Přejít na výpis diskuzí
„Creation Club nejsou placené mody,“ opakuje Pete Hines z Bethesdy
9.9.2017 | Václav Pecháček
63 příspěvků
-
Jestli jim nekdo veri ze dalsi krok neni zakazat mody mimo tuhle aplikaci, tak at radsi odevzda obcanku.
-
-
Neurobia to, pretoze to u vydanych hier to nema ziadny vyznam. S dalsimi hrami to vsak moze byt inak.
-
-
To samozrejme nikde netvrdim ze to musi aplikovat na jiz existujici hry, ale je to pro ne stejne lakave jako pro M$ delat hry Win10 only
-
-
V pripade MS by sa skor hodil termin "nutne". Kompletne spoplatnit mody je lakave, ale nie je nahoda, ze sa im to nedari uz od Oblivionu. Sami vedia, ze ak by to skusili, zlikvidovali by moding, resp. by ho zmenili na nieco, co by nikoho nezaujimalo.
-
-
Tot otazka, dneska uz je Elder Scrolls proste mainstreem a stejne tak Fallout, takze by opet prodali miliony kusu a spousta jedincu by si pak rekla, "No co, vzdyt o nic nejde" a vytahla penezenky
-
-
Jasne, stale by predali miliony, ale momentalne ich predavaju viac, ako hry, medzi ktore by pravdepodobne zapadli.
-
-
-
-
-
To nezakážou. Ale mohou výrazně změnit technologii, která pak nebude mít pro modding podporu.
-
-
Proc by to nezakazali? Mody stale budou, ovsem jen pres Creation Club. Vymluva bude ze se budou snazit chranit zakazniky a deti (nezapomente na deti) pred nevhodnym obsahem, a tisk jim bude mohutne tleskat jak se o nas pekne staraji.
-
-
jak už bylo rečeno, tohle by jim zlomilo vaz. hry od bethesdy se hrají dlouhodobe díky modum, ktere si tam lide i sami chteji delat a kdyby se to zmenilo na hru s milionem placených DLC, tak by se na to každy vybodl
-
-
Bohuzel nezlomilo, ponevadz tady porad plati reptaci mentalita, misto toho aby hraci proste hru nekoupili
-
-
No tam jde primarne o to ze by lidi chvili prskali a pak by si majorita zvykla a s kazdou dalsi hrou by to uz nikomu neprislo divne
-
muj nazor je ten, že tohle platí hned po vydání. ale roky po vydání se hra stále hraje a prodává díky modum. takže jiste by to byl po vydání porád prodejní uspech, ale ukrátili by se o hráče co to hrají dlouhodobe, nebo si to koupí nekolik let po vydání. Ale je možné že tyhle čísla jsou zanedbatelná, nevím.
Taky nevím jak lehce je získat tu smlouvu. rekneme že ted je k dispozici mnoho druhu nasvicení, které určuje jak hra bude vypadat. tak rekneme že nejaký Franta dostane nápad udelat nové nasvícení. bude pro neho lehké získat smlouvu? asi ne takže by to omezilo počet modu ktere budou vznikat. (kdyby zrušili nexus a podporu modu pro každeho)
-
-
-
-
-
-
Modari jim spravuji hry a oni za to snad jeste chteji penize *1*
-
O nějaké moddery jim vůbec nejde, ale o % z prodeje těch modifikací. Přitom jim evidentně nestačí, že podora modifikací nepřímo zvyšuje prodejní čísla (kolik lidí s koupilo armu kvůli DayZ?), ale chtějí si urvat víc. U velkých a opravdu podařených kompletů si často autoři zaslouží odměnu, ale tady zatím vidím trapné pokusy vykuků typu jeden skin něčeho $$$ co někdo spíchnul ve photoshopu během polední pauzy a už nastavuje ruku se slovy zaplať.
-
-
I am rich ... skoda ze to jablecnaci zakazali prodavat.
-
-
stejne, jako u dlc, kdyz maji novinari rvat a hajit hrace, tak to nakonec chapou. jestli nekdo dostane herni prumysl do prdele, tak to budou tito manageri ruku v ruce s novinari, kteri to chapou.
-
-
novinari co je zvou na predvadecky herni studia novinari co dostanou letenky na herni veletrhy od hernich studii proste prodejny ****vy
-
-
jeste ze existuje nexusmod
-
-
Ten prijde na radu pozdeji
-
-
Nejsou to placené mody, je to krabice s vínem a ta částka v ní taky nesouhlasí. Celé je to kampaň a účelová provokace. Kontrola kompatibility od Bethesdy je něco, za co si přece každý rád připlatí.
-
A co to k*rva je? Prodejna zmrzliny? *11*
-
"Není to placený mod, protože my těm modderům platíme." Moc pěkné.
-
Kdyby tam dali jen možnost podpořit autora modu, jako to bylo třeba u map v Team Fortress 2, tak by to komunita přijala pozitivně, ale Bethesda se evidentně u TF2 inspirovala jen tím, že si lidi kupujou čepice.
-
-
To by neslo, to by z toho totiz nemeli svuj desatek oni ...
Da se predpokladat, ze do budoucna zacnou moderum co to delaj gratis vyhrozovat pravnikama. -
Ty jsi nekdy podporil autora modu?
-
-
Ano, ty ne?
-
-
Ne
-
-
styd se bobe *11*
-
-
-
-
-
Sorry jako, ale na tenhle hloupý pseudo argument "nelíbí se ti to? ale vždyť to přece nemusíš kupovat!" už začínám být lehce alergický *16*
-
-
Tak vysvětli proč, když tenhle argument dává a vždy bude dávat smysl..dle mého názoru, který se někomu nemusí líbit, je zrovna tenhle konkrétní argument slovo boží pro hráče, a mělo by být. Mám pocit že v některých případech, když by se hra nebo obecně nějaký produkt drželi toho, co chce hráčská základna, tak dopadne daleko hůř, než když si to zařizují tvůrci po svém. Hele, jako příklad můžu uvést Titanfall 2. Moc lidí co nejde do hloubky s touto hrou neví, kolik toho hráči po Respawnu už chtěli. Já pravidelně chodím na oficiální zahraniční fórum této hry a koukám se na různé příspěvky, žádosti a hejt. Titanfall 2 vypadá jako druhý příchod Krista, zvenčí, ale zevnitř je docela dost hejtěnej a obecně podle některých udělal dva kroky zpět a jeden dopředu oproti jedničce. Vtip je v tom, že Respawn veeelmi naslouchá žádostem hráčů a aktivně se vyjadřuje na fórech, oproti klasickým AAA EA tvůrcům, a neustále hru upravuje podle aktuálních stížností. Teda ne doslova, některá rozhodnutí dělají automaticky sami, ale 75% úprav pochází z žádostí a stížností hráčů. Na začátku byly stížnosti ohledně balancu zbraní, pár konkrétních. Co udělal Respawn? Nerfnul je. Co udělala hráčská základna? Začali si stěžovat že najednou ty zbraně nejsou na nic, a vždy si našli nějaký problém, pocházející z úprav a oprav co Respawn udělali. Měsíce a měsíce se to táhne, a poslední dobou je stále hlasitější "My chceme Titanfall 2 a Titanfall 3 aby byli jako Titanfall 1". Teď si vemte kdyby tohle Respawn udělali. Víme jak dopadl Titanfall 1, dost bledě. Teď si vemte jak by to vypadalo, kdyby vyšel Titanfall 3, jako reskin předchozích dvou dílů. Z hlediska gameplaye a funkcí nebude tolik táhnout, protože není v ničem tak pokročilý, jako byla série z jedničky na dvojku, a jen používá už zažité funkce. Z toho by klesla prodejnost i hodnocení, protože prostě reskin a značka? by se propadla. Titanfall 2 obecně dobře působí na mainstream a hnidopichů, ikdyž jsou velice hlasití, je méně, avšak jejich hlasy dost ovlivňují vývoj této série a bojím se že když tedy budou trvat na svém zájmu udělat z jedné hry hru jinou, tak akorát tu značku potopí a nedostanou nic tak dobrého. Radši by měli vzít k srdci ten argument "Nelíbí se ti to? Nehraj to, nekupuj to, protože tvůj názor a tvá představa co od toho chceš, může (a nemusí) spíš ještě víc té značce uškodit, než když si jí přestaneš všímat."
-
-
btw jen jsem se dlouze vyjádřil k "alergii na nelíbí? nekupuj", že to že to lidé začnou hejtit, občas může taky uškodit, nežli něco zlepšit, jak si spousta lidí myslí, občas to prostě spouští řetězovou reakci. Můj obecný názor k CC je, že většina těch módů už jednou vznikla zadara a měly by tak zůstat. Ano, tvůrci by za to mohli dostávat odměny od hráčů v podobě placení toho módu, ale udělali to jako fanoušci pro fanoušky, né jako zaměstnanci Bethesdy. Spousta těch módů už nějakou dobu existovala a teď teprve se stávají placenými, a to je prostě blbost. Mnohem lepší kompromis by byl "zaplať si za ten mód, kolik chceš, nebo ho neplať vůbec". Prostě mít možnost zaplatit, když budeš chtít autora podpořit, ale v základu by to mělo být pro všechny zdarma, neb je to expanze hry tvořená zapáleným fanouškem pro zbytek fanoušků a mělo by to zůstat dobrovolnou vůlí toho fandy, né aby z něj najednou byla placená opice téch origo tvůrců.
-
-
Bych spise rekl ze se to nikomu nechtelo cist. Duvodem je ze nepouzivas odstavce.
-
-
-
Tak on uz fakt, ze udelali Fallout, kde vic jak pulka zbrani vypada jinak nez ve Falloutu, je dukaz retardace.
-
-
Ne, to je dukaz toho, ze to vzali a udelali podle sebe.
-
-
Tak kdyz neco udelas jinak a podle sebe, tak to tezko muze byt ta puvodni vec, ze? *7*
-
-
-