Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hail to the King baby ! ! ! *5*
  • to si delate pr... ja 5. kvetna odlitam na rok na novej zeland!!! takhle mi kdysi presne o den utek gothic3 kdyz sem odjel do anglie no to me pos... záda
  • ....otvaram sampanske, kto si da?
    Dalsie sklenka bude pri vydani Diablo3...eh, o nejakych 10 rokov *2*
  • Stylově nakonec vyjde 21.12.2012 ... nebo se snad něčeho bojí ?
  • Já tomu neuvěřim dokuď to neuvidim.
  • Docela ironie. Kdyby to ohlasili jeste stari 3d realms, tak to prejdu. Ale Gearbox si necham libit :)
  • MrSanta
    Tak jsem se juknul na zatím poslední trailer a jediné co by mě mohlo zastavit do koupě hry je ... nic.
    3. května 2011 zamrzne peklo *1*
    Jsem zvědav, jestli ve hře natrefíme na mrtvýho Master Chiefa.
  • Proč mám takový dinvý pocit...

    Na tuhle hru jsme čekali s bráchou už od začátku, kdy on jako pubescent a já dítě. Dnes je to dospělej chlap a já studuju na vejšce. A však ten "divný" pocit je ten, že se obávám naprosté tuctovosti či snad absolutní debility hry... ale snad bude pravda jinde.
    • ucho
      kdo čeká moc, většinou je zklamaný. každopádně roste i hráč. to co se nám líbilo v mládí by se nám teď tolik líbit nemuselo. jsme na všehno náročnější. tedy pro dost lidí bude ta hra jistě zklamání. určitě bude spousta lidí nadávat, jak už to není ono, jak to předtím bylo lepší atd... ale tihle lidé většinou ztratili smysl pro hraní nebo jsou zaslepení. tvé obavy jsou náznaky toho, protože už předem čekáš od daného produktu tuctovost (a tedy ji pravděpodobně dostaneš).
      ale tak spousta lidí si hru samozřejmě náležitě užije.