Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • dworkin

    CD projekt slíbil všem možnost refundu, akorát o tom neřekl Sony a ta žádné refundy, které nesplňují její vlastní přísná pravidla, poskytovat nehodlá. 

    Na dotaz IGN, co to jako je, odpověděli, že se k tomu již vyjadřovat nebudou.

    Sympatický kluci.

    • ja_nic_nevim

      Peníze nesmrdi a lidská hloupost nemá mezí. 


  • dario.marques.798

    Já osobně, s čím mám asi největší problém je něco, čeho jsem si všiml už hned v první scéně, ale snažil jsem se tomu moc nevěnovat pozornost, nicméně s postupem času mne to sralo víc a víc. (podotýkám, že hraju na základní PS4)

    Jedná se o takovou banální věc, kterou jsem však už ve hrách možná dekádu neviděl, a to zrnění. Ta hra prostě nonstop zrní. Furt a všude. V každé scéně, na každém místě. I v menu mi přijde, že to dělá. Jediné místo, kde se to neděje, jsou nahrané filmečky. Je to jako dívat se na první Star Wars.

    Podle mě je to tím, že hry aktuálně vycházející na starých konzolích, tam jedou na úrovni, která by na pc byla ekvivalentem "very low". A je známé, že starší hry na "ultra high" setting vypadají mnohem lépe, než nové hry na "low" setting.

    A druhá věc, která mne nebetyčně štve, je ovládací schéma. Absolutně nechápu, proč se rozhodli udělat hlavní potvrzovací tlačítko na čtvrerečku místo všude jinde používaného křížku. Jako hráči hrají hry intuitivně a tohle fakt bolí. Obzvlšt když pro to není žádné logické zdůvodnění.

    • Nevim jak na konzolich a jestli to jde nejak zmenit, ale u pc verze je jedno graficke nastaveni ,,film grain,, ktere tohle nejspis zpusobuje.

      • Carnage666

        Film grain a pak screen space reflections.

  • aspa

    za mě obrovské zklamaní. Technický stav se sice nedá omluvit, jak to dělají recenzenti, ale mě osobně to nevadí. Co mi vadí je, že ta hra toho nabízí naprosté minimum a žánr cyberpunku je využit minimálně. K tomu nudný stealth, FPS. Já jsem se místy přistihl, že se nudím a to byl asi největší pro mě šok. Těch slibů bylo ještě více než u No Man Sky a bohužel to dopadlo úplně stejně. Ach jo. 

    • Derp_1337

      Rozhodně to nedopadlo stejně jako No Man Sky při dni vydání. Cyberpunk má sice bugy, ale rozhodně to není nudná procedurálně vygenerovaná repetitivní hra.


      Ale proti gustu žádný dišputát. Ještě nikdy se neobjevila hra, která by bavila úplně každého. Asi to není nic pro tebe. Měl by ses vrátit zpátky ke svým oblibeným hrám.

      • aspa

        proč seš tak agresivní proboha? Ty máš akcie v CPD, nebo co? Já bych řekl, že to dopadlo úplně stejně. Naslibovali toho tuny a většina tam toho prostě není. Ty lži, hype a marketing dopadli úplně stejně jako u NMS. Je mi úplně jedno, jaká je NMS hra, bavím se o přístupu. Jinak nevidím důvod, proč mě posíláš hrát moje oblíbené hry. Moje oblíbený žánr je RPG/Stealth, takže je jasné, že jsem na hru těšil a snad můžu tady napsat názor, aniž by nějaký agresivní pohunek posílal lidově někam.

        • Derp_1337

          Proč? Zbožňuju fanoušky nějakého jednoho konkrétního žánru (např. Stealth), kteří tráví svůj čas tím, že téměř u každé hry pláčou "nudný stealth".


          Prostě buď si rozšiř své obzory a začni hrát více herních žánrů, a nebo konečně akceptuj fakt, že většina her nebude mít nic společného s tvým oblibeným žánrem.

          • ja_nic_nevim

            A co si přiznat, že ta hra je děravá jako ementál? Sundat si růžové brýle? Za dvacet éček...budiž, ale plná palba ceny je někde jinde. Jako koncový zákazník vyžaduji kvalitu. Hra baví...očividně někoho...budiž. Ale nedělejte z toho standard.


            • Derp_1337

              Hele, nepochopil jsi pointu debaty. Já nikdy nepopřel to, že Cyberpunk má bugy.

              Jádrou problému bylo to, že Aspa byl nespokojený kvůli jeho osobním preferencím (Stealth, atd.).

              Stejně tak jeho osobní preferencí bylo nedostatečné využití žánru "cyberpunk". Jenže si neuvědomil, že ta hra jede podle jakési stolní předlohy a nesnaží se do detailu simulovat žánr.

      • aspa
        SKRYTÝ PŘÍSPĚVEK

        ...

  • Neveril by som, ze nejaka hra este prekona bugy a zly technicky stav Kingdom Come, ale ono sa to chlapcom podarilo a Cyberpunk 2077 je novy kral.

    Ano, ten potencial na hru roku tam je ...ale nie tohto roku.. a mozno ani nie toho dalsieho...

    Hra proste zlyhava na zakladnych aspektoch fyziky a jednej z najhlupejsich AI ake som videl. (ak teda aj to nieje len nejaky bug).

    Policajti sa spawnuju par metrov od vas ... auta nepouzivaju. Dokonca ani to vase auto si nedokazete niekde do garaze odparkovat. Staci zablokovat cestu a ziadne AI sa nedokaze uhnut inemu objektu... Neraz som sa prepadol pod cele mesto alebo stretol na ulici rovnake NPC s rovnakym modelom... Namiesto aby som narazil do druhej postavy tak nou prejdem ako duch ...

    Nie vazne .... toto chcelo aspon 6 mesiacov odklad a po pravde netusim ako mohla hra vyzerat pocas prveho ohlaseneho terminu dna vydania, kedze dovod neustalych odkladov bola optimalizacia. Hra mala vyjst este v case ked nova generacia konzol ani nebola, tak na aky HW to teda optimalizovali ? 

    God bless to 15fps ....

    • aspa

      za mě osobně to museli nedávno restartovat. Ten projekt vypadá místy ušit horkou jehlou a doděláván na poslední chvíli. Tam se to někde muselo totálně pokakat, protože věřím, že to co naslibovali, opravdu v té hře mělo být, ve finále tam skoro nic není. Se dozvíme časem, co se tam podělalo.

    • Smrt

      Novy kral? Unity? Poslední Batman? Skyrim? Fallout 3? GTA V na pc? Wasteland 3?

      • aspa

        ty hry jsou proti tomu dobře, tady nefungují základní věci jako A.I, fyzika. To ani nejsou bugy, to je prostě špatně postavený základ.

        • Derp_1337

          LOL

          Takový nesmysl.

          Jestli tvrdíš, že ty hry bylo "dobré", tak to jsi je fakt nehrál v den vydání. V den vydání to bylo katastrofa u všech her, které zmínil Smrt.

          Jestli se ti to tak nezdálo, tak je to možná tím, že jsi to buď hrál až po několika týdnech nebo měsících po vydání. A nebo jsi na ten bugfest prostě zapomněl po těch letech. Přece jen je to už 9 let, co vyšel Skyrim.

          • aspa

            hrál jsem Skyrim 11.11. 2011 a Cyberpunk je na tom hůře. Ta hra není rozbíta jen na povrchu, tak hra je rozbitá i v základech. 

            • Omg vzdyt u Skyrimu, nekteri nedojeli ani tu uvodni jizdu na voze, jak byla ta hra rozbita...

              • ja_nic_nevim

                Reakce na příspěvek:

                Fakt? Někteří? To by mě zajímalo, kdo se přihlásí. Já si všiml jen pár drobných bugů a po jednom z úvodních updatů začali draci létat pozadu, ale hratelné to bylo pořád a vcelku rychle i opravené. Kdopak tu lže?

                • Reakce na příspěvek:

                  no lzes asi ty, dej si vyhledat skyrim wagon bug a vyjede ti asi milion odkazu

            • Derp_1337

              Hezky sis našel na internetu datum vydání Skyrim...

              A opět se vracím k dříve řečenému výroku. Za těch 9 let většina lidí už zapomněla, jak velkej to byl bugfest.

              Je to základní psychologický jev lidských mozků: to nepříjemné se nám postupně vytrácí z paměti. Mozek nás tím chrání proti tomu, aby jsme se psychicky nezhroutili.Proto se ti může zdát, že něco, co vidíš právě teď, je horší než něco před X lety. Za těch 9 let si těžko budeš pamatovat, jak moc bugů tam bylo.

              • ja_nic_nevim

                Reakce na příspěvek:

                Tvá oblíbená písnička, když jsi bez argumentů. Bohužel pro tebe ale někteří tu chvíli zažili a pamatují...

                • Derp_1337

                  Reakce na příspěvek:

                  Náhodou je ten celkem pádný argument. Chápu, že zaostalým lidem, co sotva dodělali základku, to asi nic neřekne. Ale je to všeobecně známý fakt, že časem na to špatné vzpomínky každý začne zapomínat.


                  Do stejné kategorie by se dala započítat adorace komunismu u starších lidí. Po těch letech si akurát vzpomínají jen na to "dobré" a bohužel na to "špatné" prostě zapomněli.

              • aspa

                Reakce na příspěvek:

                já si Skyrim pamatuji úplně parádně, do teď nechápu inventář, pamatuji si ty hodiny na nexusu, ale popravdě jsem měl jediný bug, který mě znemožňoval hrát dál. CP2077 je nejvíce rozbit AAA hra, co jsem měl možnost hrát. 

                Popravdě ani to datum vydání jsem nemusel hledat, pro mě to byl svátek stejně jako vydáni CP2077. 

                • Derp_1337

                  Reakce na příspěvek:

                  Jestli jsi potkal jenom 1 závažný bug ve Skyrim, tak to jsi měl fakt hodně štěstí. Já nezapomněl na tu úvodní jízdu na voze, kvůli které jsem si musel počkat na 1. patch. A i po patchi si pamatuji na takové dvě desítky případů, kdy jsem musel nahrát starší save pozici.

                  A to nepočítám nespočet grafických glitchů, kdy se NPC teleportovali a nebo propadli/procházeli texturami. Nebo zábavné běhání s koněm po vertikálních texturách 😂


                  A kolik bugů jsi potkal v Cyberpunku, že ti znemožnili hrát dál?? Nepočítej grafické glitche, kdy se NPC propadnou texturou a nebo procházeji třeba zavřenými dveřmi. A fakt nekecej, řekni pravdu.

          • aspa

            hrál jsem Skyrim 11.11. 2011 a Cyberpunk je na tom hůře. Ta hra není rozbíta jen na povrchu, tak hra je rozbitá i v základech. 

    • No nevím jeslti je to srovnatelné.

      Kingdom come jsem přes bugy ani nedohrál (vedlejší questy co nešly dohrát jsem něja zkousnul, ale corrupted save už jsem nerozdýchal). Oproti tomu C2077 má jen ty kosmetické vady, ale v dohrání to nijak nepřekáží. (prostě to že člověk občas potká NPC co jde po zábradlí místo po chodníku je fakt něco úplně jiného než poškozený save ve hře, která ani neumožňuje ukládat kdykoliv :-D)

  • Ravenor

    Za mě je to opravdu velké zklamání, překonalo to i zklamání z AC Valhalla; odinstalováno po 3 hodinách hraní. Je pěkné, že si smím vybrat velikost penisu, ale že jsem si nemohl sundat z hlavy klobouk (když jsem si ho po první misi na zkoušku nandal), protože hra na to prostě nemyslela, a neexistoval způsob, jak klobouk sundat, to je na mě docela silné kafe. A samozřejmě to není zdaleka jediná "drobnost", která mě na tom vadila. Asi to ještě zkusím, ale až tak za půl roku, možná za rok, až to bude trošku odladěné.

    • Jak nemohl sundat? Vždyť věci jde unequipnout normálně ne?

    • TheGGG

      u cyberpunku tě chápu, ale AC Valhallu jsi měl očekávat, je to koneckonců ubisoft, co si čekal?

      • Ravenor

        No to máš vlastně pravdu.....

    • Magister_Peditum

      Skrolovacím tlačítkem sundaváš věci, jestli to nefunguje, tak, pokud máš bezdrátovou myš od Logitechu jako já, oddinstaluj ovladače. Z nějakého důvodu tohle tlačítko v Cyberpunk nefunguje...

      • Aja1984

        V inteface programu na nastavování té myši, si přepněte chování stisku tlačítka jako třetí tlačítko.

    • Najedeš na klobouk a stiskneš skrolovací tlačítko... pokud mluvíme o PC. Jestli jsi to odinstaloval kvůli klobouku, tak to lol...

      Ale trochu chápu já mám problém s tím, že nemůžu přijít na to jak se "dívat do zrcátka" (zpětný pohled) v autě.

  • Cvok

    Hra roku? Nevím nevím...

     https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/kcve8s/promised_but_missing_feature_list_will_update/?utm_medium=android_app&utm_source=share

    • Derp_1337

      Hodnocení hry se odvíjí na základě toho, co ve hře je a jak hodně to člověka baví.

      Hodnotit na základě toho, co vývojáři do hry nedali, je totální nesmysl.

      Kdyby se tak hodnotilo, tak by se u každé hry mohlo objevit třeba hodnocení od fanoušků fotbalu FIFA, kteří by rozdávali hodnocení " 0/10 , protože tahle hra v sobě nemá simulátor fotbalu" 😂

  • Realtoltek

    Za mě první příčka ve zklamání roku. Kecy o open world a next gen jsou opravdu na pováženou...

    • Smrt

      Stejne jako ty tvoje:)

  • "A hudba, ta úžasná hudba!"

    Nevím no, jsem v úvodní pasáži za nomáda a přijezd do města vypadal jak z NFS Undeground. Rozjuchané barvy neonů od kterých se silnice leskla jak pleška na sluníčku a do toho příšernej hiphop. V další misi hrálo něco mezi trash metalem a mlácením řetězem do zábradlí. 

    Osobně jsem čekal něco ve stylu Blade Runnera nebo Erica Brosiuse

    • Ghost47

      Hiphop a podobné věci hrajou akorát v rádiu a to se dá ladit.. a samozřejmě několik stanic s elektronickou muzikou se tam najde taky.

    • Taronyu

      Tak neviem kade chodíš, ale skús sa tým mestom poprechádzať v noci. Rôzne zapadnuté špinavé uličky, trhoviska atď. Vtedy mám z toho neskutočne silný Blade Runner feeling. Už mi tam len chýba Deckard ako si tam niekde dáva nudle :D

       

      • Carnage666

        V kolumbáriu je Easter egg na Roye z BR. 🙂

    • 0011

      Hele P.K. Dick byl sice jedním z praotců žánru, ale jméno a typické atributy jak je známe dnes dostal až později a nejzásadnější dílo žánru -Neuromancer vyšel až 3 roky po jeho smrti. Možná hru měli kvůli tobě a podobným jedincům přejmenovat na cyberPUNK 2077. Chápu že někomu se tyhle žánry nemusí líbit, ale čekat od hry/žánru, který má v názvu "punk" Vangelise je slušně řečeno naivní a co se týče Brosiuse - System Shock byl spíš horor a ta hudba by se sem nehodila.

      • nj to je tak, kdyz nekdo misto punku ocekava punkvu

  • Smrt

    Co se týče policie, tak hrají na 3. obtížnost a i když mam zbraně na "jedno" zabití. Tak zrovna včera jsem se nudil, tak jsem odpraskl 4 npc rychle za sebou. Policie sice použila teleport, ale mrtvy jsem byl do 5 vteřin. 6 dronů a 4 policisté. Ano, dalo by se utéct autem ale nez ho člověk privola. Nejlepší policie byla v Mafii I. To, jak tu někteří opevuji GTA V a jeji policii...naprosto hloupá, co na Vas chodi ve vlnách a nechávají se střílet jak králíci. 


    Navíc spousta lidi si naivně představovalo další GTA v kulisách budoucnosti...diky bohu ze to není.

    • ja_nic_nevim

      Já od toho města nic nechci, žádné vedlejší úkoly a genericke aktivity. Ale když už tam je, měla by doprava (fyzika vozidel), NPC (jejich režim.. kde je dokonalost Gothicu) a policie nějak fungovat. Zvládla to Mafie, proč to nejde tady? Jde jen o to, dostat se z bodu A do B. Problémy hlásí někteří redaktori s tím, že assety se po nekolika hodinach opakují a ze všeho je jen Potemkinova vesnice. Třeba je to věc, co časem spraví módy. Ale je třeba hodnotit současný stav. 

      Jak jsem psal jinde. Ve spoustě věcí je ta hra skvělá a pak přijde něco.... a říkáš si, že ještě musí dozrát, dodělat... 

      • Smrt

        Vazne dáváš příklad něčeho, co ma počet obyvatel a NPC jako jedna ulice v centru města v Cyberpunku?

        • ja_nic_nevim

          To je otázka skriptů, tady mi to přijde hodně slabý a jestli to má vytvářet dojem města, tak to u mně nefunguje. 

      • Derp_1337

        Dokonalost Gothicu?? To vážně chceš srovnávat mega city mapu z Cyberpunk s Gothic, kde ve městech jsi našel s trochou štěstí 100 obyvatel? Ono udělat funkční denní režim pro 100 obyvatel není moc těžké.

        • ja_nic_nevim

          Hra má režim denního cyklu, takže ano. Čekám že některé skripty budou spuštěny ráno, jiné v poledne a jiné v noci. Jak funguje RDR2? 

          • Derp_1337

            Pořád stejný problém. RDR2 taky nemá zrovna moc NPC obyvatel.

            Udělat skripty pro stovku postav není zas až takový problém. Udělat skripty pro několik tisícovek NPC je už větší oříšek.

          • Smrt

            O počtu 100 NPC na kilometr čtvereční?

    • spoock

      být mrtvý do 5 vteřin po činu, se divím, že v Cyberpunku je nějaká kriminalita

      Podle mě je lepší kriminální systém v RDR2, i když má taky svoje mouchy, kdy se stane zločin a je na místo vyslán vyzvědný tým

      • Smrt

        No tak to můžeš použít tak v 19. století:) A navíc ve "městě" co má tak 500 obyvatel. Jinak osobně si budoucnost představují jako Dredd, kdy jsou schopni aktivně reagovat na 3 % zločinu. Sice v Cyberpunku neni Mega-City, ale pár desítek milionů tam žít bude. Kdyby to mělo být podle RD2, tak potřebuješ tak půl milionu policistů. A jelikož už jsem našel pár míst,kde leželo pár desítek mrtvol policistů a hořící auta, tak by ti rychle došli.

  • Taronyu

    Ten wanted systém tam je podľa mňa danný zámerne, aby to hráča nemotivovalo robiť bordel na ulici. Ten spawn policajtov je síce komický, to mohli poriešiť inak, ale podobne na tom bol aj Zaklínač 3. Mne tam nejaké naháňačky s policajtmi vôbec nechýbajú.

    • Ono ta hra o tom (oproti třeba gta) vůbec není. A i když mám dohráno a hraji podruhé, tak jsem se tam s policií nenaháněl ani jednou.

      Ale pokud se to někdo snaží hrát jako gta a chce aby se to chovalo jako gta, tak asi bude zklamaný, protože jednoduše gta nehraje.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit