Přejít na výpis diskuzí
Crytek hasí průšvih: „Ryse bude mnohem obtížnější“
24.7.2013 | Aleš Smutný
43 příspěvků
-
Crytek, jediný co z nich dobrého vzešlo, je engine, that s all.
-
-
A první Far Cry a Crysis.
-
-
Jinak, jak znám Crytek, tak bych se ani nedivil, kdyby se v půlce hry objevili elfové a trpaslíci. Aspoň by se po vydání mohli vymluvit, že jde vlastně o parodii na bojovky (což je pravda).
-
Nebránil bych se, kdyby vznikalo víc her/interaktivních filmů, kde pokud něco pokazíte, tak nemusíte hned umřít, ale bude to mít vliv na další vývoj hry. Pokud se to udělá správně - Heavy Rain, tak si to rád zahraju. Ale když někdo udělá něco, kde vezme do ruky meč a sejme každýho, koho potká a když náhodou nezmáčkne tlačítko včas, tak je to úplně jedno, protože hlavní hrdina stejně nemůže umřít, tak to se na mě nezlobte, ale to fakt hrát nebudu...
-
Aneb co si mysli pc developeri o konzolich. Ja se tomu nedivim. Ted se breci,jak je to jednoduchy a az to "stizi" bude se brecet,jak je to tezsi :D
-
CoD ve starém římě? *1* *1*
-
Tak teď oznámili jasně, že hra bude těžší a promakanější... Jsem uzvědaví jestli to mítní kritici konečně vstřebají, nebo jestli budou stále tvrdohlavě tvrdit, že je to jen QTE hra jako se prezentovala na E3.. a je uplně jedno zda to tehdy byl jen přestřel nebo omyl..
-
Super budú ťažšie QTE eventy. Sen každého hardcore hráča.
-
Jakmile jsem uviděl toho hlavního superhrdinu, tak se mi v mysli vybavil Oblivion.
-
:D jéééééééj tak dlho sa hladali až sa našli:D MS + Crytek = VL
-
pokud nevymslí nějaký zajíamavý soubojový systém ale bude to tupá konzoloidní rubačka, tak tim stejně moc hráčů neosloví. A soubojovim sysémem myslim šerm a ne uskakování a salta vzad/stranou jako Zaklínač, kdy se samotnej systém omezil jen klikáním myši ve správný okamžik (1. díl)