Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hlavne ze stihacka buchla skor ako priletela k stlpu...:D
  • ja koupil dvojku (bad company2) a byla to strasna nuda, jen jdeš a strilis nema to hlavu ani patu (mluvím o MP). Koupil jsem nove pc ani nevím kde ho využiju kdyz vychazeji take kraviny
    • *1* zkus tetris. docela vodvaz *3*
    • a co si čekal? to je náplň každé online fps... jdeš, střílíš, do hlavy nebo do paty to je fuk... :)
    • A mimochodom, inteligentnejší z nás dokážu využiť výkonný počítač aj inak, ako na hranie hier *3*
    • Tak skús RO2, to je trochu iná výzva *5*
  • LOL Pár naskriptovaných výbuchů budov který už vidim asi po 25x to je teda opravdu velká zničitelost prostředí :D :D
    • Přesně to jsem si taky říkal, dokud mi neukážou zničitelnost prostředí v MP, tak ať se jdou bodnout, v SP to má i COD.
      • IsimonI
        ...
    • 99 percent ukonovej v ktorejkolvek hre ste uz vidideli myslim viac ako 25x.Bavia vas este vobec hry?
    • smejki
      tady někomu uniká definice skriptu
      • ten niekto budes ty.
        • smejki
          takže demolice je předpočítaná/řízená skriptem? wow!
  • Ellendway
    Hrozně se mi líbí, jak tady všichni komentují betu. EA a DICE jasně řeklo, čím to je, že grafika je slabší. Také všechno krásně popsali, jen by se lidem muselo chtít hledat.

    Nezapomeňte, že je to pouze beta, plno věcí bylo vypnuto kvůli serverům, které neskutečně lagovali. Kdo hrál pár minut po vydání bety to mohl pocítit...
    • A kdo ví něco o vývoji her, musí si hned položit otázky: Vyjde BF3 jako opravdu hotová hra? Neukázala snad beta, ať byla stará sebevíc, že DICE nestíhá a že jako vždy vydá nehotový produkt, který bude celé další měsíce dodělávat?

      Odpustil bych jakékoli nedodělávky kterékoli hře, ale nemohu to udělat u hry battlefield 3 s tak ohromně silnou reklamou, která je tak sebevědomá.

      Hráči by měli být trochu více náročnější a neměli by se u AAA titulů spokojit s čímkoli, co rozjedou. Měli bychom především vyžadovat hotové produkty a dobrý zákaznický servis. Ani jedno zatím DICE/EA nepředvedli.. bohužel.
    • Ano nektere veci byly opravdu vypnute nebo omezene,ale me prijde,ze skalni fanousci zde na foru obranuji hru stylem"v bete to nebylo zaple" nebo "je to jen beta" na snad veskerou kritiku,ktera se na ucet BF3 snese.
      Coz v nekterych pripadech pusobi docela usmevne,vzhledem k tomu,ze betatesting je spise uz o vychytavani chybek a doladovani,nez o nejakych vetsich zasazich do hry.
      • Ellendway
        Nepreferuji ani jednu FPS hru. Hraji a mám předobjednané jak BF, tak CoD, ale v podstatě mám pravdu, je to beta, takže hráči nemohou očekávat, že bude vše zaplé a vše bude fungovat. To je v podstatě nemožné, protože BETA je udělaná tak, aby jí mohlo hrát co nejvíce lidí a aby se vše potřebné vyzkoušelo.

        To, že není celková zničitelnost okolí je jen dobře. Pokud by byla, hrálo by to pár tisícovek lidí, protože by to většině lidí nestíhalo PC.
        • O tomto se nepru,jen jsem napsal,muj dojem z toho,jak to zde mistni obranari vsechno stavi do roviny "je to jen beta".
          Coz v nekterych pripadech je opravnene,jindy naopak vubec. *3*
          • Ellendway
            Místní obranáři jsou divní... Většina z nich nenávidí jinou hru celým svým srdcem. Píší emo posty a den po vydání už hru hledají na torrentech.
  • at tam daji do hry prodejnu s konzolema a udelam objednavku. Pak jim to prejedu tankem
  • Je neuveritlne kolko doslova tupej kritiky sa moze objavit mezdi zabednenym publikom,kedisi som snival o tom byt vyvojarom hier ale ked vidim tie naivne stupidne odozvy tak az tak nelutujem ze som skoncil len pri 3d grafike.K demolicii a ku grafike poviem asi tolkoto je neuveritelne co dokazlo DICE.Na tak obrovskych priestoroch ako napr mapa caspain border dosiahnut taku grafiku a este k tomu aj deformovatelne prostredie je proste obdivuhodne a konkurenciii moze pravom len padat sanka.Ale co vsetkym sa clovek nezavdaci ved tu su ludia schopny tvrdit aj ze v bf3 sa stiela lachsie ako v arkdovo ponatej strelbe v bf2.Isto ste hrali bf3 betu a nie nejaky nove cod demo? Jedine co mna osobne prudko zatial sralo bola nutnost originu a par neprijemnych bugov (nemoznost zapat invert mouse vo vrtulniku na mieste pilota)
    • Srandovni je,jak stavis bf2 na uroven arkady, jako kdyby bf3 bylo neco jineho. *1*
      • Prave naopak su to veterani bf2 mezi ktorych patrim aj ja ktory casto beru do huby slovo arkada pri kritike bf3 akoby snad bf2 nebola arkadova tiez
        • No hoši, vy jste tady komplet husťáci. Takovouhle roztržku bych u článku o PC hře fakt nečekal :)
    • A me zase zustava rozum stat nad zabednenymi sklanimi fanousky,kteri to brani zuby nehty *3* .
      A jen pro tvou informaci,v BF3 neni zadne deformovatelne prostredi.Prvne si zjisti,co to vlastne znamena.
      • Ano ten origin a bugy som branil vsetkmi zubami a nechtami.Ja si mam zistit co znamena deformovatelne prostredie?Tak si to skusim po vasej uzitocnej rade ujasnit a vy ked uz ste sa pasoval do role ucitaela ma mozte opravit.Su budovy v bf3 objektami prostredia? Su prostredim v ktorom sa hra odohrava? Myslim ze su.Mozu tieto objekty v plyvom akcie hraca menit svoj tvar a tak myt deformovane??? Myslim ze mozu. To slovicko myslim som tam vzdy daval len preto aby som sa mohol tvarit ze s vami polemizujem ako s rovnocennym a nemam vas za dementa ktory snad tvrdi opak.
        • Je hezke,ze se snazis pusobit,jako znaly clovek,3d grafik a tak,ale pokud tady ze sebe nekdo dela dementa ,tak jsi to prave ty.
          Budovy v BF3 nejsou deformovatelne,opravdu si zjisti,co slovo deformovat znamena,jiank to vazne nema cenu.
          • mimochodom je ozaj slastny pocit sledovat jak vasa druha veta tochto postu jasne protireci najvacsej a najtmavsej poucke na stranke ktoru ma vas zdroj podporovat :-)))
          • 2bacil - bohuzel mi nezbyva nic jineho,nez ric,ze jsi to opravdu nepochopil.
            A je to o to smutnejsi,pokud si opravdu mel 2 semestry statiku.
            Vic se k tomu vyjadrovat nebudu a klidne si mysli,ze mi dosli argumenty.
            • re>Lambada slovo tram som pouzil ako slang ktoremu sa vyslovne nepbrania ani ludia vo fachu ale ak si na tom potrpite prosim mozme sa bavit o nosnikoch ak si na tom potrpite.Co sa tyka vasej dalsej argumentaice o tom ze robim grafika a pri tom som vystudoval stavbarinu asi vas to sokuje ale clovek nemusi vystudovat len jednu jedinu skolu to za prve za druhe robim predovsetkym arch vizualizacie takze to ma so stavbarinou stale dost spolocneho.Co sa vykania tyka prepacte ze mam narozdiel od vas slusne vychovanie.Je mi jasne ze krcmovemu charakteru ako vy to sediet asi moc nebude.
            • re> Sahim.Podla vas sa deformuje akurat tak plastelina a nie budovi pretoze plastelina je plasticka.Tymto ste dal korunku dementnosti celej chorej argumentacii.Akosi vam zjavne s celeho uz aj tu zmienovaneho materialu unika ze deformacia je zmena tvaru objektu kde pod pojmom objekt sa nemysli nutne len plastelina.Naoizaj som necakal ze zabednenost obhajcov tochto postoja siaha az tak hlboko.
            • pro Bacila : Mít statiku,mechaniku,pružnost,pevnost atd není to samé ,jako jí rozumět *2*. .O tom,že jako stavař používáš pojem Trám radši pomlčím. A fakt,že ze stavárny je z tebe 3d grafik taky může neco naznačit.
              Ale na člověka,který chtěl být vývojář,(vy)studoval stavárnu a nakonec dělá 3d grafika to docela ujde.
              Jo a lidí,co se snaží působit,že jsou nad věcí tím,že ostatním v diskuzich o hrách vykaji,jsou docela k smíchu.
            • deformuje sa akurat tak plastelina :) budovi sa nedeformuju. stale ti to nedochadza?
            • Pravda je taka ze ste argumentoval niecim comu zjavne sam nerzumiete pozrel ste si nieco co by bohlo zniet erudovane v domneni ze ma tym zastrasite zialbohu pre vas som to sdudoval a nosnikov tramov prutoviek som sa naratal az az.Vy tvrdite ze budovy v bf3 niesu deformovatelne a pri tom aj blbejsiemu navsetvnikovi vasho zrojha ktory ma potvrdit vase tvrdenie udrie do oci veta Deformace tělesa je změna rozměrů, tvaru nebo objemu tělesa, která je způsobena vnějšími silami.To sa potom aj ten blbejsi navstevnik pozrie na bf3 a vidi ze objekty v nom su schopne menit rozmer a tvar a akosi mi musi dat nutne za pravdu.Ja si nemylim ze vam dosli argumenty vy ste od zaciatku nasej polemiky ani jeden argument neprodlozil a ten co ste predlozil na zaver dal za pravdu mne :-).Dakujem.
          • wiki-Deformácia môže byť: všeobecne: odchýlka od normálneho tvaru, zmena tvaru, odchýlka od pôvodnej zákonitosti, pretvorenie; znetvorenie. Nechavam vysiet vo vzduchu nie nadavku ale teraz uz celkom regulerny termin - dementny.
            • takze vas vlastny zdroj udava ze Deformace tělesa je změna rozměrů, tvaru nebo objemu tělesa, která je způsobena vnějšími silami.Je mozne zmenit tvar a rozmet objetov v hre bf3?-JE. Tereaz mozte uz len trapne vyhlasovat ze som to cele nepochopil pri tom o deformacii telies viem dost mam 2 semestre statiky kde som deformaciu pocital.Som zvedavy naco sa budete odvolavat teraz.
            • tak do tretice,za page ma byt jenom =629 ,bez stredniku
            • stranka vraj mimo provoz skuste argumentovat niecim inym.
            • chybka : http://fyzika.jreichl.com/index.php?sekce=browse&page=629
            • http://fyzika.jreichl.com/index.php?sekce=browse&page=629 jestli to ani ted nepochopis,tak nemam co vic k tomu rict
    • Dyt je to pravda, ze v BF3 je jednodussi strelba, hraci maji vetsi hitboxy a zbrane mensi rozptyl. A nechapu, proc tam zduraznujes "arkadovo" pojatou BF2, co ma arkadovost spolecne s tim, jak je narocne nekoho trefit?
      • H4wk
        v BF2 bol hitbox uplne v prdeli, pozri videa na YT, v BF3 je fixed.
        • postni nejaky link, nenasel jsem zadny dukaz o spatnych hitboxech v poslednim BF2 patchi. (nepocitam graficke chyby, kdy kulka mela zasahnout hrace, zasahla ho, ale zaroven to udelalo animaci, ze kulka dopadla jinam)
          • *1* Kolik si toho na BF2 nahrál? Jasný, v BF2 1.5 neměl s hitboxem problém žádný kulometčík. To je fakt. Ostatní problémy měli a mít budou už navždy. Nerad to přiznávám (jsem obrovský kritik BF3), BF3 má konečně hitboxy OK.
      • Pravda to samozrejme nieje ani nahodou a nechapem ako vobec mozte tvrdit taku absurdnost do neba volajucu ktora je v naprostom rozpore z realitou.Vazne pochybujem ze sme hrali to iste.Zbrane maju daleko daleko vacsi rozptyl.Ich kopanie sa celkom slusne blizi ku CS-ku co sa o starom bf2 neda povedat ani zdaleka.A dokaz?Styl hry bf2 na zemi bezne na serveroch vyzeral tak ze hraci pobehovali po rovinach skakali, vo vduchu kludne zmenili smer pohybu(strasna zhovadilost) a popri tom vsetkom este aj strieli. Prosim pekne nieco take bolo priznacne aj pre quake a podobne arkady.Preto som sa pechotnym subojom v bf2 neskor vyhybal oblukom.Naproti tomu v bf3 je temer povinne sa zastavit zacielit a az potom spustit palbu ktoru mozno korigovat kedze zbran cela kope a vy ju mozte ovladat kdezto v bf2 sa len trapne zvacsil rozptyl dopadu guliek ale zbran stala takze moznost to ovplyvnit bola temer 0.Takto bf3 dava velku moznost byt v strelbe lepsi nez ostatny hraci a nebyt len priemerny hrac co drzi fire a caka kym sa super zlozi.Za tuto konkretnu zmenu som DICE nesmierne vdacny.
        • Ty ses pechotnim soubojum vyhybal obkloukem a ja jsem se je naucil, a proto narozdil od tebe muzu rict, ze dobre strilet, bylo v BF2 tezsi nez v BF3 (coz vyplyva i z tveho postu, akorat to nejak nechapes). Je mi uplne jedno, cim to bylo zpusobene, jestli kopanim nebo rozptylem a jestli to je v souladu s realitou nebo ne. Z utocne pusky jsem nikdy nestrilel a ty pravdepodobne taky ne, takze asi nema cenu resit, co se tomu podoba vic.
          • Co to tu bliješ za hovadiny?? Tak Ty seš těžkej tupan! Moc si toho asi nenastřilel jak tu píšeš takové blivajzy.
          • mam odohratych v bf2 1100 hodin z toho asi polku v kokpite zbytok ako pechota vacsinou assault myslim ze 550 hodin je dost nato aby som si vedel o tom spravit obrazok o tom ako to tam vypadalo navyse ako to uz neskor byva v pslednych casoch hrania som sa vzdy drzal v poprednych prieckach tabulky takze hrat som to vedel aj ako pesiak to vsak neznamena ze sa mi ten sposob aj pacil. na blizku a kratsiu strednu vzdialenost sa oplatilo skakat a pri tom stielat ako taktika to celkom fungovalo obzvlast ked mnoho hracov akosi predpoklada drahu leti skakajuceho protihraca a vy v tom zmenite vo vzduchu smer.Bolo to trapne a ja som si prial zmenu ktora prisla az s bf3.Este raz zbrane v bf2 kopu len na okrasu jedine co sa meni je rozptyl dopadu guliek a tym padom je vasa schopnost tento rozptyl guliek korigovat 0.Naproti tomu bf3 podava daleko lepsi sposob spracovania strelby zbrane naozaj maju spatny raz a je mozne ho mysou regulovat co dava moznost hracom strelbu sa skutocne naucit a tym sa odlisit od zbytku ktory to nevedia tak dobre.Je v tom daleko viac placu nez skok zmena smeru strelba quake styl.
            • No takové AKáčko kopalo v BF2 docela dost - aspoň mi to přišlo. V BF3 je podstatně jednoduší někoho oddělat a zároveň být oddělán. Mám v BF2 nahráno kolem 2000 hodin a to nepočítám esl, gathery a modifikace. *3* Samozřejmě je jasný, že BF2 mělo a má k dokonalosti VELMI daleko. Vzhledem k masové reklamě ale všichni čekali, že BF3 bude něco skoro nadpozemského. Tak ať se pak tvůrci nezlobí, když stále někdo remcá. *1*
  • Nejde udělat plně zničitelné prostředí v multiplayeru.
    Je totiž potřeba zajistit synchronizaci trosek a to lze udělat jen tak,
    - že se to nabouchá na všech strojích stejně
    - jste limitování nejpomalejším HW hráče, který se připojí do hry
    - a musí se zajistit 100% stejný chod fyziky na všech strojích
    - a proto také bez vlivu vozidel a hráčů na výsledek destrukce - pohybují se a nejsou 100% synchronizováni - (tj. neopřu padající sloup o jedoucí tank)
    - bez ohledu na to, zda se bouchá na druhé straně mapy
    - nebo se musí trosky dohrát - alespoň ty významné, když se k nim hráč přiblíží na dohled.

    Bez synchronizace trosek uvidíte hráče běhat v baráku, který už dávno nestojí, případně se budete schovávat za kusem panelu, přes který ostatní hráči vidí.
    • smejki
      to není tak docela pravda. fyzika může jít na různých strojích různě, pokud nezasahuje to hratelnosti.
      Jak je to v Battlefieldu nevím, ale mám tucha, že klíčová je jen změna objektu, ne osud odštěpených kusů. Pokud se naopak létající kusy účastní dění (trosky zraňují, jsou neprostupné), pak máš pravdu a při dnešních limitech sítě to není možné, neboť jde o obrovksá kvanta dat, která se musí distribuovat všem hráčům.
      Navíc by v takovém případě byla krajní pitomost, aby fyziku počítali hráči, posílali data o ní serveru a ten pak rozesílal dál. Musel by to počítat server a všem rozesílat. Už jen proto, že zátěž na linku by byla minimálně poloviční.
  • Porad ty same vybuchy, pady a efekty... Jsem zvedav, zda to pokazde spadne jinak nebo spise, jak si myslim, bude skript a u vsech to bude stejne... Ano, zahraji si to, ale ten HYPE je neskutecnej!
  • dalsi mega o-eb, padla tam az jedna predsriptovana fasada, predskriptovany barak v singleplayeri, ten stlp v CB je sice fajn ale to ze tam nieje dohromady nic co naslubovali aky je frostbite uzasny je upna hamba, taka ista fps aka tu bola sto krat pred tym, nejde znicit dohromady nic. Ale búúú ma to hustodemosnky hype tak to seci budu kupovat, pritom toto video je len ukazka toho asi si zvas dice robi srandu.
    • tak. kto BF3 sleduje a hybe sa na oficialnych forach, ten vie, ze tento trailer nieje nic ine ako kolosalny trolling.

      vsetky zabery okerm padajucej veze v caspian sme uz videli a skoro vsetky su skriptovane. a ta veza v caspian je tipujem bud z koncovej animacie nejakej SP misie alebo koniec rush kola. kazdopadne v bete sa aktivne hracom znicit nedala.

      cim dlhsie BF3 sledujem, tym horsi pocit z neho mam.

      diskutabilny squad system, ziadne ingame VOIP pre PC, destrukcia oproti BC2 vyzera jak pre deti, map design sposobom - obrovska mapa a maly cluster vlajok v strede, proste nemam z toho dobry pocit, ale stale dufam.
      • H4wk
        dalsi clovek ktory videl len betu - a cita posty od rovnakych ludi na oficialnych forach

        nikto z vas este nevidel fullku a na plno zapnutu destrukciu, pretoze v bete bola bud vypnuta alebo velmi limitovana

        ak ta zaujima preco je destrukcia scriptovana, precitaj si post hore od uzivatela 'petík'

        dalsie veci ako squad system atd nekomentujem, pretoze ak by si sledoval BF3 ako pises, vedel by si ze vacsina z tychto veci je fixnutych.
    • tu by som ani tak nevynil DICE ako EA. oni su to prave zlo.
      • A tu si prave zlo ty :D
        • to ma tesi.
      • smejki
        EA přišlo a řeklo "Zrušte ty demolice, chcem všechny nasrat."?
        • nie, ea to hypuje do neuveritelnej mieri, ea chce natom nahrabat co najvac penazi , ea chce zufalo porazit cod. a ta demolicia neprichadza do uvahy kvoli konzolam. najprv som si myslel ze frostbite 2 bude na pc a konzoly dostanu bad company engine (konec koncov tak isto ten mp aj vypada). nestalo sa takze ziadna demolicia. no pc exclusivity no good game. jedina hra kotra za poslednu dobu vysla a nemam jej co vycitat je portal 2. zo sa este teste na hitmana a max payna... to este len bude "kvalita"
          • smejki
            už rozumim. dík
  • ´troll rolf omg .... nechovejte se jako idiiiot* a začněte mluvit normálně

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit