Přejít na výpis diskuzí

Dark Souls Remastered vtrhne koncem května na Switch, PS4, Xbox One a PC

11.1.2018 16:54
Aleš Smutný 108 příspěvků

Nejen hráči na Switchi se dočkali. Dark Souls vyjde v remasterované verzi na Nintendo Switch, PC, PS4 a Xbox One. Ve všech verzích najdete i DLC Artorias of the Abyss. Na všech třech platformách tohle kultovní akční RPG vyjde 25. května a jako původní verze vám nabídne desítky hodin napětí, pocitu zmaru...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dobrá zpráva, Dark Souls není nikdy dost...
  • tybrďo. to mi udělalo radost, takhle dám jedničce znovu šanci *14*
  • Můj nejoblíbenější díl, kvalita PC portu byla až hrůzná *16* , na tohle se těš jak sviň a doufám že to zas nepos.... !!! 995 h odehráno, že by padla ta tisícovka *1*
    • Kua, myslel jsem, ze mam pres 1000, a jen 912 ! Ostuda !
      • Máš co dohánět *1*
        • Nj, driv to bylo jednodussi, kdyz se o coop session clovek pokousel hodinu, tak to naskakalo rychle .. s dnesnima modama to je hned *1*
          • Já mám zas resty u dvojky, zatim sem ji nedorál *16* , nějak mě odpuzuje *1*
    • Mozna stoji za zminku, kdyz uz jsi takovy fanousek - Ten duvod, proc ten port neni dobry je takovy, ze vyvojari v zadnem pripade neplanovali jakoukoliv pc verzi a jen z narku fanousku jej nakonec udelali. Uz predem ovsem varovali, ze ten port bude opravdu spatny, protoze s tim nemaji zadne zkusenosti a ta hra na to neni pripravena. Nesnazim se je nejak moc ospravedlnit, jen je dobre to vedet a muzem byt radi, ze jsme se vubec nake pc verze dockali, preci jen u Rockstaru brecime o PC verzi RDR, ktere se pravdepodobne nikdy nedockame.
      • Tak tomu řikám nesmyslná obhajoba. Dopředu varují, že port bude špatný, protože to neumí a tím se jako ospravedlní, že za to chtějí plnou cenu a vina je na straně lidí? Absolutně nedává smysl. Buď udělám hru kvalitně a nebo jí nedělám. Tečka, konec debaty. Stačí se podívat třeba na Blizzard, který port Diabla 3 zvládl na výbornou a to nikdy konzolovou hru předtím nedělal. Když se chce, tak to jde. Samozřejmě, že když to odflákneš, tak se nediv, že si lidi stěžujou a třeba to i ze zlosti upirátí. Chyba je ve finále samozřejmě v přístupu výrobce a ne lidí.
        • Jen drobnost, diablo tusim jednicka byla i na PS :) Pamatuji si jak jsem ho u bratranka na playstationu hral :)
          • "In 1998, a PlayStation version of Diablo was released, developed by Climax Studios and published by Electronic Arts."
        • Todle je tak tezke napsat, aby hned kazdy nekoho neobvinoval, ale proc vubec hledat nakou vinu. Ja jen chtel dat takove mensi info a nesdilim tvuj nazor, ze bud poradne nebo vubec, protoze to bylo delane na popud fanousku a pro ty bylo podstatne, ze se k tomu From Software a publisher zmohl. Proc porad hledat v necem vinu a hazet obvineni z jedneho na druhy, kdyz je vec delana z dobre vule? To je jak kdyz dostanes spatny darek, asi nebudes rozdavat krivdu, kdyz to nebylo mysleno ve zlem. Neni lepsi pristup takovy, ze prijmu to, jak se ten druhy rozhodl a budu do budoucna doufat a podporovat ho ve zmenach konstruktivni kritikou, respektive nepodporovat penezenkou.
          • Opět, nemůžu souhlasit s touhle absurdní logikou, že to dělají z dobré vůle. Nedělají. Dělají to pro extra prachy. Pokud by to dělali pro lidi a pro svoje dobrý jméno, tak by to udělali kvalitně. Paralela s dárkem je nesmyslná. Dar je dar. Dar dostáváš, neplatíš za něj. Kdyby dali port zdarma nebo jako budle k něcemu, pak bys měl možná pravdu...
            • Furt ty prachy? Paralela s darkem nebyla o penezich, ale o postoji k veci, ktera mi nemusi vyhovovat. Kdyz se budu divat jen na penize, tak s tebou musim souhlasit, ale to si jde snad proti sobe, delat neco z dobre vule a vytriskat z toho co nejvic penez? Zrovna v pripade her to muze jit u ruku v ruce, kdyz vyvojari delaji prvni posledni a publisheri jen masti.
        • Jenže Blizzard portoval hru z masivně populární série a vývojáři na to dostali dost času i peněz, zatímco z Dark Souls se stal skutečnej kult právě až po vydání na PC. Z hlediska vydavatele neměla velká investice smysl, takže na to dostali šibeniční termín a mizernej rozpočet. Namco je mizernej publisher, ale From Software bych z toho nevinil.
          • Jo, ale asi to nebude jen Namco. Vypadá to, že šibeniční termín a mizerný rozpočet dostává většina portů. A opět zdůrazňuji - portů za plnou cenu.
            • Dokud si to bude dost lidí za plnou cenu kupovat, tak to tak bude. Publisheři nejsou žádný herní nadšenci ani charita, ale vychcaný korporace, který zkouší, co všechno jim projde.
    • 995? A normalni ses?
      • doma řikaj že né *1*
  • Vogon
    Vítejte v roce 2018, kdy vychází remaster hry slibující 4k, když PC verze hry z roku 2012 obsahuje 7k textury. Hra je obsahovala vždycky, použijte DSfix k jejich odemčení, lze dosáhnout až 6800x3600.
    • Lenze tie 7k textury maju zaklad v nativnych lowres texturach z konzol, cize mozes mat aj 20k a detailnejsie tie textury nebudu...
      • Vogon
        Lenže nemáš pravdu ty. Většina textur v Dark Souls je ve kvalitě 7k, což je jejich původní kvalita a DSfi tohle odemyká, a na konzolích je jejich kvalita zhoršena. Podobně hra obsahuje nejrůznějš efekty, které zhoršují její vizuální stránku a skrze DSfix je můžete prostě vypnout. Hra na konzolích ani v 720p snad nejela, myslím že to jelo v 570p.
        • Máš pro to důkaz?
          DS na PC zabírá cca 5 GB.Těžko uvěřit, že do toho nacpali 7k.
        • 7k textury říkáš? A máš nějakej screen? Že bych to srovnal s tímhle?

          https://dto9r5vaiz7bu.cloudfront.net/7acaw94nnnfv0/source.jpg
        • Ale ty textury i když si navýšis, tak nejsou moc pěkné, třeba Sens Fortress je potřeba zmodovat...
    • Jsem zvědavej, jestli opraví aspoň ty textury, který se kvůli bugům zobrazovaly v mnohem menším rozlišení. Pokud to fakt zremastrujou a na konzolích to bez dropů poběží v 60 fps, tak budu kvůli hackerům radši hrát tam. Zas tak často je na pc nepotkávám, ale i s watchdogem není nic otravnějšího.
    • 6800x3600? A neni to malo, sefe? Vic pruhu, vic Adidas!
    • Já bych s tou skepsí ještě počkal. Pořád můžou ještě opravit Blighttown a dodělat některý lokace.
      • Blightownu nic není, jen tam nebyl pořádný FPS, to už je opravené v PC verzi.
    • presne tak, taky ocekavam upscale nikoliv nové textury, predpokladam, ze to bude ve finale vypadat hure nez namodovana PC verze.
  • Jsem zvědavej, kdo první dohraje switch verzi při lítání ve wingsuitu nebo v žaludku velryby, protože jinak už jsme asi viděli všechno.
  • Osobne povazuji DS1 za Tu hru. Nejlepsi ever. Kdyz jednu hru na pusty ostrov, tak tuto. Hru co jde hrat porad dokola.
    A to i pres spoustu vytek, jako otresny PC port, a otresny pristup k cloveku, co to hraje poprve.
    A horsi nez puvodni verze to snad byt nemuze. Ackoliv kdo vi, co vsechno zmeni ..
    • u mě není ani v top 100
    • Praise the sun.
  • To je dobrá správa. Puvodní verze už zestárla a remaster je treba jako sul.
    • jako soul...
  • Jednicka byla stejne nejlepsi. Jeste remasterujte Demons Souls pls, tam to vsechno zacalo :)
    • To bych se asi radostí posr...hm. *4*
    • Demon's Souls už jde hrát na PC...
    • Démoni by si to určitě zasloužili, ač mě víc baví DS1.
  • Dobre, ale tajne jsem doufal i v remaster Demons Souls... skoda
    • no tak si hlavne kup tento remaster. jediny zpusob presvedcit Namco, ze je to super napad. ja si ho koupim 2x, na Switch a na Ps4Pro
      • Jsem rád že podpoříš koupí i Switch, ale Demon Souls patří Sony, takže remaster Demon Souls ti výjde, jestli vůbec tak na PS4pro
  • Tenhle klenot by potřeboval péči mistrů, kteří by oprašovali každou texturu s respektem. Ve finále dostaneme sweetFX, lepší rozlišení a odemčené FPS a novou cenu *4*
    • Máš recht, tohle by měl dělat někdo s citem, mám obavy jak to dopadne. Zas hůř jak původní snad ne *1*
      • daji teleporty od začátku a bude *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit