Přejít na výpis diskuzí
Čtyři krát čtyři krát čtyři ve videích z Dark Souls II
25.6.2013 | Aleš Smutný
140 příspěvků
-
Za ten přehrávač, který tu máte, by měli padat hlavy.
-
-
ja som to pisal niekolko krat, ma to uplne nedeterministicek chovanie. raz mi to ide na prvy krat, inokedy to zadrbe error ale ked kliknem na plochu obrazu zrazu sa to rozbehne, inokedy mozem klikat kolko chcem a video mi nepusti. mam aktualne javy, flashe a vsetko mozne, pouzivam chrome ale ten prehravac je des
-
-
přesně, na Mozilla Firefox to taky občas načte bez problémů, občas přehraje pouze reklamu a samotné herní video se načítá a načítá a načítá ... a po pěti minutách stále načítá ...
- občas to jde vyřešit zablokováním reklam, ale někdy ani to nefunguje
pro ty komu to nefunguje, vetšina ukázek je z tohohle videa:
http://www.youtube.com/watch?v=z_JFDPCtXFY -
Tiez pouzivam chrome a nemal som jediny problem. Davnejsie co som maval problemy boli hlavne v pomalosti nacitavania. Ked sa buferovalo neskutocne dlho aj 30 sekundove video. To zrejme bolo zapricinene pomalymi serverami.
Mozno by stalo za pokus kompletne reinstalovat chrome aj s javou a flashom. Niekedy sa totizto pocas updatov jedneho s tychto stavaju divne veci ;)
-
-
Neviem co tu vsetci nariekate kvoli prehravacu. Mne to neseklo ani raz, nezastavilo ani raz a tie reklamy sa uz daju preskocit po 2 sekundach. A z niecoho tento web zit musi, nie? Jedine zeby ste to zacvakali z vlastneho. Kto sa hlasi?
-
-
Kvalita zdejsiho prehravace a videa, vcetne "HD" rozliseni, je v dnesni dobe k placi.
-
-
Spíš je to kvalitou ukázky, někdy je to super někdy horší *7*
-
-
Jedna věc je jasná, tadle hra bude luxusní pařba. Jen škoda že neoznámily jak to bude s PS4, ale já si to klidně zahraji i na současné konzoli. Jinak Dark souls byla pecka, přes 130 nahraných hodin i s DLCčkem a od první do poslední minuty naprosto skvělý zážitek. Jaké jiné RPG má takovou atmosféru?
BTW teď hraju Demon´s souls a musím říct že hra je podstatně zamotanější a popravdě každou chvíli nevím kam jít. -
-
Tower of Latria je trochu bludiště. Enjoy
-
-
Hlavně v demon souls jsou pořád nějací červy, brouci a podobná verbež. Občas jen tak lezou po stěnách a to je mi teprve na blití. Hra je to ale neskutečně skvělá. Bossové možná o trochu lehčí než v dark souls, ale řadový potvoráci mi dávají dost zabrat.
-
-
Jojo, bossové jsou v Demon's souls docela easy, až na 3 výjimky potvrzující pravidlo. Na druhou stranu levly jsou daleko obtížnější (čtvrtý a pátý svět jsou silně deprimující).
A počkej, až budeš mít nějaký svět úplně černý, to procházení pak nebude žádná sranda.
Tower of Latria a Valley of Defilement mají na odporné věci asi patent, z těch příšerek mi naskakuje husí kůže dodnes. -
-
Valley of Defilement tam jsem byl zrovna dneska a sundal prvního bosse. Hned jsem si vzpomněl na blighttown, ale tady je to ještě drsnější. Tuny hnusných červů a brouků, který sice nic nedělaj a jen lezou po stěnách, ale stejně mě to znechutilo. Já osobně hmyz moc nemusím a zrovna v demon souls lezou nějaký breberky pořád.
BTW: Nevím jak se ta lokalita jmenuje, ale miluju ten level kde se po obloze lítaj ty placatý věci s dlouhým ocasem a prvním bossem byl jakýsi tloušťik se dvěma mečama. Jak říkám hraju teprve asi 15 hodin a moc názvů si ještě nepomatuji, ale už teď mohu říct že je demon souls minimálně stejně dobrý jako dark souls. -
-
Dík, právě na zbraně se zaměřuji především. Pokud jde o Fool's Idol tak jsem to s ním nebo spíš s ní ještě nevzdal, prostě ji budu zabíjet tak dlouho dokud nepadne. *3*
-
V pohodě, takhle to stačí (build je prostě název pro statistiky tvé postavy - podle čeho svou postavu "stavíš"). Pokud máš Strenght a Dexterity cca na stejných úrovních, doporučuju se zaměřit na Quality upgrade zbraní - v dolech (Stonefang Tunnel) se dá nasbírat hodně kamenů na tohle vylepšení (jmenuje se to Clearstone).
Jinak když se ti oživí Fool's Idol, měl by se zachechtat nějaký hlas. Když pořádně prozkoumáš onen kostel, určitě najdeš něco podezřelého *3* -
Build? asi to bude znít divně, ale čemu že se říká build, já se v tom RPG slangu tolik neorientuju. Prostě a jednoduše:
Třída Temple Knight, v boji meč a štít, vylepšení hlavně do Vitality, Endurance, Strength a Dexterity.
Zatím jsem zabil v každým světě jednoho bosse, s vyjímkou Boletarianského paláce, kde jsem zabil dva a Tower of Latria kde jsem jednou zabil Fool's Idol, který se zase oživil a po druhé už jsem na ně neměl náladu. -
Jojo, Valley of Defilement bylo předlohou Blighttownu, ve druhé části je to ještě víc znát. Ta lokace, o které mluvíš, je 4. svět - Shrine of Storms. Tam se dají nejlíp farmit duše, hlavně ve druhé úrovni. A jestli se ti líbí ty létající manty, tak počkej na finálního bosse *1*
Btw. jaký děláš build?
-
-
-
-
Hehe, jj, věž Látrie, skvěle atmosferická lokace, asi si taky budu muset Demons Souls znova zahrát, doteď slyším Lorda Rydella bušit na mříže jeho vězení :), nebo zpěv tý obchodnice který se také rozléhá určitými částmi věže. Řekl bych že zvukově byl Demons Souls daleko bohatší než Dark Souls. Někteří bossové a lokace si myslím že jsou i designově lepší než v Dark Souls, každopádně se mi Demons Souls zažral trochu víc pod kůži a bylo to pro mne daleko víc "wow" než když jsem poprvé pustil Dark Soulse, ale to už bylo asi tím, že jsem u něj už věděl do čeho jdu :). S obtížností těžko říct, řekl bych že celkově je asi těžší Demons Souls (průchody úrovní), ale v Dark souls jsou zas někteří bossové otravnější než bossové v Demons Souls :), i když takovej Mane Eater uměl taky potrápit :).
-
-
Přesně tak. Ty zvuky byli naprosto úžasný. Jak člověk slyšel zvonky, hned měl v kalhotech naděláno.
V týhle lokaci sem poprvý pochopil o čem celý Demons Souls i Dark Souls vlastně je.
Obtížnost v úrovních je tu podobná, možná o něco těžší než Dark Souls, ale bossové jsou tu určitě lehčí. Všechny jsem dal úplně sám a některý i na první pokus. V Dark Souls sem si na pár z nich musel zavolat posilu. -
-
tak ono to o bosakach neni *4* ,daleko vic dokazou potrapit potvurky v dungu,a co se tyce obtiznosti ,tak ta podle me zacina az tak po 5 hrani a hlavne kdyz vas zacnou otravovat black phantom,v demon souls je take docela krutej dung adjudicator archstone,a jeste krutejsi je v nem sehnat pure na upgrad blade stone *4*
-
-
JJ, chybí mi na platinovku v Demons Souls :( ... Pure Bladestone, krom toho mi ještě chybí udělat upgrade z Cloudstonu a Marrowstonu, ale to by už tak obtížný nebylo.
-
-
-
-
-
demon souls se me zdal i tezsi,ted ho hraju znova a zas se narame bavim, on neni ani tak zamotanejsi jako to ,ze se meni podle tendenci a pokud to chces opravdu vse videt tak se hodne nachodis *4*
-
-
No nevím. Doufám, že to je ranou verzí, ale prostě mi to nesedí. Krom strašlivých zvuků (jak z kung-fu filmu z osmdesátých let, bodnutí dýkou dělá randál, jako když jede ledoborec) mi přijdou nějak divně toporné i ty animace. Rozsekávací "backstab combo" vypadá zvláštně, místo kotoulu dozadu se otočí, udělá kotoul ke kameře a otočí se zpět, vyletující duše na mě působí jako nějaké útočné kouzlo a vsadím se, že první hodinu (minimálně) se tomu budu snažit uhnout. Napití z lahvičky je hodně rychlé, kolik přibude duší, se zobrazí asi na půl vteřiny, atd. Jako spousta z toho jsou drobnosti, ale problém je, že ta minulá hra byla D O K O N A L Á, a dokonalost se, jak známo, skládá ze spousty maličkostí... *7*
-
-
ja mam celkovo pocit, ze je to cele rychlejsie. rychlejsie sa napije potionu, rychlejsie pobehuje (kazda jedna postava). Musim povedat, ze som zatial sklamany aj z toho gearu..brnenia z DS boli takmer kazde jedno (aj na tie psycho:) ) huste.
ale tak uvidime, este je to len WIP..oni to zvladnu :) -
Zas tak černě bych to neviděl, navíc hra vyjde až za rok, takže se to určitě zlepší...
Ale ty zvuky mě taky zarazily, to musím uznat. -
No vidíš, a pro me zase tak dokonala nebyla, jedna věc která mi tam nejvic vadila bylo to ze od jistého levelu ztratil vyvoj postavy smysl, pak taky to ze většina vybaveni byla vicemene stejna a tak plus minus bylo jedno co clovek na sobe nosi. Jasnej dukaz toho ze vybaveni tam hraje druhy housle je to ze jsou to lidi schopny dohrat nahaty:)
-
-
To by mě fakt zajímalo, od kterého levelu ztratil podle tebe vývoj smysl. Já jsem zůstal na SL 120 čistě kvůli multiplayeru, jinak bych rozhodně jel dál, každý bodík je se správnou zbraní znát. Vybavení stejné? To jsme fakt hráli jinou hru, právě vybavení dokáže dělat obrovské rozdíly - v DS je ve skutečnosti nějakých pět různých her, a to, jestli hraješ akční uhýbací "šermovačku", obratnou kouzelnickou hru, nebo taktickou poziční přetlačovanou, určuješ právě zásadně odlišnou výbavou. Momentálně mám kouzelníka v Black Iron +5 (Moonlight Sword a Silver Knight Shield +5 a je to úplně jiná hra, než když jsem tam létal) v hadrech a všechno dodgoval... *7*
-
Nevím, na co narážíš, vývoj postavy ztrácí smysl až na úrovni 200 a více, jinak se dá naprosto volně manipulovat s body a udělat si build podle představ. A to se stejnou výbavou taky trochu nechápu, v PvE možná ani tak nezáleží na tom, co máš na sobě, jako spíš na použité zbrani, ale PvP je úplně jiná píšnička. Tam je potřeba hodně zvážit, jaké brnění na sebe dát, počítá se tam váha, regenerace staminy, poise atd.
Vybavení hrálo druhý housle maximálně v Demon's souls (pokud myslíme vybavení = brnění, štíty), v Dark souls je to naopak jedna z nejdůležitějších věcí... -
haha zkus si na ng+7 hrát bez gearu. Zase plky pc degana, který pič* ví. Bych tě chtěl vážně kámo vidět na ng+7 u Four Kings bez gearu. Pak by jsme si řekli jestli má smysl levelovat.
-
-
xD sám ho*no ví a bude tu kydat... Four Kings byl jeden z nejlehčíh bossů, už bys měl zalézt protože se tu akorát strapňuješ konzolovej mozku, běž se pomodlit k mocnému dualshocku a nevyjadřuj se k něčemu o čem víš ho*no...
-
-
Ne*čuj pcčkářu.
-
Omyl, Four Kings má potenciál být nejtěžší boss fight celý hry, pokud si necháš naspawnovat 2 a více kingů...
-
-
2sedm: "vypovida to presne o tom o cem jsem psal, vyvoj postavy a vybaveni nejsou podstatnou casti hry, nekomu to nevadi, ale me jo. A na nižší obtiznost to je znat ještě vic. PVP me nezajima, nepatrim mezi lidi co si musí v kazde hre poměřovat pindiky.
DS je vyborna hra, ale pro me osobne ma par much který me vadily, sorry..zabte me:D"
Sorry, ale to je prostě lež. Chápu, že možná nemáš tak nahráno a přijde ti, že tvoje teze jsou pravdivé, ale není tomu tak. Pokud vynecháme pvp, tak pokud nejsi opravdu OP skilla, tak vývoj postavy a výbava je HLAVNÍ složka hry. Se správnou výbavou a úrovní mohu zabít každého bosse na 1 ránu, například... -
tak tak ... většinový názor však je že jedním z nejtěžších boss fightů je Orstein a Smough, ale já to cítím stejně jako ty, vždycky pro mne byl nejhorší boj s Králema, je to takovej závod s časem, dělat tak velké DPS aby vystačili flašky :D (mít velké poise, armor a high dps zbraň a rubat a rubat). Za Dexera s nima mám problém už na NG+, s STR buildem to byla pohodička, s tím teď jedu potřetí a s ničím nemám problémy a vzhledem k tomu že mezi NG+ a NG+7 by měl být už menší rozdíl než mezi NG a NG+ tak už ani žádné problémy neočekávám (SL 175+, Str 60, Vit 50, End 40, Faith 32, Dex 24), zatím jsem v poho všechno skolil s Black Knight zbraněma, kdyby teklo do bot pořád ještě mám v záloze očarovatelný zbraně :)
-
vypovida to presne o tom o cem jsem psal, vyvoj postavy a vybaveni nejsou podstatnou casti hry, nekomu to nevadi, ale me jo. A na nižší obtiznost to je znat ještě vic. PVP me nezajima, nepatrim mezi lidi co si musí v kazde hre poměřovat pindiky.
DS je vyborna hra, ale pro me osobne ma par much který me vadily, sorry..zabte me:D -
Přesně tak... tohle ví jen opravdoví hráči DS jak si užít Four Kings. Jinak tohle video může být dělaný na tisíci pokus čili to o ničem nevypovídá.
-
-
-
Pravda, hral jsem to jen asi 200 hodin (ps3 a pc) takze samozrejme s lidma co tomu zasvetily život se merit nemuzu, jen jsem napsal svůj dojem z toho co jsem odehral. Jestli se něco zmeni když to hraju po nekolikaty je docela mozny, ale to uz bohužel nezjistim :)
-
-
Tak do toho nekibicuj když ho*no víš.
-
-
http://www.healthyplace.com/blogs/copingwithdepression/files/2012/02/pills.jpg na dej si na uklidněnou
-
Jo a tady ams ještě ty four kings NG+7 lvl1 naked
http://www.youtube.com/watch?v=0A4Y3D61Eik -
ja myslim ze toho vim dost:)
http://www.youtube.com/watch?v=2Eanxqj2l3I
když si das praci najdes tam celou hru NG+7 NAKED :D
-
-
-
-
-
-
V životě jsem neviděl takhle krásně udělaného mága *14*
-
-
To jsi jich teda ještě moc neviděl.
-
jj, výborný je to kouzlo s kterým dorazí tu ninja želvu (asi soul sword).Temple knight vypadá taky skvěle s tim pláštěm.
Jinak docela pěkně udělaný mágy maj i v dragons dogma. Hlavně ty kouzla tam jsou epický. -
-
jj DD ma vyssie kuzla zdrcujuce a hlavne krasne spravene. Najlepsie je ale to lubovolne prepinanie si medzi povolaniami.
-
-
přimo :D
-
-
Viea hezká, ale vrtá mi hlavou, že je považujete za nová. Vždyť jsem je někde viděl už během E3 nebo záhy po ní... ??? *12*
-
(radši jsem udělal nové vlákno)
2sedm: "vypovida to presne o tom o cem jsem psal, vyvoj postavy a vybaveni nejsou podstatnou casti hry, nekomu to nevadi, ale me jo. A na nižší obtiznost to je znat ještě vic. PVP me nezajima, nepatrim mezi lidi co si musí v kazde hre poměřovat pindiky.
DS je vyborna hra, ale pro me osobne ma par much který me vadily, sorry..zabte me:D"
Sorry, ale to je prostě lež. Chápu, že možná nemáš tak nahráno a přijde ti, že tvoje teze jsou pravdivé, ale není tomu tak. Pokud vynecháme pvp, tak pokud nejsi opravdu OP skilla, tak vývoj postavy a výbava je HLAVNÍ složka hry. Se správnou výbavou a úrovní mohu zabít každého bosse na 1 ránu, například... -
-
jak jsem psal v DS jsem stravil asi 200 hodin, hral jsem to 2x, jednou na ps3 a jednou na pc s DLC. Hral jsem postavu na blizko, tezky brneni a mec. Levelovani mělo efektivnost do chvile kdy prideleny body zacly davat malo nebo nic (stamina) coz je nekde kolem levelu 100(mozna to je trosku dřív nebo pozdejc) Navíc počet bodu(dusi) potrebnych pro zvyseni neceho zacina po levelu 100 byt neprimerene vysoky, takze efektivita versus cas straveny pro jeden bod je nulova.
Vybaveni jsem stridal často, a ani jednou , at jsem mel na sobe cokoliv (havluv armor,black khight, paladin,ornstein atd) mi neprislo ze by se něco prilis zmenilo, hralo se mi stejne v jakemkoliv armoru.Ani v jednim mi neprislo ze to mam tezsi nebo lehci..proste stejny.
když tam clovek chvili farmi nejakou lokaci, nauci se to během chvile tak ze se ho potvory prakticky nedotknou a v tu chvili je taky uplne jedno co ma na sobe. Zbrane jsou dulezite, tam jsou rozdily velke.ja neikam ze vybaveni nedela vůbec nic, ale není tak dulezite jako v jinych hrach. DS je hlavne o skillu a znalosti nepratel. Jenze vybaveni, sklil, a znalost nepratel jde skloubit daleko lepe, jako třeba v Dragons Dogma:DA kde vybaveni, levelovani hraje stejne důležitou roli jako sklil. V DS jsou fighty kde bez skillu nemá hrac sanci a muze mit na sobe cokoliv a stejne chcipne:) -
-
Takže chceš říct že v black knight armoru, se ti pohybovalo stejně, jako v bederní roušce.
-
Tak pokud na sebe strkáš armory stejné kategorie (třeba supertěžká brnění), tak tam je jistě rozdíl dosti subtilní - jde jen o vyvažování hmotnosti a armoru. Zásadní rozdíly jsou, když používáš nějaký jiný typ brnění. Dobrý příklad jsou třeba "oblíbení" čtyři králové: v lehkém brnění všechny jejich útoky dodguješ, ve středním brnění dostaneš nakládačku a v supertěžkém si jich nevšímáš a "umlátíš je hrubou silou" (s vysokou poise ze supertěžkého brnění můžeš během boje i pít z lahvičky a boss tě nepřeruší). To je prostě jiná gameplay. Skill určitě hraje velkou roli - proto někteří lidé dohrávají hru nahatí, to ale rozhodně neznamená, že brnění je k ničemu. Prostě potřebuješ vyvážit několik systémů: armor, různé rezistence (ohnivá, proti prokletí, obrana proti magii), hmotnost, poise a svůj herní styl. Což je prostě super a v málokterém RPG je tahle část tak komplexní. Ve většině jde jen o to, navléknout na sebe co nejlepší armor, který postava ještě unese...
-
-
Velká pravda. Například v boji proti Seathovi může zbroj s vysokou curse resistencí zachránit život. V Lost Izalithu pomůže vysoká ohnivá odolnost, proti Guardianovi elektrická atd.
Jenom bych nesouhlasil s tím, že ve středním brnění dostaneš nakládačku. Střední brnění jsou ve skutečnosti asi nejefektivnější, problém je v tom, že se většina lidí bojí mid rollu. Ale i když se člověk válí po zemi, když má 25-50% zátěže, stále se dá vyhnou prakticky všem útoků. -
-
Jen ještě reakce na sedm a jeho lži... za 70 hodin se v klidu dostaneš do NG+ čili pokud hrál 200 tak se tam určo dostal. Jinak nechápu jak by si na základní hře nemohl všimnout rozdílu mezi Havel´s Ring a např. Crimson Set -- to nám chlapec lže.. jedině že by to rval všechno do staminy, ale to pochybuji.
-
-
Těším se, ale už prosim tě nelži
-
Jo lzu jako když tiskne, a uz nemam naladu lhat dal, tak se loucim a zase nekdy u nejake diskuze:D
-
-
-
Jinak já zrovna před pár dny zabíjel Manuse ("final" boss datadisku) v NG+, bylo to dost tuhé a dal jsem ho jen díky tomu, že jsem ustál i ty jeho supersilné útoky tlapou (ustál = zůstal po vykrytém zásahu na nohou). A výbava jsou mimochodem i prsteny. Zkusil jsem u něj jednou sundat "stamina regen" a nahradit ho za "magic defense" a byl to tak zatracený rozdíl (v tomhle konrkétním boji), že jsem ho ještě rád s omluvami navlékal zpátky...
-
-
200 hodin je na můj vkus až až na pochopení základu hry. Levlování má má smysl do 40-50 bodů u jednotlivých skillů, dál už se daná schopnost příliš nezlepšuje (tuším, že jejvíc roste efektivita mezi 30. a 40. levlem). S tím levlením nad úroveň 100 máš pravdu, většinou se buil dokončuje kolem levlu 120-150, pak už je to docela masochiskus.
Pokud si hrál jen NG, pak tvůj postoj chápu. Ale na NG+ a dál už musíš pomalu řešit jednotlivé body do obrany, poměr poise a váha zbroje.
Uvedu příklad. Hraješ hru pěkně od začátku. Jsi před Bell Gargoyles bossem. V jednom případě jsi nahý, ve druhém máš normální (třeba nevylepšenou rytířovu) zbroj a ve třetím máš už relativně vylepšenou (aspoň na +3) "lepší zbroj. Necháš se trefit halapartnou prvního bosse. V prvním případě dostaneš hroznou čočku, spadneš na zem a ubere ti to velkou část života. Ve druhém zjistíš, že zbroj tě udžela na nohou a můžeš opětovat úder/krýt se/ ustoupit, ubere to menší část. A ve třetím zjistíš, že úder ti prakticky nic neudělal a můžeš bossáka "tanknout".
Jiný případ: Capra demon - tam je rozdíl mezi žádná zbroj, slabá zbroj, silná zbroj hodně znát. Prakticky kdekoliv, kde jsi pod palbou více nepřátel, dělá zbroj ohromný rozdíl. A samozřejmě nesmím zapomenout na Four Kings bosse. Tam dělá kvalitní zbroj půlku fightu. Určitě by se z klasického PvE dala najít tuna příkladů.
A jak už jsem psal, až v PvP dělají jednotlivé typy brnění rozdíl mezi životem a smrtí. -
"at jsem mel na sobe cokoliv (havluv armor,black khight, paladin,ornstein atd) mi neprislo ze by se něco prilis zmenilo, hralo se mi stejne v jakemkoliv armoru.Ani v jednim mi neprislo ze to mam tezsi nebo lehci..proste stejny." Lžeš.
-
-
Já mu to věřím. Pokud nehrál NG+ a dál, nikdy si rozdílu v redukci poškození u daných zbrojí nemusel všimnout. NG se dá hrát i s prstem v nose, skutečná sranda začíná později a pak ještě v PvP.
-
-
-
-
"Tu uvidíte (...) i mrštného šermíře, který to má rád obouruč."
*15* +1 -
-
double handjob? :)
-
-
Vytřeštěná panna a cpt. obvious
Já se nestačím divit, co se to tu schází za mistry...
-
-
-
Doufám že už půjde efektivně krýt údery i mečem. Dual wielding bych rád zkusil
-
hm graficky bych jednicku od dvojky snad nerozeznal...