Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • michelangelo
    To mi uniklo. A jak tak googlim, nezaznamenal jsem ani gameplay, coz mi dost dobre nejde dohromady s odklady a internimi cachry a presouvanim tymu k jinym projektum, protoze to vypada podobne uzasne jako trailer.
  • Morrowind byl hroznej! Sekat do nějakýho červa kudličkou a nic mu to nedělalo. hrůůůza
  • ten obrázek v článku je ingame ne?
  • kubi-wan
    Mně je to spíš líto, než že bych nadával...
  • Bolo by fakt zaujimave zistit co viac je za tym. Na reddite som cital, prave k Prey 2 a Human Head , celkom rozsiahly post, kde boli zujimave informacie. Je samozrejme otazne do akej miery su pravdive. Jednak zaujimava informacia, ktora nevyzera az tak vycucana z prstu, bola ze Zenimax poskytol Bethesde 150mil $ na nakup teamov/talentov. Tusim tam bolo ze to bolo nejake 2 roky dozadu, mozno viac (ako pozeram na wiki tak to boli investorske peniaze v 2010 do zenimaxu a ten ich asi posunul dalej, respektive za ne nakupoval). To by tak nejak vychadzalo ze to bolo po nakupe Id Softu a celkovo obdobie kedy zacala Bethesda expandovat. Ono celkovo ten vztah Zenimaxu s Bethesdou je zaujimavy. Zenimax nevysupuje ako klasicky tichy investor ktory je v pozadi a zhrna zisk ale celkom aktivne vystupuje. Aj samotna Bethseda je vlastne uz rozdelena na Bethesda Softworks - co je uz iba distributor a Bethesda Game Studios - samotny developer. A podla vsetkeho Arcane,Id Soft,Machine Soft a dalsi spadaju pod Zenimax a su to viac menej samostatne sudia. Pri Arcane bola zaujimava poznamka, ze Bethesda sa z Arcane dohodla na distribucii ale potom postupne menila podmienky a nechala Arcne krvacat (nevyplacanie dohodnutych penazi) az si Arcane museli pozicat, co im blahoslkonne poskytla Bethesda, respektive Zenimax. No a v zapeti prisiel tlak na splacanie a kedze to uz Arcane neustalo tak museli studio predat Zenimaxu ale za vyrazne nizsiu sumu. A podla toho postu na Reddite bol podobny tlak/strategia aj na Human Head. Tak isto sa snazili tlacit na HH, postupne ho nechat vykrvacat, aby ho potom mohli lacno odkupit. Lenze HH to nejak prezil a podla vsetkeho sa snazil z Bethesdou nejako dohodnut. Bethesde to ale asi nevonalo tak to zdrziavali. Osobne si myslim ze skor hladaly pravnu moznost ako si ponechat znacku Prey 2 a asi aj obsah bez HH. Sposob asi teraz nasli a preto to presunuli Arcane. Dovod restartu bude asi skor tehcnicky kedze HH pracoval s Id soft enginom kdezto Arcane ma skusenosti s Unrealom.
    Osobne si myslim ze tieto cachre maju jednoduchy zaklad v asi slusnej strate z nakupu ID softu a nesplnenych ocakavani z Rageu. Preto sa teraz Bethesda snazi nejak vykryvat dieru v prijmoch pomocou menj vyraznych, ziskovych, znaciek ale zaroven aj znizit vysku investicie do nich. Tes Online je este daleko a vysledok neisty, Doom 4 detto. Bethesda Game Studios nic neohlasilo akurat ze zo Skyrimom skoncili a Dishonored bol fajn, asi aj nieco zarobil ale to , vzhladom na to kolko maju studii pod sebou, staci tak na prevadzkove naklady. Ostatne aj ten restart Wolfensteina, po nie moc podarenej poslednej verzii, v podani Machine Games je trochu zvlastny.
  • JohnyTheZik
    Ale tak vpohode, to je proste normalni nazor, ale za tohle teda fakt nemuze Bethesda, ja jsem za TES serii treba fakt rad, protoze me vzdycky zabavi na desitky hodin.
    Jasne, mohlo by to bejt lepsi, ale hraju to uz od mala a porad me to bavi (Oblivion bych zpetne oznacil jako nejslabsi dil, ale zase tehda jsem to tomu odpustil za tu grafiku, ktera byla exkluzivni :D..).

    Takze na Skyrimu urcite neni nic spatnyho, a kdyby nic jinyho, tak jim to urcite neskutecne vynasi, takze si pak muzou dovolit vklidu financovat veci jako Dishonored aj.

    Hraj si co chces, kazdopadne si myslim, ze neni uplne nutny takhle nadavat Bethesde :).
  • Zní to dost špatně. Snad aspoň ti vývojáři od Dishonored z toho udělají aspoň osmičkovou hru.
  • V tom případě bys měl např. vyzkoušet Gothic 4 + luxusní Datadisk, bude to pro tebe absolutní pecka.
  • kubi-wan
    Já tady nechci rozpoutávat žádnou diskuzní válku, jen si prostě radši zahraju cyberpunkovou vesmírnou střílečku za lovce odměn, nebo (když už jsi to zmínil) steampunko-viktoriánskej Dishonored, než nějaký fantasy, který jsou jedno jako druhý... prostě kouknu a vidim draky, skřety, kdovíco... princezny... to mě prostě nebaví už od pohledu...
  • Tak po uspesnej faze ohlupnutia Morrowindom to ani nemoze byt jednoduche len tak pochopit. V principe: to ze firma nevyrobi hru, ktora ti momentalne vyhovuje (predpokladam kedysi Morrowind, teraz Dark Souls) este nutne neznamena, ze sa ta snazi oyebat...
    Ale inak samozrejme namotat sa ta snazi kazda firma, ktora nieco vytvara, predava... taky je uz udel tych, co musia pracovat...
  • Rhulad
    Piš raději anglicky, jelikož číst po tobě tu tvoji hatmatilku a ještě bez diakritiky je opravdu oříšek.
  • Rhulad
    Dishonored je podobná sraččka jako Skyrim. *3* PS. Já sem velké a nesouměrné hlavy viděl už ve Fable
  • JohnyTheZik
    Ocividne, treba takovej Dishonored je vec tisickrat-jinde-videna.

    Vy si fakt nevidite do huby, jednou neco chvalite, ze je super, ze se jeste najde nekdo, kdo podporuje zajimavy napady (jakym bezesporu Prey 2 je -> videt hned chybu v producentech je jednoduchy, jak to vsak skutecne je, zatim nikdo vpodstate nevi) a vzapeti nadavate, jak moc je hrozny, ze by proboha snad chtel producent zisk - no co to je za neslychanost!
  • Ano napriklad ti, co tu vychvalovali Morrowind *1* niektori poznaju, ze svet nie je plny podvodnikov len preto ze sa kazdemu nechce hrat Dark souls a niektori zase nie.
  • promitac
    Mohol by naky nastvany zamestnanec vyniest demíčko na svetlo sveta. *15*
  • Rhulad
    Série má nastaveny priority tak, aby z hráčů dělala idioty po celou dobu hraní a tady je rozkol... někteří to poznají a někteří zase ne. Ty jsi to pravděpodobně nepoznal, ale není důvod truchlit, na světe je takových spousta *3*
  • "Jenže tvoří hry které se nezadají s budgetem."
    Ale to je len cisto tvoj nazor. Proste ta seria ma inak nastavene priority, nikdy nevsadzala na styl "epic" filmove cut-sceny kde si hrac zoparkrat vyberie za ktoru stranu chce nasledujuce 3 hodiny sekat a naopak ponuka pomerne velky zaujimavy svet s bohatou historiou, kde je clovek v podstate nulou bez ohladu na to, aky je mocny a kde si moze hladat male zabudnute pribehy. Velkemu poctu ludi to takto vyhovuje uz od cias toho vychvaleneho Morrowindu. Okrem toho k radian questom pre Bards College sa dostanu snad len ludia, co to hraju cez 100 hodin a to su vacsinou ti, ktorych to bavi. Pre nich su aj primarne urcene.
  • Rhulad
    A kdo tvrdí, že je to měřítkem? A k lineárnosti questu - tak samozřejmě je jednoduší pro tvůrce když 90% questů končí v jeskyni, kde máš něco vymlátit a vzít z mrtvoly flétnu. Jenže musíš brát fakt, že Bethesda je obrovská firma se slušným kapitalém. Jenže tvoří hry které se nezadají s budgetem.
  • opr.
    ...linearnost questov predsa nie je meritkom hardcorovosti a so sandboxom to nema ziadny suvis, pretoze napisat nelinearne questy pre sandbox je ovela tazsie a je to menej pouzivane riesenie...
  • DS som nehral, ale linearnost questov predsa nie je meritkom hardcorovosti. Mimochodom, Morrowind bol predsa este linearnejsi.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit