toporným ksichtěním ošklivých panáků, jež byly vydávány za hlavní postavy (Ubisoft opravdu neumí postavy ve všech ohledech, kdo udělal Ezia a zaporáka ve FarCry 3 by měl školit zbytek Ubi) - o 5 let starší Black Flag má postavy +- na stejné úrovni (ale mnohem zajímavější), o detailnosti postav v Unity raději pomlčet, protože to by bylo akorát k pláči. Rozhodování bylo občas zajímavé, v pár úkolech na něm opravdu záleželo, bohužel ve zbylých 90% to bylo jen na oko. Opět se vrátilo "stavění" zbroje. Crafting byl osekaný, nezajímavý. Hrobky byly o ničem, nic pořádného v nich nebylo. DLC byla slušná a konečně poskytla trochu rozumný příběh. Co se týče lodě celkově došlo k ořezání mechanik z Black Flag a ještě většímu příklonu k arkádě. Plout ani bojovat mě tady opravdu nebavilo, výjevy na moře i souboje byly v Black Flag na úplně jiné úrovni (ověřeno, hrál jsem znovu na Switchi). A dalo by se pokračovat. Nejhorší ale bylo zprasení soubojových mechanik a na tom stojících herních principů.

  • untentrauer

    Jo asi si na to přišel. Bude to tím. Cítím to podobně...Aspoň, kdyby dali člověku vybrat v možnostech hry jestli chce, aby se mu ošoustávali věci apod....Někdo na to prostě není. 

    A ještě jsem si vzpomněl co mě dost štvalo - ovládání koně a reakce lidí ve městech. Nechtěně jsem najel do člověka a už po mě stříleli. Nebo, když tam pobíhám tak mě hned začnou mlátit. Je strašně snadný si zkazit reputaci aniž by se o to člověk nějak přičinil...

  • Jack1947

    Kecy, Assassins creed 1 nebyla pecka byla to nová hra a hlavně to měl původně být spinoff Prince of persia ( ten ale zrušili) konzolovité protože vyšlo na konzoli ještě kjako Launch titul... ne ne Odyssey už je nastavovaná kaše sice zábavná místama ale ve finále člověk utratí fůru času a nikam se neposune nic ho neobohatí Příběh se nezmění, jenom uteče více času tot vše ;)

    AC - Black flag bylo čistě lineární a jediné co se tam dělalo navíc věze a sbírání pokladů ale to mě vždy bavilo. To nemá s nostalgií tolik společného prostě rozežranost ztbytečně natáhnuté hry a pak to taky zlomek lidí do hraje.

    Navíc když jsme u Prince Assassins creed v mnohých věcech selhává ( soubojový systém, platformy i dyž se to dá chápat byla to lineární série beztak)

  • Jack1947

    Už bylo vysvětleno že kdo má nějakou zábavu čas si vždy udělá.

  • Thanquol

    Eh. Já Teda Odysey miluji a těším na Vikingy. (Predpovidal jsem si je již s Rogue, pak jsem si byl jen jistější.) 

    Nehrál jsem Odyssey sice 12 hodin v kuse jak dežo, ale když jsem měl chuť zabodat Athéňany, potopit pár lodí, či  povrazdil pár cultistu, infiltrovat na rychlost pevnost.. Tak jsem to zapínál pravidelně na 2-4 hodiny denně, třeba 1-2 měsíce. 🤔

    Atlantidu jsem ještě nehrál thou 

  • Thanquol

    Joo uncharted. Tam nepamatuji XVDO, ale umřelo se sem tam myslím. Jinak takovej prijemnej tunylek. (: nový lidi/postavy a Začal jsem se chtít oblikat jak Nathan... 🤷‍♂️😁


  • Víš čim to asi bude? Tim, že RDR2 neni tak dobrá hra, jak se nám recenze a skalní fandové snaží namluvit. Já se taky musel v poslední třetině hodně přemlouvat, abych to dohrál. Jednak jsem chtěl vidět konec příběhu, a potom mi přišlo blbý to odložit, když jsem do toho investoval takovýho času.

    On to totiž z hlediska gameplaye žádnej zázrak neni. Svět je sice boží a fakt to vypadá, že si žije vlastnim životem, kterýho jseš součástí, ne hlavnim bodem, ale jakmile tohle nadšení ze hřiště, kde si můžeš jít kam chceš a dělat co chceš vyprchá, začneš si všimat, že... mise jsou extrémně lineární a voděj tě za ručičku až to hezký neni, přestřelky jsou generický, gunplay nudnej a zbraně jsou si strašně podobný (dobře, tady jsem možná trochu moc přísnej, protože před RDR2 jsem hrál Doom Eternal a Metro Exodus, což jsou oboje hry s výbornou akcí), stealth je asi nejhorší, co jsem v AAA hře viděl, spousta aktivit je příšerně zdlouhavá a celkově je to hodně natahovaný.

    Furt to má do špatný hry hodně daleko. Ale kdyby místo realistickejch animací zcvrkávajících se koňskejch koulí zapracovali na přestřelkách, odstranili nutnost hřebelcovat koně každejch 13 vteřin, dali člověku trochu víc svobody v misích (design typu schovej se za šutr, ale musí to bejt tenhle konkrétní šutr, jinak ti nepustíme skript mě fakt moc nebaví) a ideálně úplně odstranili stealth, když to neuměj, byla by to fakt jedna z nejlepších her, co kdy vyšly.

  • untentrauer

    Ano, ke konci KCD to už bylo dobré, zejména, když jsem měl na max Přibyslavice a pak jsem zjistil, že mám všechno vylepšené a koupené a začal jsem se nudit a hledal jsem meče.


    No a RDR2 - jsem v druhém táboru na začátku a upřímně mi vadilo, že nemám dvě pistole a že ta jedna nevypadá, jak bych chtěl a že můj avatar nemá oblečení co bych chtěl, tak jsem honil peníze. Teď jsem jakž takž v pohodě a to se zbraněmi zjišťuji také - že jsou vlastně všechny dost podobné. A opět teď, když už mám co jsem chtěl mě to zase nějak nudí. Nedokážu se vcítit do příběhu. Některé mise mě nebaví a dokonce mě nebaví ani dlouhé cestování na koni. Já nevím čím to je...Musím se přemáhat, abych hru spustil....Jsem nějaký zmlsaný

  • Z obchodníků v KCD mam noční můry dodnes. Když jsem musel objet celou mapu, abych prodal výbavu nasbíranou z jedný bitky... fujtajbl. Ale nechápu, jak se ti mohlo nedostávat peněz. Je jasný, že zezačátku je člověk socka, ale tak na konci první třetiny hry jsem měl opačnej problém. A ke konci bych si moh celý Posázaví koupit, a ještě by mi zbylo na novej, vylepšenej klášter. S karbanem a šlapkama. 

    To samý v RDR2, kde jsem sice moc prachů ze začátku taky neměl, ale pak mi došlo, že je vlastně na nic nepotřebuju. V rámci jedný kategorie je ve zbraních rozdíl tak mizivej, že je vůbec nemá smysl kupovat. Krom toho je člověk při postupu hrou stejně všechny dostane grátis, jídlo si uloví, munice se všude válí hromada, stejně jako chlastu, cigaret a podobnejch věcí, koně jsem používal celou hru, protože mi prostě stačil. Takže jediný, na co jsem ve finále potřeboval peníze byly odměny, když pro změnu nevyšel nějakej Dutchův skvělej plán (ale to bylo stejně zpravidla míň, než kolik jsem za tu misi dostal), upgrady kempu a oblečky a vylepšovací předměty z legendárních zvířat. A na to má člověk vždycky dost. Hlavně ve chvíli, kdy odemkne překupníka, protože pak z jedný pitomý přestřelky člověk vyrazí šperky, hodinky a další věci klídně za 4 stovky.

  • KIMCID

    Máš děti,práci a nějaké jiné zájmy než hry?

  • tak zrovna první AC jsem před pár dny rozehrál a byl to strašný zážitek. Je vidět, že si člověk pamatuje hlavně to dobré - na svou dobu velmi slušná možnost pohybu - hlavně vertikálně a parádní grafika (tu už odvál čas), nicméně růžové brýle mi docela brzo spadly. Jediná náplň je vylez na rozhlednu, tím se odhalí 1-2 mise v okolí. Rozhleden je 8-10 na čtvrť, 8x osvobodit místního civilistu, 1x sednou na lavičku a poslouchat, 1x chvíli poslouchat, pak pomalu sledovat člověka a v temné uličce mu dát na budku, 1x poslouchat a pak okrást někoho a tohle všechno 9x (3 města 3 čtvrti). Občas eskorta s bitkou, později úkoly na čas - trasa z vlajek, zabití X vojáků nebo zničení stánků a to je celé. Po tom všem už se člověk ani nijak netěší na závěrečnou misi v každé čtvrti - navíc nepřeskočitelné a dlouhé cutsceny jsou super nápad, když se po splněné misi vracíte do brlohu a na střechách vám "ujede" noha...  Do toho na PC hodně krkolomné ovládání, které je strašně nepřesné. Souboje jsou zvláštní, že někdy bez problémů likviduju zástupy a pak zase nejsem schopný vykrýt skoro nic. Stealth mechanika je příšerná, navíc mne zaskočila nutnost se vždy schovat na pár vteřin do kupky sena nebo jiného úkrytu, bez toho hledanost prostě nezmizí. Z menu dýchá konzolovitost, kdy se počítá s tím, že se konzole prostě vypne a tak se na vypínací tlačítko dostanete asi po 4 různých loading obrazovkách - alt+f4 byla po chvíli jistota. Ono i dostat se do hry - nejprve se načte profil, pak animus a pak až "uložená" hra, kdy vás to navíc stejně dá do brlohu a ne tam kde se to uložilo. Zkrátka dostal jsem se do 2/3 a pak už to vzdal. Oproti tomu je Origins nebo Odyssey zlatá hra. A to jsem si to ještě před pár dny nemyslel. Paměť je zrádná.

  • Jack1947

    Natažené hry hlavně poslední díl Assassins creed Odyssey který, jasně člověk tam ztratí moře času jenom plněním nepovinejch úkolů a aby smočil :D ale na druhou stranu se neposune v příběhu a protože nepovinné mise jsou potřeba kvůli zvyšování levelu tak je v začarovaném kruhu... potom ještě to ubijejicí cestování hodiny na další neprozkoumané ostrovy, prostě zbytečnej baLAST  a uměle natažená herní doba... pochopím to s odřenýma ušima v Division 2 kde je to hlavní nápln ale Assassins creed by se bez toho obešel... hrozně ztrácí čas je to zábavné ale člověk by příběh dojel do 30hodin možná 15-20

    Opravdu je potřeba aby hry se tak nechutně natahovali a člůověk se nutil přímo/nepřímo do vedlejší aktivit... vzpomenme na První a hlavně druhý díl ono I Black flag bylo dobré ( Rogue neméně) chce to více lineární příběh na nepovinou misi si člověk nevzpomene ale postavy a jejich příběhy si bude pamatovat i několik let po vydání🙂

  • Jack1947

    Syndicate

    Tady už začal být grind s pleněním nepřátelských základen a to už mě začínalo štvát, i proto že se mi to na slabší grafice sekalo.

  • Jack1947

    Klasické výmluvy ;)

  • Bullseye671

    Ty dvě zmíněné hry jsem ještě nezkoušel, ale problém jsem měl konkrétně u prvního Uncharted, při finálním souboji jsem doslova zuřil.

  • KrPa

    Hral jsem jen W3, prvni mapa byla fakt nuda, ale tak nejak pribehove zapadala k zaklinaci (byl to mysleno jaku uvod pro nehrace predchozich zaklinacu), hlavni pribeh byl pak super, pruzkum mapy (otazniky) bylo nuda (skelige bylo primo utrpeni na lodi), vedlejsi ukoly byly dobre, co se tyce datadisku, srdce melo asi nejlepsi ukoly ze vsech (pribeh ale slabsi), o vine byly ukoly uz slabsi, tam to aspon zachranoval pribeh, od stavby vinice jsem cekal tak trochu vice (stejne zklamani jako v 1. pilarech).


    no na KC:D je lina ligi, opravdu to byla prvni hra, kterou sem chtel po 5h odinstalovat kvuli nesmyslne tezkemu boji, ale nakonec sem to vydrzel, hlavni pribeh je super, dlc pridavaji ruzne a zajimave novinky, vedlejsi ukoly taky ujdou, no aktivity byla otresna nuda

  • KrPa

    no tak dragon age 3 byla fakt sr*cka, lituji tech 5€ za co sem to koupil

  • yeniczek

    Asi nás bude dost :)

  • Nadprůměrném Origins? On jako vážně existuje člověk, pro kterého to nebyla po 6 a více hodinách gameplaye naprosto zoufalá a nudná hra? 


Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit