Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MickeyMutant
    Zdá se, že je opravdu něco shnilého ve světě herní kritiky, když si podobný remaster z momentálně 24 recenzí na Metacritic odnáší průměr 86/100. Kdyby se dožil TotalBiscuit v plné síle, jistě by k tomu měl nějaký pěkný komentář.

    Originál, který stál polovinu remasteru a který už dnes byl se všemi záplatami a hlavně DSfixem takřka bezvadný, samo sebou ze Steamu zmizel začátkem května. Dík FromSoftware nebo Bandai Namco či kdo v tom má prsty*9*
    • myslím, že není nějak těžké si najít, že na tom výhradně dělalo polské studio QLOC, původní vývojáři(FS) na tom samozřejmě nepracovali, ti s velkou pravděpobností dělají Tenchu.
      • MickeyMutant
        Ano, ale někdo jim tu práci musel zadat, schválit a pustit mezi lidi. A ten je pak za své dítě zodpovědný.
    • SalemCZ
      teď si vem že třeba já hraju na notebooku často a nevím jestli remaster má stejný HW jako původní hra.
    • ucho
      to jsou jen dva pohledy na věc. tedy jak přistupovat k podobným verzím. jestli s ohledem na tu předchozí nebo ne. u jednoho přístupu pak nemůžeš dát logicky horší známku než u předchozí verze, protože ta hra prostě horší není.
      a také je potřeba si uvědomit smysl vzniku remasteru. ta hra vychází nově na PS4, kde doposud nebyla. a jako vždy jde hlavně o zprovoznění dané hry na tom dalším systému. u PC taková verze trochu postrádá smysl, protože změny jsou zanedbatelné. z pohledu uživatelů PS4 jde o vydání starší hry na novější systém a není důvod za to nechtít peníze.
      • MickeyMutant
        Horší známku samozřejmě dát můžeš. A taky bys měl, pokud po sedmi letech na PS4 vydají identickou hru jen s marginálními úpravami, a navíc vyjde v popisovaném stavu. Xbox má zpětnou kompatibilitu, na PC by taky nebylo co řešit. Jen PS4 si vydá "remaster" za 40 eur a stáhne s sebou do propasti i vyladěnou PC verzi*7*
        • ucho
          ad horší známka, jak jsem psal. záleží na úhlu pohledu a co od toho člověk čeká. z pohledu hráčů na PS4 lidi dostanou hru, kterou si předtím třeba ani zahrát nemohli.
          co se týče ceny, vždy platí: "on tě to někdo nutí kupovat?" přeci o tom rozhoduješ sám, jestli to chceš. navíc tady je naprosto jiná cenová politika než u původní verze. tu si mimochodem na PC koupili snad všichni, kdo chtěli, už tam byla za 5 eur několikrát. takže další prodeje se tak jako tak neočekávaly. a co se týče aktuální ceny, ta půjde hodně rychle dolů. teď vydělají něco na lidech, co to chtějí mít hned. do půl roku máš cenu jinde.
          z pohledu PC hráčů, kteří hru vlastní, je samozřejmě nesmysl si ji teď kupovat znovu, ale do toho tě přeci nikdo netlačí. a že to lidi na PS4 kupujou? to ti vadí? v čem? to přeci není tvůj problém...
        • co to placas za koniny *7*
      • Jo jo. remca se jen na PC, jako obvykle...uz zapomeli jak si museli tu prvni DS vyprosit peticema..
  • Jeden z najvacsich prikladov nenazranosti a drzosti. Vydat hru znova po siestich rokoch tak jak mala vyzerat v dobe vydania. Za dvojnasobnu cenu. Hra sama o sebe je vyborna. To bezpochyb. Skoda bezocivych nenazrancov v jej pozadi....
    • Chces nam rict, ze kdybys vlastnil prava, tak to nechas lezet ledem, aby sis nahodou neposkozoval na nebozich hracich karmu?
      • maros.goc
        snaha, ludia chcu vidiet snahu pri remasterovani hier kapišto? toto čo spravilo Namco teda hodilo jednu z najlepsich hier vsetkych cias nejakemu trapnemu polskemu timu ktory tam hodil len to, co predtym vytvoril Durande, a hodil to do obchodu za 40e, to je neuveritelna drzost a do neba volajuca pokryteckost ......
      • já kdybych vlastnil práva, přidal bych tam nějaké hezké veselé DLC s čepičkami a kloboučky, to nikdy nezklame , *4*
  • raisen
    20 euro za nový bonfire, možnost užít duše po více kusech naráz a prý lepší textury, to se mi zdá moc pro hráče, který původní hru má. A v Blighttownu u mě žádné problémy nebyly s DSfixem. Navíc se mi zrovna nechce podporovat produkt, který je očividně odfláknutý.
    • osobne bych to vubec na PC nevydaval, hazeni perel svinim..(jenze to by se PC komunita pokakala a zase musela sepisovat petice at to vydaji i na PC, stejne jako u zakladniho vydani). nafrfnany pc hraci..bleh..nasr*t jim.
      • Já bych to lidem na PC dal zdarma, jak to bylo u Bioshocku
        • davat zdarma hru u ktere se musi udrzovat servery a nema mikrotransakce mi prijde trosku mimo. Ale chapu, PC hraci chteji vse zadarmo, krast uz tak dobre nejde tak otravuji ze chteji zdarma..ostuda neskutecna..fuj.
          • SalemCZ
            proč si mám kupovat hru kterou už mám. Já si myslím dokonce že by mělo být jedno kde tu hru koupíš, ale měl bys ji mít dostupnou všude. Když koupí na Uplay hru tak ji chci hrát i na PS.
  • takže 60fps a lepší světelné efekty stačí na 7 z 10? sám autor píše, že hodnotí remaster, který propadl, a ne hru, která dostala 9 a 10. tak proč těch 7?
    • maros.goc
      pretože hra je stále super, na remaster je tých remasterovaných prkov trestuhodne malo, preto tych 7/10
    • Bavíme se tu o jedné z nejlepších her historie, zásadním titulu posledních her, který vytvořil vlastní žánr. To by ten remaster musel být horší než původní hra(Torment, Darksiders 2), což není, takže ta 7 je v pohodě.
      • DS žádný žánr nevytvořil, spíš nový trend stejně jako třeba Diablo. Žánr (resp. subžánr RPG) je to furt stejnej.
        • Zkusím to jinak a lépe. Tak tedy redefinoval žánr ARPG a vytvořil nový subžánr ARPG a to Soulslike?
          • Witcher 3 má 250 Goty. Sakra, podle logiky femtrola bych i řek, že Witcher redefinoval ARPG: Tolik goty, to je kolik "odborníků, co píšou odborné články"? Určitě aspoň 1000, když goty dávaj herní rdakce. Nech si chutnat, vlastních ***, ty odborníku, co si tahá fakta z paty a vše ví líp jak wiki. Neskutečnej zoufalec.
          • Nic neredefinoval. Žánr ARPG je po DS pořád tím samým žánrem. DS nemá žádný vliv na jeho definici. Hra může být pořád v žánru ARPG bez ohledu na to, jestli má s DS a jeho mechanikama něco spolecné. Jinými slovy, hra nepotřebuje prvky z DS, aby byla plnohodnotným ARPG.

            Co se týče souls-like, tak ne, není to subžánr (stejně jako "diablovka"). Jde o trend, který vznikl z napodobování úspěchu hry, používání jasný nálepky k identifikaci "ta naše hra je inspirovaná touhle hrou nebo jí rovnou vykrádá". Nicméně to pořád patří pod ustálený žánr ARPG. Kdyby DS přinesl nějaký zásadní mechaniky a nápady, který tu nikdy předtím v žádným žánru nebyly, tak by se dalo mluvit o novém žánru. Nicméně to není ten případ. DS jen vytvořil nový mix systémů z her, který už tu byly.
            • Mimochodem, jednoduchý důkaz, že to o redefinici ARPG je naprostý blábol soulsboyů:

              Série Witcher. Typické ARPG, s DS to má kulové společné krom 3rd person boje, což má pomalu každé druhé ARPG a přesto to má lepší prodeje a víc goty, než všechny DS dohromady. Jak je to možný? Vždyť Witcher není "souls-like" (čti kopie DS, s žánrem to nemá nic společné)

              Hmm.. to vypadá.... to vypadá, že DS redefinoval velký kulový. To jen pár fanatických jedinců si to přeje a cpe to každýmu jako fakt, že je to nějaká revoluce. Přitom je to jen jednooký král mezi slepýma = těžká hra po dlouhý době a fanatici z toho maj revoluci...
            • Hele, psychopat femtík pokračuje ve svém záchvatu. Samozřejmě bláboly a pokračování v polemice o důvěrohodnosti wiki. Kašpárek fanatickej nemá nic, opět mlátí slámu. Opět. :D Nic nedokázal, žádný relevantní zdroj. Fail. :D

              "odborný článek na odborném webu je mnohem zásadnější než informace na wiki"

              Hahahahaha. Failík.To snad ani není možný, co to plácáš. To není žádnej odbornej článek, ale NÁZOR A ÚVAHA nějakýho hráče/revenzenta
              Co to meleš? Odborné články píšou odborníci a maj je kvalitně odzdrojovaný. Kde si dokázal, že je ten človek odborník? Má na to papíry? Je to odborník na herní historii? Historii RPG? Design RPG? ODKUD TO MÁ ODZDROJOVANÝ? Kde si to prokázal? Plácáš z vody. Pěkně sis nahrál na fail, kašpare. Trolíku, dej mi zdroje ze kterých ten člověk bere informace v tom "odborném článku". Čekám.

              Co se týče cz wiki, tak opět fail. To byl důkaz, že roguelike je ustálený žánr, má wiki i na cz. Souls-like nemá nic nikde, protože to není žánr, je to jen trend haha. Takovej diskuzní failtroll jako ty, to sem nazažil.

              Mimochodem, k tomu tvýmu failu a *** do úst o učitelce dějepisu a wiki. Ty si určitě psal ve škole práce a čerpal si z blogu a úvahy nějakýho randoma a ucitelka tě pochválila, že si nepoužil wiki, ale "názor" od někakýho recenzenta. HAHAHAHAHA. Hele, failíku femtíku. Proč vůbec existuje wikipedie a encyklopedie, když máme tvoje odkazy na random člověka x z webu y. Stačí přece nahradit encyklopedie tou stránkou nebo jeho emailem, on vše ví. Vše co řekne jsou fakta a nepotřebuje zdroje. Haha, ty si fakt neskutečný jelítko, to je mimo moje chápání. Mimochodem, pořád čekám na tu přesnou definici soulslike tro*le. + Doomovky a Diablovky. Co všechno hra musí splňovat, aby to byl "žánr" soulslike. Samozřejmě ofc. obecně stanovená definice, TAK, JAK TO MAJ VŠECHNY ŽÁNRY TRO*LÍKU FANATICKEJ, ne nějakej článek, co si kdo myslí.
            • wiki v češtině, pán je gurmán. Už to nech, už tady kvičíš jako prase na porážce, tohle je tak strašně nedůstojné. Je mi líto, že jsem tě tak zničil, že jsi to neunesl, ale prostě třeba zítra vstaneš a bude lépe, dneska jsi prohrál k.o, na druhou strani si zjistil spoustu užitečných informací a to, že ze sebe děláš pííčuse, když argumentuješ wiki, že děláš ze sebe mnohem většího pííčuse, když argumentuješ českou wiki. Dále pro tebe jsou důležité informace, že podepsaný, odborný článek na odborném webu je mnohem zásadnější než informace na wiki, kterou tam může napsat třeba pííčus jako ty. Tak jo, snad zítra bude lépe.
            • https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Roguelike

              Hahahaha. Dokonce i češtině....

              Kde je Souls-like? Čekám trolíku. Kde je ta definice. Oh wait... neexistuje. Je to jen trend stejně jako doomovky a diablovky. Za 20 let už se žádnýmu hc akčnímu gotickýmu ARPG nebude řikat soulslike stejně jako se dnedka FPS už neřiká doomovky. Trend skončil. Žánr je a vždy byl pořád stejnej... FPS...

              A Rogue totiž narozdíl od DS přinesl komplet nový herní koncept a systémy.

              Je mi líto tvého fanatismu...
            • Jo a když už si u toho kašpárku, najdi mi zdroj, co je to žánr doomovka a diablovka. Protože na stejný dmntní logice stavíš u Souls-like. Zdroj doomovka a diablovka? Čekám. Jak se tyhle "žánry" liší od žánru FPS a hack and slash RPG? Čekám trolíku...
            • Hej, fanatický DS failíku, co si plete fakta s názorem. Stále čekám na tu definici ARPG, co všechno hra musí splňovat, aby to bylo ARPG. Charakteristika, historie atd. ŽE TO MUSÍ MÍT PRVKY Z DS atd. Však víš odborníku heh...

              Čekám, failíku...
            • "Tady máš zdroj z wiki, který je jediný věrohodný. Takhle jsem tě krásně zničil s jediným odkazem na tvou milovanou wiki, jaká to krásná ironie, sbohem faile."


              HAHAHAHAHAHA. Failík. Pokračování v polemice o věrohodnosti. Tys zničil akorát sám sebe ubohým argumentacním faulem. Ten zdroj nemá nic společného s tím, o čem je tu řeč a ANI S FAKTEM, že Souls-like není ustálený žánr...

              Ty si fakt myslíš, že tímhle můžeš negovat wiki zdroje? Haha.. ty si solidní kašpárek.

              Mimochodem, wiki lze použít ke studijním pracem, failíku. Opět mimo.
            • Články nemaj váhu. Je to názor člověka. Ne ustálený obecně přijímaný fakt. Ty uvedený zdroje maj stejnou váhu jak ten můj z PC Gameru, kde tvrdí opak, takže nic si neprokázal. Smolík. Jediný, o co se tu naprosto hloupě snažíš opírat je logika "člověk s názorem, který mi vyhovuje" má vyšší váhu, než člověk z tvýjo zdroje, který píše opak. Naprostý nesmysl. Tohle nic neprokazuje. Stavíš jen na názorevh, ne na ustálených definicích.

              Až mi ukážeš definici wiki soul-like, kde bude jasně uvedený, že je to obecně přijímaný žánr a definici ARPG, kde je uvedený, že aby hra byla ARPG, tak musí mít prvky DS, protože ho redefinoval, tak dej vědět. Zatím selháváš na všech frontách a vaříš jen z názorů blogerů. D
              Typický DS fantatik, co si plete názor s fakty.
            • jo, tak si běž dle wiki napsat referát na zítřejší hodinu dějepisu, paní učitelka tě jiste pochválí.

              https://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wikipedia_is_not_a_reliable_source

              Tady máš zdroj z wiki, který je jediný věrohodný. Takhle jsem tě krásně zničil s jediným odkazem na tvou milovanou wiki, jaká to krásná ironie, sbohem faile.
            • "pokud chceš tvrdit, že neredefinoval, tak postni něco, co můžeme brát v potaz. zatím předvádíš pěkný trolling s wiki."

              Lol, opět další fail. Já nemusím prokazovat, že nic neredefinoval. Nikdy se neprokazuje nepravda, nefunkčnost, neexistence, ale opak. To je základní postup argumentace jak vědy tak i práva.

              Musím říct pěkný trolling. Typická polemika s věrohodností zdroje... klasický fail.

              FAKTICKÝ Závěr: DS žádný ARPG žánr neredefinoval. Názory nějakých hráčů na tomto faktu nic nemění. ARPG je pořád ARPG. Nikde v definici ARPG nevidím, že to musí kít prvky DS.

              Wiki>názor recenzenta z herního webu. Jednoduché.
            • http://www.denofgeek.com/us/games/dark-souls/254500/how-dark-souls-became-its-own-genre
              http://www.denofgeek.com/us/games/dark-souls/254500/how-dark-souls-became-its-own-genre
              http://www.denofgeek.com/us/games/dark-souls/254500/how-dark-souls-became-its-own-genrehttp:http://www.denofgeek.com/us/games/dark-souls/254500/how-dark-souls-became-its-own-genre
              http://www.denofgeek.com/us/games/dark-souls/254500/how-dark-souls-became-its-own-genre
              http://www.denofgeek.com/us/games/dark-souls/254500/how-dark-souls-became-its-own-genre
              http://www.denofgeek.com/us/games/dark-souls/254500/how-dark-souls-became-its-own-genre

              Tady můžeš číst dokola dokola dokola. Názor anonymního trola s nickem ojka a s wiki je jen k smíchu. Sbohem a šáteček.
            • Lol. Takže typický fail fanatika, co nemá jak doložit svoje bláboly:

              Ignorace wikipedie, nadávky do trollů protože chci důkazy a nakonec zdroj na nějaký web, kde někdo prezentuje svůj názor.

              Skončil si. Kvalitní fail. Nepředvedl si jediný relevantní zdroj definice ARPG žánru. Jen polemizuješ s věrohodností wiki místo z obsahem. Typický failoid fanatik, co si tahá z rukávu alt. realitu..
            • miluju borce co argumentují wiki(vlastní gol), proboha, pokud chceš tvrdit, že neredefinoval, tak postni něco, co můžeme brát v potaz. zatím předvádíš pěkný trolling s wiki.

              http://www.denofgeek.com/us/games/dark-souls/254500/how-dark-souls-became-its-own-genre
              https://geektyrant.com/news/5-games-series-that-have-defined-a-genre

              Je milion článku na to, jak Souls definoval/redefinoval celý žánr, nebudu tu ji všechny posílat, tady jich máš pár, jinak sbohem a šáteček. Už se nemusíš namáhat dál reagovat ty KLAME.

              Dark Souls redefinoval/definoval žánr. *3* *15* *1* *2*
            • "redefinoval žánr akčních RPG, o tom se snad ani bavit nemusíme"

              Solidní klam. Když je to tak jasné, že to není ani na debatu, tak prosím zdroj.
            • "Chytrý telefon tu byl i před první iPhonem, jen ignorant bude tvrdit, že iPhone neredinoval svět mobilů."

              Jen ignorant, fanatik a argumentační klamář bude dávat do paralely hru, která nic nového co by nebylo v jiných žánrech nepřinesla s telefonem, který měl nový technologie a funkce, který nikdo předtím neměl. = klamná paralela
            • Hmm, ne. Nesmysl. Neredefinoval nic. Pokud chceš tvrdit, že redefinoval žánr, tak bych prosil relevantní zdroj (tím skutečně není názor nějakého recenzenta/bloggera), kde definice ARPG obsahuje mechaniky DS, tzn. hra musí mít něco z DS, aby to bylo ARPG. Samozřejmě je to nesmysl a žádná taková definice neexistuje. Definice ARPG se nemění, jednoduchý fakt. Ohánět se článkama umím taky. https://www.pcgamer.com/the-souls-like-label-needs-to-die/.

              Nicméně bych se radši držel serióznějšího zdroje. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Action_role-playing_game.

              Hmm. Nic o redefinici (doporučuju nastudovat, co to slovo znamená) tam nevidím. Hra nemusí mít ani špetku věcí z DS aby byla plnohodnotné ARPG, opak může tvrdit fakt jen blázen a fanatik. Co se týče souls-like, opět mimo. Takový žánr neexistuje. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Souls_(series)

              "DS Legacy - The Souls series has led the video game industry to use the term "Souls-like" to describe action role-playing games from other developers that follow general principles of the Souls series, though there is no well-established definition for such games."

              Takže sem měl pravdu. Je to jen označení ARPG, které si berou věci z DS, takže přesně to, co sem tvrdil. A teď to nejdůležitější - poslední věta ----> Neexistuje obecně přijímaná ustálená definice pro tento typ her. Myslím, že bys to měl bys to zabalit a dál se neztrapňovat. Pokud chceš pokračovat, tak si připrav zdroj a definici souls-like žánru. Samozřejmě encyklopedickou, ne nějakou subjektivní úvahu fanboye na blogu nebo herním webu. To je samozřejmě naprosto irelevantní. Souls-like není žánr stejně jako není žánr doomovka nebo diablovka. Nic takového neexistuje. Je to jen trend. Všechny ty hry už totiž do dávno existujícího žánru spadaj.
            • Jsi úplně mimo, Dark Souls samozřejmě redefinoval žánr, redefinoval žánr akčních RPG, o tom se snad ani bavit nemusíme, celý pojem Souls-like je jen odezva redefinice žánru. Chytrý telefon tu byl i před první iPhonem, jen ignorant bude tvrdit, že iPhone neredinoval svět mobilů.

              http://thelootgaming.com/soulslike-rise-of-a-genre
              https://www.keengamer.com/article/16730_genres-101-souls-like
      • Dark souls jsem hrál na PC. Zkusil jsem ze zvědavosti co, že to za kultovní záležitost mají čest konzolisti hrát. A přiznám se hra mě dost bavila, ale to přikládám hlavně jejímu chytlavému až návikovému konceptu.Nicméně jako konzolový konvertita si remaster nepořídím. A jedna z nejlepších her historie možná, ale na konzole,
        • Je to jedna z nejlepších her historie skrz platformy
          • Což je můžeme považovat i za nějaký platný fakt, protože v každém sčítání lidi se pohybuje dost vysoko, v posledním sčítání byla 14.
            • Jaj ještě jednou, to sčítání v uvozovkách, samozřejmě jsem myslel odborné sčítání, aby si někdo nevylozil jinak
    • bylo mi vysvětleno, že hodnocení zde na Games je zcela subjektivní pocitová věc autora textu, která nemá s celkovou kvalitou hry nic společného, čím dřív se s tím člověk smíří, tím lépe
  • Jen pro ty co to obhajují, že to není remake, tak tu máme i příklady remastrů, které jso pozměné, že si cenu obhájí, např. CoD 4 vypadá několikanásobně lépe a je to remaster, Skyrim taky vypadá lépe o něco lépe a mohl bych pokračovat. Dobře víme, že Namco je stejně nenažrané jako Konami. Opravdu škoda, že tuhle sérii vlastní zrovna tihle. Nevím, třeba to posralo QLOC, nebo QLOC nedostalo rozpočet, to už je jedno, jen to vypadá, že rok dělali to, co jeden člověk 24 hodin. Smutné. Piší samozřejmě jako fanda série, který by kupoval hned, kdyby to nebyl 1:1 port.
    • Já si myslím, že hlavní důvod tohoto remasteru jsou konzole - PS4, XB1 a SWITCH.
      Souhlasím s tím, že to mohlo dopadnout lépe. Na druhou stranu, vezmu-li v potaz jak příšerně dopadl remaster DARKSIDERS 2, který krom grafickéhu upgrade cca na stejné úrovni jako DS:R přinesl navíc zcela tragickou optimalizaci, je to celkem OK. Nový DS Remaster mi běhá na přetaktované GTX970 v UHD 60fps bez jediného záseku.
      Pak je tu cena....což je prů*er.
      • EDIT: po kompletnim dohrání mohu potvrdit 1620p 60fps všude krom Sifa.
        2160p ve většině lokacích běží, ale při více nepřátelích a fullscreen efektech, třeba po zabití bosse už to zdaleka nedrží. (opravuju nepravdu :D)
      • Kdepak hlavní důvod jsou easy MONEY *1* *3*
      • Switch do toho ještě netahej, tam to ještě nevyšlo a výsledek na něm může být ještě "děsivější" *9*
      • Nevím, jak je na tom remaster Darksiders 2 teď, ze začátku problémy tecnického rázu měl. Trochu rozdíl bych ovšem viděl v tom, že majitelé původní verze jej měli zadarmo (tuším, že bylo nutné mít nějakou complete edici, už si to přesně nepamatuju).

        V případě Dark Souls chápu, že nechtěli dělat něco jako SotFS (protože tam šlo o výměnu na postu hlavního designéra). Ale stejně bych uvítal maličko překopaný Lost Izalith (chvíli se spekulovalo o třeba o změně "boss fightu" s Bed of Chaos, byť mě osobně její podoba nevadila) nebo třeba lepší práci s inventářem (ve stylu dvojky a trojky). Aktuální podoba hry pro mě příliš smysl nemá, protože PvP ani coop nehraju a graficky mezi Remastered a modovanou verzi PTD zase tak velký rozdíl není.
        • Přiznám se, že jsem tajně doufal v něco jako "remake" ve stylu titulního obrázku co se objevil společně s ozámením hry. Trochu se zde zastávám QLOC, kteří dle mého udělali dobrou práci dle zadání - tedy naleštit a kapku poladit původní hru.
    • Ale to neni 1:1 port, jako fanda by jsi to mel vedet. 60fps, 4K. lepsi nasviceni, textury, zmeny v ovladani atd. To ti prijde 1:1 port? 90% remasteru je to same i daleko horsi. Ale jetsli hrajes na PC tak se nema asi cenu dohadovat, tam to je jak hlavou o zed.
      • 4K postradá smysl, že spousta textur je rozmazaná, to pak ve 4K "vynikne" ještě více, ano je to nejlepší verze, ale pořád dost málo za ty peníze.

        https://www.youtube.com/watch?v=uCoP3X0jFEU *9*
        • 20 euro pro majitele puvodni verze mi prijde adekvatni. za neco ty servery v provozu udrzovat musi. To ti vazne prijde tak moc dat za to pet stovek??
          • maros.goc
            20e pre majitelov povodnej hry je adekvatne? ty si im fakt skocil na lep D: :D pre majitelov mal byt tento upgrade uplne zadarmo :) sakra! vsak len interne rozlisenie Durande fixol za 15 min ked vysla hra tak mi nehovor ze priprava PC remasterovanej verzie im zabrala viac nez hodinu!!! ty si skutocne taky blb ze nerozoznas skutocne usilie a cashgrab???
          • Samozrejme, ze je to vela, za tak odflaknutu robotu dat 20e to by som len podporoval nezelane praktiky na hernom trhu. Rozhodne je to VELMI vela na to aku pridanu hodnotu to majitelom povodnej verzie dava.
          • už jsem to kupoval na PS3 a na PC, třeba Prepare to Die edice je nabušena, artbookem, plakátem, pohlednicemi, tohle nemá nic ani v balení, proč bych to měl kupovat potřetí? Chtěl bych to dostat na PS4 za nějakou zvýhodněnou cenu, když jsem to koupi už dvakrát, nebo bych chtěl vidět práci, která by mě přesvědčila, že si to zaslouží moje peníze. O peníze samozřejmě nejde, je to pár korun ve finále, jde o princip.
            • Umiraji bez niceho? A co duchovni bohatstvi? *9*
            • Principy jsou sice hezke, ale lide jimi zatizeni casto umiraji sami a bez niceho..bacha na to:)
  • Vrchol série Dark Souls je Ringed City, Bloodborne pak nabízí jiný zažítek stejně tak Nioh, autor v tomhle značně mimo. JInak jak už jsem psal, tohle si nezaslouží vaše peníze, radši to dejte někomu na čučo...
    • Na PC si to možná nezaslouží peníze, ale pro ty, co to nehráli a mají PS4, to má jistou cenu...
  • Remaster na PC je ubohost. Ani sleva 50% tomu nepomůže k pořízení.
    Na pc mám původní hru s dsfixem, a je to lepší podle videí, než nová hra. Škoda, že se poláci nesnažili, a nic s tím neudělali. Jsme si naivně mysleli, že když byla hra takový hit, že s tím provedou něco, jako je graficky Dark solus 3, ale bohužel, nestalo se.
    Škoda, tahle hra by si to zasloužila.
    Možná někdy pořídím na Switch, když bude nějaká sleva.
    Jinak mě to necháva absolútně chladným, nebo dá se říst, že jsem spíš naštvaný, že to takhle dopadlo !!
    • Doporucuji zjistit si vyznam slova remaster.
    • Hele a co bugy? Opravili aspon nejake, nebo se na to vyprdli? Porad je tam sekani skrz zdi, lagstabbing, sipy zasekle ve vzduchu, kouzla proletavajici zdmi, prosekavani se skrz nepratele, cheateri v multiplayeru atd?
      • Všiml jsem si nového fenoménu na pvp streamech: Front-Backstab :-D
        Nejspíš pokročilá verze lagstabu..
  • Jack1947
    Vydávají to co Moddeři udělali už před lety(a líp) odflákle a hůře za plnou pálku? tak to velká gratulace teda a více takových remástrů *2* *3*
    • Nevis, o cem mluvis.
    • Tak tobě to může být jedno kdyby sis to náhodou zahrál tak je jedno jestli budeš hrát cracknutej původní nebo remaster, multiplayer ti stejně nepujde.
      • Jack1947
        To bych možná bral i jako + aspon se mi tam nebude někdo cpát a jedno určitě ale já nejsem důležitej jako 2 a více milionů co to koupí lol.
  • Já hrál první DS2, potom DS3. Starou DS1 jsem nikdy nehrál, takže za mne jsem rád, že přišli s remastered verzí. Koupil jsem si ji a nelituji toho :-)
    • Kamarád kterého jsem navedl do DS také hrál 2. A 3. Díl a po mé chvále se moc těšil na jedničku, do teď si jí neměl na své Ps4 jak zahrát.Pro něj je to skvělá věc, už se těším až se budu koukat na jeho utrpení, muhehehe
    • V tom případě jsi šťastný a spokojený člověk. Pro takové lidi je to naprosto vhodná varianta ds1. Děkuji za pozitivum v této diskuzi. Alespoň někdo nad tím neremcá tak jako remcám i já..
  • Zdravím, prosím o názor, ideálně někoho, to opravdu hrál a ví o čem mluvil, nikoliv znalce z YT.
    Mám se raději pustit do DS remastered nebo Prepare to die edition s DSfix modem....a nebo je to prostě jedno a vyjde to nastejno?
    Děkuji za případné názory
    • remaster, tady vůbec nepřemýšlej, ten remaster je bídnej pro hráče, kteří už to hráli, jinak pro nové hráče je remaster xkrát lepší než původní verze.
    • Vyjde to na stejno, ale jako člověk co nehrál původní bych šel do remasteru. Ve starym DS si moc MP neužiješ a všechno budeš muset zabít solo a i když ti nepujde o MP tak občas je fajn mít na nějakýho bosse pomoc a v Remasteru jsou všude summon signs. Ve starym si můžeš povolat leda tak NPC.
    • Podle recenzí na steamu: U remasteru budeš mít nejspíš víc hráčů a nebudeš se muset sr*t s módama a jinak to vyjde asi na stejno.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit