Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • nemuzu zapnout PS3 kdyz ho skusum zapnout tak mi blyka jenom cervene svetlo
  • PS3 je pěkná svačka - koho by to překvapilo.
  • smejki
    eh... cože?
  • "Jeden chlápek prý hrál stylem, že na jedné straně světa mu poletovalo vzduchem 20 draků, do toho se schylovalo k obléhání města a ještě měl rozdělaných 20 questů naráz. A to už jednu x let starou konzoli rozdýchá - asi jako schody do sedmého patra."
    a? urcite tak hraju tisice ludi.
    v skyrime neni nic dorobene dokonca, takze toto mal byt hlavny tahak hry, ze mozes robit kedy chces, co chces a ako chces. a vysledok je taky ze este vinu hadzu na hraca. lol
  • spis me udivuje tve technicke vzdelani... odkdy se v assembleru pracuje pouze s bity? Kazdopadne assembler je blbost, protoze kompiler provadi optimalizace, ktere programator snadno opomene.
  • smejki
    Jejdásku, "co se tohoto problému týče". Tedy problému se zpomalováním hry. Čti pozorně.

    Vůbec neříkám, že Skyrim nemá bugy. Má. Každá hra je má. A sandoxy jich mají z principu víc než cokoliv jiného.
  • smejki
    proč to směřuješ na mě?
    Bethesdí design mě naposled oslovil u Morrowindu. Oblivion je pozlacený hnůj (imho, přátelé, imho) a Skyrim (měl jsem ho v ruce asi 6 hodin) se tváří jen o trochu líp. Resp. co někde oproti Oblivionu vylepšuje, to jinde prasí bezkonkurenčním stylem. Ve výsledku se mi sice zdá být lepší, ale není to můj šálek kávy.

    Odmítám se ale snížit k tomu, abych svůj názor na hru (herní mechaniku, příběh, design, stylizaci) promítal do svých názorů stran její technické stránky.
  • smejki
    jaké máš technické vzdělání, prosím tě? až se ti podaří do bitu narvat informaci o 40 stavech, tak mi brnkni a necháme si to patentovat.
  • Souhlasím! Když našim předkům stačil suchý záchod a v zimě pět stupňů v chalupě a tři svetry na sobě, nám musí taky! A vůbec, kdo to kdy slyšel, používat toaletní papír, miliony let to šlo i bez něj!

    Teď vážně - ono jde udělat i naprosto krásně vymazlenou hru na tragickém železe, ale upřímně, to by museli programátoři dělat hry v assembleru. A jelikož je to nemožný scénář, nezbývá než se smířit s tím, že tenhle kus železa už prostě potřebuje nástupce.
  • Drak mi nikdy pozpátku neletěl, oblivion mi přišel jako lepší průměr a se skyrimem se pořád srovnávat prostě nedá. Bug jsem v něm za 130 hodin koupené verze a asi 50 hodin pirátské verze (kterou jsem stahoval jako první, čili to musela být nějaká velmi brzká verze hry - a i ta byla bez bugů!) potkal přesně 0 a hlavní quest byl jen příjemné doplnění toho, co svět skyrimu nabízí.

    Je holt smutné, že ti, kteří evidentně mají problém docenit takovouhle sandboxovku nemají dost soudnosti, aby si řekli že tenhle žánr jim prostě nesedí a šli o dům dál.
  • @ smejki

    Draci letící pozpátku *3*

    Přiznej si to. Skyrim je zcela průměrná předělávka Oblivionu. Příběh je nejen fádní, ale hlavně zcela ničí to "běž si kam chceš". A bugů v něm byly tuny, hru jsem nahrávat ze starších savů asi třikrát, protože main quest se prostě rozbil a nedalo se pokračovat dál.

    Je holt smutné, že dnešní hry poklesly natolik, že Skyrim dostal 10/10....
  • Kdyz jde s 256MB pameti udelat plne funkcni rdr nebo oblivion, tak muze jit udelat i skyrim. Konec koncu, morrowindu to take stacilo. A nikdo si nezada, aby na konzoli skyrim vypadal mnohem lepe nez oblivion. Staci nam vylepseny gameplay a herni mechanismy, novy pribeh, nove dobrodruzstvi - tedy to podstatne o co v te hre jde.
  • smejki: lol, skyrim je plny chyb a nejen na ps3. A jedna z chyb na ps3 je, ze je spatne odladeny a casem se zpomaluje.
  • A souhlasil bys tedy s analogickym tvrzenim, ze za vsechny neodladene pc hry muze pc?
  • Na pc jsou mansi prodeje nez na konzolich, takze ekonomácky vzato to spás nemeli vydavst pro pc.

    Konzole maji jednotny hardware, proto lze pro konzoki hru dobre odladit. A pokud odladena neni, je to zcela vedome a umyslne ze strany vyvojaru. Konzoliste na takove zmetky nejsou zvykli, konzoliste jsou zvyklá, ze jim hra bez príblemu slape. Takze ja vsem konzolistum doporucuji, aby takoveto hry nekupovali, vubec. Ja mam treba TES velmi rad, ale skyrim jsem si na ps3 nekoupil, protoze odmitam takovy sh1t podporovat.

    Mozna to nevis, ale i Oblivion byl na konzolich. Debilni inventar ve skyrimu neni zpusoben konzolemi, protoze i ten oblivionovsky na konzolich dobre fungoval.

    Vzhledem k existenci her jako je batman, deus ex 3, darkdiders, borderlands, crysis a rada dalsich, ktere chodi perfektne na konzolich a jsou dobre i na pc odmitam tvuj nazor, ze nejde udelat hru, aby dobre bezela na pc i na konzoli. Pokud je nejaka multiplatforma nekde blba, je to ciste pro to, ze to vyvojari nezvladli. Mnohdy je to tim, ze konzolovou verzi delaji jini vyvojari, nez ti, kteri delaji pc verzi.
  • Malleth
    Tys očividně nehrál RDR
  • Malleth
    Docela dobře? To je hodně slabý slovo
  • Malleth
    Jak sem už někde psal, za inventář může opět akorát Bethesda, protože ten inventář je debilní i pro gamepad.
    A i na konzole jde udělat dobrej inventář. Důkazem je třeba ten v Dark Souls.
    Oni prostě dělat UI neumí. To je celý.

    Jinak tu tvůj postoj celkem chápu. Taky mám radši když je hra exklusivní pro PS3 a vyladěná na maximum, ale to si prostě nemůže každý studio dovolit. Obzvlášť pokud jde o exklusivní hry pro PC.
  • Bethesda idéš, rozsekaj im tie konzolé!
    "Neverte PCčkárom aj keď prinášajú dary"
  • Ringwraith
    smejki vidím, že jsi úplně mimo.

    Jaký bullshit? No však jsem uznal, že hra tedy nemá chyby, ale je jedna velká chyba, že na PS3 nejde. A dál jsem poukázal na tu ironii, že Bethesda se ohání tím, že hráč může dělat co chce, ale když to hráč opravdu dělá, tak jsou z toho problémy.

    Myslím, že jsi neměl pořádnou odpověď a tak jsi to prostě označil za bullshit, protože tě nic lepšího nenapadlo.

    A jen tak mimo... pokud ti toto přijde tl;dr, tak jsi ve škole musel mít, či pravděpodobněji stále máš, obrovské problémy se čtením.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit