Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Whoossain
    Nonono, to je toho. V CoDku si můžete v MP třeba bouchnout sud...
    • a v TF2 dokonce nic (nepocitam konec payload) *3* ale chapu ze deti maji rády kdyz se veci bouraji
      • Já mám spíš rád, že když mě odstřeluje sniper z budovy, tak mu tam můžu udělat takovou díru, že si radši vleze do té díry, ze které přišel....
        • Ellendway
          Tak tak :D Se** tě sniper? Není nic lepšího než vzít tank a provětrat mu barák.
    • *1*
  • Hral jsme v bete Caspian Border a musim rict, ze moznosti destrukce jsou slusne. Na konci kol byly budovy pekne rozflakane, totez se tyka stromu, zvlast na kote Forrest to bylo pekne vykacene. Horsi to bylo na mape Metro, ale i tam sem nekdy koukal, co vsechno je rozflakane. Ale tu antenu jsem nikdy znicenou nevidel, zajimalo by me kolik toho musi schytat, aby spadla. A hlavne bych to chtel videt z pohledu vojaka stojiciho na te vezi, kdyz to pod nim rupne *3* .
    • Pokud vim, tak v Bete BF3 bylo mnozstvi destrukce omezene a uzamcene vyvojari kvuli odladeni atd...
      • Na to ze byla omezena, tak toho bylo rozmlacene fakt dost. U nekterych vlajek nebyl na konci kola kamen na kameni a treba na kote Hill nebo antena byly vsechny budovy rozflakane totalne (teda krome te anteny). Me to teda staci. Proste zvyk z predchozich BF, kdy clovek pred palbou (klidne i z tanku) zdrhl do domku nebo za zidku a byl v klidu jsou pryc a o to si myslim slo.
        • Chtěl bych se zeptat, byly trosky těch zbořených budov všechny stejný, nebo opravdu "interaktivně" zničený, takže každá hromada suti jiná?:)))

          Když jsem zkoušel u kamaráda BFBC2 tak na konci kola tam byly 4 zničený chatrče a jedna jako druhá (skript destrukce). Já hrával BF2 (ještě si občas zahraju), tak s destrukcí nemám zkušenosti.:)
  • LOL Pár naskriptovaných výbuchů budov který už vidim asi po 25x to je teda opravdu velká zničitelost prostředí :D :D
    • Přesně to jsem si taky říkal, dokud mi neukážou zničitelnost prostředí v MP, tak ať se jdou bodnout, v SP to má i COD.
      • IsimonI
        ...
    • 99 percent ukonovej v ktorejkolvek hre ste uz vidideli myslim viac ako 25x.Bavia vas este vobec hry?
    • smejki
      tady někomu uniká definice skriptu
      • ten niekto budes ty.
        • smejki
          takže demolice je předpočítaná/řízená skriptem? wow!
  • Je neuveritlne kolko doslova tupej kritiky sa moze objavit mezdi zabednenym publikom,kedisi som snival o tom byt vyvojarom hier ale ked vidim tie naivne stupidne odozvy tak az tak nelutujem ze som skoncil len pri 3d grafike.K demolicii a ku grafike poviem asi tolkoto je neuveritelne co dokazlo DICE.Na tak obrovskych priestoroch ako napr mapa caspain border dosiahnut taku grafiku a este k tomu aj deformovatelne prostredie je proste obdivuhodne a konkurenciii moze pravom len padat sanka.Ale co vsetkym sa clovek nezavdaci ved tu su ludia schopny tvrdit aj ze v bf3 sa stiela lachsie ako v arkdovo ponatej strelbe v bf2.Isto ste hrali bf3 betu a nie nejaky nove cod demo? Jedine co mna osobne prudko zatial sralo bola nutnost originu a par neprijemnych bugov (nemoznost zapat invert mouse vo vrtulniku na mieste pilota)
    • Srandovni je,jak stavis bf2 na uroven arkady, jako kdyby bf3 bylo neco jineho. *1*
      • Prave naopak su to veterani bf2 mezi ktorych patrim aj ja ktory casto beru do huby slovo arkada pri kritike bf3 akoby snad bf2 nebola arkadova tiez
        • No hoši, vy jste tady komplet husťáci. Takovouhle roztržku bych u článku o PC hře fakt nečekal :)
    • A me zase zustava rozum stat nad zabednenymi sklanimi fanousky,kteri to brani zuby nehty *3* .
      A jen pro tvou informaci,v BF3 neni zadne deformovatelne prostredi.Prvne si zjisti,co to vlastne znamena.
      • Ano ten origin a bugy som branil vsetkmi zubami a nechtami.Ja si mam zistit co znamena deformovatelne prostredie?Tak si to skusim po vasej uzitocnej rade ujasnit a vy ked uz ste sa pasoval do role ucitaela ma mozte opravit.Su budovy v bf3 objektami prostredia? Su prostredim v ktorom sa hra odohrava? Myslim ze su.Mozu tieto objekty v plyvom akcie hraca menit svoj tvar a tak myt deformovane??? Myslim ze mozu. To slovicko myslim som tam vzdy daval len preto aby som sa mohol tvarit ze s vami polemizujem ako s rovnocennym a nemam vas za dementa ktory snad tvrdi opak.
        • Je hezke,ze se snazis pusobit,jako znaly clovek,3d grafik a tak,ale pokud tady ze sebe nekdo dela dementa ,tak jsi to prave ty.
          Budovy v BF3 nejsou deformovatelne,opravdu si zjisti,co slovo deformovat znamena,jiank to vazne nema cenu.
          • mimochodom je ozaj slastny pocit sledovat jak vasa druha veta tochto postu jasne protireci najvacsej a najtmavsej poucke na stranke ktoru ma vas zdroj podporovat :-)))
          • 2bacil - bohuzel mi nezbyva nic jineho,nez ric,ze jsi to opravdu nepochopil.
            A je to o to smutnejsi,pokud si opravdu mel 2 semestry statiku.
            Vic se k tomu vyjadrovat nebudu a klidne si mysli,ze mi dosli argumenty.
            • re>Lambada slovo tram som pouzil ako slang ktoremu sa vyslovne nepbrania ani ludia vo fachu ale ak si na tom potrpite prosim mozme sa bavit o nosnikoch ak si na tom potrpite.Co sa tyka vasej dalsej argumentaice o tom ze robim grafika a pri tom som vystudoval stavbarinu asi vas to sokuje ale clovek nemusi vystudovat len jednu jedinu skolu to za prve za druhe robim predovsetkym arch vizualizacie takze to ma so stavbarinou stale dost spolocneho.Co sa vykania tyka prepacte ze mam narozdiel od vas slusne vychovanie.Je mi jasne ze krcmovemu charakteru ako vy to sediet asi moc nebude.
            • re> Sahim.Podla vas sa deformuje akurat tak plastelina a nie budovi pretoze plastelina je plasticka.Tymto ste dal korunku dementnosti celej chorej argumentacii.Akosi vam zjavne s celeho uz aj tu zmienovaneho materialu unika ze deformacia je zmena tvaru objektu kde pod pojmom objekt sa nemysli nutne len plastelina.Naoizaj som necakal ze zabednenost obhajcov tochto postoja siaha az tak hlboko.
            • pro Bacila : Mít statiku,mechaniku,pružnost,pevnost atd není to samé ,jako jí rozumět *2*. .O tom,že jako stavař používáš pojem Trám radši pomlčím. A fakt,že ze stavárny je z tebe 3d grafik taky může neco naznačit.
              Ale na člověka,který chtěl být vývojář,(vy)studoval stavárnu a nakonec dělá 3d grafika to docela ujde.
              Jo a lidí,co se snaží působit,že jsou nad věcí tím,že ostatním v diskuzich o hrách vykaji,jsou docela k smíchu.
            • deformuje sa akurat tak plastelina :) budovi sa nedeformuju. stale ti to nedochadza?
            • Pravda je taka ze ste argumentoval niecim comu zjavne sam nerzumiete pozrel ste si nieco co by bohlo zniet erudovane v domneni ze ma tym zastrasite zialbohu pre vas som to sdudoval a nosnikov tramov prutoviek som sa naratal az az.Vy tvrdite ze budovy v bf3 niesu deformovatelne a pri tom aj blbejsiemu navsetvnikovi vasho zrojha ktory ma potvrdit vase tvrdenie udrie do oci veta Deformace tělesa je změna rozměrů, tvaru nebo objemu tělesa, která je způsobena vnějšími silami.To sa potom aj ten blbejsi navstevnik pozrie na bf3 a vidi ze objekty v nom su schopne menit rozmer a tvar a akosi mi musi dat nutne za pravdu.Ja si nemylim ze vam dosli argumenty vy ste od zaciatku nasej polemiky ani jeden argument neprodlozil a ten co ste predlozil na zaver dal za pravdu mne :-).Dakujem.
          • wiki-Deformácia môže byť: všeobecne: odchýlka od normálneho tvaru, zmena tvaru, odchýlka od pôvodnej zákonitosti, pretvorenie; znetvorenie. Nechavam vysiet vo vzduchu nie nadavku ale teraz uz celkom regulerny termin - dementny.
            • takze vas vlastny zdroj udava ze Deformace tělesa je změna rozměrů, tvaru nebo objemu tělesa, která je způsobena vnějšími silami.Je mozne zmenit tvar a rozmet objetov v hre bf3?-JE. Tereaz mozte uz len trapne vyhlasovat ze som to cele nepochopil pri tom o deformacii telies viem dost mam 2 semestre statiky kde som deformaciu pocital.Som zvedavy naco sa budete odvolavat teraz.
            • tak do tretice,za page ma byt jenom =629 ,bez stredniku
            • stranka vraj mimo provoz skuste argumentovat niecim inym.
            • chybka : http://fyzika.jreichl.com/index.php?sekce=browse&page=629
            • http://fyzika.jreichl.com/index.php?sekce=browse&page=629 jestli to ani ted nepochopis,tak nemam co vic k tomu rict
    • Dyt je to pravda, ze v BF3 je jednodussi strelba, hraci maji vetsi hitboxy a zbrane mensi rozptyl. A nechapu, proc tam zduraznujes "arkadovo" pojatou BF2, co ma arkadovost spolecne s tim, jak je narocne nekoho trefit?
      • H4wk
        v BF2 bol hitbox uplne v prdeli, pozri videa na YT, v BF3 je fixed.
        • postni nejaky link, nenasel jsem zadny dukaz o spatnych hitboxech v poslednim BF2 patchi. (nepocitam graficke chyby, kdy kulka mela zasahnout hrace, zasahla ho, ale zaroven to udelalo animaci, ze kulka dopadla jinam)
          • *1* Kolik si toho na BF2 nahrál? Jasný, v BF2 1.5 neměl s hitboxem problém žádný kulometčík. To je fakt. Ostatní problémy měli a mít budou už navždy. Nerad to přiznávám (jsem obrovský kritik BF3), BF3 má konečně hitboxy OK.
      • Pravda to samozrejme nieje ani nahodou a nechapem ako vobec mozte tvrdit taku absurdnost do neba volajucu ktora je v naprostom rozpore z realitou.Vazne pochybujem ze sme hrali to iste.Zbrane maju daleko daleko vacsi rozptyl.Ich kopanie sa celkom slusne blizi ku CS-ku co sa o starom bf2 neda povedat ani zdaleka.A dokaz?Styl hry bf2 na zemi bezne na serveroch vyzeral tak ze hraci pobehovali po rovinach skakali, vo vduchu kludne zmenili smer pohybu(strasna zhovadilost) a popri tom vsetkom este aj strieli. Prosim pekne nieco take bolo priznacne aj pre quake a podobne arkady.Preto som sa pechotnym subojom v bf2 neskor vyhybal oblukom.Naproti tomu v bf3 je temer povinne sa zastavit zacielit a az potom spustit palbu ktoru mozno korigovat kedze zbran cela kope a vy ju mozte ovladat kdezto v bf2 sa len trapne zvacsil rozptyl dopadu guliek ale zbran stala takze moznost to ovplyvnit bola temer 0.Takto bf3 dava velku moznost byt v strelbe lepsi nez ostatny hraci a nebyt len priemerny hrac co drzi fire a caka kym sa super zlozi.Za tuto konkretnu zmenu som DICE nesmierne vdacny.
        • Ty ses pechotnim soubojum vyhybal obkloukem a ja jsem se je naucil, a proto narozdil od tebe muzu rict, ze dobre strilet, bylo v BF2 tezsi nez v BF3 (coz vyplyva i z tveho postu, akorat to nejak nechapes). Je mi uplne jedno, cim to bylo zpusobene, jestli kopanim nebo rozptylem a jestli to je v souladu s realitou nebo ne. Z utocne pusky jsem nikdy nestrilel a ty pravdepodobne taky ne, takze asi nema cenu resit, co se tomu podoba vic.
          • Co to tu bliješ za hovadiny?? Tak Ty seš těžkej tupan! Moc si toho asi nenastřilel jak tu píšeš takové blivajzy.
          • mam odohratych v bf2 1100 hodin z toho asi polku v kokpite zbytok ako pechota vacsinou assault myslim ze 550 hodin je dost nato aby som si vedel o tom spravit obrazok o tom ako to tam vypadalo navyse ako to uz neskor byva v pslednych casoch hrania som sa vzdy drzal v poprednych prieckach tabulky takze hrat som to vedel aj ako pesiak to vsak neznamena ze sa mi ten sposob aj pacil. na blizku a kratsiu strednu vzdialenost sa oplatilo skakat a pri tom stielat ako taktika to celkom fungovalo obzvlast ked mnoho hracov akosi predpoklada drahu leti skakajuceho protihraca a vy v tom zmenite vo vzduchu smer.Bolo to trapne a ja som si prial zmenu ktora prisla az s bf3.Este raz zbrane v bf2 kopu len na okrasu jedine co sa meni je rozptyl dopadu guliek a tym padom je vasa schopnost tento rozptyl guliek korigovat 0.Naproti tomu bf3 podava daleko lepsi sposob spracovania strelby zbrane naozaj maju spatny raz a je mozne ho mysou regulovat co dava moznost hracom strelbu sa skutocne naucit a tym sa odlisit od zbytku ktory to nevedia tak dobre.Je v tom daleko viac placu nez skok zmena smeru strelba quake styl.
            • No takové AKáčko kopalo v BF2 docela dost - aspoň mi to přišlo. V BF3 je podstatně jednoduší někoho oddělat a zároveň být oddělán. Mám v BF2 nahráno kolem 2000 hodin a to nepočítám esl, gathery a modifikace. *3* Samozřejmě je jasný, že BF2 mělo a má k dokonalosti VELMI daleko. Vzhledem k masové reklamě ale všichni čekali, že BF3 bude něco skoro nadpozemského. Tak ať se pak tvůrci nezlobí, když stále někdo remcá. *1*
  • Vypada to sicce docela obstojne,vezmeme li v potaz,jak na tom se znicitelnossti a interaktivitou prostredi jsou ostatni soucasne titluly.
    Ale presto se neubranim dojmu,ze se jedna jen o princip ze starickeho Red Faction na steroidech.
    Pripadne upravena verze BC2.
    V podstate mi prijde,ze od dob vydani HL2 (rok 2004),se interaktivita prostredi a fyzikalni model temer nepohnuly z mista.
    BFBC2 BF3 jsou jen naskriptovane modely poskozeni,tedy opravdu princip z Red Faction akorat ve vetsim meritku.
    Nicmene vzhledem k multiplayerove povaze bf her,je to docela pochopitelne.
    Spise me zarazi,ze se dosud nenasla hra,ktera by pokracovala tam,kde hl2 skoncil.
    • Geomod není předem naskriptovaná destrukce...
    • rancor1223
      Fyzika se hla, jen ta destrukce moc ne.
      • Tak bud si nemuzu takove hry vybavit,nebo jsem je minul.
        Samozrejme urcity pokrok tu je,ale ve vetsine her je naprosto nevyuzity a interaktivita prostredi je mnohdy na tom mnohem hure,nez prave hl2.
        • rancor1223
          PhysX? tzn. Batman, Mirrors Edge, Mafia II a spousta dalších... Ale prakticky to pro hráče nemá význam protože se vždy dá vyměnit za "normální". Jde jen o ten vizuální efekt... A pak je tu zmíněná Red Faction, ale tam je úplně obyčejnej fyzikální model (byť destrukce je skvělá, PhysX apod nepotřebuje)
          • Aplikace physx je ve vetsine pripadu,jak si sam rekl,jen kosmetickeho razu,takze v tom bych pokrok oproti hl2 nevidel.
            Posledni 2 dily RF jsem nehral,ale pravda,dle videii to je celkem slusne co se interaktivity tyce.Skoda,ze je to spise vyjimka nez pravidlo.
        • Jedina hra ktera dle me prekonala HL2 ve fyzice je Red Faction Guerilla a následně Armageddon.. Tam šlo zničit snad opravdu cokoliv a člověk z toho měl vyloženě potěšení, když po několika šikovně umístněných náložích složil i solidně velikou budovu :)
  • najprv slubovali full znicitelne prostredie. namiesto toho dostaneme presne to iste co ma bad company 2 teda len obycajne skripty. konec koncov v bete je to dobre videt. ziadna demolicia na styl red faction sa nekona. to bol pre mna popravde hlavny tahak tej hry. zostal z toho iba nesplneny slub. hlavne ze sa dusovali ze padajuci barak z fault line traileru neni skript ale real time. velke kulove.
    • Sahim zase kritizuje...ale tentokrát souhlasím. Těšil sem se že rozsekám mapu na cucky jak v RF a to bude zase přes hitpointy, takže i když plus, tak stejné jak u BC2. Já chystal upgrade pc jen v případě kompletní destrukce všeho(páč u mě BF2 znamenal mody), což sem pochopil už dřív, že se nekoná. A propos, zajímalo by mě, proč jsou ve zmiňovaném Red Faction schopni destrukci udělat že na dnešní dobu fachčí i na slabých herních počítačích a tady na božském Frostbite 2 enginu to nejde. Docela paradox.

      A pro ty co se odvolávají na betu, kdyby ta destrukce byla doopravdy tak obrovský tahák, už by se určitě chlubili nějakým videem jak komplet zdemolovat mapu a ne jen pár trochou děrování a pády budov si myslim. Prostě v plné už to o moc lepší být nemůže(i když...).
      • asi preto ze keby ju spravili tak ako by to dnesne kompy zvladli a tak aby to vyzeralo skvele nemali by konzole najmensiu sancu to utiahnut.

        prva zdvihnute obocie som mal ked povedali ze to bude na konzole. batllefield 2 bol pc exkluzivita a podla toho aj vypadal. hovorite ze v dnesnej dobe sa to neda? ALE DA! myslite ze by nezarobili? ale zarobili a jak. uz len fakt ze bad company 2 sa hral na PC viac ako na PS3 a XBOX dokopy, uz len ta obrovska BF2 fanuskovska zakladna zakladna, uz len fakt ze primarne MP hra nema zmysel piratit. zarobili by velmi dobre... ale preco zarobit 300 milionov ked mozu zarobit 900? ved cod zarobil miliardu, tak aj oni chcu. cele je to len o peniazoch a chamtivosti a uroven hier tak upada. keby to robili na pc a nepozerali by na nejake COD tak by ta hra vypadala uplne inak.
        • Celkem logický že je to o penězích........
        • No nevím to jistě, ale nešel Armagedon aj na ps2?
    • a este nieco ....
      nebude ci si betu hral , alebo nie.

      podstatne ze ja som ju hral , a s granatmi sa dalo zdevastovat betonovy murik okolo fontan.
      Dokonca aj barak sme rozjebali vonku v oper. Metro, sice nas RPGckovalo balkon asi 15 ludi , ale neva.

      Citaj nabuduce FAQ k bete, obvykle na ofic fore alebo offic webe.
      A ak nevies po anglicky , nehaj si to v skole od spoluziakov prelozit a potom tu daco zo seba vysplechni.
      -moron-
      • daju sa takto postupne znicit vsetky steny okolo baraku aby padol? NIE?
        da sa zhodit barak tak ako bolo v traileri a ako slubovali ze to je real time? NIE! zobudte sa naivkovia. ziadna full znicitelnost tam nebude. je to ten isty system ako bad company plus obijanie murikov. och tomu hovorim full znicitelnost.

        ZASE TO BUDE AKO VZDY. BUDEM TO JA CO POVIE JA SOM TO HOVORIL.
        STE SA ESTE NENAUCILI ZE JA MAM VZDY PRAVDU?
        • Jazz
          Drž pitchu ty tchůráku slovenskej
        • smejki
          špatná reakce
      • Sice souhlasim,ze v bete to bylo osekany,ale ty by ses mel naucit cist.On rikal,ze slibovali real-time demolici(nevim co je na tom pravdy),coz je snad jasny,ze tomu tak opravdu neni,ale ze se jedna o predem zpracovany model poskozeni,tedy da se nazvat predskriptovany.
        O tvem zpusobu vyjadrovani ani nemluve.
        • Ty si uz hral full verzii ? ja ne , tak zvasty o tom co slubili a co splnili neham na potom.
          ako vravi Bela : "O tom potom."
          • Takze oni vytvorili real time destrukce, ale protoze to jeste nechteli zapnout, tak vsechny destrukce preskriptovali, aby mohli udelat betu? Nepripada mi to moc realny...
        • Taky vycházelo pár článků o tom, že kvůli lagům na serverech a malé nutnosti zkoušení demolice, se ta jejich, kterou slibovali vypínala na serverech....
          • toto bolo pisane ohladom apha verzie pokial viem :)
            preco by sa inak chvalili znicitelnostou a ukazovali ju na zaberoch z bety v ktorej je udajne osekana?

            battlefield mi leze na nervy uz viac ako call of duty. zatial su to len kecy a sklamania. s batllefieldom 2 na ktory to malo naviazat to nema pranic spolocne.
    • ty tupy kokot, vis vobec co je BETA ? to tu uz ozaj kadejaky kokotko vypisuje picoviny.
      SA ZEBUD MONGOL , SAK TO BOLA BETA , NEBOLO TAM SECKO!
      omg epic fail ty troll
      • Lol, ty si ale vidlák *7* Žeby adresa Lunik IX?
        • a ty budes asi taky isty k.k.t ako sahim...
          do mojho slovnika ta moze byt vis co.. ic materi picuvat za chrbat do kuchyne.
      • toto mi napis ked vide plna hra a bude to vyzerat tak isto co aj bude :) ziadna full znicitelnost sa nekona ty decko naivne.
        • Jazz
          Drž pítchu ty tchůráku Slovenskej, hádáte se jak vyjebaný malí děcka, co je strejda klátí doma při fotbale.
          • Slováci, věřte, že ne všichni češi jsou takový - škoda slov - *7*
  • Ha anténa půjde dolů, výborně. Ty poslední dny bety, kdy se hrála CB, některé buzny už nevěděly, kam by se eště zakepily, tak už vymýšlaly, jak se dostat na špičku, na ty šprušle tam, tak si ukradly letadlo ze kterého posléze vyskakovaly, aby doplachtily na špičku.
  • Danieledl
    Mě to připadalo jako bych tyhle všechny destrukce viděl v předchozích trailerech, abych to mohl otestovat, tak si to budu muset asi opravdu zahrát.
  • Chcete demolovat? Demolition company *1*
  • Vy vocasové. Vy chcete, aby to bylo jako realistycké. To by jste si nikdo nezahrál. Bože, destrukce to hlavně o tý hře neni. Jste rozmazlení fraskové.Když se vám to nelíbí, tak na to nekoukenjte a nepište trapné komentéře a hlavně nehrajte to. Je mi z Vás *11*
    Hrál jsem betu a líbila se mi a ta destrukce je jen třešniška na dortu.
    • co slubovali?
      nastupcu battlefield 2
      full znicitelne prostredie
      fantasticku grafiku.

      ---nastupca battlfield 2 to neni ani nahodou! je tam malo tried, neni tam commander, 64 hracov bf2 bola parada na svoju dobu ale ocakaval by som viac. a potom tie ich ceresnicky ako odhalovanie sniperov odrazmi, ukazanie pozicie toho kto ta zabil, autoheal (su servre aj bez toho ale ono to tam v prvom rade nema co robit), ndune mody a la rush z bad company ktory je vyslovene zly.
      ---full znicitlenost. slubovali ze to bude ako v prvom traileri ked pada barak a zobere so sebou vrtulnik. alebo ked bazukou zabije snipera. vsetko su to skripty. presne take iste ako bad company. akurat tam pridali tzv mikrodestrukciu na muriky co ma aj nejaky crysis 2 a je to uplny vysmech toho co slubovali. predstavoval som si nieco ako mapu gulf of oman v ktorej zostrelim zeriav ktory padom na budovu v centre strhne kus strechy, alebo naraz stihacky do baraku v extremnej rychlosti ktora ho real time zrovna so zemou. to su totiz ich sluby. realita je uplne ina.
      ---grafika? neviem ako vy ale grafika multiplayeru ma nenadchla. skor naopak. neviem ako vy ale ked vidim traileri zo single player kampane a z multiplayeru ktory som si aj osobne vyskusal tak to je fakt neporovnatelny rozdiel. takisto ked si pozrete techdemo frostbite 2 a potomtne multiplayer tak ... to proste nemoze byt to iste. uz len fakt ze ked odhalili odporucane poziadavky tak povedali ze tie budu stacit tak na medium, na ultra detaily ze je treba nieco ako 580SLI. na a co vyplyva z testov bety tak na ultradetaily v pohode staci nejaka 560Ti ci 6950. graficky to vyzera ako bad company. skuste si pozret gameplay videa z bad company a z tohto a je to takmer to iste. navyse medzi low detailami a ultra detailami boli minimalne rozdieli ako v grafike tak vo framerate. vsetky naznaky portu z konzole. je mozne ze sme pravy frosbite 2 este ani nevideli. ale stratil som uz vieru v cely battlefield tak neverim uz ani tomuto.
      ---TOTO JEDNODUCHO NENI ZIADNY NASTUPCA BF2 ALE BC2. KEBY SA TO VOLALO BAD COMPANY 3 A NEBOL OKOLO TOHO TEN HYPE A KLAMSTVA TAK MI TO NEVADI. ONI CHCU PROSTE ZOSADIT COD. A AK SA IM TO PODARI VIETE CO SA STANE? POZRITE SI DIEL SOUTH PARKU: Something Wall Mart This Way Comes.
      • Anal.S
        A já bych chtěl hodinky z vodotryskem :)
        Sorry ale realtime destrukce celých budov v FPS je naprostá p*čovina.
        1) Neutáhl bys to doma
        2) Kolize by neutáhl ani server
        3) Akorát by to ničilo gameplay a balance mapy

        Grafika je v BF3 parádní, gameplay je mezi dnešním standartem zázrak.
        Vyndej hlavu z písku. *3* *5*
        • Deštrukcie - neriešim, realtime to je naozaj kravina. (Niečo málo o tom viem)

          Grafika ma ale nenadchla, aspoň čo som doteraz videl, jasné, z technického hľadiska je prešpikovaná modernými efektami. Ale imho ich grafici sú jak nejakí puberťáci, vôbec tam nie cit pre vec. Leskne sa to jak psie gule, podivná farebnosť, sú tam nezmysly ako odlesk od objektívu a pod.
          Rozhodne som videl vizuálne krajšie FPS...

          A ten gameplay zázrak, to radšej nekomentovať, každý máme iné preferencie.
          • mozumat najmodernejsi engine na svete ale ked to nevedia spravit bude im na prd. battlefield je hlavne neuveritelne prekontsrstovany, obzvalst tie prepalene biele su uplne mimo. vsetko sa musi lesknut, vsetko ma strasny bloom, kamera lense faliry jak na predvadzacom mole. proste otrasne. to plati teda hlavne pre multiplayer. sp gameplay je o inom.
            • h4wk-zato ty asi venku moc casu netravis,protoze jinak by jsi vedel,ze nektere efekty jsou v bf3 opravdu prepalene.
              Neni to sice tak zle,jako v nekterych jinych hrach,ktere se tim casto snazi maskovat jinak uz postarsi engine,ale presto to tady je.
            • H4wk
              no zrejme mas blby monitor...
              inak ty zrejme zijes vo svete kde nesvieti slnko a kde nie su odrazy

              troll
        • red faction destrukciu utiahnu konzole. your argument is invalid.
          • pokud je PC 10x výkonnější než konzole, tak by teoreticky se dala zvládnout destrukce pro 10 hráčů, problémy se synchronizací a spožděním ale budou velké; navíc by všichni hráči museli mít obdobně výkonný HW.
          • V Red faction ti "nepadá" celá město najednou. Nemáš tam 64 hráčů, kteří najednou demulují celé město.
            • kedze sucasne PC su 10 krat vykonnejsie ako konzole nieco taketo je mozne spravit. nie vsak pri multiplatform hre respektive na tuto generaciu konzol.
    • ZDAR SUDRUHU! ak sa niekomu nieco nepaci a nesuhlasi s tym tak musi mlcat? :)
    • Tvuj negramotny projev bohuzel cele poselstvi tveho srdcervouciho topicu ukryl v hlubinach troliho doupete:-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit