Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • TheGGG
    Dík, právě na zbraně se zaměřuji především. Pokud jde o Fool's Idol tak jsem to s ním nebo spíš s ní ještě nevzdal, prostě ji budu zabíjet tak dlouho dokud nepadne. *3*
  • V pohodě, takhle to stačí (build je prostě název pro statistiky tvé postavy - podle čeho svou postavu "stavíš"). Pokud máš Strenght a Dexterity cca na stejných úrovních, doporučuju se zaměřit na Quality upgrade zbraní - v dolech (Stonefang Tunnel) se dá nasbírat hodně kamenů na tohle vylepšení (jmenuje se to Clearstone).

    Jinak když se ti oživí Fool's Idol, měl by se zachechtat nějaký hlas. Když pořádně prozkoumáš onen kostel, určitě najdeš něco podezřelého *3*
  • TheGGG
    Build? asi to bude znít divně, ale čemu že se říká build, já se v tom RPG slangu tolik neorientuju. Prostě a jednoduše:
    Třída Temple Knight, v boji meč a štít, vylepšení hlavně do Vitality, Endurance, Strength a Dexterity.
    Zatím jsem zabil v každým světě jednoho bosse, s vyjímkou Boletarianského paláce, kde jsem zabil dva a Tower of Latria kde jsem jednou zabil Fool's Idol, který se zase oživil a po druhé už jsem na ně neměl náladu.
  • Jojo, Valley of Defilement bylo předlohou Blighttownu, ve druhé části je to ještě víc znát. Ta lokace, o které mluvíš, je 4. svět - Shrine of Storms. Tam se dají nejlíp farmit duše, hlavně ve druhé úrovni. A jestli se ti líbí ty létající manty, tak počkej na finálního bosse *1*

    Btw. jaký děláš build?
  • Jenže to si právě pleteš příběh a lore.. to jsou dvě uplně rozdílný věci.
  • Těším se, ale už prosim tě nelži
  • Jo lzu jako když tiskne, a uz nemam naladu lhat dal, tak se loucim a zase nekdy u nejake diskuze:D
  • TheGGG
    Valley of Defilement tam jsem byl zrovna dneska a sundal prvního bosse. Hned jsem si vzpomněl na blighttown, ale tady je to ještě drsnější. Tuny hnusných červů a brouků, který sice nic nedělaj a jen lezou po stěnách, ale stejně mě to znechutilo. Já osobně hmyz moc nemusím a zrovna v demon souls lezou nějaký breberky pořád.
    BTW: Nevím jak se ta lokalita jmenuje, ale miluju ten level kde se po obloze lítaj ty placatý věci s dlouhým ocasem a prvním bossem byl jakýsi tloušťik se dvěma mečama. Jak říkám hraju teprve asi 15 hodin a moc názvů si ještě nepomatuji, ale už teď mohu říct že je demon souls minimálně stejně dobrý jako dark souls.
  • Huh, sorry ale nejsem ten z tech ktery by si kvuli jedne hre za 300 kupoval gamepad za 1500 nebo konzoli za 3000-6000. :) To si radeji, jen jako dloubnuti, dokoupim ramky. Btw i v dnesni dobe si clovek poridi komp a temer uz dal do nej neinvestuje (ale to jen tak bokem). A nebo jinak koupil si konzoli, abych si mohl zahrat hru, ktera je na konzoli jeste drazsi nez na PC a s horsi grafikou, me z toho hlava proste nebere. Ale to je jedno, ja se nerozciloval jen jsem argumentoval.
    K tem zavodum jen to, ze ty jsi na ne poukazal a jestli myslis zavody napr. Need for Speed, tak i ty tu byly drive a jeste predtim byly na automatech na poutich.
    Ne kazdej mel prachy si poridit volat domu, ale at tomu veris nebo ne jako alternativa uplne bohate stacila klavescnice a dokonce i jen ctyri sipky :) zrychleni zpomaleni a do stran.. :)
  • Jen ještě reakce na sedm a jeho lži... za 70 hodin se v klidu dostaneš do NG+ čili pokud hrál 200 tak se tam určo dostal. Jinak nechápu jak by si na základní hře nemohl všimnout rozdílu mezi Havel´s Ring a např. Crimson Set -- to nám chlapec lže.. jedině že by to rval všechno do staminy, ale to pochybuji.
  • Jojo, bossové jsou v Demon's souls docela easy, až na 3 výjimky potvrzující pravidlo. Na druhou stranu levly jsou daleko obtížnější (čtvrtý a pátý svět jsou silně deprimující).

    A počkej, až budeš mít nějaký svět úplně černý, to procházení pak nebude žádná sranda.

    Tower of Latria a Valley of Defilement mají na odporné věci asi patent, z těch příšerek mi naskakuje husí kůže dodnes.
  • Velká pravda. Například v boji proti Seathovi může zbroj s vysokou curse resistencí zachránit život. V Lost Izalithu pomůže vysoká ohnivá odolnost, proti Guardianovi elektrická atd.

    Jenom bych nesouhlasil s tím, že ve středním brnění dostaneš nakládačku. Střední brnění jsou ve skutečnosti asi nejefektivnější, problém je v tom, že se většina lidí bojí mid rollu. Ale i když se člověk válí po zemi, když má 25-50% zátěže, stále se dá vyhnou prakticky všem útoků.
  • TheGGG
    Takže chceš říct že v black knight armoru, se ti pohybovalo stejně, jako v bederní roušce.
  • Jinak já zrovna před pár dny zabíjel Manuse ("final" boss datadisku) v NG+, bylo to dost tuhé a dal jsem ho jen díky tomu, že jsem ustál i ty jeho supersilné útoky tlapou (ustál = zůstal po vykrytém zásahu na nohou). A výbava jsou mimochodem i prsteny. Zkusil jsem u něj jednou sundat "stamina regen" a nahradit ho za "magic defense" a byl to tak zatracený rozdíl (v tomhle konrkétním boji), že jsem ho ještě rád s omluvami navlékal zpátky...
  • TheGGG
    Tak to je zvláštní, mě neomrzela ani po 100 hodinách. Nemluvě o tom božském PvP.
    PS: Podle toho co jsi popsal budeš umírat blahem při hraní Fable, tak to zkus.
  • Já mu to věřím. Pokud nehrál NG+ a dál, nikdy si rozdílu v redukci poškození u daných zbrojí nemusel všimnout. NG se dá hrát i s prstem v nose, skutečná sranda začíná později a pak ještě v PvP.
  • Tak pokud na sebe strkáš armory stejné kategorie (třeba supertěžká brnění), tak tam je jistě rozdíl dosti subtilní - jde jen o vyvažování hmotnosti a armoru. Zásadní rozdíly jsou, když používáš nějaký jiný typ brnění. Dobrý příklad jsou třeba "oblíbení" čtyři králové: v lehkém brnění všechny jejich útoky dodguješ, ve středním brnění dostaneš nakládačku a v supertěžkém si jich nevšímáš a "umlátíš je hrubou silou" (s vysokou poise ze supertěžkého brnění můžeš během boje i pít z lahvičky a boss tě nepřeruší). To je prostě jiná gameplay. Skill určitě hraje velkou roli - proto někteří lidé dohrávají hru nahatí, to ale rozhodně neznamená, že brnění je k ničemu. Prostě potřebuješ vyvážit několik systémů: armor, různé rezistence (ohnivá, proti prokletí, obrana proti magii), hmotnost, poise a svůj herní styl. Což je prostě super a v málokterém RPG je tahle část tak komplexní. Ve většině jde jen o to, navléknout na sebe co nejlepší armor, který postava ještě unese...
  • TheGGG
    Snad bys v DS nechtěl systém boje z Witchera?
  • 200 hodin je na můj vkus až až na pochopení základu hry. Levlování má má smysl do 40-50 bodů u jednotlivých skillů, dál už se daná schopnost příliš nezlepšuje (tuším, že jejvíc roste efektivita mezi 30. a 40. levlem). S tím levlením nad úroveň 100 máš pravdu, většinou se buil dokončuje kolem levlu 120-150, pak už je to docela masochiskus.

    Pokud si hrál jen NG, pak tvůj postoj chápu. Ale na NG+ a dál už musíš pomalu řešit jednotlivé body do obrany, poměr poise a váha zbroje.

    Uvedu příklad. Hraješ hru pěkně od začátku. Jsi před Bell Gargoyles bossem. V jednom případě jsi nahý, ve druhém máš normální (třeba nevylepšenou rytířovu) zbroj a ve třetím máš už relativně vylepšenou (aspoň na +3) "lepší zbroj. Necháš se trefit halapartnou prvního bosse. V prvním případě dostaneš hroznou čočku, spadneš na zem a ubere ti to velkou část života. Ve druhém zjistíš, že zbroj tě udžela na nohou a můžeš opětovat úder/krýt se/ ustoupit, ubere to menší část. A ve třetím zjistíš, že úder ti prakticky nic neudělal a můžeš bossáka "tanknout".

    Jiný případ: Capra demon - tam je rozdíl mezi žádná zbroj, slabá zbroj, silná zbroj hodně znát. Prakticky kdekoliv, kde jsi pod palbou více nepřátel, dělá zbroj ohromný rozdíl. A samozřejmě nesmím zapomenout na Four Kings bosse. Tam dělá kvalitní zbroj půlku fightu. Určitě by se z klasického PvE dala najít tuna příkladů.

    A jak už jsem psal, až v PvP dělají jednotlivé typy brnění rozdíl mezi životem a smrtí.
  • TheGGG
    Doporučuji Dark souls wiki, tam se člověk dozví hromadu skvělých informací co mu ve hře unikly. Já se třeba až tam dozvěděl že Gwyndolin byl chlap

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit